Partyflock

Forumonderwerp · 809304

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Damn zag er weer 1 lopen en kom ze steed vaker tegen...

Vrouwen van 40 die in naveltruitjes gaan lopen, een vieze zonnebankkop hebben en wanhopig hun rimpels wegpoederen...

Hebben ze nou écht niet door dat dat er echt achterlijk uitziet? :s

b)

Waarschuw beheerder
donateur
klinkt als me moeder :S
Waarschuw beheerder
Heb je dat niet eens gevraagd?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 21:18:
klinkt als me moeder

dat zei ik ook al tegen der:s
Waarschuw beheerder
donateur
dat zei ik ook al tegen der

Stiekum geil je wel op oudere vrouwens :/

Vies ventje!
Waarschuw beheerder
klinkt als me moeder :s

Nou vraag d'r ff (y)

b)
Waarschuw beheerder
donateur
Een paar jaar geleden (toen Britney Spears der eerste clip net had uitgebracht) zag ik in de trein een vrouw in de 40 die dacht dat ze Britney was. Kort rokje, kousen tot op haar knieeen, haar in 2 staartjes.......zag er echt niet uit. Laat mensen wel in hun waarde maar je moet je wel een beetje kleden naar je leeftijd. :X :X
Waarschuw beheerder
Laat die mensen lekker dragen wat ze zelf mooi vinden en kijk er maar niet naar als je het niet mooi vindt.

Waarschuw beheerder
je bent zo oud zoals je je voelt toch?! laat hen zich dan kleden zoals ze willen..
ja ik vind het er ook niet uitzien, maar ze moeten het zelf weten; ze lopen er zelf mee voor schut ik niet!
Waarschuw beheerder
Een paar jaar geleden (toen Britney Spears der eerste clip net had uitgebracht) zag ik in de trein een vrouw in de 40 die dacht dat ze Britney was. Kort rokje, kousen tot op haar knieeen, haar in 2 staartjes.......zag er echt niet uit. Laat mensen wel in hun waarde maar je moet je wel een beetje kleden naar je leeftijd

Hahahahaha

Ik had onder m'n treinstoel gelegen denk ik :x
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het wel lef als je aantrekt wat je zelf wil, ook al betekend dat dat je enorm voor schut loopt voor de 'normale' mensen.

"normale" mensen zijn maar saai...

ben blij dat ze er zijn, (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op donderdag 8 september 2005 om 21:17:

Vrouwen van 40 die in naveltruitjes gaan lopen, een vieze zonnebankkop hebben en wanhopig hun rimpels wegpoederen...

Hebben ze nou écht niet door dat dat er echt achterlijk uitziet?

Schijnbaar niet :(

Maar zag pas @ tv vrouwen van 50 die hun vagina liete verkleinen.kon je zegge van ik wil een strakke k*t als een 16jarige..
En die hun g-spot liete botoxen...

en die vrouw ging na haar dochter(20jaar) en zei gewoon van Zo nu heb ik een strakkere k*t als jou!

zal je ma maar weze ;)
tegewoordig kunne ze echt veel!!
soms TE veel!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar zag pas @ tv vrouwen van 50 die hun vagina liete verkleinen.kon je zegge van ik wil een strakke k*t als een 16jarige..
En die hun g-spot liete botoxen...

Damn moet echt niet gekker worden :s

dat er ook chirurgen zijn die het uitvoeren...:|

Je mag niet meer oud worden tegenwoordig, je moet jong snel en mooi blijven..

dan heb je een ouwe kop met een ge-botoxte k*t

that would make a difference :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op donderdag 8 september 2005 om 22:28:
dan heb je een ouwe kop met een ge-botoxte k*t

that would make a difference

das un goeie..
dan is het --->

ALS JE K*T MAAR STRAK IS

En niet meer -->

Als je haar maar goed zit ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je eerst naar het lijf kijkt van achter denk je mooi maatje 36 (dan denk je grietje van 20) en dan kijkt ze om dan zit er een verlepte kop op idd zonnebankbruin en diepe groeven van de rimpels en die kop schreeuwt vijftiggggggg!
Dan denk ik als je zo'n mooi lijf hebt laat die kop dan liften dan is alles weer in verhouding.

Waarschuw beheerder
heel fout...
maar mijn schoonmoeder ziet er nog prima uit in dr heupbroeken op 48 jarige leeftijd..(Y)

Waarschuw beheerder
maarja er zit een verschil tussen kinderachtig en modern..
Waarschuw beheerder
Als je eerst naar het lijf kijkt van achter denk je mooi maatje 36 (dan denk je grietje van 20) en dan kijkt ze om dan zit er een verlepte kop op idd zonnebankbruin en diepe groeven van de rimpels en die kop schreeuwt vijftiggggggg!
Dan denk ik als je zo'n mooi lijf hebt laat die kop dan liften dan is alles weer in verhouding.

jaa heeel herkenbaar :p

Als je die leeftijd hebt kun je er echt nog wel mooi en stijlvol uitzien...

Hahahah ja je kunt je helemaal maatje 36 taibo-en, alleen die kop die blijft :d

das un goeie..
dan is het --->

ALS JE K*T MAAR STRAK IS

Botoxkutten...Zooooo 2006 :d
Waarschuw beheerder
waar maken we ons druk om :s
Waarschuw beheerder
Druk maken is anders als een mening (f)
Waarschuw beheerder
ja maar je zegt hier boven dat als je zo'n britney spaers vrouwtje vierkant zou uitlachen.

:flower:

Waarschuw beheerder
Er zitten echt wel "lekkere" tussen. Heb op sensation black een milf ontmoet die met de dochter van mijn leeftijd was en wat vriendinnen van haar en haar dochter 8)

Kippevel :kwijl:

Waarschuw beheerder
ach laat ze lekker gaan

jij bent ook geen plaatje als je zo oud bent

als hun hun lekker dr in voele is het goed toch

Waarschuw beheerder
Nou je kunt je gewoon ook normaal kleden en lekker in je vel zitten :/

Waarschuw beheerder
ligt er aan of je er nog jong uitziet zonder die fratsen anders zou ik me lekker kleden naar me leeftijd als ik zo oud ben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P a l l y op donderdag 8 september 2005 om 21:54:
Laat die mensen lekker dragen wat ze zelf mooi vinden en kijk er maar niet naar als je het niet mooi vindt.

idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 22:40:
maarja er zit een verschil tussen kinderachtig en modern..

zo ken ik een paar dames die al hoog in de 30 maar nog steeds erg goed in vorm :kwijl: en er treny bij lopen...

en idd trendy hoeft niet jong te zijn...zo hoef je je vind ook niet te kleden naar je leeftijd met uitzondering van puberaal kleden

als een vrouw van 40 nog een mooi lechaam heeft en ze wil die tonen dan mag ze dat

Waarschuw beheerder
Alsof iemand van 40 het nog interesseert over hoe anderen van diegene denken.

