Partyflock

Forumonderwerp · 810566

Waarschuw beheerder
Waarom heb je gekozen voor dat werk en wat vind je er nou zo leuk aan?

Vertel het ons in hier!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 10:55:
Wie van jullie schrijft er bonnen uit?

idd allemaal lijkt mij, beetje domme vraag :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja moet stoppen met me bijbaantje.
Waarschuw beheerder
donateur
ach ja je hebt altijd wel wat landveraders:P

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lange Erwin op vrijdag 14 oktober 2005 om 17:16:
ach ja je hebt altijd wel wat landveraders

:yes:

kan ze absoluut niet waarderen hierzo en heb er totaal geen respect voor die mongolen in apepakies.

Waar ik wel respect voor heb zijn de wouten in italie, frankrijk, spanje enzovoorts.

Maar goed die dwingen het tenminste af.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:43:
idd allemaal lijkt mij, beetje domme vraag

Ik zie een technisch rechereur niet zo snel een bon uitschrijven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 17:25:
Waar ik wel respect voor heb zijn de wouten in italie, frankrijk, spanje enzovoorts.

Wil je wel eens horen als ze dat hier ook in zouden gaan voeren...

Waarschuw beheerder
ACAB :p
Waarschuw beheerder

Denk je dat dat aan de agenten in NL zélf ligt?
Hier mogen ze gewoonweg heel weinig... en waarom?
Omdat er teveel mensen zijn die willen dat er harder opgetreden moet worden, maar zodra ze zelf eens in aanraking komen met hen, gaan ze meteen lopen protesteren...

Wil jou idd wel eens zien als de politie hier hetzelfde mag qua optreden en aanpak als in de door jou vernoemde landen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 20:00:
Wil je wel eens horen als ze dat hier ook in zouden gaan voeren...

beetje te laat voor vind je niet?? Maar goed, zou een goede zaak zijn dat meen ik.

Uitspraak van Darmvlok op vrijdag 14 oktober 2005 om 21:09:
Denk je dat dat aan de agenten in NL zélf ligt?

:yes: Met al die broekies en vrouwen (no offense ;))
Zeker wel. Als je tegen een 18 jarige boe roept duikt ie zijn auto in en vraagt om assistentie.

Uitspraak van Darmvlok op vrijdag 14 oktober 2005 om 21:09:
Wil jou idd wel eens zien als de politie hier hetzelfde mag qua optreden en aanpak als in de door jou vernoemde landen...

Luister gozer, ik zeg dat toch ik respect voor die mannen daar heb?? Als ze dat hier doen heb ik dat ook voor hun, punt! Zolang ze schijten voor alles en iedereen hierzo (op de ME na) beginnen ze helemaal niks.

Ze moeten die gasten die verkeerd zijn eerder tegen de grond leggen met de voet in de nek, klaar!! Zijn een stelletje schlemielen hierzo!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 22:09:
en vrouwen

:[

Ze moeten die gasten die verkeerd zijn eerder tegen de grond leggen met de voet in de nek, klaar!! Zijn een stelletje schlemielen hierzo!

zo bedoel je? hij is een beetje wzig maar ik ben die blonde :9
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001e4661c2f9fd101a0104dfd8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=3PSZHBTQ[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
politie zijn honden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 01:14:
:[ zo bedoel je? hij is een beetje wzig maar ik ben die blonde

Dit is op een training ;) Nu in real life (Y)

Vorige week liep ik in Amsterdam, groepje marokanen zaten 1 nederlandse jongen te naren. Beetje slaan, beetje schoppen, je kent het wel. Goed die jongen begon niks in zijn eentje tegen dat groeppie. Zie ik dat er 2 pikkies aankomen lopen, en 1 vrouw (agenten). Die 2 gasten deden helemaal niks, dachten het een beetje te sussen met: Hou daar eens mee op en laat die jongen met rust. Die gasten hadden een grote bek tegen die pikkies niet normaal meer. Ik dacht nog ff en ze krijgen een stoot van die marokaan. Ze werden compleet weggeluld en ze stonden er maar verstuft bij te kijken. Iets later kwam die vrouwlijke agent aangelopen (was al ietjes ouder), spreekt 1 van die marokanen aan op hun gedrag waarop die marokaan zegt: Oprotte ik luister zeker niet naar een vrouwelijke smeris, KK op hoer!

