Partyflock

Forumonderwerp · 808786

Waarschuw beheerder
Nadat ik een boete kreeg voor een platte pet van rechts niet voor laten gaan. ging ik stukkie op mn 8erwiel ervandoor.
Ben nu bang dat die schoft dit genoteerd heeft maar wat zou dat geintje mij gaan kosten??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oké, voor niet normaal Nederlands typen bestaat geen boete..
Maar daarom mag je dat nog wel doen. :)

Waarschuw beheerder
:S
Waarschuw beheerder
donateur
Bedak je moeders bote maar analfabeet...

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van I-LLusion op dinsdag 6 september 2005 om 20:28:
Maar daarom mag je dat nog wel doen

inderdaad, wat een idioot zeg :/

Waarschuw beheerder
je verzekerings maatschappij mag je gegevens niet geven

lkkr weg boeken ..deed ik ook altijd:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 20:32:

Maar het gebeurd wel !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 20:26:
Badak een bote kreeg voor een platte pet van rechts niet voor laten gaan. ging ik stukkie op mn 8erwiel ervandoor.
Ben nu bang dat die schoft dit genoteerd heb maar wat zou dat geintje me gaan kosten??

uhhh huhh? :/
Waarschuw beheerder
Ik ga ermaar vanuit dat je dit op een motor hebt gedaan en niet op n brommer, maar een wout mag terplekke je rijbewijs invorderen als je een wheely trekt. Maar weet niet of dat ze dat achteraf ook nog steeds kunnen. Je bent immers niet staande gehouden....

Waarschuw beheerder
donateur
Artikel 5 wegenverkeerswet, gevaar of hinder..

gaat je centen kosten goos
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I-LLusion op dinsdag 6 september 2005 om 20:28:
Maar daarom mag je dat nog wel doen.

oeps mn pc kan het soms allemaal niet meer aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op dinsdag 6 september 2005 om 20:30:
Bedak je moeders bote maar analfabeet...

Yeah right up yours 2!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 21:12:
gaat je centen kosten gooslaatste aanpassing 6 september 2005 21:12

Ja dat weet ik :/ hoeveel?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op dinsdag 6 september 2005 om 20:44:
uhhh huhh?

Jaaaaaaaaaa ik weet het Chrisstuss tis al veranderd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 20:32:

lkkr weg boeken ..deed ik ook altijd

Das wel slim.... om de volgende reden :

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 20:26:
Nadat ik een boete kreeg voor een platte pet van rechts niet voor laten gaan

Dan hebben ze dus je gegevens al genoteerd :S (Y).

En als je op je achterwiel weg reed nadat je een boete hebt gehad ben je gewoon een domme eikel die vraagt om meer boetes. Dat moet je dus niet doen :S

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 21:12:
Artikel 5 wegenverkeerswet, gevaar of hinder..
gaat je centen kosten goos

Pcies... en de nuance is: Gevaar of hinder KAN worden veroorzaakt. Dus niet veroorzaken maar als er al een kans bestaat dat het wordt veroorzaakt. Dat zijn flinke boetes :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 21:45:
En als je op je achterwiel weg reed nadat je een boete hebt gehad ben je gewoon een domme eikel die vraagt om meer boetes. Dat moet je dus niet doen

Ja bedankt maar was boos!!!! dus gaf iets teveel gas en mn koppeling ging ineens heel snel maar weet nu dus nog steeds niet hoeveel :/

Dat moet je dus niet doen

nope heel dom :s
Dat zijn flinke boetes

Neeeeeeee
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je weet niet hoeveel het wordt. Een officier van jusitie gaat bepalen hoeveel dat kost. Tis een geregistreerd feit. Dus als je al eerder boetes hebt gehad voor verkeersfeiten is hij hoger dan dat je dat nog nooit hebt gehad. Is dus even afwachten. Je kan natuurlijk ook die smeris bellen die je die bon heeft gegeven en vragen of je nog een bon hebt gehad. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent!
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha wat stom

heb je er ook een filmpje van?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op dinsdag 6 september 2005 om 22:40:
hahaha wat stom

heb je er ook een filmpje van?

