henk was altijd een beetje een aparte ,dan was het winter dat het vroor en dat het kraakte,dan was het koud koud koud.............en dan trok hij handschoenen aan hehlaatste aanpassing 3 september 2005 16:20
Laatst met een meisje naar bed geweest die bang was om zwanger te worden, maar toen ik beloofde de volgende ochtend het morning-after condoom te gebruiken het oke vond...
moet zelfs tot juni wachten
"als popeye zo sterk wordt van die spinazie, hoe kan het dan dat 'ie van te voren met z'n blote handen die blikken open knijpt ?????? "
Bij de brandweer he, als er fik is hebben ze zo'n stang omdat ze dan sneller beneden zijn als met de trap.
Dan denk ik bijmezelf, als het echt zo belangrijk is dat ze snel beneden zijn waarom gaan ze dan boven zitten
Dr was blijkbaar behoefte aan, en wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen...
Bijvoorbeeld jij, hoe heet jij?
- Fleur
Fleur? Dat is een leuke naam.... Nee hoor geintje
- mag ik jij zeggen??
- ja
- Jij
Zijn er hier ook vrouwen in de zaal met een eigen mening?? Neeeee!!!
De 1ste mens was een Afrikaan, dus oorspronkelijk zijn wij allemaal Afrikanen.
Maar op een gegeven moment is er een groep geweest die zei, "wij gaan effe verder kijken effe chekken of er ergens anders wat te doen is, gaan jullie mee?"
Dus zei zeiden zo van, "nee wij blijven".
Dat moet iedereen voor zichzelf weten hoor, maar ga dan achteraf ook niet lopen zeiken van "Ja, maar we hebben zo'n honger"
Bovenkant bak, is onderkant zak
dat stukje over altijd blijven ontkennen...weet niet meer precies hoe dat gaat...ongeveer
vriendin: "je bent vreemdgegaan he Theo"
Theo: "Theo?????"
Of ik van lekker eten hou, nee ik hou van smerig ondergekotst voer!!
Je ruikt best lekker voor iemand die stinkt!!!
Ik heel heel veel van mijn vriendin, ik zou pislink worden als een ander haar zou slaan
Loopt er zo'n meisje rond me zo'n tekst op haar borst 'Superbabe!!'.
Ja, ik ben iemand die houd van lezen.
Dan loopt er zo'n lul van een vriend naast.
"Hey wat kijk je joh?"
Ik zeg "he wat niks!!".
"WAT? Vind je de tieten van mijn vriendin niks?
Hou me tegen, ik schop die vent in elkaar.
Ik zeg het je, ik schop die vent helemaal in elkaar.
Hou me tegen dan, ik maak hem helemaal, hou me tegen dan!!
Is er iemand die me even tegen kan houden? Hallo??"
Ik zit nu 9 weken in Thailand, en het enige wat ik mis zijn de Theo Maassen shows
Waarom kijkt Frank de Boer altijd zo ontevreden, die heeft altijd zo'n dikke frons zitten.
Ik heb hem ook weleens als ik zit te poepen en het lukt niet.
Maar bij Frank is dat gewoon zijn neutrale expressie, ik ben ook heel benieuwd hoe Frank kijkt als hij zit te poepen en het lukt niet.
Als je er te lang naar gaat kijken word je er gek van, dan zie je niks anders meer.
Dan komt die opstelling Reiziger, Koeman, F. de Boer en dan denk ik gelijk "Owja, Frons de Boer".
Als ik een week met Frank de Boer op een onbewoont eiland zou zitten zou ik hem keihard in zijn frons neuken.
Waar baalt die vent van, hij is godverdomme multimiljonair en voetbalt voor Barcelona wat is er dan nog niet goed.
Zou hij er misschien van balen dat hij lelijker is dan zijn broer!!
Dat lijkt me ook kut man, moet je voorstellen dat je van een een-eijge-tweeling bent en dat jij dan de lelijkste bent.
Dat komt door zijn voorhoofd, Frank die heeft er zo'n extra bumper voor.
Ik zit ook weleens te denken dat Frank en Ronald misschien van origine een siamese tweeling zijn geweest, maar ze zijn operatief gedeeld maar die snee is niet helemaal goed door het midden gegaan.
Dus nou loopt Frank met een stuk voorhoofd van Ronald rond, dus eigenlijk is het Ronald zijn frons