Wat ik toen zag dat had mijn diepste :respect: Die vrouw loopt naar die gozer toe, zegt: HOE NOEMDE JE MIJ??? Die marokaan herhaalt het nog eens en zonder pardon werkte ze die gast op de grond, knie in zijn nek en hem ff laten kermen. Toen de boeien omgedaan en meegenomen naar zo'n mobiel bussie.

die 2 pikkies stonden erbij en keken ernaar :S

Maar echt :respect: voor deze vrouw. ZO moet het dus!! Niks geen grote bek accepteren!

Dat bedoel ik ermee te zeggen. Over het algemeen is de nederlandse politie VEEEL te soft en neej daar krijgen ze mijn respect niet mee. Maar zoals die vrouwelijke agent optrad, zo hoort het gewoon! Niet accepteren dat je de tyfus ingescholden wordt!! Respect afdwingen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 08:51:
ZO moet het dus!! Niks geen grote bek accepteren!

:jaja: zo moet het!!

Waarschuw beheerder
donateur
:
ZO moet het dus!! Niks geen grote bek accepteren!

:respect:

Waarschuw beheerder
wat ook verschil maakt is dat de nederlandse politie met die K*T walther P5jes lopen, en de surveyance met alleen een wapenstok.

Moet je es in het buitenland kijken waar ze mee lopen. De "normale" politie (wat hier dus de surveyance is) lopen met pistolen (weet ff niet welke) en de gendarmerie vaak met automatische geweren. En OF dat afschrikt. Dan bedenk je je wel ff 2x voordat je je bek opentrekt.

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad, surveillanten (2 strepen) hebben alleen wapenstok en pepperspray. maar die worden ook niet naar vechtpartijen ofzo gestuurd hoor. die zijn meer voor toezicht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 10:12:
Inderdaad, surveillanten (2 strepen) hebben alleen wapenstok en pepperspray. maar die worden ook niet naar vechtpartijen ofzo gestuurd hoor. die zijn meer voor toezicht.

Klopt, maar als je tijdens het toezicht een vechtpartij meemaakt zul je in moeten grijpen. Neej ik zeg niet dat ze dan een wapen moeten trekken, maar het schrikt gewoon niet af. Ze worden keihard uitgelachen om die 2 streepies, doe ik zelf ook. En vaak weten ze geen eens raad wat ze ermee aan moeten dan.

Surveillanten zijn voor mij hetzelfde (en voor vele) als die vervelende parkeerwachters.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja .. en lach je iemand met 1 streep uit? Die heeft wel een pistool ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 10:17:
Tsja .. en lach je iemand met 1 streep uit? Die heeft wel een pistool ...

Uhm ja, maar goed die is in opleiding dus jah dan krijg je al vaak die opmerkingen he? :)

*edit* Ik heb in een verstandsverbijstering ook bij de politie gewild, opleiding bijna afgemaakt en toen kwam ik erachter dat ik er niet geschikt voor was (Y). Maar ik heb ook dat 1ne streepie gehad dus weet hoe dat gaat in de maatschappij! :)*

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 10:19:
Uhm ja, maar goed die is in opleiding dus jah dan krijg je al vaak die opmerkingen he?

Inderdaad ... ach ja. Iemand moet de pispaal zijn he ..

Waarschuw beheerder
Ik had respect voor de politie, totdat ik in Rotterdam kwam wonen, wat een stel misselijkmakende onderkruipsels en dan druk ik me nog vriendelijk uit. Vind het niet zo gek dat ze hier totaal geen respect meer krijgen.

Overigens heeft bewapening er niets mee te maken, gaat meer om de uitstraling, een agent hier straalt geen macht en zelfvertrouwen uit, mensen pikken dit op en zijn niet onder de indruk van ze, waardoor de angent juist naar een machtsmiddel moet grijpen, terwijl het eigenlijk niet nodig had moeten zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 12:18:
Overigens heeft bewapening er niets mee te maken,

bewapening draagt zeer zeker WEL bij aan de uitstraling!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 12:35:

vind ik ook

Waarschuw beheerder
Met al die broekies en vrouwen (no offense )
Zeker wel. Als je tegen een 18 jarige boe roept duikt ie zijn auto in en vraagt om assistentie.

Mag lijen dat ik jou eens een keer tegenkom op straat, krijg je wel een andere kijk op vrouwen bij de politie...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 12:49:
krijg je wel een andere kijk op vrouwen bij de politie...

:respect:

Waarschuw beheerder
Mag lijen dat ik jou eens een keer tegenkom op straat, krijg je wel een andere kijk op vrouwen bij de politie...