Ja ben 5 min later teruggegaan om het te filmen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 22:34:
Je weet niet hoeveel het wordt. Een officier van jusitie gaat bepalen hoeveel dat kost. Tis een geregistreerd feit. Dus als je al eerder boetes hebt gehad voor verkeersfeiten is hij hoger dan dat je dat nog nooit hebt gehad. Is dus even afwachten. Je kan natuurlijk ook die smeris bellen die je die bon heeft gegeven en vragen of je nog een bon hebt gehad. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent!

nee joh gekk zo erg!!! Dan moet ie me toch weer staande houde ofniej?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 21:33:

Niet zo op je teentjes getrapt zijn :/ als je het meteen in het normaal nl had neergezet had ik ut begrepen b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 22:42:
Dan moet ie me toch weer staande houde ofniej?

Nope :no: ... Op zich is dat nooit nodig. In beginsel is het wel de bedoeling dat hij je staande houdt. Maar mocht dat niet lukken. Dan niet!
Waarschuw beheerder
artikel 5 WVW dus gaat je knaken kosten... kut voor je

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shnatzzz op woensdag 7 september 2005 om 11:56:
gaat je knaken kosten

:devil: DAAR BEN IK NU WEL 8ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:devil:

HOEVEEL WAS DE F#KIN'QUESTION!!!!

Mijn typkunst is niet zo super maar de meeste hebbe een leesprobleem, dyslectie????????????????? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op woensdag 7 september 2005 om 00:19:

Niet zo op je teentjes getrapt zijn als je het meteen in het normaal nl had neergezet had ik ut begrepen

Valt wel meejjj hojjj :aai:
Waarschuw beheerder
waarom is een agent gelijk een schoft.....je bent toch verantwoordelijk voor je eigen daden....
Waarschuw beheerder
LOoOL
:) laats xtje met me snelle fox 70 cc enz enz enz
effe testritje maken maak je daar een wheely kom je oom agent tegen (oud wijkagent) dus x rustig om en ga weer op de plek staan waar ik met de brommer bezig was.
Komt meneer agent erraan ..Jongeman mag ik even uw certificaat zien *d8 klote gaat die zo schrijven is echt een naaibal) vroeg die wrom ik geen helm op had en dat hij begon die over die wheely d8 klote.. geen verzekering *wel plaatje van me scoot errop 8)* :P ik lekker ouwehoeren met hem kreeg ik gelukkig een waarschuwing 8):cheer: was wel blij :D:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op zaterdag 10 september 2005 om 10:15:
je bent toch verantwoordelijk voor je eigen daden

Flikker toch op man! Kom maar keer prate als ze jou een boete van 2 meijer geve op een lege parkeerplaats :S Zie forum expressie : Voorrang van rechts dan snap je het misschien....:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op zaterdag 10 september 2005 om 10:15:
waarom is een agent gelijk een schoft.....

hahhhah domme vraag ben al niet wijs als je bij de politie ga.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 14:45:
Flikker toch op man! Kom maar keer prate als ze jou een boete van 2 meijer geve op een lege parkeerplaats Zie forum expressie : Voorrang van rechts dan snap je het misschien

waarom moet ik opflikkeren dan.......jij veroorzaakt iets....je krijgt daar een boete voor....en dan ga je zitten janken....

maare..waar moet ik kijken bij expressie.....

moet ik dan naar verhalen gaan kijken die sterk zijn overdreven en in t straatje van de mens zelf zijn gelult zodat het achteraf lijkt alsof de politie t heeft gedaan....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 19:22:
hahhhah domme vraag ben al niet wijs als je bij de politie ga.......

slaat gewoon nergens op die opmerking....

gewoon weer een opmerking van iemand die t licht heeft ontdekt...:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op zaterdag 10 september 2005 om 20:40:
slaat gewoon nergens op die opmerking....

gewoon weer een opmerking van iemand die t licht heeft ontdekt

Ben zeker van de politie dat je zo reageer.............

Waarschuw beheerder
Als blauwe doe je het dus egt wel ff beter dan als magazijnmedewerker (FC Hurne). Wat een fokking gezeik altijd gewoon omdat iemand agent is. Mensen die dat doen zijn kortzichtige megolen :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 11 september 2005 om 11:43:
magazijnmedewerker (FC Hurne).

laat mij maar een blauwe zijn dan...

