Uitspraak van Gus Klabanus op maandag 12 september 2005 om 15:49:daar betaald t0mm1e zijn nieuwe BMW van
Mijn profiel is tijdelijk onder constructie
Om mijn profiel mooi te kunnen maken is veel geld nodig.
Daarom zijn alle donaties welkom.
Als donateur krijg je geen extra rechten.
Als ik je niet mag, zal ik je ook niet als vriendje accepteren.
Wat wordt er met het geld gedaan?
Het geld wordt gebruikt om op vakantie te gaan.
Dit houdt momenteel in dat ik alles puur in mijn eigen zak steek.
Stuur een berichtje voor mijn bankrekening!
Om mijn profiel mooi te kunnen maken is veel geld nodig.
Daarom zijn alle donaties welkom.
Als donateur krijg je geen extra rechten.
Als ik je niet mag, zal ik je ook niet als vriendje accepteren.
Wat wordt er met het geld gedaan?
Het geld wordt gebruikt om op vakantie te gaan.
Dit houdt momenteel in dat ik alles puur in mijn eigen zak steek.
Stuur een berichtje voor mijn bankrekening!
laatste aanpassing
Uitspraak van Ome Willem op maandag 12 september 2005 om 15:58:Er komt echt wel meer geld nbinnen als ik het zo zie, de kosten worden allemaal gedekt en er blijft echt wel geld over !! wat gebeurt daar mee?
Gezien in je glazen bol zeker?
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op maandag 12 september 2005 om 15:58:Hoe lang duurthet eigelijk dat ik donateur ben als ikme geld heb gestord?
Afhankelijk van de drukte en wanneer het bankafscrift binnen komt. Meestal niet langer dan 2 weken
MedicMan citeer 12 september 2005 16:00
donateur! Uitspraak van Ome Willem op maandag 12 september 2005 om 15:58:
Er komt echt wel meer geld nbinnen als ik het zo zie, de kosten worden allemaal gedekt en er blijft echt wel geld over !! wat gebeurt daar mee?
donateur! Uitspraak van Ome Willem op maandag 12 september 2005 om 15:58:
Er komt echt wel meer geld nbinnen als ik het zo zie, de kosten worden allemaal gedekt en er blijft echt wel geld over !! wat gebeurt daar mee?
Nee ik kijk naar het aantaal banners, en ik kijk naar hoeveel mensen doneren en dat zijn er echt wel een hele boel!! daar kan je echt wel meerdere servers van kopen en dan hou je nog wat geld over lijkt mij!!
Uitspraak van Ome Willem op maandag 12 september 2005 om 16:02:Nee ik kijk naar het aantaal banners, en ik kijk naar hoeveel mensen doneren en dat zijn er echt wel een hele boel!! daar kan je echt wel meerdere servers van kopen en dan hou je nog wat geld over lijkt mij!!
Ja, schiet echt op als er mensen zijn die 1 euro doneren
Daarnaast heb je geen inzicht in de inkomsten en kosten van Partyflock.
Uitspraak van Ome Willem op maandag 12 september 2005 om 16:22:Wie het kleine niet deert is het grote niet weert
Dat klopt.
Maar trek dan geen conclusie dat er genoeg binnenkomt
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 16:24:Als jij ff lekker trekt, komt de donatie vanzelf
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 16:33:houd die 2 euro maar
Met andere woorden: je hebt niet gedoneerd?
Uitspraak van Ome Willem op maandag 12 september 2005 om 16:40:ok ben overtuigd zal einde van de maand ff een donatie doen