Waarschuw beheerder
lekker belangrijk!

weet wel wat je bedoelt hoor en ik vind t er ook niet uit zien, maar als hun daar gelukkig van worden moeten ze dat lekker doen!

ik heb ook nog n hippe mams :lief: lijkt veel jonger, maar zij kleedt zich wel naar dr leeftijd gelukkig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
laat die emsen lekker :vaag: als ze dat nah willuh
ze vallen je er tog niet mee lastig..en kijk gewoon de andere kant op dan :/
gezeur over hoe een ander eruit ziet altijd :S
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Boeiend zeg,ook degene die hier die mensen zitten uit te lachen worden ooit 40.Laat iedereen idd dragen wat ze willen ogeacht leeftijd.Wees blij dat die "ouderen" zich jong voelen ipv oud/knorrig en ouderwets.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mongrel op vrijdag 9 september 2005 om 15:29:
Boeiend zeg,ook degene die hier die mensen zitten uit te lachen worden ooit 40.Laat iedereen idd dragen wat ze willen ogeacht leeftijd.Wees blij dat die "ouderen" zich jong voelen ipv oud/knorrig en ouderwets.

:jaja: idd
Waarschuw beheerder
donateur
ach maak me er niet druk om
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nog 6 jaar...

dan word ik ook 40 :S

als je een mooi figuur hebt kun je alle kleding aan, heb je dat niet,dan moet je dat niet doen..

ik zie trouwens ook ladingen meiden van 14 jaar met ontzettend dikke blubberbuiken rondlopen met diezelfde korte truitjes aan.... :/

Waarschuw beheerder
:gaap: ieder zijn eigen stijl.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 15:41:
ik zie trouwens ook ladingen meiden van 14 jaar met ontzettend dikke blubberbuiken rondlopen met diezelfde korte truitjes aan....

idd, is niet echt leeftijdsgebonden maar gaat meer om het figuurtje...

sommige vrouwen/meisjes snappen niet dat een wollen trui ze nu eenmaal beter staat...

Waarschuw beheerder
[img width=509 height=490]http://www.link2party.nl/cms/adminimages/download/29-8-20054251977800.jpg[/img]

Dit ben ik met mn aller liefste mama op Dance Valley! :lief:

Mn mama gaat zelf regelmatig stappen en af en toe kom ik dr dan tegen op n feestje... Super gezellig!

Maar mijn mamsie kleedt zich wel naar de leeftijd, gewoon stijlvol en niet to much...

Heb ik n leuke mama of niet?! :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 15:41:
ik zie trouwens ook ladingen meiden van 14 jaar met ontzettend dikke blubberbuiken rondlopen met diezelfde korte truitjes aan....

dan vind k dat idd erger als n vrouw van 40 die een mooi strak lijf heeft en n kort truitje aanheeft
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 16:41:
Heb ik n leuke mama of niet?!

hoe oud is jou moeder dan :O
ziet er in ieder geval nog netjuhs uit :jaja:

Waarschuw beheerder
hoe oud is jou moeder dan
ziet er in ieder geval nog netjuhs uit

thnx! :D mijn mama is pas 42 geworden! zo zie je maar dat je zo oud bent als je je voelt! :lief:
Waarschuw beheerder
(y) super mamma zo te zien

Waarschuw beheerder
super mamma zo te zien

ja echt mn aller liefste mama! :lief:

heb er ook maar 1 haha... maar is echt n topper!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 16:55:
thnx! mijn mama is pas 42 geworden! zo zie je maar dat je zo oud bent als je je voelt!

haha toen werd ik pas geboren :D
Waarschuw beheerder
donateur
wat lijkt je moeder trouwens jong :O

Waarschuw beheerder
wat lijkt je moeder trouwens jong

ja goed he?! :D je bent zo jong als je je voelt zeggen ze... en mn mama straalt dat denk ik ook uit :lief:

Waarschuw beheerder
42 vind ik niet oud! En als je het goed aanpakt kun je er echt nog wel leuk uiztien....zoals je moeder; Stijlvol en niet TE! Maar eerlijk is eerlijk...iemand van 20 met een mini rokje, naveltruitje en een zonnenbank-bruine-kop vind ik ook niet bepaald aantrekkelijk!

Waarschuw beheerder
Ach, geen ouder ogende vrouw dan een vrouw van middelbare leeftijd die zich te jong kleedt! Het wordt snel een beetje goedkoop als een oudere vrouw zich te jong kleedt.

@ ClubKutje:
Je hebt een mooie mams! (F)

Waarschuw beheerder
@ ClubKutje:
Je hebt een mooie mams!

thank you! (F)

:D

Waarschuw beheerder
Ik vind het er ook niet uitzien. die zonnebankbruine koppen en make-up is vaak gewoon bijna hoerig.. en dan meestal ook nog van die vreselijk lange acrylnagels erbij:S

Aan de andere kant, wij hebben makkelijk praten... ik zou ook niet graag naar de Miss Etam verbannen worden...

Waarschuw beheerder
ach jah,zoalang ze der nog een beetje uitzien..laat ze
Waarschuw beheerder
ga naar Mysteryland....daar heb ik genoeg van die oude vellen met zo klein mogelijke lapjes stof om hun lijf gezien:nee::nocheer:
Waarschuw beheerder
wat denk je van Sensation White.. voor de deur stond het vol met visnetten vol ouwe vellen.. Blegh..
Waarschuw beheerder
Dit ben ik met mn aller liefste mama op Dance Valley!

Mn mama gaat zelf regelmatig stappen en af en toe kom ik dr dan tegen op n feestje... Super gezellig!

Maar mijn mamsie kleedt zich wel naar de leeftijd, gewoon stijlvol en niet to much...

