[___________________] bakkie
hier heb je wel een grote bek
ja ik zoch nog contactmaar niks
ja helaas
nie slijmen joey ben kots ziek der van
buiten ook hoor drop lul vreet je op
ga je bijdehand doen ukkie
ja ik zoch nog contactmaar niks
hier heb je wel een grote bek
ja doe je zelf
kom maar
ja ik durf wel
Ze heeft altijd een grote bek hahahaha maar ze maakt het ook wel waar
jou een pak slaag geven
denk het niet
Sam kappe nou hahaha gekkie ga naar bed joh ik ga ook slapen nu moet morge weer werken
hihi eerst zien dan praten we verder
je heb geluk dat ik geen vrouwen sla
nee hoor ben gewoonme zelf
jij ben een mietjuh kom maar ik wacht op je laatste aanpassing 28 januari 2006 00:31
je weet me te vinden we zullen zien wie er een grote bek heb je weet hoe ik ben we zullen wie er klappe ga krijgenlaatste aanpassing 28 januari 2006 00:43
ja toch
yep hoe harder hoe beter
nee hoor maak je niet druk
jij ben erg zeg
ga afsluiten en even op msn truste allemaal
ja dat wel
truste sam kom je ook nog
meen je niet
wie is remy ?
alloaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa remyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy bonjalski dodo die ken je toch wel
die bruineeeeeeeeeeeeee met die spier witte tanden je kan hem nie missen in het donker
heb vrijdag een gesprek met peter aerts
dat gaat fun worden kijk der naar uit hij is zo cute
lekker dood weer
hierro word schijnbaar nie geveegd word er erg van
mensen lullen hier de oren van me kop af
de 1 veegt nog harder dan de ander
en ik heb niks te vegen
Hahaha zo als jij dit schrijft he zo heb je het hem ooit is gezegt ik kan me dat zo goed voor me halen hey rem jou zien ze wel in het donker
Hij kon der nog om lachen ook
Ja ik hoorde het van je broer je gaat eerst uit eten ofzo en dan stappen toch of klopt dat verhaal niet?
Nee ik leef mopje
Wil je vegen dan?
Hahaha je bent me der 1 Sammy
Wie zijn der aan het vegen dan??
Je mag wel langs komen hoor veeg nmet jou het hele huis aan als je dat wil
tuurlijk kon hij der om lachen hij weet hoe ik ben
anders hadden we het wel ff uit gevochten hoor
nah zou eigenlijk een trainings programa bespreken voor mij omdat ik met me klote longen zit en ik wil toch ooit de ring weer in
toen zei die Sam zullen we samen een hapje eten dus ik zei ja is goed lekker dus hij zei ik regel wel wat
dus ik gelijk doe maar kamer 14 hahaha moest ie wel om lachen gelukkig
Nah en toen vroeg tie wat ik daarna ging doen ik zei niks RICHARD wil me niet vegen
dus ja en toe zei die heb je dan nog zin om ff uit te gaan ik zei tuurlijk ga ik met jou uit ghegheghe hij is zo cute
pikkie
zou gvd niet verkeerd zijn ben maagd geworden onder tussen
ja ben gek zeg het maar
viespeuk NEE ik wacht op RICHARD snap dat nou is
Hahaha ja hoor het al weer je zit op je pret stoel he
Dat is erg tof van hem toch heb je toch een goede indruk op hem gemaakt meissie
Sam toch hij is getrouwd muts je bent echt gek he
Nee vind je het gek die durft niet meer die denkt dat wijf laat me niet heel
Hahahaha Sam maak er een leuke avond van oke.
