Partyflock

Forumonderwerp · 809465
4 volgers · 119722x bekeken
Waarschuw beheerder
Pff vorige topic over deze ineen keer opgeheven :vaag: :@

maar we gaan weer verder :D

Wat vin jij nou van de blauwe mitsu's

Waarschuw beheerder
nou hier in groningen is bijna niks te krijgen...en als het zo is voor te hoge prijzen..en daar heb ik niks aan
Waarschuw beheerder
Iemand zoals jou probeert iedereen af te zetten ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 november 2008 om 16:41:
pfnoorden je bent echt een droplul.
Je vraagt 500 en 1000 als je dat vaker deed dan hoefde je niet hier te zoeken triest ventje.
Ga in de stad staan te kwijken voor pillen

Droplul :lol:
Waarschuw beheerder
we melden die pfnoorden wel aan op marktplaats!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van openhaardstyle op zaterdag 8 november 2008 om 19:51:
we melden die pfnoorden wel aan op marktplaats!!

Hij is wel standvast in ieder geval :)
Denk niet dat ie ooit nog antwoord zal krijgen..
Als ie na aaaaaal die keren nog steeds niks gehoord
heeft zal da nu ook nie meer gebeuren :roflol:

Maar wel jammer dat ze zo weinig te verkrijgen zijn... :\

Waarschuw beheerder
ik eet weleens 6 van die dingen. en dan wil ik naar burgerking
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 november 2008 om 20:23:
ik eet weleens 6 van die dingen. en dan wil ik naar burgerking

waarom voor in de ballenbak te spelen:P

Artiest Fable
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 november 2008 om 20:23:
ik eet weleens 6 van die dingen. en dan ben ik hardstikke dood

:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van openhaardstyle op zondag 9 november 2008 om 01:33:
waarom voor in de ballenbak te spelen

nee lekkere xxl burgers te eten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 november 2008 om 18:31:
nou hier in groningen is bijna niks te krijgen...en als het zo is voor te hoge prijzen..en daar heb ik niks aan

duhh wat verwacht je dan??? olieprijs is verdubbeld, er zijn minder labs die afdraaien
en al doen ze dat wel, worden er een hoop gepakt...
de prijzen zijn zo onderhand verdubbeld en dat gaat alleen nog maar stijgen.
helemaal met aankomende maand op de planning, feestdagen altijd dure dagen heh.
hij zit hier puur omdat iedereen naar zijn mening te duur is, ja dan blijf je hangen heh.
iedereen betaald dubbele prijzen maar hij blijft net zolang doorzoeken tot ie ze voor 40 ct krijgt.
dus m.a.w dat gebeurd niet dus blijft ie lekker met lege handen zitten
en rondvragen uiteraard...niemand mag er iets op verdienen behalve hijzelf...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 november 2008 om 16:11:
duhh wat verwacht je dan??? olieprijs is verdubbeld

dat is bullshit de olie is in afgelopen 2,5 mnd 60 dollar het vat goedkoper geworden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van timmeke87 op zondag 9 november 2008 om 17:23:
Uitspraak van La Vida Loca... op zondag 9 november 2008 om 16:11:
duhh wat verwacht je dan??? olieprijs is verdubbeld

dat is bullshit de olie is in afgelopen 2,5 mnd 60 dollar het vat goedkoper geworden

heeft het over de prijs van de precursors lijkt me niet over de prijs van een vat ruwe olie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: blauwe x-jes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van timmeke87 op zondag 9 november 2008 om 17:23:

intelligente kerel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 08:10:
blauwe x-jes

Laatst gehad, zijn idd goeie (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Badass B.U.D. op dinsdag 4 november 2008 om 21:44:
ream on, zelfs de eerste druk een paar jaar geleden was geen 210 mg. dealer kletspraat

hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[ hap :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 17:54:
lekker bijpaksnoepjes.
Gele kruizen getest op 80-90.

Doodnormale pillen met een gemiddelde hoeveelheid worden tegenwoordig slechts 'bijpaksnoepjes' genoemd:lol:.

Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag de laatste opgemaakt die ik had :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 18:15:
Doodnormale pillen met een gemiddelde hoeveelheid worden tegenwoordig slechts 'bijpaksnoepjes' genoemd.