Mijn moeder gaat ook nog mee naar feestjes en die kleed zich gewoon gewoon modern...
als zij in een lap stof van 10 cm was gaan lopen had ik er écht wel wat van gezegd...

jullie hebben gelijk dat iedereen zelf moet weten wat ze aantrekken..alleen ik snap niet dat niemand (vrienden,familie) even zegt dat ze voor lul lopen...
Waarschuw beheerder
ik vind leeftijd er weinig mee te maken hebben..zoals hierboven al word gezegd visnetten vol oude vellen.maar als er iemand van 20 in had gelopen met een dikke reet was het ook geen porum geweest.

mensen moeten gewoon kritisch in de spiegel kijken en naar zichzelf kijken. gewoon reeel zijn..kan ik dat aan ja of nee.

maar goed..smaken verschillen ook...dus dat zal ook nooit werken..we moeten ons er gewoon bij neerleggen :p en lekker op onszelf gaan letten en niet op anderen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op dinsdag 13 september 2005 om 10:42:
jullie hebben gelijk dat iedereen zelf moet weten wat ze aantrekken..alleen ik snap niet dat niemand (vrienden,familie) even zegt dat ze voor lul lopen...

Jij vind dat ze voor lul lopen, iemand anders vind het super sexy.

Uitspraak van stardust (k) op dinsdag 13 september 2005 om 11:00:
maar goed..smaken verschillen ook...dus dat zal ook nooit werken..we moeten ons er gewoon bij neerleggen en lekker op onszelf gaan letten en niet op anderen.

Inderdaad. En vooral dat laatste.

Waarschuw beheerder
pfffffffffffff die eeuwige leeftijdsvoorschriften van sommige !

Waarschuw beheerder
Ziet er inderdaad niet uit, ze hebben niet eens door dat ze er daardoor ouder uitzien.

Waarschuw beheerder
sommige jonge meiden doen anders ook zeer krampachtig poging om volwassen te lijken ;) tis maar waar je je druk om maakt :devil:
Waarschuw beheerder
sommige jonge meiden doen anders ook zeer krampachtig poging om volwassen te lijken tis maar waar je je druk om maakt

daar heb je een punt ja...

drukmaken is een groot woord (f)

Waarschuw beheerder
ik zal niet ontkennen dat ik ook weleens de bekende zonnebank typjes tegen kom, en dan denk ik heus ook wel eens :"sja ,persoonlijk zou ik het mischien anders doen".
Maar goed daabij moeten we iedereen dan maar in zijn waarde laten dan zodat we allemaal gewoon lekker aan kunnen doen waar we zin in hebben en of lekker in voelen.
Feit is wel dat in een onlangs gehouden enquette bovenaan in de top10 van irritatiepunten in de maatschappij in Nederland, het gebrek aan respect stond.
Nederland is allang niet meer zo tolerant als dat het een aantal jaren terug bekent stond. En dat vind ik best jammer. Ik vind het niet kunnen om bepaalde voorschriften te hanteren kwa kleding of wat dan ook.Discriminatie is nooit okay, of het nu gaat om leeftijdsdiscriminatie en of een bepaald schoonheids of slankheidsideaal waar je niet aan voldoet.Laat iedereen lekker in zijn waarde or call it respect ;) :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op dinsdag 13 september 2005 om 10:42:
.alleen ik snap niet dat niemand (vrienden,familie) even zegt dat ze voor lul lopen...

Amy, je loopt voor lul :D
Artiest {SHOWLIST artist 61507, 38666, 43052, 35651, 5418}
Waarschuw beheerder
ik zal niet ontkennen dat ik ook weleens de bekende zonnebank typjes tegen kom, en dan denk ik heus ook wel eens :"sja ,persoonlijk zou ik het mischien anders doen".
Maar goed daabij moeten we iedereen dan maar in zijn waarde laten dan zodat we allemaal gewoon lekker aan kunnen doen waar we zin in hebben en of lekker in voelen.
Feit is wel dat in een onlangs gehouden enquette bovenaan in de top10 van irritatiepunten in de maatschappij in Nederland, het gebrek aan respect stond.
Nederland is allang niet meer zo tolerant als dat het een aantal jaren terug bekent stond. En dat vind ik best jammer. Ik vind het niet kunnen om bepaalde voorschriften te hanteren kwa kleding of wat dan ook.Discriminatie is nooit okay, of het nu gaat om leeftijdsdiscriminatie en of een bepaald schoonheids of slankheidsideaal waar je niet aan voldoet.Laat iedereen lekker in zijn waarde or call it respect

goed gesproken meis :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goed gesproken meis :jaja:

Tja moet toch met je meegaan (f)
Waarschuw beheerder
Ach ja ik stoor mij er niet aan maar vind het wel belachelijk...

Idd erg zonnebank bruin...:S
Van dat rare geblondeerde haar:O

Ach ja je kan er ook de lol van inzien8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op dinsdag 13 september 2005 om 15:08:
Tja moet toch met je meegaan

kijk....dat vind ik nou weer top ! (y) :)
Waarschuw beheerder
kijk....dat vind ik nou weer top !

Eerlijk is eerlijk :)
Waarschuw beheerder
Ach ja what shall i say O:)

Ik zie ook genoeg meisjes van 13 gekleed als hoertjes :S

Sommige mensen snappen het principe kleden naar leeftijd en figuur denk ik niet zo goed :no:

Maar goed, live & let live...al ben ik blij dat mijn nichtje van 13 gewoon leuk en hip gekleed gaat en mijn mams van 55 zich ook trendy en stijlvol kleedt (y)

Waarschuw beheerder
Vind het er ook niet uit zien :no:
Dat meiden van 14 in korte topjes en dikke push up beha's lopen, kan me echt geen ene reet schelen (deed hetzelfde 8-))
Maar moeders met piercings,tattoo's,naveltopjes, en te strakke leggings aan.. nee dat vind ik niks :no: En vaak lijkt het dan ook nog eens of ze heel hun huis vol met UV verlichting hebben hangen 8-)

Maar ja.. aan de andere kant vind ik het ook wel logish dat ze zo mooi mogelijk en zo sexy mogelijk eruit willen zien..
En misschien doe ik ook wel hetzelfde op die leeftijd (je bent immers hoe je jezelf voelt)

Maar ik zou het zelf niet leuk vinden als mijn moeder er zelf zo bij liep :)

Waarschuw beheerder
Weet je wat ik pas erg vind, dat er meiden tussen de 13 en 30 zijn die denken mooi te zijn. Hele foto reportages op het internet van zich zelf zetten maar absoluut niet lekker of mooi zijn.

