Ik zou natuurlijk gelijkk het eind resultaat kunnen posten maar dat doe ik niet
sommige mensen willen graag weten hoe het ongeveer gat want die krijgen ook zo een ingreep.
Gaan we!
na de operatie op de Intensive care
Na een minimaal 4 uur durende operatie wordt je naar de IC gebracht waar je de eerste nacht moet doorbrengen, dit natuurlijk voor de veiligheid. Je wordt dan aan een infuus gelegd met pijnstillers en dat is
Ibbuprofen 600mg (bij mij dan)
Zo zie je er dan uit
Dit is een beetje schokkende foto

Allemaal plakkertjes op de borst voor de hartmonitor e.d.
Je ziet dat mn gezicht aardig gezwollen is, je kunt nu nog niet goed het resultaat zien op deze foto. Maar de mensen die er waren zagen dat wel want ik had een kleinere neus.
Maar goed dat later

Je ziet verband of gaas om mijn hoofd zitten die is bedoelt om de icepacks op hun plaatst te houden. Die komen ze ook om de haverklap vervangen dus lekker slapen kan je de eerste nacht wel vergeten.
Verder zie je dat er gele vlekken op mn gezicht zitten. Dit is ontsmettingsmiddel die ze gebruiken tijdens de operatie. Verder kan je zien dat mn neus bloed. dat komt omdat ze natuurlijk flink hebben huis gehouden

en dat bloed komt uit je synusse en dat moet eruit. Je mag je neus na de operatie en in die weken erna ook niet snuiten.
En die blik in mn ogen komt door de drugs denk ik