Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Grygera vrijgesproken van rode kaart
BRON: AT5
De Amsterdamse zender AT5 meldt dat Zdenek Grygera de rode kaart van Grygera, die hij opliep in het duel tegen Willem II, is ingetrokken. Ajax liet de zaak voorkomen nadat het een schikkingsvoorstel van een duel afwees, zodat het bij een eventueel beroep toch kon beschikken over Grygera komend weekend tegen AZ. De tuchtcommissie bepaalde vrijdag dat de aanvaller nog niet helemaal was doorgebroken en de rode kaart daarom onterecht was.
BRON: AT5
De Amsterdamse zender AT5 meldt dat Zdenek Grygera de rode kaart van Grygera, die hij opliep in het duel tegen Willem II, is ingetrokken. Ajax liet de zaak voorkomen nadat het een schikkingsvoorstel van een duel afwees, zodat het bij een eventueel beroep toch kon beschikken over Grygera komend weekend tegen AZ. De tuchtcommissie bepaalde vrijdag dat de aanvaller nog niet helemaal was doorgebroken en de rode kaart daarom onterecht was.
laatste aanpassing
Uitspraak van Da Tomba !! op vrijdag 16 september 2005 om 20:34:hahaha grapjas
5-3 dan
Nee dat was het gister
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zaterdag 17 september 2005 om 18:53:1-2 in de laatste minuut
die 1-2 van lindenbergh
Uitspraak van ~~Straal~~ op zaterdag 17 september 2005 om 18:49:morgen gaat AZ los
whahahaha op de fiets zeker
Uitspraak van Djowie de Cowboy op zaterdag 17 september 2005 om 22:39:AZ wint,lijkt me logisch!
helemaal met je eens
Uitspraak van Djowie de Cowboy op zaterdag 17 september 2005 om 22:39:AZ wint,lijkt me logisch
Uitspraak van ~~Straal~~ op zondag 18 september 2005 om 05:17:helemaal met je eens
ook ik sluit me hier bij aan