Waarschuw beheerder
Als je mams wordt of boven de 30 ofzo, vind ik wel dat je een beetje op moet gaan letten en niet met uber korte rokjes gaan lopen, ze kunnen wel met de mode mee, maar piepelbeetje beperkingen.
Boven de 35? Vind het dan echt geen pan om die mensen tegen te komen op feesten. Get over it, je bent ouder en begin aan een andere periode van je leven ipv mee willen doen met de kids...
Boven de 40? ja sorry maar dan moet je zeker opletten met kleding, ga geen mega trendy kleding kopen, je bent over de 40 en geen jong meisje meer. Misschien in je hoofd, maar je lichaam niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 18:23:
Misschien in je hoofd, maar je lichaam niet.

Dat is niet altijd zo.
Waarschuw beheerder
pff, waar mensen zich al niet druk over kunnen maken :D
naja, zoiezo, beter dat ze 18 probeert te blijven dan dat ze alvast 60 wil zijn :P

Waarschuw beheerder
Heb je gelijk in Alias Bandulu, maar toch vind ik het niet echt charmant...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 18:23:
Als je mams wordt of boven de 30 ofzo, vind ik wel dat je een beetje op moet gaan letten en niet met uber korte rokjes gaan lopen, ze kunnen wel met de mode mee, maar piepelbeetje beperkingen.
Boven de 35? Vind het dan echt geen pan om die mensen tegen te komen op feesten. Get over it, je bent ouder en begin aan een andere periode van je leven ipv mee willen doen met de kids...
Boven de 40? ja sorry maar dan moet je zeker opletten met kleding, ga geen mega trendy kleding kopen, je bent over de 40 en geen jong meisje meer. Misschien in je hoofd, maar je lichaam niet.

ik voel mij aangevallen hier..dus ik mag geen korte rokjes meer aan omdat ik 30 ben...ikzelf ben heel erg tevreden met mijn benen zonder celullitus dus draag nog steeds lekker korte rokjes :p
Waarschuw beheerder
het is alleen soms jammer, ik steds vaker oudere vrouwen lopen die er nog heel goed uitzien, alleen door foute kleren valt dat helemaal weg...terwijl ze er wel heel mooi en stijlvol uit hadden kunen zien...

dit staat los van dat ze zelf moeten weten wat ze aantrekken, wat natuurlijk voor zich spreekt.

maar goed denk dat ook meetelt dat je tegenwoordig niet meer oud mág worden, alleen maar reclame's over anti-rimpel, anti-aging, anti noem maar op, plastische chirurgie is de normaalste zaak van de wereld geworden...

je moet voorl jong en snel blijven de wereld is té kritisch geworden wat dat betreft.
Waarschuw beheerder
ik voel mij aangevallen hier..dus ik mag geen korte rokjes meer aan omdat ik 30 ben...ikzelf ben heel erg tevreden met mijn benen zonder celullitus dus draag nog steeds lekker korte rokjes

Als je lichaam daar naar is lekker blijven showen (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 18:35:
Heb je gelijk in Alias Bandulu, maar toch vind ik het niet echt charmant...

Ja maar kijk weet je wat het is, het heeft helemaal niks met leeftijd te maken. Leeftijd is slechts een getal.

Het gaat erom hoe je er uit ziet en je je gedraagt.

Ik kan zo 10 profielen van meiden hier neer zetten die denken mooi te zijn, althans die indruk krijg ik als ik hun profiel zie met hele fotoshoots. Terwijl die meiden echt niet mooi zijn, dan zie ik liever een 45 jarige mooie meid dan een 18 jarige super slanke meid die gewoon niet de uitstraling en/of looks heeft.

Maar goed over smaak valt niet te twisten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op dinsdag 13 september 2005 om 18:41:
je moet voorl jong en snel blijven de wereld is té kritisch geworden wat dat betreft.

Beetje jammer.

Ik vind een vrouw van 50 veel mooier met rimpels dan een vrouw van 50 die strak getrokken is of vol met botox zit.
Waarschuw beheerder
Beetje jammer.

Ik vind een vrouw van 50 veel mooier met rimpels dan een vrouw van 50 die strak getrokken is of vol met botox zit

Inderdaad, je ziet toch altijd dat er wat gebeurd is, je hele expressie is van je gezicht af...

Je hele karakter valt daarmee van je gezicht af echt oerlelijk....vooral als de nek niet mee ge-botoxt is :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op dinsdag 13 september 2005 om 18:56:
Je hele karakter valt daarmee van je gezicht af echt oerlelijk

:jaja:

Waarschuw beheerder
[img width=300 height=400 cacheid=001289bc001d4a2d8495f0e91a00f6cd37]http://i13.photobucket.com/albums/a265/enfranchise/PICT0010.jpg[/img]

mijn mama:P die sexy probeerd te zijn haha

gek mens ;)
Waarschuw beheerder
niks mis met jou mama

geen dikke laag plamuur gewoon mooi :)

(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op dinsdag 13 september 2005 om 19:05:
niks mis met jou mama

geen dikke laag plamuur gewoon mooi

ze probeerd mannen te versieren :P
en vrijdags het ze een date haha
Waarschuw beheerder
ze probeerd mannen te versieren
en vrijdags het ze een date haha

haha super man!

mijn mammie is ook weer aan het daten echt lachen, maar ze moeten wel door mijn keuring heen b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vienesse op dinsdag 13 september 2005 om 19:12:
mijn mammie is ook weer aan het daten echt lachen, maar ze moeten wel door mijn keuring heen

haha das altijd leuk he :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 13:24:

HAHHAHA dat denk jij echt niieeeeet.Jij denkt net als alle andere mensen dat ziet er echt NIET uitttt!

Maar goed, van mij mogen foute mensen lekker fout zijn, maakt alles een beetje kleurrijker. Vinden ze misschien ook wel van mij :o

Waarschuw beheerder
donateur
Bah had dr vanmiddag 2 in de winkel..kort truitje aan, navelpiercing met bling in hun door de zwangerschap dikke buik, strakke witte broek aan :vaag: bah bah bah!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 19:17:
HAHHAHA dat denk jij echt niieeeeet.Jij denkt net als alle andere mensen dat ziet er echt NIET uitttt!

toch best knap dat jij in mijn hoofd kan kijken ;)

