Partyflock

Forumonderwerp · 810589

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
hoe zou jij je zelf van kant maken als je het echt niet meer weet

Waarschuw beheerder
donateur
Vaak zat over nagedacht.
Ik ben er uit, en ik ga voor een overdosis GHB!
Ik heb ooit al eens door een ongelukje met een overdosis GHB in het ziekenhuis gelegen, en ik weet nu dus, dat je alles bij een overdosis niet meer bewust mee maakt. En dus geen pijn of wat dan ook voelt. Zo'n zelfmoord wil ik graag hebben uiteraard. Pijn lijden lijkt mij nou niet echt iets op z'n moment. Dat is juist hetgeen waar ik zo bang voor ben.

Verder zou een kogel doorm'n kop ook een goede optie zijn, alleen hoe kom je in godsnaam aan een pistool daarvoor??
Daar gaat zoveel werk aan vooraf waarschijnlijk dat ik me in de tussentijd al 10x bedenk. ;)

Slaappillen lijkt me ook nog een goede, alleen zijn die niet zomaar te krijgen, en moet het op docters recept. :(

Ik ga dus voor een OD-tje GHB.. :d

Waarschuw beheerder
ik zou nooit zelfmoord plegen
hoe diep ik ook in de put zit..
ooit komt alles weer goed....

ik vind zelfmoord een egoistische laffe oplossing

Waarschuw beheerder
donateur
Zelfmoord is idd nooit de goede oplossing nee. Alles wat er in je leven gebeurd is er om jou iets te leren, en om jou een sterker persoon te maken. Niets gebeurd voor niks in dit leven, alles heeft met de leerweg te maken die wij allen moeten afleggen.
Je zal je taak af moeten maken hier op aarde om klaar te zijn voor het volgende leven.

Toch begrijp ik wel dat mensen soms zelfmoord plegen, heel goed zelfs. Ook geef ik ze ondanks de leerweg die ze niet afmaken geen ongelijk in bepaalde situaties. Je bent vrij om te kiezen wat je wil met je leven. Je leeft voor je zelf en niet voor anderen!
Waarschuw beheerder
als ik het zou doen, wat nooit het geval zal zijn, zou ik er voor zorgen dat men lichaam iig nog intact is voor de nabestaanden.

Waarschuw beheerder
Zou t nooit doen, maar toch: Warm bad en polsen door snijden, goed muziekje erbij
Waarschuw beheerder
teveel slaappillen of andere medicijnen nemen..
ben een bangerik en wil gewoon lekker in slaap vallen en dan nooit meer wakker worden...
eerst een gruwelijk lange brief schrijve...
mn beste herrie zo hard als et kan aanzette..
en lekker gaan slapen:jaja:

Maar ik ga geen zelfmoord plege...
vind zelfmoord eigenlijk voor watjuhs...
of raak ik nu gevoels van mensen als ik zoiets zeg:$
laatste aanpassing
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Ik vind dit geen prettig topic.

Op zich mag iedereen voor zichzelf bepalen of hij/zij niet meer wil, maar het gaat mij te ver om op Partyflock, een partysite te bespreken hoe je zelfmoord kan plegen. Breng labiele of twijfelende mensen nou niet op ideeen!