Partyflock

Forumonderwerp · 809916

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

we gaan eindelijk weer eens promoveren naar de eredivisie !!!

:D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 13:00:
wat versta jij onder een johnny tent...!!!!

Een tent voor jou :bier:

:P
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 12:59:
Komt de echte Sammy nog bij Roda of niet?

wij zijn allemaal opgegroeid op de gracht. dat is een wijk in spelholzerheide en die gasten zien elkaar nog wel. maar de meeste bij roda zie ik nog maar zelden. sammy zal volgens mij sterven op de tribunnes van roda :bier:
ja, gisteen toch wel goed laat gemaakt..

geen idee hoe die zaak heete, we werden ooit daar eens ui de trein gekickt.. ik herinner mij dat als je daar die hal uitloopt dat je dan bovenop zon friettemtje liep :d die was wel 'blij' met onze komst :d

daarnaast had je toen zo' oliebollenkraampie staan.... Idem, die was ook blij.. ;)

Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 17 september 2005 om 13:03:
wij zijn allemaal opgegroeid op de gracht. dat is een wijk in spelholzerheide

Ken ik.

Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 17 september 2005 om 13:03:
sammy zal volgens mij sterven op de tribunnes van roda

Haha, ik dacht al zoiets. Is hij nog steeds even fanatiek als vroeger?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 13:00:
wat versta jij onder een johnny tent...!!!!

een tent voor de vvv casuals! :D

Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 17 september 2005 om 13:05:
een tent voor de vvv casuals!

:D Leipe tent :yes:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 13:05:
Ken ik.

haha ja ik snap wat je bedoelt!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 13:05:
Haha, ik dacht al zoiets. Is hij nog steeds even fanatiek als vroeger?

weet ik niet. ik spreek de oude garde gracht nog weleens. daar ging ik vroeger altijd mee naar aken met lutscher en massimo. mooie tijden daar in duitsland tegen rot weiss essen en dusseldorf etc. en daar was sam ook altijd bij!

:D Waarom noemen ze hem eigenlijk smurf? Zo klein is hij toch niet haha 8)
hij is laatst nog naar west ham - millwall geweest trouwens. er zijn wat rodagasten die daar wat mensen kennen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 13:10:
smurf?

smurf is iemand anders. wel van de eertse lichting

Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 17 september 2005 om 13:11:
smurf is iemand anders. wel van de eertse lichting

Oh, dan had ik de verkeerde voor. Was zo'n hele grote gast met lange haren
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 13:13:
Was zo'n hele grote gast met lange haren

ja vroeger had hij altijd een matje en een trainingspak haha. ze noemen hem smurf omdat hij vroeger erg klein was. nu is hij best groot idd. hoe heet die blonde van jullie die toen samen met jou in pallet was? jaar of 35

Zie pb.
ja ik ga er verder niets meer over zeggen idd! straks komt vvv helemaal niet meer naar jullie volgende week! cfb pfffff

:D
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 17 september 2005 om 09:58:
of van die kk nep casuals als die belfeldse kk boerenjongetjes. krijg maar mooi de bloedkk. haha venlo is pas duitsland kindje. half gladbach hangt er rond. dus hou jij lekker ff je muillaatste aanpassing 17 september 2005 10:00

Woow papa spreekt ook, doe het de volgende keer in het duits jah! maarjah papa wilt stoer doen grote jongen, ik wou dat ik zoon papa had ik zoow apentrots op hem zijn (lachertje KKduitser)
Uitspraak van B-1000 op zaterdag 17 september 2005 om 17:16:
Woow papa spreekt ook, doe het de volgende keer in het duits jah! maarjah papa wilt stoer doen grote jongen, ik wou dat ik zoon papa had ik zoow apentrots op hem zijn (lachertje KKduitser)

ga jij eens naar je kamer ub40 luisteren jongen!
Jongen hou je bekkie gewoon ff ga de mensen in het dat rimpeltehuis waar je woont ff voor de gek houwe ouwe.
Section Five kankerkneus!!
Oprottuh met je blije verhalen..meld je aan op casuals als je de held wilt uit uithangen.
Want daar lachen ze jullie ook uit kutjoden!!
Hele tijd over hoolie's praten..NEURD!!

Vertel maar wat je wilt hier over mij of ons, kan er niet wakker van liggen!!

Geef er verder geen commentaar meer op, echt gewoon te zielig voor woorden wat jij hier presteert!!
Mij zie je hier dus niet meer..
idd jongen nog 1 die ziet hoe zielig die duitsers zijn!!
Uitspraak van Oldskool... op zaterdag 17 september 2005 om 19:25:
Geef er verder geen commentaar meer op, echt gewoon te zielig voor woorden wat jij hier presteert!!
Mij zie je hier dus niet meer

(Y) dan tyf je toch gewoon n eind op.