Waarschuw beheerder
Best, dan denk jij als je zo'n type ziet: 'sjah, persoonlijk zou ik het misschien anders doen' maar ík geloof er geen reet van.Als dat al zo zou zijn heb ik medelijden met je, want er is niks zo leuk als een middagje 'foute' mensen kijken en erom lachen.
Kan iedereen hier wel zo mooi zeggen dat ze dat niet doen, maar iedereen keurt mensen als ze bv. op een terrasje zitten.
En zoals ik al zei: misschien doen ze dat ook wel bij mij, maar ach, verschil moet er zijn, dan heb je tenminste wat te lachen :yes:
Waarschuw beheerder
Liever een moedertje in mijn bed, dan een patatje mét!
Waarschuw beheerder
Ik ken ook meerdere super vrouwen, die al 30 ruim zijn gepasseerd, maar zich nog wel jong gedragen en kleden (wat niet wil zeggen fout of kinderachtig ... dat is meer een kwestie van geen smaak hebben :yes: )

waarom oordelen wij toch zo snel over andere mensen? vind het TOP dat "oudere vrouwen" ;) nog lekker op stap gaan en hippe kleren dragen ... wat moet je dan? in je kloffie achter de geraniums zitten omdat wij het geen gezicht vinden? ze hebben nog tijd genoeg om zich te gedragen als "ouwe zakken"

soooo ... :P
Waarschuw beheerder
btw ... las hier iets van als je boven de 30 bent dan mag je dit en dat niet meer, ben je boven de 35 jaar dan ... en als je boven de 40 jaar ben, goh, is je leven blijkbaar praktisch afgelopen :O

wie bepaalt zulke dingen? als je nog helemaal de spirit hebt, en het nodig hebt om ook lekker op stap te gaan ... doen!! vind "oudere" mensen 9 van de 10 x ook meer gezellie, omdat die nie meer zo overdreven arrogant moeten doen ... die hebben die periode al gehad, en gaan helemaal voor de muziek ... top :flower:

jammer dat "Nederland" zo zwart-wit denkt :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 22:16:
Best, dan denk jij als je zo'n type ziet: 'sjah, persoonlijk zou ik het misschien anders doen' maar ík geloof er geen reet van.Als dat al zo zou zijn heb ik medelijden met je

Je hoeft met mij echt geen medelij te hebben te hebben hoor meis want ook al ben ik mischien bijna 40 ik voel me kiplekker in mijn vel en trek toch ook wel aan waar ik me lekker in voel :devil: en verder mag iedereen het van mij lekker zelf weten :)

Uitspraak van melodiii. op dinsdag 13 september 2005 om 23:47:
jammer dat "Nederland" zo zwart-wit denkt

En das de waarheid als een koe ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen van 40

Heb n overbuurjongen die er n moord voor doet :P

Waarschuw beheerder
hahhahha nou.......een moord :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zie ze ook vaak lopen ja :x

Korte rokjes, lange laarzen, naveltruitjes.. :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 07:37:
Je hoeft met mij echt geen medelij te hebben te hebben hoor meis want ook al ben ik mischien bijna 40 ik voel me kiplekker in mijn vel en trek toch ook wel aan waar ik me lekker in voel en verder mag iedereen het van mij lekker zelf weten

Wat heeft het er nou weet mee te maken dat jij bijna 40 bent? etc etc. Volgens mij snap je mijn stukje niet zo, maar laat maar zitten ;)

Waarschuw beheerder
Ik bedoelde te zeggen dat IK persoonlijk me er niks van aan trek wat anderen ervan vinden hoe ik me kleed, dus of JIJ me er nu wel of niet om uit lacht, dat zegt dan meer over jou dan over mij ;)

Waarschuw beheerder
Dan zeg ik toch precies hetzelfde :frusty: Maar ik kan gewoon niet geloven dat jij nog nooooooiiiitttt iemand hebt uitgelachen (in jezelf) om kledingstijl,haardracht of make-up ofzo. (dat was mijn punt, niet hoe jij eruit ziet)
En je doet ook net alsof het dus slecht is om iemand uit te lachen, maar das volkomen normaal :yes:

Waarschuw beheerder
daar gaat het mij ook helemaal niet om in deze discussie of je wel eens IEMAND hebt uitgelachen, ik had het hierboven over leeftijdsdiscrimninatie. En OM iemand lachen vind ik nog altijd anders dan iemand UIT lachen.....daar hebben we dan weer dat stukje respect ;)

Waarschuw beheerder
Nou ja, ik lach zo'n vrouw UIT ja,in mezelf welliswaar, maja ik geef n voorbeeld:Ik stond bij de Jumbo supermarkt en voor me staat een vrouw van in de 50 met van dat vlassige blonde lange haar een kort roze truitje met blubberbuik incl straie en een navelpiercing. Dat is toch gewoon ÜBERlelijk, dan denk je toch niet: sjah ik zou het persoonlijk misschien anders doen' :S

En leeftijdsdiscriminatie vind ik wel erg ver gaan hoor :S
Iedereen kan wel voor lul staan met kleding, haardracht of make-up, maar toevallig gaat dit topic dan over oudere vrouwen, moet je eens kijken op partyflock hoeveel topics er over jongere meiden gaan (negatief) maar daar word niks gezegt over discriminatie blablabla.
Waarschuw beheerder
donateur
wil eigenlijk wel wat foto's zieno:) :devil:
haha zag er laatst ook 1.. Toen schoot ik me toch in de lach... en mevrouw werd boos:s :D

Waarschuw beheerder
Stoor me er niet aan.
Moeten ze lekker zelf weten (Y)

Waarschuw beheerder
gewoon in de spiegel kijken voor je de deur uit gaat.

Kan het WEL of kan het NIET !!!

En anders een (eerlijke) vriendin om raad vragen.

Waarschuw beheerder
Ik vind het onzin dat niet meer in een club kan verschijnen als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt.
Het houdt een keer op maar 35 vind ik geen grens.
Het ligt er gewoon aan hoe je eruit ziet.
Er zijn vrouwen van 25 dat ik denk.. pardon hoe lang is het geleden dat jij in de spiegel hebt gekeken.
Maar ook dames (en mannen) boven de 35 die er veel jonger uitzien.
Ik ben ook geen 20 meer, ik heb nooit een afkeurende blik gehad...

