Partyflock

Forumonderwerp · 807937

Waarschuw beheerder
Ben hier wel benieuwd naar hoe jullie erover denken.
Als je van hardcore houd, moet je dan meteen gabber zijn?
Ik vind dit persoonlijk onzin, hardcore is voor iedereen, toch??

Waarschuw beheerder
ja idd, maar goed, ik ga hier niet meer op reageren want er zijn toch mensen die alleen maar kunnen afkeuren, vind ik erg jammer..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 21:14:
er zijn toch mensen die alleen maar kunnen afkeuren,

dat is puberaal gedrag :X :X O:)

Waarschuw beheerder
iedereen kan van hardcore houden!

maar het echte gevoel zit van binnen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AngelDoll op vrijdag 2 september 2005 om 21:12:
ondertussen zijn we ook al 10 jr verder

bijna wel ja

en de jeugd is nog erger geworden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 21:24:
iedereen kan van hardcore houden!

maar het echte gevoel zit van binnen!!!

precies
Waarschuw beheerder
[img width=487 height=470 cacheid=000a0e8b001cfffa17e09b881a00f28540]http://img233.exs.cx/img233/4928/plaatje0dy.jpg[/img]
Hoe meer van dit soort pics ik zie, hoe erger ik photoshop begin te haten. Wat een rotzooi. :/

Edit:
Serieus, nu zie ik dat plaatje nog een keer, en waar de fuck gaat dit over? Een semi-stoer kijkende gast wordt aangevallen door tientallen overgebruikte MoH logo's, het Wizard logo wordt voor de zoveelste keer misbruikt, en daarbovenop zijn nog 3 miljard lullige filters gegooid?
Mens, ga strijken ofzo! :P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Niks te doen ofzo? :p

Wat is er mis mee dan? Ik zie er eigenlijk "geen graten in" of ligt het aan m'n leeftijd.:\
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is half 1, dus nee, ik heb nu ff niks beters te doen. :P
Maar ben zelf een tijdje aan het kloten met photoshop, en wordt gewoon gek van al die mannetjes die willekeurige foto's bewekren met duizenden lens-flares, filters en overbodige shit.

Maar ja, dat ben ik dan weer :P

Waarschuw beheerder
het openen van zinloze topics is :[

het verneuken van zinloze topics is (l)

tsjah iedereen krijgt wat ie verdient, soms vragen ze dr gewoon om :[

valt me nog enigszins mee dat de opener van ut topic geen échte parra terreur in je eur NL hc bith is..... je weet wel van die 'kijk mij ff me vereenzelvigen met WAZI-isme' met zon fout kort geruit rokje en dan zwarte kousen maar wel nikies dr onder :no:

Waarschuw beheerder
ik vind dat jij maar domme vragen stelt kimberley

Waarschuw beheerder
haha k heb al iemand gespot die dr wél zo bij loopt hier.... wat te verw8e
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wie bedoel je Peter E. Joosten ?

Waarschuw beheerder
by the way kimberley ik zie dat jij behalve die middelvinger nog meer stouts in je prow hebt staan....

roken op die leeftijd???

:no: :no:

haha en daar sta je stoer mee op de foto, jeuh
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb ut over die rotterdamhardcorebitch dr profiel.... kijk bij die fotos

zoals ik altijd zeg: waar je mee omgaat word je mee besmet :P

Waarschuw beheerder
[img width=668 height=460 cacheid=000a0e97001d00370c0e93531a00f28e1b]http://img.photobucket.com/albums/v616/will-die-4-hc/josjftmandYiii.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
kiddies...

achjah PF is niet meer wat het geweest is

Waarschuw beheerder
wil daarom ook geen moderator worden hier... ben geen fuckin kleuterjuf :S

Waarschuw beheerder
eeuhh ja wat versta je onder gabber
heeft iig niks met houden van hardcore te maken.
op een bepaalde leeftijd heb je niet meer zo de behoefte om je op een bepaalde manier te kleden of weet ik veel wat. maar of je dan minder van hardcore houdt?? :nee: dacht t niet :D:D

Waarschuw beheerder
hardcore kan iedereen van houden
maar de andere mensen die zijn meestal simpelweg nie gek genoeg:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 06:30:
eeuhh ja wat versta je onder gabber

Een Gabber is in mijn ogen iemand die 100% opgaat en alles over heeft voor de Hardcore, maar ook respect heeft voor alle andere soorten house. Wat voor kleding hij draagt maakt eigenlijk geen moer uit. Net als een kale kop, want het Hardcoregevoel heb je of niet. Hij moet goed snappen dat politiek niks te maken heeft met Hardcore en respect hebben voor iedereen die op 'zijn' feesten rondloopt ongeacht huidskleur. Als iemand hier precies hetzelfde over denkt en hij houdt ook van Hardcore, dan ben je in mijn ogen Gabber.....