Wacht maar tot mijn lab draait! Ik draai alleen maar pillen met 250 mg :honger:
Waarschuw beheerder
Zou wel weer eens lekkere smarties willen :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^^Dani^^ op maandag 10 november 2008 om 20:02:
Wacht maar tot mijn lab draait! Ik draai alleen maar pillen met 250 mg

Stil mang.. skotoe leest ook mee jwt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lullo :[ op maandag 10 november 2008 om 17:32:
Uitspraak van Motherflocker! op maandag 10 november 2008 om 08:10:
blauwe x-jes

Laatst gehad, zijn idd goeie (Y)

vet!
ik had een paar jaar geleden de paarse variant, dacht dat het een "bijpaksnoepje" was maar na zo'n blauwe driehoek zo'n ding erin was niet echt raadzaam :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 22:34:
Stil mang.. skotoe leest ook mee jwt.

Fok die haterz
Waarschuw beheerder
yes, eindelijk mitchu's getest tussen 130 en 140
Waarschuw beheerder
diegene van Intoxicated waren de BOM! nu doe ik geen pillen meer:P

smarttroep beter
Waarschuw beheerder
kent iemand witte barbies? is dat wat
Waarschuw beheerder
Wie heeft nog surplus in de buurt van 076/013
Waarschuw beheerder
Blauwe mitsi zijn goed :P

Ken ze ook wel krijgen, maar heb het laatste tijd niet meer op mitsi.
groene kroontjes zijn ook wel lekker :P
Waarschuw beheerder
heb laats weer blauwe gehad 180 a 200mg moet je ook echt niet teveel van happen
Waarschuw beheerder
donateur
zijn er rond amsterdam nog mitsu's gesignaleerd?
of iets vergelijkbaars?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ddg op vrijdag 14 november 2008 om 17:52:
180 a 200mg

Totaalgewicht misschien :loser:
Waarschuw beheerder
dikke bagerzooi hier in grunn alleen maar rommel te verkrijgen diep triest
Waarschuw beheerder
van die blauwe driehoeken wordt je vaker TE wazig gewoon :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Midi-030 op vrijdag 14 november 2008 om 19:31:
Totaalgewicht misschien :loser:

In principe zwaarder..mja als er 130 inzit en 50mg bindmiddel is t ook wel prima.. meeste snoepjes zijn zo tussen de 250 en 400mg totaalgewicht.

zijn er rond amsterdam nog mitsu's gesignaleerd?
of iets vergelijkbaars?

Was 't maar zo. Wel witte dolfijntjes geloof ik.. blauwe hoor k niks meer over

(mja dat kan aan mij liggen hoor :P)
Waarschuw beheerder
hier 150e voor 100

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ioH op zondag 16 november 2008 om 12:39:
hier 150e voor 100

:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ronde roze hartjes vergelijkbaar met de blauwe driehoeken, labtest 147 mg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Badass B.U.D. op dinsdag 18 november 2008 om 15:41:
ronde roze hartjes

Op masters op afgelopen Februari en waren idd zeer goed te doen, naderhand nergens meer te verkrijgen :nocheer:
Samen met blauwe driehoeke beste die 'k op heb.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 25 oktober 2008 om 21:04:
Bolle ogen?

wtf

Grote pupillen jwt :p

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 25 oktober 2008 om 21:04:
zeer hoge kwalitatieve MDMA
?
MDMA = MDMA. Meer MDMA is wel een ander gevoel

Dit vraag ik me af eigenlijk...ik denk persoonlijk van niet...

Puree is toch ook niet = Puree , Kaas is toch ook niet = Kaas...
Als je nu één van de beste kwalitatieve grondstoffen hebt en je maakt die MDMA met veel liefde en ' Perfect ' zoals het echt moet zou die MDMA dan niet beter kunnen uitwerken... ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ink passion op zaterdag 15 november 2008 om 19:07:
van die blauwe driehoeken wordt je vaker TE wazig gewoon

nou, mocht je er vanaf willen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 01:29:
Dit vraag ik me af eigenlijk...ik denk persoonlijk van niet...

Puree is toch ook niet = Puree , Kaas is toch ook niet = Kaas...
Als je nu één van de beste kwalitatieve grondstoffen hebt en je maakt die MDMA met veel liefde en ' Perfect ' zoals het echt moet zou die MDMA dan niet beter kunnen uitwerken... ?

mee eens want je hebt scheitpuree met klonten en gewone puree heerlijk romig en ik zeg je dat heeft wel een anderre uitwerking:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -=RaKuS=- op donderdag 2 november 2006 om 23:07:
Zijn natuurlijk niet de originele van 200mg, maar het zijn Cker geen slechte rakkertjes!!!!