Waarschuw beheerder
een echte vent,
wordt geen agent

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 11 september 2005 om 11:43:
megolen :jaja:

wat is dat voor woord
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 16:27:
wordt

:vaag: hah
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 16:27:
wat is dat voor woord

Je vergat de hoofdletter van wat en een vraagteken aan het einde.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 03:37:
Ben zeker van de politie dat je zo reageer.............

Nee, denk het niet.. Denk eerder een automobilist die het niet zo heeft op motorrijders.. (zielig ras)
Waarschuw beheerder
donateur
Kut, d'r zit hier zo'n pet mee te kijken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rob. op maandag 12 september 2005 om 14:26:
Kut, d'r zit hier zo'n pet mee te kijken

En wel zat ook.. ze begonnen zelfs over partyflock te vragen toen ik werd verhoord door de recherche.. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op zaterdag 10 september 2005 om 20:24:
waarom moet ik opflikkeren dan.

Omdat je uit je nek lult
jij veroorzaakt iets

Ik deed nix hij kwam van parkeerplaats
je krijgt daar een boete voor

Yep heel triest ja
en dan ga je zitten janken....

Ik jank nooit wordt alleen woedend

moet ik dan naar verhalen gaan kijken die sterk zijn overdreven en in t straatje van de mens zelf zijn gelult zodat het achteraf lijkt alsof de politie t heeft gedaan....laatste aanpassing 10 september 2005 20:39

Weet je wat jij wel moet doen ff langs de kamer van koophandel en vrage of je collega kan worde van die pannekoek want de J#denfactor van jou is errug hoog!!!!

t straatje van de mens zelf zijn gelult

wel tof dat je het met me eens ben dat de Politie hier niet onder valt, slaven zijn het die tegen een kloteloontje "mensen" vaak naaien, EI!
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 03:37:
t licht heeft ontdekt

Ja dat licht zie je snel genoeg als ze in je gezicht schijnen zodat je scheel ziet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van köön op zondag 11 september 2005 om 16:36:
Je vergat de hoofdletter van wat en een vraagteken aan het einde.

Boeiend!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 16:26:
een echte vent,
wordt geen agent

bofferman ga je maatje oom agent helpen heilig boontje
Waarschuw beheerder
wel duidelijk dat KURASAKI een hele flinke jongen is...:/ NOT

zielige vent....

ik vraag waar iets staat...en wat lees ik dan...iets over jodenfactor....

weer typische woorden van iemand die dit soort dingen gaat typen als zn woordenschat op is...bravo jongen..geweldige woordenschat heb je...

en voor de meeste die vinden dat politie kut is, je gek bent als je hier werkt etc etc.....dan ben je wel erg kortzichtig...

en je bent pas een vent als je niet bij de politie bent...nou als magazijn medewerker heb je t lekker ver geschopt joh...:woopwoop:

de meeste zouden uberhaupt nog geeneens door de keuring heen komen..laat staan de opleiding halen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op maandag 12 september 2005 om 19:50:
wel duidelijk dat KURASAKI een hele flinke jongen is... NOT

zielige vent....

ik vraag waar iets staat...en wat lees ik dan...iets over jodenfactor....

weer typische woorden van iemand die dit soort dingen gaat typen als zn woordenschat op is...bravo jongen..geweldige woordenschat heb je...

en voor de meeste die vinden dat politie kut is, je gek bent als je hier werkt etc etc.....dan ben je wel erg kortzichtig...

en je bent pas een vent als je niet bij de politie bent...nou als magazijn medewerker heb je t lekker ver geschopt joh...

de meeste zouden uberhaupt nog geeneens door de keuring heen komen..laat staan de opleiding halen...

Luister gast je lult maar wat je weet de situatie geen eens en je lult dat ik overdrijf en dat ik in het straatje van de mens lult voor de rest heb je nergens antwoord op en zeg je alleen wat over je eigen J#den factor en wie heb het over magazijnmedewerker so what das een eerlijke baan waarbij je niet verplicht ben om zoveel burgers per jaar te naaien met verschillende boetes die per sé geschreven moeten worden. En geloof me dat ik die opleiding zou halen stakker maar zou het niet eens willen al hing mn leven er vanaf.
ik vraag waar iets staat...en wat lees ik dan...iets over jodenfactor

waar vroeg je dat dan? ik zei geloof ik
Zie forum expressie : Voorrang van rechts dan snap je het misschien

en toen zei jij
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 18:43:

moet ik dan naar verhalen gaan kijken die sterk zijn overdreven en in t straatje van de mens zelf zijn gelult zodat het achteraf lijkt alsof de politie t heeft gedaan....

