1216x bekeken
day mar?
Day-Mar heb niet echt producties waarvan ik zeg WAUW !
Fuckin Motherfuckin Slit is wel lekker maar verder nee
laatste aanpassing
Milk Inc is dach tik een producer.
Niet 1 producer en ook geen vrouwelijke.
En Miss Linzey d8 ik ook.
lady dana heeft tog anders best leuke dingen gemaakt
Mag jij 1 track noemen, die goed is, die Dana zelf helemaal gemaakt heeft. Ben bang dat je er geen 1 zult vinden, aangezien het allemaal producties/platen zijn, die door andere mannetjes gemaakt zijn.
Daarnaast zie ik een Monika Kruse staan. Maar deze mevrouw heeft weer veel hulp gehad van Patrick Lindsey.
Er is maar 1 vrouwelijke producer, die boven iedereen uitsteekt (qua vrouwelijke producers dan) en dat is Kelli Hand. Heeft ook megaveel producties op haar naam staan (waaronder heel veel coole tracks). Er is geen 1 vrouwelijke houseproducer die ook maar iets in haar buurt komt.
Er is maar 1 vrouwelijke producer, die boven iedereen uitsteekt (qua vrouwelijke producers dan) en dat is Kelli Hand. Heeft ook megaveel producties op haar naam staan (waaronder heel veel coole tracks). Er is geen 1 vrouwelijke houseproducer die ook maar iets in haar buurt komt.
Pff wat dacht je van Sister Bliss, de vrouwelijke producer achter Faithless die bovendien daarnaast nog een hele stapel producties op haar eigen naam heeft staan..
http://www.discogs.com/artist/Sister+Bliss
laatste aanpassing
Goh, ben je miss Djax vergeten ofzo?
Miss Djax is voornamelijk labelmanager en dat doet ze zeer goed. Van haar eigen producties moet ze het niet echt hebben (behalve de keren dat ze werk aflevert waarbij de co-producers Acid Junkies zijn).
Milk Inc is dach tik een producer
Producer van Milk Inc is Regi Penxten, en die heeft dan wel een paardestaart maar t is geen vrouw
Lisa Lashes, Amber D, Tara Reynolds, Lisa Pin Up (om maar een paar heerlijke dames te noemen
day mar?
Hmm.. Angerfist & Outblast hebben haar nummers af zitten maken!
nope, niet volgens mijn indeling
immers: ik vind house geen goeie verzamelnaam... dan is dance beter. Een genre ook als verzamelnaam aan duiden is net zoiets als alles techno noemen... verwarrend.
Dance is ook geen goede verzamelnaam, want dat is idd nog veel breder (ook urban en de hele mikmak erbij). House is idd zowel een verzamelnaam voor alle stijlen electronische dance met een vaste repeterende bassdrum als basis, als een van die stijlen op zich.
Even daarvan uitgaande, zie ik echt niet in hoe klassiekers als Salva Mea en Insomnia niet onder house vallen, of hoe progressive trance geen house zou zijn..
Dance is ook geen goede verzamelnaam, want dat is idd nog veel breder (ook urban en de hele mikmak erbij). House is idd zowel een verzamelnaam voor alle stijlen electronische dance met een vaste repeterende bassdrum als basis, als een van die stijlen op zich.
ja dat komt omdat jullie allemaal teveel in hokjes denken