En die waren ook niet zo zwaar, gewoon het zelfde als de driehoeken van nu.
Ga maar kijken op http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=628
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 01:29:

Nee want kaas is geen chemische verbinding, niet zo zeer als MDMA (uiteindelijk wel namelijk..maar wel heel complex:P), wat één vrij klein molecuul (i) is, kaas is een ingewikkelde samenstelling van eiwitten, koolhydraten en hoop blabla meer..kan je inderdaad lekker in variëren. Eigenlijk heeft kaas niet één bouwsteen, maar veel meer. Die vergelijking klopt dus gewoon niet helemaal, snap je?
Kaas -> Romig, of juist niet, komijn erin, of niet, sambal erbij of juist mosterd.. Lang laten rijpen, of kort.. 20+, 30+, 48+ you name it!
Ik heb niet eens verstand van kaas, ben er niet dol op, maar je kan er idd een hoop mee..smaken verschillen wat dat betreft en dat is maar goed ook :)

MDMA is een chemische verbinding, die altijd hetzelfde is, anders is het namelijk geen MDMA. De grondstoffen verdwijnen geheel, indien productie goed uitgevoerd is en de bij/tussenproducten op tijd en goed zijn verwijderd..als alles gaat zoals het hoort dus.

Kwalitatief goede zuurstofatomen (of koolstofatomen for that matter, zie plaatje beneden) bestaan niet, dus daarmee kan je ook geen "kwalitatief goede mdma" maken. Natuurlijk is het fijn geen vervuilde grondstoffen te hebben, dan zijn de yields hoger, minder vervuilingen wat dat aan gaat. Kosten effectiever ook zeker! Maar als je eenmaal MDMA hebt geproduceerd, en je de MDMA prima weten te scheiden van wat voor rommel je dan ook verwacht mede geproduceerd te hebben, dan is het resultaat hetzelfde. Blijft altijd lastig dit goed uit te leggen :P

Liefde voor het proces, eh ja prima, als dat zorgt dat de chemicus beter met z'n materiaal omgaat oke..maar de liefde zelf heeft geen invloed. Een goeie kok kookt ook beter als ie weet met wat voor fijne producten ie werkt en wat ie er mee moet doen (en laten), maar lief praten tegen z'n paprika's helpt niet..(geloof ik dan :D mind me if I'm wrong ;) )

Tja, als je eventuele bijproducten, door minder zuivere grondstoffen niet weet te scheiden van hetgeen waar het je uiteindelijk omdraait, ja dan heb je per gewicht minder werkzame stof..want allerlei gewicht aan rommel erbij..dat dan bv. niet werkzaam is, al kan je ook werkzame bijproducten hebben/maken.
Daarom beoordelen we vaak pillen op de inhoud en mdma en niet op hoe zwaar het tablet is..

Maar als je het puur hebt over de feitelijke mdma..dan zit daar geen verschil in.
Wat ik bedoel te zeggen is, kan jij 150mg mdma, en dan alleen dat, scheiden uit een productieproces waar minder zuivere chemicaliën zijn gebruikt, en neem je 150mg van een productielijn waar fijn, zuiver (en duur) materiaal is gebruikt, dan is het gewoon hetzelfde spul..het mdma "weet of onthoudt niet" waar het uit is geproduceerd..al die precursoren zijn gewoon foetsie :) Zitten ze er nog wel in, moet je je producent slaan (Y)

Keukenzout is ook keukenzout, of het is het niet, zo is het ook bij MDMA.
Je kan er wel jodium aan toevoegen.. net zoals MDA/MDEA of evt. speed bij M, maar dat wordt minder vaak gezien dan velen denken.

Puree en kaas zijn voedingsmiddelen waar je idd een hoop verschillen in kan maken, omdat smaken verschillen. Een vergelijking met keukenzout = NaCl of dergelijke stof, gaat beter op, je kan er wel rommel aantoevoegen, maar als je dat weer van elkaar scheid, dan blijft het keukenzout nog hetzelfde, ongeacht of er rommel bij heeft gezeten of niet.. ge tmy point?

MDMA = C11H15NO2 en kan via verschillende productieroutes tot één specifiek gevormd molecuul samengesteld worden, zo niet, dan is het het niet.

Het geliefde molecuul :9 :

[img width=965 height=478 cacheid=00002e790000587e9820da1b1a025fb964]http://www.erowid.org/chemicals/mdma/images/archive/mdma_3d.jpg[/img]
Mooie gave ronde bolletjes, die atoompjes, zo he? Nou ja, daar bestaan dus geen lelijke van..
Een berg hiervan geproduceerd uit crap materiaal is dus hetzelfde als diezelfde hoeveelheid gemaakt van zuivere topchemicaliën.

Pff 'moeilijk' betoog..volgende pagina begin ik er niet weer aan :P