Deze tijd, is uniek.
Zeer jonge mensen gaan uit, dan doel ik op ca 16 jaar.
Maar ook in deze generatie wil niet iedereen meer in een hokje worden geplaatst en denken.. nu is het over.
De variatie wordt ook steeds meer.
Ik geloof dat de muziekkeuze van de gelegenheid een belangrijke rok speelt.
Er zullen niet zo gek veel 35 + naar hardcore feesten toe gaan, die houden meer van een andere vorm van muziek.
Hebben meer met sfeer denk ik.
Waarschuw beheerder
maakt he nou echt zoveel uit hoe lelijk of knap je bent? ik ben er wel mee eens dat je niet ALLES eraan moet willen doen, en de natuur zijn gang laten gaan. De een is nou eenmaal knapper dan de ander, maar zoals flirtmeisje al zegt is het belachelijk als ze je niet binnen laten in een club of wat dan ook omdat jet oud bent of niet goed genoeg meer uitziet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 19:28:
Er zullen niet zo gek veel 35 + naar hardcore feesten toe gaan

dat denk ik ook,

ik ga zelf naar trance feesten dat vind ik weer goeie muziek. maar vind ook gewoon de top40 goed of disco classics enz.

En ik ga ook gekleed in een rokje en truitje het is maar waar je je lekker in voelt ligt ook eraan wat voor feest je gaat denk ik zelf.maar in een gewone kroeg doe ik meestal een spijkerbroek aan en een leuk truitje wat dan weer net boven mn spijkerbroek valt.

en ik heb mn haar niet blond maar donker geverft,

make-up heb ik bar weinig op geen poeder of iets dergelijks om mn rimpeltjes weg te halen en ben toch ook al 37jaar oud het is maar net wat je staat en waar je zelf op let.

En verder moet iedereen het voor zichzelf weten ieder in zn waarde laten ze komen er zelf wel achter dat ze er niet zo bij kunnen lopen dan dat is aan hun.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Miss Happy.. al ben je 50.
So what !
Als je s'morgens lekker thuis komt met een smile op je gezicht, doe je het goed!
Ik heb al jaren ( jaja wijsneusje :p) zo instelling ik leef voor mezelf en niet wat een ander van me vindt.

Als we 15 jaar verder zijn, moet je es kijken hoe breed het publiek is.
Tenminste.. als we allemaal een beetje uitkijken wat je slikt, snuift etc anders halen we het niet eens meer.
Waarschuw beheerder
niemand kan je verbieden om te gan feesten :no:
ik hoop zelf ook nog wat jaartjes in de scene mee te gaan, om uit te gaan en als dj zijnde :yes:
smommige voelen zich geremd door hun leeftijd, maar dat is jammer.
je beperkt je daardoor in veel dingen
Waarschuw beheerder
Als ze er nog als 18 uitzien vind ik het best
Waarschuw beheerder
iedereen kan zich beter naar zijn leeftijd en uiterlijk kleden, maar niet alles aan willen doen om er zo jong mogelijk uit te zien, dat maakt ze alleen maar lelijk;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xenobyte op donderdag 15 september 2005 om 20:38:
iedereen kan zich beter naar zijn leeftijd en uiterlijk kleden, maar niet alles aan willen doen om er zo jong mogelijk uit te zien, dat maakt ze alleen maar lelijk

ik zeg niet dat ik er jonger uit wil zien, ben zoals ik ben

feit is dat ik 37jaar ben maar me wel lekker voelt in kleding die IK leuk vind en ja daaronder valt af en toe een leuk kort rokje en truitje en als mensen daar moeite mee hebben jammer dan, je zal toch het beste weten wat je wel of niet kan dragen kwa figuur of leeftijd. en je hoeft daar helemaal niet jonger op uit te zien.

maar zoals ik al zei, iedereen moet het voor zichzelf weten toch !!! laat de mensen in HUN waarde.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben zoals ik ben

dat zouden meer mensen moeten zijn ;)
Artiest Moeha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xenobyte op vrijdag 16 september 2005 om 11:19:
ben zoals ik ben

dat zouden meer mensen moeten zijn

mee eens...:D(Y)

Waarschuw beheerder
JHO, ben ook al weer 40 en mijn stuk is 36, draagt regelmatig korte rokjes en/of truitjes en ik vind dat ze er altijd geweldig uitziet, zal ons een rotzorg zijn wat de jongere generatie, die nu al bang is ouder te worden, er van vind, ga lekker feeste, het leve duurt maar eve! :respect:

Waarschuw beheerder
lang leve de lol :D

:respect:

Waarschuw beheerder
wacht maar totdat jij 40 bent

Waarschuw beheerder
heb ik nog 3jaar te gaan :D

maar wil jij zeggen dat je na je 40ste niet meer kan feesten, of minder.
ik ben juist nu aan het leven :cheer:

wacht maar tot dat jij 40 ben :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je kunt er ook sexy of aantrekkelijk uitzien zonder meteen een kort rokje of een truitjes waar je hangborsten half uitvallen.

Meningen zijn verdeeld zie ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van €lize op zaterdag 17 september 2005 om 16:41:
Je kunt er ook sexy of aantrekkelijk uitzien zonder meteen een kort rokje of een truitjes waar je hangborsten half uitvallen

net of iedereen met 40 al hangborsten heeft .....
Sjee der zijn ook genoeg jonge meiden met het figuur van een zeekoe.....heeft allemaal geen ruk met leeftijd te maken. Persoonlijk kan mij het ook helemaal niet schelen of er uberhaupt al dan niet hangborsten ergends uit hangen. Laat iedereen gewoon maar lekker aantrekken waar ie zelf zin in heeft. :flower: :) vrijheid , blijheid :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 17:03:
net of iedereen met 40 al hangborsten heeft .....
Sjee der zijn ook genoeg jonge meiden met het figuur van een zeekoe.....heeft allemaal geen ruk met leeftijd te maken. Persoonlijk kan mij het ook helemaal niet schelen of er uberhaupt al dan niet hangborsten ergends uit hangen. Laat iedereen gewoon maar lekker aantrekken waar ie zelf zin in heeft. vrijheid , blijheid

:yes:

geef ik je helemaal gelijk in, zo denk ik er ook over:D
alhoewel dat niet iedereen in de gaten heeft.
:cheer:

Uitspraak van €lize op zaterdag 17 september 2005 om 16:41:
Je kunt er ook sexy of aantrekkelijk uitzien zonder meteen een kort rokje of een truitjes waar je hangborsten half uitvallen.

ik heb nog niemand over hangborsten zien praten, en daarbij daar ken je wat aan doen, push up bh of een gewone goeie bh enz. maar ieder moet dat voor zich zelf weten zoals ik al zei.
maar zo te zien heb jij dat niet door!!!
En je hebt ook truitjes waar je je borsten niet zo laag hoeft te laten uitkomen.daar doel je toch op.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ach,als je niet oud wil worden,ga dan op tijd voor de trein staan .. :frusty:

Trek je nou niet zoveel aan van hoe mensen zich kleden of voordoen,als ik vind dat jou een rotkop hebt,moet ik daar dan ook een topic voor openen ??