dit versta ik onder gabber!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 06:52:
hardcore kan iedereen van houden
maar de andere mensen die zijn meestal simpelweg nie gek genoeg

welke andere mensen wat bedoel je

ik vind hardcore baggah maar MR MUPPET heb wel gelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 04:10:
by the way kimberley ik zie dat jij behalve die middelvinger nog meer stouts in je prow hebt staan....

roken op die leeftijd???

haha en daar sta je stoer mee op de foto, jeuh

zie je ergens op mijn profiel een foto staan waar ik rokend op sta??? NEE
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben liever geen gabber, want dat vind ik een verrot woord. Ik hoef niet zo per see in een hokje gedrukt te worden. Beter ben ik gewoon mezelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Irri :bier: op zaterdag 3 september 2005 om 12:40:
ik ben liever geen gabber, want dat vind ik een verrot woord. Ik hoef niet zo per see in een hokje gedrukt te worden. Beter ben ik gewoon mezelf.

hoezo in een hokje gedrukt worden?

en jezelf zijn moet natuurlijk altijd, maar er zijn er genoeg die dat niet begrijpen volgens mij!

Waarschuw beheerder
Gabbers zijn er niet veel meer...

Wel veel hardcore jeugd, maar dat zijn geen gabbers. Vind ik.
Waarschuw beheerder
Noem mij aub een gabber, daar probeer ik ook naar te leven. (hoe wel dat, naar eigen mening, zeer moeilijk wordt gemaakt.)
Maar zoals al gezegd, hardcore is voor iedereen die wil.
Wil je niet, begin er dan niet aan. Je hebt niet alleen jezelf ermee!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 12:47:
Gabbers zijn er niet veel meer...

Wel veel hardcore jeugd, maar dat zijn geen gabbers. Vind ik.

klopt, maar ze zijn er nog steeds en zullen er ook altijd blijven;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gabber was echt een groep mensen die zich met elkaar identificeerden.
En ik moet zeggen dat ik me niet altijd even "thuis" voel op hardcore feesten en er is ook weinig saamhorigheid, terwijl dat voorheen het kenmerk was van de scene..
Artiest {SHOWLIST artist 75190, 76507}
Waarschuw beheerder
ik zou nooit een gabber willen zijn gvd:d
Waarschuw beheerder
donateur
Dr zijn meer niet-gabbers dan gabbers die naar hardcore luisteren. Luister soms nog darkcore en terror, maar over het algemeen is het toch industrial en frenchcore wat de klok slaat :)

Waarschuw beheerder
Het is ook wel duidelijk wat je bent als je zoiets vraagt.

Kansloos topic, echte mensen weten hoe het zit en leggen hier geen verantwoording over af.

Hardcore liefhebbers waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Waarschuw beheerder
wat een dom topic zeg natuurlijk kunnen niet alleen gabbers van hardcore houden er zijn wel mensen die alleen ik noem een voorbeeld die van rock houden die vinden hardcore ook wel leuk dus ja sluit je topicje maar want dit is een topic wat bij het onzin forum moet staan ???

Waarschuw beheerder
Wat een zielig gedrag, Jullie zeiken haar af omdat ze 15 is, Maar jullie gedragen jezelf pas kinderachtig!

Jullie zijn zelf toch ook ooit 15 geweest?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 12:37:
zie je ergens op mijn profiel een foto staan waar ik rokend op sta??? NEE

jawel die foto onder die fopspenenkermis

of ik ben zelf 24/7 zo waus als een asperge

toen ik 15 was viel ik geen mensen lastig met zinloze topics.... ik heb nix persoonlijks tegen 15 jarige meisjes die op een cheerleader lijken, en af en toe wat zinloze opmerkingen op een forum posten, maar het is wel leuk om ze te jennen en daar zie je de humor van in, of niet :P

duzzzz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 17:19:
maar het is wel leuk om ze te jennen en daar zie je de humor van in, of niet

:jaja:

Ik iig wel :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Return to sender op zaterdag 3 september 2005 om 17:36:
btw hoe definieer je "gabber"?

Pff kijk ns naar r profiel dan kun je alle ontopic opmerkingen gelijk wel weglaten en beginnen met lachen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 16:09:

uh ja geloof het wel maar wie verzint onzin topics btw ik was 4 juli jarig lol
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 19:28:
Ben hier wel benieuwd naar hoe jullie erover denken.

Inderdaad, ik vind dit ook onzin.. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 20:23:
uh ja geloof het wel maar wie verzint onzin topics btw ik was 4 juli jarig lol

way to go, FIGHT THE MACHINE :bounce: :bounce:

nu mag je eindelijk naar Masters :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

huh? definieren? hoe? je?

woorden die sommige mensen op PF zeker weten boven hun petje gaan :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 13:00:
Het is ook wel duidelijk wat je bent als je zoiets vraagt.

Kansloos topic, echte mensen weten hoe het zit en leggen hier geen verantwoording over af.

