Partyflock

Forumonderwerp · 809934

Waarschuw beheerder
Ikzelf vind het af en toe wel mooi niet dat ik het zelf heeeel erg doe maar toch wel wat:P
Alleen wel foundation mascara en eyeliner:D
Maar sommigen hebben dus En foundation, oogschaduw, eyeliner, oogpotlood, lippotlood, lipgloss, blusher ensow op is dat niet veel?

Waarschuw beheerder
een dikke lading make-up vind ik echt niet mooi :no:

Waarschuw beheerder
k heb zo een meisje bij mij op sgool..altijd als ze begint te lache ben k bang dta het breekt haha geen pan!! heb zelf altijd alleen mascara en oogpotlood op..

Waarschuw beheerder
Ik doe zelf altijd een beetje oogschaduw en mascara op.. maar er zijn ook genoeg dagen dat ik niets opdoe..

maar idd.. ik ben het eens met de rest hier.. Naturel is het mooiste..
Waarschuw beheerder
Nou zoveel vind ik echt niet mooi. :nee:
Ik doe alleen maar een beetje foundation, mascara & oogpotloodje op. Meer niet!

Waarschuw beheerder
mascara en een klein beetje rouge moet genoeg zijn vind ik..

Waarschuw beheerder
hihi...

trouwens als ik ga stappen doe ik nooit veel op, en wat ik opdoe is waterproof...

soms loopt het zweet over je kop ik ben benieuwd hoe ze dat doen dan?

waterproof foundation enzo bestaan niet, haha!
Waarschuw beheerder
donateur
ik smeer geen liters make up op maar wel altijd van alles wat...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 17:40:
soms loopt het zweet over je kop ik ben benieuwd hoe ze dat doen dan?

waterproof foundation enzo bestaan niet, haha!

is ook niet nodig hoor:no: ik smeer altijd foundation op me kop. doordeweeks weinig in t wknd ietsjes meer... En als ik zweet vlekt het ook niet hoor:/ mag ok wel voor dat geld:[
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 15:46:
Naturel is het mooiste..

hoeft niet altijd hoor:no: met de juiste make up kan je je ogen bv ook wel beter uit laten komen en als je net dat ene puistje ff goed wegwerkt ziet t er beter uit dan a naturel :P vind ik!!!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 17:40:
loopt het zweet over je kop ik ben benieuwd hoe ze dat doen dan?

Nou ik teken mn wenkbrauwen en hen foundation en de hele bende op en in het weekend loop het zweet van mn hoofd af maar mn make up nooit :D

Waarschuw beheerder
ik maak alleen mn ogen veel op.
rest boeit niet

Waarschuw beheerder
miss voor een feest ofzoo maar teveel vind ik oko niks..

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Niet mooi!
Waarschuw beheerder
[img width=167 height=250 cacheid=0012a6b500071434e28255f91a00f8ffc6]http://www.scherper.nl/scherper_2003/33/pic/blad1.jpg[/img]

Superlelijk!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 23:26:
make up is mooi

maar het gaat idd om de manier waarop je het gebruikt

zeker

Waarschuw beheerder
legter an hoe ut kan oowk veel en togh nutraal maar het ken oowk veel en dik en overdreven..:)
Waarschuw beheerder
Te veel make up vind ik niet mooi..
Een beetje is wel mooi.. Maar niet zon over dreven make up doos..
Waarschuw beheerder
Je kan ook gewoon best veel make-up op hebben maar op een natuurlijke manier zodat je niet ziet dat je veel make-up op hebt!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Als het op een mooie manier is opgedaan vind k het mooi.. maar sommige meisjes zijn net clowns.. zo lelijk maken ze zich op..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 100% ANGEL op maandag 19 september 2005 om 14:17:
Je kan ook gewoon best veel make-up op hebben maar op een natuurlijke manier zodat je niet ziet dat je veel make-up op hebt!!!!!

dat zei k ook al ... ppfff:s

Waarschuw beheerder
Meestal een btje oogpotlood, mascara en een leuke kleur oogschaduw die past bij de rest van mn kleding/assecoires..

(alleen als ik 'sochtends genoeg tijd heb om alles uit te zoeken :P)

Waarschuw beheerder
donateur
niet mooi :no: zelf gebruik ik ook maar heel weinig

Waarschuw beheerder
ik heb : poeder, mascara, oogschaduw en oogpotloodje en een lipgloss, valt dus wel mee

Waarschuw beheerder
wel make - up, maar zo natuurlijk mogelijk ajb

Waarschuw beheerder
mensen met n dikke laag make-up hebben schijnbaar iets te verbergen.. schamen ze zich dan voor hun 'natuurlijke' gezicht? kprobeer t zelf ook altijd gewoon wat rustig te houden, dan schrikt men niet zo snel als ik geen make-up op heb ;)

Waarschuw beheerder
Kan mooi zijn als je weet wat voor huidtype je hebt, de hoeveelheid die je moet gebruiken en hoe je het moet gebruiken. De meeste lijken wat dat betreft gewoon op clowns die veel make up gebruiken.

Ik gebruik alleen veel make up als ik daar tijd voor heb.

Waarschuw beheerder
Kristel heeft gesproken :respect:
En heeft JUIST gesproken ;)
Waarschuw beheerder
Kdraag wel make-up,, gewoon oogschaduw,, oogpotlood en mascara. Foundation gebruik k niet,, is klote spul,, Soms zie j mensen die niet weten hoe ze dat moeten gebruiken,, lijken wel clowns,, en ze hebben t zelf nie door!