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
pffffffff gezeik................
en een zinloos topic :gaap:

Je bent zo oud als je je voelt
en ik voel me voornamelijk 86 O:)

een voorbeeld

Miss happy ziet er altijd onwijs leuk vlot
modern en sexy uit :kwijl:
en ze kan het zeer zeker hebben :yes: (y)

Daarbij is ze zo gek als een deur :D :cheer:
en niet zo'n ingekakte burger trut :[

lief nichtje van me (l)

Uitspraak van Nona op zondag 18 september 2005 om 16:51:
,als ik vind dat jou een rotkop hebt,moet ik daar dan ook een topic voor openen ??

denk dat je jij bedoeld... :)

maar doe het alsjeblieft :jaja: :cheer:

make my day

:devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *ikke* op zondag 18 september 2005 om 19:47:
Denk dat je jij bedoeld ... :)

Anders ga je zelf niet zo kansloos reageren in een super kansloos topic,als het je familie niet was,had je vast ook niet zo gereageerd .. :[

Wil zelf wel eens zien hoe de topic opener er uit ziet als ze op die leeftijd zit :yes: Misschien denkt de jeugd van die tijd dan wel precies hetzelfde ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op zondag 18 september 2005 om 20:47:
Anders ga je zelf niet zo kansloos reageren in een super kansloos topic,als het je familie niet was,had je vast ook niet zo gereageerd .. :[

:vaag:

zo hallo!! ongesteld ofzo :/

enne.... het was retorisch bedoeld mokkel :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op zondag 18 september 2005 om 20:47:
Wil zelf wel eens zien hoe de topic opener er uit ziet als ze op die leeftijd zit :yes: Misschien denkt de jeugd van die tijd dan wel precies hetzelfde ??

zo te zien al ver over datum :X

Waarschuw beheerder
ff over hangborsten, als je cup DD uitpakt hangt er wel s wat, en dat hoeft echt niet erg te zijn.
als zo'n jong sletje dr mond open doet gaat er bij mij ook wel 's wat hange!!....als je snapt wat ik bedoel!
:respect: voor de vrouw met WEL ervaring :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *ikke* op zondag 18 september 2005 om 22:20:

Kan begrijpen dat je zostraks zei dat je je 16 voelde .. Wat wil je ook met zulke kinderachtige opmerkingen :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op zondag 18 september 2005 om 23:17:
Kan begrijpen dat je zostraks zei dat je je 16 voelde .. Wat wil je ook met zulke kinderachtige opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur

Ze voelen zich na hun 30ste het sexiest!

Vreselijk die naveltruitjes met een 'ik ben 4 keer bevallen - buik' eronder pffffffff :/

Waarschuw beheerder
Weer zo'n onderwerp waar ik kort antwoord op kan geven..

Wees jezelf er zijn al genoeg anderen...!!!

Kijk dat kun je bekijken van:

je word oud dus blijf lekker gerimpelt achter de plantjes thuis zitten..

maar als dat niet is wat je wilt..

waarom zou je je dan anders voor doen..

je leeft maar 1 keer dus doe dat op de manier zoals jij dat zelf wilt..

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie er ook heel vaak 1 als ik op mijn werk ben.

Zij kunnen best zichzelf zijn, en vind het ook prima. Maar het ziet er gewoon echt niet uit. Dat haar btje slonzig voor de ogen hange, blanke zonnebril op (in de supermarkt!!) en gewoon niet leuk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 23:40:
Vreselijk die naveltruitjes met een 'ik ben 4 keer bevallen - buik' eronder pffffffff

hoeft niet iedereen te doen toch ligt aan jezelf hoe je gekleed gaat, ikzelf zal geen navel truitje aan doen en ja, heb idd striemen op mn buik van de zwangerschap. Dus kleed ik me daar ook naar kwa truitje.

maar ieder voor zich.

Waarschuw beheerder
Daarbij is ze zo gek als een deur
en niet zo'n ingekakte burger trut

Laat lekker gaan ze kent me nog geeneens waar maak je je druk om chica. Ik in ieder geval niet.

ieder zijn eigen mening wat ze ook zeggen.

Lekker laten lullen.

Is de moeite niet waard om te reageren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 08:44:
je leeft maar 1 keer dus doe dat op de manier zoals jij dat zelf wilt..

kijk weer zo iemand die ik gelijk moet geven :D

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 09:44:
Dus kleed ik me daar ook naar kwa truitje.

Dat moeten meer mensen doen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op zondag 18 september 2005 om 23:17:
Kan begrijpen dat je zostraks zei dat je je 16 voelde .. Wat wil je ook met zulke kinderachtige opmerkingen

16??????? :vaag:

:)

het is daarnet trouwens :)

je voelt je nogal aangevallen he :gaap:
vreemd, het ging niet eens over jou :no:

Maar wil wel een topic voor/over je openen hoor
als je gebrek aan aandacht hebt :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lekker laten lullen.

Is de moeite niet waard om te reageren.

true :yes:
Waarschuw beheerder
:D :D

Hey lekkertje :kwijl:

Vrijdag he ;)

:cheer:
Waarschuw beheerder
hey handsome ;)
jaa, vrijdag :yes: lekkerrrrrrr :devil:
Waarschuw beheerder
Jeuh................... :cheer: :cheer:

:kwijl:

:bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *ikke* op maandag 19 september 2005 om 12:43:
Maar wil wel een topic voor/over je openen hoor
als je gebrek aan aandacht hebt

Doe wat je niet laten kunt :gaap:

Ik reageerde op een reactie van jou,die jij gaf over een opmerking van MIJ .. Dus waarom denk je dat ik me aangesproken voel ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oohh oohh, ik voel een rellerige sfeer opkomen :yes:
ff dimmen of ik moet ingrijpen B) :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk dat je jij bedoeld... :)

maar doe het alsjeblieft :jaja: :cheer:

make my day :devil:

Uitspraak van Nona op maandag 19 september 2005 om 20:08:
Ik reageerde op een reactie van jou,die jij gaf over een opmerking van MIJ .. Dus waarom denk je dat ik me aangesproken voel ?

