Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
komt zwijn nog weleens bij jullie trouwens?
als ik dan nog leef idd, want in dit leven buiten de beker zal het niet gaan gebeuren!
Alleen als Venlo ook meedoet
nee die zijn me echt te link!
laten we het erop houden dat MVV geen ruk voorstelt en VVV nog veel minder
laten we het erop houden dat MVV geen ruk voorstelt
laten we het erop houden dat MVV geen ruk voorstelt en VVV nog veel minder en bij roda een paar verloren skinheads rondlopen die ook voor het minste of geringste zich 6x de rondte rennen..
Limburg uit, altijd lastig!
volgens mij kan ik beter niet in discussie gaan met een meisje van 17 die gewoon gezellig een biertje drinkt bij haar club en met haar vriendinnetjes naar mooie mannen op de tribune kijkt.
ga je toch ergens anders mee bemoeien, want als ze voorop lopen en z vangen klappen... ow ow ow, wat zijn ze dan 'zwak'
vrouwen....
heel goed vlaaitje je hebt wel interesse in ons, heh?
die slagzin is overigens van de B-side (en dat lijkt me indd meer een vak voor jou beetje zingen, met je sjaal zwaaien en gezellig met zijn alle de bus in )
Maar hou je maar bezig met clubs als VVV, Cambuur en GEA enzo...
een paar verloren skinheads
de goede oude tijden! misschien hebben we elkaar weleens gezien idd tuinman
Hij is geboren in 1985 section five Goede oude tijd heeft hij dus niet meegemaakt
volgens mij kent hij de geschiedenis van de angel-side ook niet zo best, maarja !
maar in kerkrade hebben ze ook nooit een actie gemaakt!