Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 19 september 2005 om 21:34:In Mokum waren ze toch lekekrder later
zal er wel meer druk op de tap hebben gestaan...
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 19 september 2005 om 21:36:Jawel
hahahaha dan ist goed, ik ga nokken, morgen om 5 gaat de wekker weer
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 21:38:hahahaha dan ist goed, ik ga nokken, morgen om 5 gaat de wekker weer
werk ze
als je je er beter door gaat voelen zal ik de mijne ook zetten om 5 uur...zijn we samen vroeg op. Ik ga alleen wel gelijk weer liggen
doe ik het ook
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 19 september 2005 om 21:54:Opzich is het wel geinig, dat de joden, zeiken over niet komen. Of politie die alles in de gaten houd, en dat het dan toch moet... Hehehehe...
op zich is het wel geinig, dat een kakkerlak zo een opmerking plaatst bij een wedstrijd in alkmaar
niet goed genoeg voor 020
ze snappen het echt niet meer wat een sukkels
dat ben ik dan weer wel met een kakkie eens, maar gelukkig hebben we geen ongedierte nodig om ons op het wanbeleid bij Ajax te wijzen
rapid ole ole
dat gaat toch even iets lastiger worden denk ik. In NL wordt je nog wel kampioen met wanbeleid, alleen een CL winnen met zo een bestuur, dat wordt lastig. Ligt meer aan t bestuur dan aan de spelers/trainers
Ben ik helemaal met je eens!
Maar goed 2e ronde moet lukken hoor!! Anders KKen ze het hele schijtbestuur maar weg daarzo.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 11:10:En mensen wie heeft der gelijk.
hahahahah
020 8e wen der maar aan hoger komen jullie niet meer.
Tot de volgende ontmoeting.
Heb je de grootste stumper van het zooitje
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 11:10:020 8e wen der maar aan hoger komen jullie niet meer.
Tot de volgende ontmoeting.
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 20 september 2005 om 11:16:sinds wanneer gebruiken jullie het woord 020 voor Ajax
hahaha waarschijnlijk omdat ze ook 9 punten voor staan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 11:31:hahaha waarschijnlijk omdat ze ook 9 punten voor staan
alleen 010 heeft het recht op 020
maar AZ mag gewoon AJAX zeggen want ze presteren nu 1,01 jaar goed en de praatjes rijzen de pan uit (n)
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 20 september 2005 om 11:33:maar AZ mag gewoon AJAX zeggen want ze presteren nu 1,01 jaar goed en de praatjes rijzen de pan uit
Ach joh, laat ze volgend jaar lopen ze weer als makke lammetjes achter iedereen aan. Bovendien wijst dit op hun intelligentie, ze kunnen zelf niks beters verzinnen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 09:57:Evenals een 2e CL
moewhahahahahhaha
kijk daar hebben we wafels weer
hoeistnoe?
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 20 september 2005 om 11:33:maar AZ mag gewoon AJAX zeggen want ze presteren nu 1,01 jaar goed en de praatjes rijzen de pan uit
mee eens
laten al die meepraters en napraters lekker hun kop houden en zelf met iets komen
Uitspraak van Da Tomba !! op dinsdag 20 september 2005 om 11:38:kijk daar hebben we wafels weer
hoeistnoe?
jazekers Wafels komt even kijken hoe het gaat met mij mede Ajacieden gaat...
voor de rest klote moet om 14:00 weer beginnen tot een uur of 01:00
alleen ik kom niet internet rellen mede zeeuw
want er zitten er een paar tussen die alleen maar slap lullen en omdat hun clubJE het opeens goed doet praatjes hebben
maar ja dat is mijn mening erover
hoe ist met jou dan
???

En mensen wie heeft der gelijk.