Ik zeg toch no offense ;) Zie trouwens ook mijn eerdere post:

Vorige week liep ik in Amsterdam, groepje marokanen zaten 1 nederlandse jongen te naren. Beetje slaan, beetje schoppen, je kent het wel. Goed die jongen begon niks in zijn eentje tegen dat groeppie. Zie ik dat er 2 pikkies aankomen lopen, en 1 vrouw (agenten). Die 2 gasten deden helemaal niks, dachten het een beetje te sussen met: Hou daar eens mee op en laat die jongen met rust. Die gasten hadden een grote bek tegen die pikkies niet normaal meer. Ik dacht nog ff en ze krijgen een stoot van die marokaan. Ze werden compleet weggeluld en ze stonden er maar verstuft bij te kijken. Iets later kwam die vrouwlijke agent aangelopen (was al ietjes ouder), spreekt 1 van die marokanen aan op hun gedrag waarop die marokaan zegt: Oprotte ik luister zeker niet naar een vrouwelijke smeris, KK op hoer!

Wat ik toen zag dat had mijn diepste Die vrouw loopt naar die gozer toe, zegt: HOE NOEMDE JE MIJ??? Die marokaan herhaalt het nog eens en zonder pardon werkte ze die gast op de grond, knie in zijn nek en hem ff laten kermen. Toen de boeien omgedaan en meegenomen naar zo'n mobiel bussie.

die 2 pikkies stonden erbij en keken ernaar

Maar echt voor deze vrouw. ZO moet het dus!! Niks geen grote bek accepteren!

;):D

Je moet het afdwingen, en aan jou reactie te zien, zal jij dat ook zeker afdwingen ;) Mijn respect heb je dus :D

En BTW, wat wou je doen dan?? Als ik niks verkeerds doe :P Je moet toch een reden hebben :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 12:58:
Je moet het afdwingen, en aan jou reactie te zien, zal jij dat ook zeker afdwingen Mijn respect heb je dus

Ok dan (Y) Dan is het goed!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 12:58:
En BTW, wat wou je doen dan?? Als ik niks verkeerds doe Je moet toch een reden hebben

Zolang je niks verkeerd doet zal ik ook niks doen, maar zodra je de fout in gaat dan wordt het wel anders...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 13:01:
Zolang je niks verkeerd doet zal ik ook niks doen, maar zodra je de fout in gaat dan wordt het wel anders...laatste aanpassing 15 oktober 2005 13:01

Hmmm daag je me uit ;)

Ga je me dan in de boeien slaan :P :D

*just kiddin'*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 13:02:
Hmmm daag je me uit
Ga je me dan in de boeien slaan

Ik ga er maar niet op in :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 13:06:
Ik ga er maar niet op in

Hahaha ach kom, geintje moet kunnen toch? ;)

Lag trouwens een beetje voor de hand ;)

:bloem:

Waarschuw beheerder
Ja kan er ook wel tegen hoor, heb liever dat je zo doet als sommige andere :S
Lag idd een btje voor de hand! :bah:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 13:09:
Ja kan er ook wel tegen hoor, heb liever dat je zo doet als sommige andere
Lag idd een btje voor de hand!

;)

Waarschuw beheerder
krijg je wel een andere kijk op vrouwen bij de politie

Ik heb sowieso meer respect voor vrouwen, over het algemeen valt er met vrouwlijke agenten beter te communiceren, hebben ze een zelfverzekerdere uitstraling en zijn ze minder snel geneigd hun machtspositie uit te buiten.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 12:35:

nee, bij mij neemt het respect alleen maar af...

teken van zwakte...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 13:54:
Ik heb sowieso meer respect voor vrouwen, over het algemeen valt er met vrouwlijke agenten beter te communiceren, hebben ze een zelfverzekerdere uitstraling en zijn ze minder snel geneigd hun machtspositie uit te buiten.

ja dat is volgens mij wel zo ..

Waarschuw beheerder

:yes:

nee, bij mij neemt het respect alleen maar af...

teken van zwakte...

Ow okay, tegen wie geef jij eerder een grote bek: Iemand die met een wapenstok loopt, of tegen iemand die met een halfautomatsich geweer tegenover je staat.

Teken van zwakte is pas als ze hem onzinnig gebruiken (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 14:05:
Ow okay, tegen wie geef jij eerder een grote bek: Iemand die met een wapenstok loopt, of tegen iemand die met een halfautomatsich geweer tegenover je staat.