Ik zei dus al dat je moest kijken bij voorrang van rechts blijert. maar het boeid je niet want de politie luistert niet naar de overdreven reacties van de mens.
Maar als je op een vrijdag met een vuurwapen beroofd wordt van je ketting zeggen ze sorry te druk moet nog papierwerk doen van zo'n sukkeltje van een motorrijder kom maandag maar terug....
Dus ga nog maar een berg boetes uitschrijven voor onbenullige dingen strontknuppel hoop dat je lekker slaapt! (die magazijn medewerker iig wel :D P.s pas je op voor vormfoutjes anders kan je weer opnieuw beginnen.......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Nee twee keer woordenschat gebruiken, in één zin! getuigd van een uitgebreide vocabulaire?
wollen sokken boer maak me nou niets wijs met je IQ van 70 komt zeker dat die pet van je te strak zit. En de keuring whahahaha heb je een strafblad? Nee? mooi! Ben je niet vies om af en toe iemand wat geld afhandig te maken? Nee? Nog mooier? Kan je tot 10 tellen? nee? Geeft niets! Je bent toch altijd samen en met 2x vijf kom je er ook wel knul. Huh?zegt de kandidaat. Maakt je geen zorgen is het antwoord gewoon doen wat ik zeg....Kom aardig in de buurt of nie whahahahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
LoL @ Kurasaki b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
HAHAHAHAHA ik moest ff lache :X maak je niet zo druk pik :9

Je huilt al voordat je geslagen bent,kijk maar eerst of je uberhoud wel een bekeuring krijg :9

Zoja...kan je meteen vragen hoeveel,ben je emteen op de hoogte ;P klaar probleem opgelost.

B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 22:58:
Nee twee keer woordenschat gebruiken, in één zin! getuigd van een uitgebreide vocabulaire

nou jij getuigt van een goed stel ogen....er stonden 2 puntjes tussen...blijven lezen simpele...

wat weet jij van mijn IQ....ik heb m al eens een keer getest..wat 134....

en dat jij denkt dat de politie alleen maar bonnen uitschrijft getuigt wel van jou geweldige kijk en kennis op t leven...NOT

maar goed...op je achterwiel weg rijden en dan zeggen "oeps..per ongeluk"...yeah right....

maar voor jou info...ik werk niet bij de politie...dus ik heb geen verplichting om bonnen uit te schrijven....als je uberhaupt begrijpt dat er nog meer opsporingsinstanties zijn....

en als ik dat wel had...dan hoef ik er nog geen mensen bij te naaien...want je wil niet weten wat er allemaal wordt veroorzaakt....en dan zeggen dat ze erbij worden genaaid....man, je weet niet eens wat erbij naaien is dan....dat je wordt verlinkt aan mij door je buurman....duidelijk...wel edelgeleerde achterwielrijder

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 22:58:
En de keuring whahahaha heb je een strafblad? Nee? mooi! Ben je niet vies om af en toe iemand wat geld afhandig te maken? Nee? Nog mooier? Kan je tot 10 tellen? nee? Geeft niets! Je bent toch altijd samen en met 2x vijf kom je er ook wel knul. Huh?zegt de kandidaat. Maakt je geen zorgen is het antwoord gewoon doen wat ik zeg....Kom aardig in de buurt of nie whahahahahaha

goed voorbeeld van iemand die het echt snapt..:yes:

maar goed..zullen we erover ophouden...anders blijven we aan de gang...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op dinsdag 13 september 2005 om 17:03:
wat 134

Wat 134? bekeuringen schele zegt ie kan nog geen oma van een crimineel onderscheiden
op je achterwiel weg rijden en dan zeggen "oeps..per ongeluk"...yeah right....

dat was sarcastisch plork je weet wel? of misschien niet. Dat is als je iets zegt maar het tegenovergestelde bedoeld bijv. Agenten zijn zooo onzettend slim...snap je ? Vast wel met wat 134. :D
als je uberhaupt begrijpt dat er nog meer opsporingsinstanties zijn....