Uitspraak van Oldskool... op zaterdag 17 september 2005 om 19:25:
Section Five kankerkneus!!
Oprottuh met je blije verhalen..meld je aan op casuals als je de held wilt uit uithangen.
Want daar lachen ze jullie ook uit kutjoden!!

:o
Och och och hou je muil ff jongen jij bent hier de hoolie uit en hangen dus tief jij maar op man mafketel.
gek he dat iedereeen op dit forum tegen je is!!!
ik snap der niks van:)
Whahaha 077 waar warem jullie helden op 31 juli dan,Hoorde laatst dat jullie homovriendjes uit Sittard die dag ook zouden komen maar op het laatst toch maar afzagen omdat er 7 of 8 van hun van het bed gelicht waren N.A.V. de relletjes tegen Ajax.Er zou zelfs op het casualforum hebben gestaan dat de CFS nu niks meer voorstelde.Nou met 8 man meer willen ze dan wel wat voorstellen?????Maarja VVV heeft volgens mij nooit wat voorgesteld.Zelfs eens hun vak zowat schoongeveegd.En op het supp.toernooi ben jij natuurlijk niet geweest???Dat waren me toch een stel malloten bij elkaar.
Uitspraak van 077 op zaterdag 17 september 2005 om 19:51:
Och och och hou je muil ff jongen jij bent hier de hoolie uit en hangen dus tief jij maar op man mafketel.
gek he dat iedereeen op dit forum tegen je is!!!
ik snap der niks van

nee idd want toen zat jij nog op de basisschool! :bier:
ja daarom section five heeft gelijk (held)
nee idd toen waren we met een groeppie naar salou dat was het probleem da we der nie waren.
naja in roda zelf waren we er wel bij en heb ik gezien wat voor helden jullie waren met psv was ik toen whaha (vlag)
in roda 077????
sukkel 077 is venlo natuurlijk!!!
weet ik ook mongool maar ben jij "in Roda" geweest???
Uitspraak van Lutscher op zondag 18 september 2005 om 11:22:
weet ik ook mongool maar ben jij "in Roda" geweest???

hahaha met het wmc zeker blaaskaak!

Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 17 september 2005 om 12:50:
of die gasten van die hasjboot! daar heb ik met massimo en nog wat gasten eens een knokpartij meegehad in de kantine van borgharen! was net zon western. de ramen trillen enzo. dat is zon beruchte familie met een italiaanse naam waar ik ff niet op kom.

collinetti toch?
vak schoongeveegt? gheghe het vak van de O2 gabbertjes(gem. leeftijd 14), durven jullie wel ha grote jongens, jammor volgend jaar geen Limburgse derby r*da jc degradeert en wij promoveren :knik: dus kom op ha r*da inetzwoeligans

Uitspraak van B-1000 op zondag 18 september 2005 om 18:36:
vak schoongeveegt? gheghe het vak van de O2 gabbertjes(gem. leeftijd 14), durven jullie wel ha grote jongens,

toen zat jij nog op de lagere school,en waren wij zo oud als jij nu bent(echte sneuzels):d

zou leuk zijn. Ben vroeger weleens in de koel geweest. Speelde ze toch tegen Ajax met Bergkamp :)

oow, het topic gaat weer eens nergens over lees ik :S
Artiest Digital
Ben benieuwd vrijdag...
RE vive la vida:Ik heb het over een jaar of 10-15 geleden maar toen was jij nog niet in de koel te vinden aangezien je nog op de kleuterschool zat.En als Roda degradeert zijn er dan geen derby's meer?????Ligt Sittard en maastricht soms buiten limburg????
Maarja we zullen eerst eens zien hoeveel klappen jullie Vrijdag in Maastricht zullen krijgen.....

Wat een agressie allemaal!

Laat het vrijdag gewoon een gezellige Limburgse derby worden en maar hopen dat VVV wint...

Het wordt wel weer eens tijd voor een tweede Limburgse ploeg in de eredivisie.
Lutscher blijf maar gewoon normaal schrijven jonge, 1 vraagteken is genoeg hoor achterlijke. en daar zijn altijd derby's ik had het over een Limburgse derbij in de HCE, en 15 jaar geleden was je zelf pas 14 (oeps ohjaah kut vergeten)
derbij moet natuurlijk derby zijn :cheer:

Uitspraak van H4G3L3 op maandag 19 september 2005 om 10:43:
Ben benieuwd vrijdag...

Ik ook :cheer:
laat die gast maar die weet nie beter!!!
:cheer:
0-3 vrijdag
2 keer jans
1 keer garcia
:cheer:

Uitspraak van 077 op maandag 19 september 2005 om 16:24:
0-3 vrijdag
2 keer jans
1 keer garcia

Zou je denken? :doetiewoep:
gehe we zien wel:doetiewoep:

1-0 Tommie van Bergen :cheer: