Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 22:58:
Nee twee keer woordenschat gebruiken, in één zin! getuigd van een uitgebreide vocabulaire
nou jij getuigt van een goed stel ogen....er stonden 2 puntjes tussen...blijven lezen simpele...
wat weet jij van mijn IQ....ik heb m al eens een keer getest..wat 134....
en dat jij denkt dat de politie alleen maar bonnen uitschrijft getuigt wel van jou geweldige kijk en kennis op t leven...NOT
maar goed...op je achterwiel weg rijden en dan zeggen "oeps..per ongeluk"...yeah right....
maar voor jou info...ik werk niet bij de politie...dus ik heb geen verplichting om bonnen uit te schrijven....als je uberhaupt begrijpt dat er nog meer opsporingsinstanties zijn....
en als ik dat wel had...dan hoef ik er nog geen mensen bij te naaien...want je wil niet weten wat er allemaal wordt veroorzaakt....en dan zeggen dat ze erbij worden genaaid....man, je weet niet eens wat erbij naaien is dan....dat je wordt verlinkt aan mij door je buurman....duidelijk...wel edelgeleerde achterwielrijder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 22:58:
En de keuring whahahaha heb je een strafblad? Nee? mooi! Ben je niet vies om af en toe iemand wat geld afhandig te maken? Nee? Nog mooier? Kan je tot 10 tellen? nee? Geeft niets! Je bent toch altijd samen en met 2x vijf kom je er ook wel knul. Huh?zegt de kandidaat. Maakt je geen zorgen is het antwoord gewoon doen wat ik zeg....Kom aardig in de buurt of nie whahahahahaha
goed voorbeeld van iemand die het echt snapt..
maar goed..zullen we erover ophouden...anders blijven we aan de gang...