Ja vast en daar zit jij bij zeker denk dat je parkeermeters die niet bijgevuld zijn opspoord en voor de rest nix
je weet niet eens wat erbij naaien is dan....dat je wordt verlinkt aan mij door je buurman....duidelijk...wel edelgeleerde achterwielrijder

Dus mijn buurman kan zomaar contact met jou zoeken? Hij komt wel eens op van die smerige parkeerplaatsen 's avonds als je dat bedoeld?
goed voorbeeld van iemand die het echt snapt..

Lang niet zo goed als iemand met een "wat 134"
duidelijk...wel edelgeleerde achterwielrijder

Je gaat me toch niet vertellen dat je niet wist dat weledelgeleerd één woord is
goed voorbeeld van iemand die het echt snapt..

pcies thanx m8
maar goed..zullen we erover ophouden...anders blijven we aan de gang...

Inderdaad er is al genoeg naaierij in de wereld later hey weledelgeleerd opsporingsinstantiewerknemertje :nee: :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 15:23:
Je huilt al voordat je geslagen bent

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 18:43:
Ik jank nooit wordt alleen woedend

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 15:23:
maak je niet zo druk pik

Lache toch gna gna gna :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 19:10:
Wat 134

wat had was moeten zijn...maakte een type voudje

bekeuringen schele zegt ie kan nog geen oma van een crimineel onderscheiden

jij gaat me toch niet vertellen dat zo'n weledelgeleerde als jij niet weet hoe je komma's en puntjes moet gebruiken....dat was een lekker lopende zin...:no:

kan nog geen oma van een crimineel onderscheiden

wie zegt dat een oma geen crimineel kan zijn..:)

Dus mijn buurman kan zomaar contact met jou zoeken

ja...heeft ie anders jou toestemming nodig dan...:)

naaierij

tja...jij ziet dit als naaierij....wel moeilijk om als nederlander toe te geven als je gecorrigeerd wordt...wat overigens heel nederlands is.....want onder het motto.."wie laat mij wat vertellen"...

opsporingsinstantiewerknemertje

wel duidelijk dat je dus niet weet welke opsporingsinstanties er nog meer zijn.....ik neem het je niet kwalijk...want heel veel nederlanders weten het niet...ik had het wel van een weledelgeleerde achterwielrijder verwacht...:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op woensdag 14 september 2005 om 07:07:
jij gaat me toch niet vertellen dat zo'n weledelgeleerde als jij niet weet hoe je komma's en puntjes moet gebruiken

jwel maar zet ze al1 op d I zo dus > i
type voudje

nu do3e je het express
wie zegt dat een oma geen crimineel kan zijn..

weet ik niet maar ik niet iig :/
heeft ie anders jou toestemming nodig dan

Om naar afwerkplekken te gaan niet liefer (jaja ik weet het met een V) hij as ik
wel duidelijk dat je dus niet weet welke opsporingsinstanties er nog meer zijn.....ik neem het je niet kwalijk...want heel veel nederlanders weten het niet...ik had het wel van een weledelgeleerde achterwielrijder verwacht...laatste aanpassing 14 september 2005 07:08

Shaken not stirred 007 ??

Maar no hard feelings hoor Wim blijven :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nientje :bounce: op woensdag 14 september 2005 om 13:20:
wheelie

Ja normaal wel hahaha maar was dit x nie zo slim....:/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 23:05:
Ja normaal wel hahaha maar was dit x nie zo slim....

dat ze je maar rijbewijs intrekken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 10:04:
dat ze je maar rijbewijs intrekken

dat zal wel niet sjaak.. T zal bij jou niet gaan want wheelie wannabees op minibikes mogen niet op de weg...:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 23:04:
Maar no hard feelings hoor Wim blijven

is goed Patrick...;)

Waarschuw beheerder
;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
denk dat ju daar niks van hoort van ju wheelie
Waarschuw beheerder
Als ze je bekeuren voor een wheelie gooien ze dat altijd onder "geen controle van het voertuig" :/ of ze geven ze alsnog een boete voor "onnodig lawaai produceren" of zoiets.
Waarschuw beheerder
ALS ze dat doen dan is dat middels het kapstok artikel...artikel 5....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nientje :bounce: op vrijdag 16 september 2005 om 11:36:
ze horen je sowiso aan te houden hoor

Ja het was daarna toen heb ik ze niet meer gezien héél gek :D

Waarschuw beheerder
cossie4x4 hou op met je gejank over reglementen & ander geneuzel, niemand boeid deze propaganda ga lekker boeven vangen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 20:55:
cossie4x4 hou op met je gejank over reglementen & ander geneuzel, niemand boeid deze propaganda ga lekker boeven vangen

doe ik ook wel...wees maar niet bang....
Uitspraak van Nientje :bounce: op vrijdag 16 september 2005 om 11:36:
ze horen je sowiso aan te houden hoor

en nee...dat hoeft niet persee....
Waarschuw beheerder
in de regel horen ze je wel aan te houden. Afwachten dan maar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nientje :bounce: op zaterdag 17 september 2005 om 13:36:
Afwachten dan maar.

grrrrrrrr klerelijers heb die voor de voorrang binne idd 95 euries maar niks over wheelie ofsow dus loopt t met een sissers af..:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op vrijdag 16 september 2005 om 10:04:
kapstok artikel...artikel 5....

Vin het meer een KOTSPAK artikel heel dat nrtje 5 en de rest ook trouwens!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 19:48:
bofferman ga je maatje oom agent helpen heilig boontje

Chefke, politie is niet bepaald mijn allerbeste vriend, vaak zat dingetjes mee gehad, maar ik ben tenminste niet zo'n kneus die denkt dat het dus stoer is om tegen of over de politie een grote waffel te hebben.

Als je wordt gepakt voor iets, dan is het je eigen domme schuld. Wees een vent en accepteer die prent.

Dus niet wijs lullen, want dat je ben je niet.
(Niet wijs dan he, want een lul ben je wel :))

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 6 oktober 2005 om 11:51:
Als je wordt gepakt voor iets, dan is het je eigen domme schuld. Wees een vent en accepteer die prent

terecht is terecht maar er zijn gaste bij die je echt naaien nou dan mogen ze blij zijn dat het bij schelden blijft :/

Waarschuw beheerder
Soms zijn het misschien wel naaiers, maar ze kunnen je nooit voor iets pakken dat je niet hebt gedaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 6 oktober 2005 om 19:27:
Soms zijn het misschien wel naaiers, maar ze kunnen je nooit voor iets pakken dat je niet hebt gedaan

wat is het verschil tussen naaien & ehhh ja...naaien ?? :/

Waarschuw beheerder
Je kan soms vinden dat het naaiers zijn, omdat ze je voor iets pakken dat jij niet de moeite waard vind. Anderen vinden het bijvoorbeeld wel de moeite waard, zoals die agent. Jij vindt dan dat ze je naaien, maar eigenlijk is dat niet zo. Moet je gewoon ff vanuit een ander perspectief proberen te bekijken.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 21:29:
wat is het verschil tussen naaien & ehhh ja...naaien ??

Hoe bedoel je dat?
Waarschuw beheerder
@bofferman...je kan het uit blijven leggen.....maar de meeste hebben een plaat voor hun kop omdat ze t alleen maar van hun kant willen zien....

vinden dat ze genaaid worden voor hun eigen activiteiten....

Waarschuw beheerder
So the wheelie saga continues

Uitspraak van inactief op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:17:
Moet je gewoon ff vanuit een ander perspectief proberen te bekijken.

jij reed ook motor toch :/
Uitspraak van inactief op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:17:
Hoe bedoel je dat?

nou als ze je naaien of voor iets pakken wat niet de moeite waard is is voor mij hetzelfde
Uitspraak van cossie 4x4 op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:35:
je kan het uit blijven leggen.....maar de meeste hebben een plaat voor hun kop omdat ze t alleen maar van hun kant willen zien....

vinden dat ze genaaid worden voor hun eigen activiteiten....

je kan niet ontkennen dat Justitie een bepaalde tax moet halen aan geld voor de verbalen, (hier houden de opperJ#den in den haag al rekening mee met de begroting) Dus gaat oom agent op zoek naar de weg van de minste weerstand en "domme" boetes uitschrijven of nog makkelijker een cameraatje langs de weg en rustig een krantje lezen terwijl hard werkend nederland naar huis raast om lekker te eten..
Heb niets met mijn kant te maken is gewoon een trieste zaak voor die boetes moet kweet niet hoeveel kantoorwerk verricht worden. In die tijd hadden ze ook een echte crimineel kunnen vangen. Want als je onder schot je ketting af heb moeten geven zeggen ze kan je maandag niet terug komen. Dus nee geen een goed woordje voor heel die klote Justitie en dat de platte pet daarvoor aangekeken wordt..So be it..SHIT ROLLS DOWNHILL M8!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 16:52:
jij reed ook motor toch

Ik heb nog geen rijbewijs A. Ik heb bijvoorbeeld wel weer een strafblad, dat vind ik best kut. Maar ik snap ook dat de mensen van justitie bepaalde dingen niet zomaar kunnen accepteren. Ook al ben ik daar de dupe van en kom ik er liever gewoon mee weg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 7 oktober 2005 om 17:04:
Ik heb nog geen rijbewijs A. Ik heb bijvoorbeeld wel weer een strafblad, dat vind ik best kut. Maar ik snap ook dat de mensen van justitie bepaalde dingen niet zomaar kunnen accepteren. Ook al ben ik daar de dupe van en kom ik er liever gewoon mee weg.

dat strafblad heb ik dan weer niet ;) Dus idd begrijp ik sommige dingen (aardig wat trouwens :/ ) van Justitie niet.
Ik hou er niet zo van om de dupe te zijn, heel gek maar op een of andere manier kan ik heeeeeellll slecht tegen onrecht. en ik denk dat er vast wel een dag gaat komen dak zo genaaid wordt dat het niet met schelden (lees: verhitte discussie) afloopt en dan heb ik mn rijbewijs A en waarschijnlijk net als jou een strafblad...;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 17:09:
Ik hou er niet zo van om de dupe te zijn, heel gek maar op een of andere manier kan ik heeeeeellll slecht tegen onrecht

Als jij ergens de dupe van bent hoeft dat niet gelijk onrecht te zijn...

Het is in dit geval (geen voorrang verlenen) zelfs wettelijk vastgelegd dat je niet in je recht staat. Of je het nou kwade bedoelingen had of niet. Als mijn oma geen voorrang geeft kan ze daar ook een boete voor krijgen. (Maar als die sirenes hoort gaat het gas erop en verdwijnt ze aan de horizon ;))

Dus wees blij dat ze je niet ook gepakt hebben voor die wheelie, toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 7 oktober 2005 om 17:19:
Als jij ergens de dupe van bent hoeft dat niet gelijk onrecht te zijn...

Nee dat bedoel ik ook niet.

Het is in dit geval (geen voorrang verlenen) zelfs wettelijk vastgelegd dat je niet in je recht staat.

Maar hij komt van een parkeerplaats :/
Dus wees blij dat ze je niet ook gepakt hebben voor die wheelie, toch?

ja dat c ker whahahaha :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 17:30:
Maar hij komt van een parkeerplaats

Dan zou ik gewoon ff kijken naar de situatie daar, en desnoods in beroep gaan. Dat zou helemaal een leuke stunt zijn, als je er alsnog onderuit komt. :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 7 oktober 2005 om 17:33:
Dan zou ik gewoon ff kijken naar de situatie daar, en desnoods in beroep gaan. Dat zou helemaal een leuke stunt zijn, als je er alsnog onderuit komt.

ja k heb foto gemaakt v d situatie en brief geschreve dus wie weet ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 12:15:
ja k heb foto gemaakt v d situatie en brief geschreve dus wie weet

Ben benieuwd, laat me maar weten

Zou wel ff lachen zijn als jij eigenlijk voorrang had :D
Waarschuw beheerder
Al het op je motor was en politie heeft het gezien wordt volgens mij je rijbewijs ingevorderd zag ik op wegmisbruikers. Maja hij had ook meerdere overtredingen erbij.

Waarschuw beheerder
nou dan had k m ondertusse al kwijt geweest denk, nee daar maak k me nu niet zo'n zorge meer over ben al1 benieuwd ofdat k die boete van niet voor late gaan moet betale