nee maar ik bedoel, als je van hardcore houd en je bent geen gabber noemen ze je hier meteen zwabber,
nee maar ik bedoel, als je van hardcore houd en je bent geen gabber noemen ze je hier meteen zwabber, en dat vind ik dus ook nergens op slaan, mijn vraag is idd wel een beetje onduidelijk..sorry
een echte gabber kan tenminste ook eerlijk andere muziekstijlen waarderen Er is meer in deze wereld dan alleen hardcore
Zo vind ik bv. techno & hardstyle ook lekker om te luisteren, maar af en toe ook bv. Queen
nog zoiets achterlijks, dat mensen die ouder zijn altijd denken dat ze heel hun leven al hebben gezien, alles weten en hebben meegemaakt, altijd de jongeren afzeiken en niet normaal kunnen behandelen omdat ze "toch altijd kinderachtig zijn". Leer ze eerst kennen voordat je gaat oordelen
een echte gabber kan tenminste ook eerlijk andere muziekstijlen waarderen Er is meer in deze wereld dan alleen hardcore
Zullen we even massaal allemaal op het envelopje op haar profiel klikken?
pcies, beter speedcore.
Sorry dat ik het zeg, maar gabbers bestaan niet meer.
ik ken zat mensen die er trendy bij lopen en naar dikke terreur luisteren... ze komen er ook voor uit maar ze zijn geen stereotype....
eeuhh ja wat versta je onder gabber
by the way kimberley ik zie dat jij behalve die middelvinger nog meer stouts in je prow hebt staan....
roken op die leeftijd???
haha en daar sta je stoer mee op de foto, jeuh
ik ben liever geen gabber, want dat vind ik een verrot woord. Ik hoef niet zo per see in een hokje gedrukt te worden. Beter ben ik gewoon mezelf.
zie je ergens op mijn profiel een foto staan waar ik rokend op sta??? NEE
btw hoe definieer je "gabber"?
Het is ook wel duidelijk wat je bent als je zoiets vraagt.
Kansloos topic, echte mensen weten hoe het zit en leggen hier geen verantwoording over af.
Hardcore liefhebbers waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Sorry dat ik het zeg, maar gabbers bestaan niet meer.
Uitspraak van !!..Twisted..!! op zaterdag 3 september 2005 om 16:09:
Jullie zijn zelf toch ook ooit 15 geweest?!
uh ja geloof het wel maar wie verzint onzin topics btw ik was 4 juli jarig
by the way kimberley ik zie dat jij behalve die middelvinger nog meer stouts in je prow hebt staan....
roken op die leeftijd???
haha en daar sta je stoer mee op de foto, jeuhlaatste aanpassing 3 september 2005 04:11
Oeps?
96/97 waren de mooiste jaren denk ik
ik zou nooit een gabber willen zijn gvd
wat een dom topic zeg natuurlijk kunnen niet alleen gabbers van hardcore houden er zijn wel mensen die alleen ik noem een voorbeeld die van rock houden die vinden hardcore ook wel leuk dus ja sluit je topicje maar want dit is een topic wat bij het onzin forum moet staan ???
ik vindt het een stomme vraag! als je van hardcore houdt dan hou je van hardcore...wat maakt het uit hoe of wat je bent..t gaat toch om de muziek ofniet dan
96/97 waren de mooiste jaren denk ik
Hardcore is er voor iedereen
hehe veel van die mensen die zichzelf gabber noemen, weten niet eens wat de betekenis ervan is... dus laat staan dat ze weten wat goede hardcore is