Partyflock

Forumonderwerp · 808390
485x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
M'n zus total loss slaan (y)
En't was ook niet de eerste keer, vuile hufter! :@
Als ik jou was zou ik maar lekker in je huis blijven zitten want als ik je tegenkom ga je d'r aan klootzak :@

En dan kan je gaan janken dat je zoveel spijt hebt, mietje, maar d'r klopt gewoon iets niet in jouw bovenkamer.

Stoer he? Zo'n gozer die z'n vriendin het ziekenhuis in slaat :[
Waarschuw beheerder
donateur
zeg tegen je zusje dat ze weg gaat bij die kerel want mijn nicht is een kind verloren door die onzin en achteraf blijkt dat dat ook zo is begonnen...

wens je zus veel sterkte...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
K weet niet of je zelf ooit in zo'n situatie hebt gezeten, maar als het niet zo is oordeel daar dan aub niet over

nou excuse me maar als een kerel mij slaat is het gewoon meteen over met de pret hoor :/ alleen agressief naar me wijzen is al teveel! agressie en houden van gaan niet hand in hand....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op maandag 5 september 2005 om 11:15:
nou excuse me maar als een kerel mij slaat is het gewoon meteen over met de pret hoor alleen agressief naar me wijzen is al teveel! agressie en houden van gaan niet hand in hand....

dat zeg je nu maar als hij jou met de dood bedreigt en zegt dat hij je familie wat aandoet, weet je dan wat je zou doen?

je weet niet wat daar gespeeld heeft
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 5 september 2005 om 11:15:
nou excuse me maar als een kerel mij slaat is het gewoon meteen over met de pret hoor

Dat zei m'n zus ook altijd :(
Denk dat het anders is als je het ook echt meemaakt :yes:
Waarschuw beheerder
dat zeg je nu maar als hij jou met de dood bedreigt en zegt dat hij je familie wat aandoet, weet je dan wat je zou doen?

inderdaad, er zijn echt gestoorde mensen op de wereld hoor, ach ja mijn ex heeft me iig alvast zover dat ik ga verhuizen ver weg bij m vandaan (y) heeft ie dat iig bereikt in zn leven, want veel verder zal ie wel niet komen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Shanna b) op maandag 5 september 2005 om 11:22:
Dat zei m'n zus ook altijd
Denk dat het anders is als je het ook echt meemaakt

:yes: Zeker weten het sluipt er langzaam in zonder dat je het doorhebt
Waarschuw beheerder
Ja en als je het 1maal door hebt ,dan kom je er echt niet zo makkelijk uit en vanaf :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van joyce:-) op maandag 5 september 2005 om 11:35:
Ja en als je het 1maal door hebt ,dan kom je er echt niet zo makkelijk uit en vanaf

klopt...

Maar de meeste mensen snappen dat niet en als buitenstaander heb je makkelijk lullen, maar het zou jou of iemand van je familie maar gebeuren...
Waarschuw beheerder

me niet laten manipuleren en naar de politie stappen :-) ik ben niet zo naief ingesteld hoor....:no:

maar ja 1 ding scheelt ik val op de juiste mannen ;-p o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
slotje? :/