je bent echt dom he :vaag:

even ter uwe verduidelijking :gaap:
Ja, ik citeerde jou maar relateerde aan topicopenster
beetje teveel :smoke: of :speed: gebruikt meis :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xenobyte op maandag 19 september 2005 om 20:11:
ff dimmen of ik moet ingrijpen B) :devil:

geil :cheer:

spanky :kwijl:
Waarschuw beheerder
geil

spanky

*spank spank* B)
Waarschuw beheerder

pff kan niet wachten tot vrijdag :kwijl:
Waarschuw beheerder
ik ook niet :devil: ik neem dan ook maar meteen mn handboeien mee

Waarschuw beheerder
ieder zijn ding... maar er zijn grensen ik heb igg bewondering hoe sommige mensen erbij lopen... dan moet je wel heel erg schijt hebben aan wat andere denken. ik zou t nie kunne! haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xenobyte op maandag 19 september 2005 om 21:44:
ik ook niet :devil: ik neem dan ook maar meteen mn handboeien mee

:O laat ik die nou net alvast ingepakt hebben :D

*zucht (l)

man naar mn hart :bah:
Waarschuw beheerder
zucht

man naar mn hart

ik hou ook van jou (l)
Waarschuw beheerder

Peet, mijn zoete liefde (l)
Waarschuw beheerder
Peet, mijn zoete liefde

sometimes it will be bittersweet :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 08:00:
Uitspraak van flirtmeisje op woensdag 14 september 2005 om 19:28:
Er zullen niet zo gek veel 35 + naar hardcore feesten toe gaan

ik weet toevallig wel iemand die er nog regelmatig naartoe gaat ;)

Ken ook jonge meiden die er niet uit zien in korte naveltruitjes waar een vetklep onder vandaan komt maar as hun dat aan willen trekken SO WHAT! .. Daarnaast..ik ben namelijk ook 37 en as ik naar een feest wil dan ga ik daar ook naartoe en as ik een kort truitje aandoe dan doe ik dat en zonnebankkop heb ik niet nodig gelukkig daarnaast das wel een beetje erg overdreven volgens mij lig jij er zelf vaak onder en ben je zelf bang dat je over 5 jaar er al uit ziet as een honderjarige
:frusty:
Waarschuw beheerder
whehehehehehehehe B) [img  cacheid=0002ec0f00139492480e83931a00f974f8]http://www.clicksmilies.com/s0105/liebe/love-smiley-039.gif[/img] [img cacheid=0002ec0f00139492480e83931a00f974f8]http://www.clicksmilies.com/s0105/liebe/love-smiley-039.gif[/img] [img cacheid=0002ec0f00139492480e83931a00f974f8]http://www.clicksmilies.com/s0105/liebe/love-smiley-039.gif[/img] [img width=41 height=15 cacheid=0002ec0f00139492480e83931a00f974f8]http://www.clicksmilies.com/s0105/liebe/love-smiley-039.gif[/img]
[img width=41 height=15 cacheid=0002ec0f00139492480e83931a00f974f8]http://www.clicksmilies.com/s0105/liebe/love-smiley-039.gif[/img]
[img  cacheid=0002ec0f00139492480e83931a00f974f8]http://www.clicksmilies.com/s0105/liebe/love-smiley-039.gif[/img] [img cacheid=0002ec0f00139492480e83931a00f974f8]http://www.clicksmilies.com/s0105/liebe/love-smiley-039.gif[/img] [img cacheid=0002ec0f00139492480e83931a00f974f8]http://www.clicksmilies.com/s0105/liebe/love-smiley-039.gif[/img] [img cacheid=0002ec0f00139492480e83931a00f974f8]http://www.clicksmilies.com/s0105/liebe/love-smiley-039.gif[/img][img cacheid=0002ec0f00139492480e83931a00f974f8]http://www.clicksmilies.com/s0105/liebe/love-smiley-039.gif[/img] [img width=41 height=15 cacheid=0002ec0f00139492480e83931a00f974f8]http://www.clicksmilies.com/s0105/liebe/love-smiley-039.gif[/img]
[img width=41 height=15 cacheid=0002ec0f00139492480e83931a00f974f8]http://www.clicksmilies.com/s0105/liebe/love-smiley-039.gif[/img]

[img width=62 height=20 cacheid=00011d1b00036a591ab81a561a00f974f8]http://www.clicksmilies.com/s0105/wuerg/vomit-smiley-011.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:O ik zie dingetjes die vrijdag zullen vloeien chicaaa :kwijl:
Waarschuw beheerder
[img width=25 height=17 cacheid=0000aad90013e56daf56d8b41a00f975b9]http://www.clicksmilies.com/s0105/party/party-smiley-001.gif[/img]

:P
Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent degene die dom is hier,maarja,dat verklaard je haarkleur :[

Ik zei dit :

Waarop jij dit zei :

En daar reageerde ik op :frusty: Lezen blijft moeilijk he,zal wel leeftijd zijn 8)
Waarschuw beheerder
donateur
16??????? :vaag:

Snel je berichtje veranderen,ja zo kan ik ook :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Nona op dinsdag 20 september 2005 om 00:13:
Waarop jij dit zei :

zo zo, wat een topic :/

zo te lezen reageerde jij als eerste op Chicca
ben je altijd zo aangebrandt??
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat je jij bedoeld...

Dat zei chica tegen mij,over mijn opmerking tegen de topic opener .. Lezen blijft moeilijk merk ik al wel ..

Waarschuw beheerder
ik vind 't prachtig, laat ze lekker, zolang hun zich goed voelen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op dinsdag 20 september 2005 om 14:04:
Lezen blijft moeilijk merk ik al wel ..

Je wilt niet weten hoe lastig dat is voor sommige mensen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 14:16:
Je wilt niet weten hoe lastig dat is voor sommige mensen :)

:gaap:

zeg dat wel :vaag:

Waarschuw beheerder
:respect: voor Chica :-p
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Eerst lezen, dan antwoorden (y)
Waarschuw beheerder
baaidewee.......

Uitspraak van Nona op dinsdag 20 september 2005 om 00:13:
Jij bent degene die dom is hier,maarja,dat verklaard je haarkleur :[

wat is jouw excuus :)

te weinig bedeeld door moeder natuur?? :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
het is daarnet trouwens

Daarnet is geen bestaad Nederlands woord
Als je dan toch zo 'wijs' probeert te lijken, maak er dan zojuist van ;)

Waarschuw beheerder
Zou ze dat "bedeeld" wel snappen?

Waarschuw beheerder
Gezellig hier!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Sharonnetje op dinsdag 20 september 2005 om 14:29:
Daarnet is geen bestaad Nederlands woord

Nee bestaad ook niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 14:30:
Nee bestaad ook niet

met een T liefje ;)