Teken van zwakte is pas als ze hem onzinnig gebruiken

in geen enkel europees land loopt de gewone politie met half automatische geweren.

Ik geef nooit een grote bek, dat kunnen ze sowieso niet hebben. Overigens zijn er ook maar weinig die een normale iscussie kunnen voeren, laat staan toegeven als ze fout zitten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 14:09:
in geen enkel europees land loopt de gewone politie met half automatische geweren.

t is maar wat je gewone politie vind, maar als je onze gewone politie vergelijkt met die in italy is dat hetzelfde als de italiaanse gendarmerie. Die lopen met uzi's over straat, geloof het of niet, t is zo!!

En de "surveillanten" aldaar met normale pistolen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 14:11:
t is maar wat je gewone politie vind, maar als je onze gewone politie vergelijkt met die in italy is dat hetzelfde als de italiaanse gendarmerie. Die lopen met uzi's over straat, geloof het of niet, t is zo!!

ben vaak genoeg in italie, behalve op plaatsen die om veiligheidsredenen afgeschermt worden loopt er niemand met een uzi en dat is trouwens ook maar sinds kort, twee jaar geleden, stond er nauwelijks bewaking bij belangrijke gebouwen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 14:16:
ben vaak genoeg in italie, behalve op plaatsen die om veiligheidsredenen afgeschermt worden loopt er niemand met een uzi en dat is trouwens ook maar sinds kort, twee jaar geleden, stond er nauwelijks bewaking bij belangrijke gebouwen

hahaha kom op man ik ben echt heel vaak en ik zie wat ik zie!
Waarschuw beheerder
Maar goed... de redenen dat jullie geen respect voor de Nederlandse politie hebben, valt vooral te wijten aan de hoge mannen binnen die organisatie, te weten het Haagse spul. Dat kan de agent op straat niet veranderen, toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Darmvlok op zondag 16 oktober 2005 om 16:56:
Dat kan de agent op straat niet veranderen, toch?

Inderdaad..
Waarschuw beheerder
Wordt er zo langzamerhand een beetje moe van dat mensen alles maar op de diender afgeven, terwijl hij/zij het ook vaak anders zou willen zien, maar door de politiek en bureaucratie gedwongen wordt op te treden op een manier die zij zelf ook niet voor de volle 100 % steunen.
Maar dat is niet enkel en alleen bij de politie het geval... das wellicht in elke bedrijfstak zo.
Helaas is het voor vele onder ons erg gemakkelijk en schijnbaar stoer om juist de politie hier op an te vallen.

Men zou ook gewoon eens met agenten kunnen praten over hoe en wat...

(en dan niet zeggen dat er met agenten niet te praten valt, want dat is de reinste bull-shit... hun sterkste wapen is en blijft nog altijd hun mond)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op zondag 16 oktober 2005 om 16:56:
Dat kan de agent op straat niet veranderen, toch?

waarom niet, zij staan toch op straat zij spreken mij aan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op zondag 16 oktober 2005 om 17:14:
Men zou ook gewoon eens met agenten kunnen praten over hoe en wat...

meeste agenten zijn hier niet toe in staat, als ze merken dat ze het niet met woorden afkunnen, slaan ze er gelijk bovenop.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 17:14:
waarom niet, zij staan toch op straat zij spreken mij aan...

Inderdaad... en zij spreken jou aan op iets wat jij doet of juist niet doet.
Maar daarmee veranderen zij nog niet de werkwijze van het politieaparaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 17:15:
meeste agenten zijn hier niet toe in staat, als ze merken dat ze het niet met woorden afkunnen, slaan ze er gelijk bovenop.

Vreemd... ik lees hierboven dat de politie juist niet genoeg respect afdwingt...
In de eerder genoemde landen slaan ze er namelijk wel meteen op los, zonder te praten... en dat mag toch van jullie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op zondag 16 oktober 2005 om 17:17:
zonder te praten... en dat mag toch van jullie?

heb je mij dat horen zeggen, ik vind dat ze vaak niet instaat zijn om de situatie juist in te schatten, denk dat mijn kritiek iets anders is als die van de rest van pf...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 17:22:
denk dat mijn kritiek iets anders is als die van de rest van pf...

Ok. dan...

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 17:22:
ik vind dat ze vaak niet instaat zijn om de situatie juist in te schatten,

Wat bedoel je hier mee?