Dat pikkie wil jij niet in je hebben
En maar wachten he Sam
Nee niet gek meis je bent ontiegelijk lief
O oke niet boos worden nou
ja kan wel chago blijven maar schiet niet op he sgat
weet niet bij me laatste gevecht was hij der ook en toen kwam die naar me toe om me te feliciteren en heb toen een tijd met hem zitten praten over japan enzo gewoon onwijs tof en relax
hij heeft toen ook me blauwe plek op me rug ingesmeerd met zalf en moet eerlijk zeggen de pijn verdween en die plek was de volgende dag zowat weg
hij heeft wonder handen
hij vond mij been techniek onwijs sterk en hij zei ook dat ik nadenkend vecht en niet blindelings trap maar ja dat heb ik van jou en robbie geleerd
dus die eer wil ik jou en rob geven jullie hebben mij gemaakt wie ik nu ben
voel ik toch niks van
nee ik zal me echt gedragen
ik zal hem heel lief en teder behandelen jah dat beloof ik dus hij hoeft niet bang te zijn van mij
tuurlijk lol ga ik zeker maken zal die ouwe laten zien hoe gezellie ik kan zijn
gheghe daag je me nu uit ofzo
ja idd word er depri van nog ff en ik neuk alles wat los en vast zit heb ook gevoel
vind je of is dit weer een versier truuk van je
nee hoor je krijgt me niet boos
Lachend ben je leuk en lekker mopje
Hallo die zalf heb ik je tig keer aan geraden huh wil dat niet rotzooi op me lijf hij doet het en het is perfect
Lieverd wij geven jou advies en jij hebt je eigen ontwikkeld dus de eer is aan je zelf en je doorzettings vermogen en de wil om te vechten is hoog bij jou je bent niet bang voor pijn.
En idd trap technieken zijn bij jou bizar maar dat is het mooie aan jou alleen nu nog de armen he
Je flikt het niet hoor
Hoor nou waarom zegt mijn gevoel dat je jokt je leeft je eigen uit op die jongen ben niet gek Sammy
Ja of die ouwe laat jou wat zien
Zou niet durven Sam
Begin dan maar met mij oke ik wacht al zo lang
Weet alleen dat je lekker
Ja vind ik en JA is ook een versier truuk
Mooi meissie maar ik ga pitten tot morge
word er verlegen van
hij is speciaal snap dat dan en grote handen dat ie heeft
i like the pain
nee maar jullie motiveren mij dus ook eer aan jullie ben geen makkelijke toch hoe vaak heb ik tegen jullie lopen schelden en tieren dat ik niet meer wou en wie trokken me dan weer uit die put juist jullie
ben gemeen he met me benen komt zo lekker hard aan die low en high kicks
nee wil me armen niet gebruiken alleen verdedigen met me armen
ik jok niet ik ga heel erg lief zijn voor hem
jij wilt wel erg graag he
ja ik lekker dat is al 8 jaar geleden man dat wij dat gedaan hebben
maar als jij het zegt zal het wel weet het niet nooit geen klachten gehad maar ik ga ook nie vragen he van hey zoen ik lekker whawhawha zie het al voor me
Nou ik zie wel voor me hoe je zit te
Vanmiddag liep je ook rood aan he toen Tonny je optilde whawha
O dus jij valt op grote handen lekker dan
Ja pijn is fijn he Sam
Nee je bent 1 van de moeilijkste wijven die ik ooit getraind hebt maar ook de enigste met een harde wil en doorzettings vermogen we hebben vaak ruzie gehad Sam maar dat was het waard nu hoeven we elkaar aan te kijken en we weten hoe alles in elkaar steekt
Dat heb ik met die andere allemaal niet
En jij motiveerd mij ook als ik wedstrijden heb ben jij ook degene die naast de ring me aanmoedigd en me verrot scheld als ik achteruit gaat en dat is dan net het steuntje die ik nodig hebt dus ja meissie alles heeft 2 kanten
Nou idd ik heb ook moeite met jou kicks en ik snap echt niet waar je die kracht vandaan haalt uit die spillen pootjes
En die armen gaan we echt wel trainen Sam
Waarom ben jij nooit lief voor mij dan
Nou ik wil zeker graag ga der niet om liegen Sammy dat weet je maar ja jij wilt niet he