Hardcore liefhebbers waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

dit is dus dikke onzin!
niet voor iedereen is het duidelijk wat een echte gabber is, daar kunnen ze dus achter komen via dit soort topics!

en de echte liefhebbers geven juist wel een verantwoording af, om andere mensen ervan te overtuigen, dat gabber niks met racisme te maken heeft, wat veel mensen helaas denken!

even een stukje terug lezen;)

Waarschuw beheerder
Nou tegenwoordig lijkt het met al die nieuwe generaties er wel op, die niet opgevoed zijn met meerdere stijlen op 1 feest (eventjes mysteryland en dance valley buiten beschouwing gelaten) of op cd's.

Respect is ook in vele procenten gedaald tenover andere housestijlen. Wederom te zien in de nieuwe generaties hardcoreliefhebbers.

Iets wat mij in 1996 al enorm begon op te vallen, en waar ik me echt dood aan ge-ergerd heb (in een winkel staan om clubby dingen te kopen, en dan door zo'n nieuwe generatie pikkie ff gezegd worden, dat het mietjesmuziek is).

Dus volledig ermee eens ben ik niet. Maar als ik 2005 met 1993 moet vergelijken, kan ik haast niet anders concluderen dat het waar is. Ik word persoonlijk al als een raar figuur beschouwd. Dat ik zowel lounge en deephouse mix als hardcore. Zoiets was goeie 10 jaar terug nog helemaal niet raar.

Maarja op zich kunnen de nieuwe generaties houseliefhebbers daar ook weinig aan doen. Je mag dan wel geconfronteerd worden met allerlei soorten house op fora enzo, het is toch heel anders dan vroeger. En daar ligt het probleem gewoon. Die echte afsplitsing van Harcore en Mellow vroeger, heeft naar mijn mening niet echt zoveel goed gedaan binnen de housescene in Nederland (hoewel dat in het begin nog nauwelijks te merken was, vind ik zelf).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vage Nico op vrijdag 2 september 2005 om 20:09:
Sorry dat ik het zeg, maar gabbers bestaan niet meer.

Mee eens. Ik heb het tegenwoordig ook liever over hardcoreliefhebber. Heel veel dingen hebben het woord gabber niet veel goed gedaan. Dat kwam voornamelijk door een aantal personen, die zo nodig wel even een voorbeeld moesten geven, en waar hordes met nieuwe 'gabbertjes' achteraan moesten lopen. In de allereerste paar jaren werd ik nooit ergens op aangekeken toen ik hardcore luisterde. Totdat er opeens een happy hardcore generatie in 1995 opstond, en de jaren daarop ook nieuwe generaties opstonden, en ik opeens van die opmerkingen kreeg: 'Je lijkt niet eens op een gabber'. En je kreeg allemaal van die domme dingen naar je hoofd geslingerd, vanwege het gedrag van de nieuwe generaties en nog erger: media-artikelen.

Heb zelf het woord nog wel tot begin 2002 gebruikt, maar toen ging het weer helemaal mis, en daarmee was voor mij de kous af. Ik wil niet geassocieerd worden, met die 'perfecte denkbeelden' van al die nieuwkomers in de scene (als je het nog een scene noemen mag).

Waarschuw beheerder
Ik heb wel eens gemixt in een radiostudio voor een gabber radioshow, ik draaide -dacht ik- zware acid flink opgepitched..... en toen in ene stopte een persoon in de studio de plaat om te melden dat het gedraaide mellow was, ja dat was wat jaartjes geleden, maar de scheiding was al daar..... ik luisterde echter graag naar deze radioshow... hield/houd gewoon van een bepaalde sound die bij gabber hoort...... tegenwoordig zou je dat oldskool of early harcore kunnen noemen........

Artiest D-Chrisis
Waarschuw beheerder

nee

ja
Waarschuw beheerder
Ben geen gabber, maar houd wel van hardcore en soms ook speedcore of terror. Daarnaast luister ik ook naar hardstyle, jumpstyle, trance, etc. Ik draag gewone kleren van G-Star en verder ook niets waaraan men kan zien dat ik van hardcore houdt. Dus om te zeggen dat alleen gabbers naar hardcore zouden mogen luisteren? Nee, ik vind dat iedereen naar hardcore kan luisteren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 20:23:
Uitspraak van !!..Twisted..!! op zaterdag 3 september 2005 om 16:09:

uh ja geloof het wel maar wie verzint onzin topics btw ik was 4 juli jarig

Ah leuk, weer zo'n neppertje die niet snapt waar het over gaat. Ik zal even opsommen waarom ik vermoed (nouja vermoed?) dat je zo'n neppertje bent, ondanks dat ik je niet eens ken:
1. Je noemt jezelf "para space kip robbin"
2. Je linkt naar sites zoals "www.schijt-aan-de-mensheid.nl"
3. Je hebt terrorhelga's op je site staan.
4. Termen als "Het leven is kut en jij ook"
5. Termen als "Stik, sterf, verrot, verteer, lazer op en donder neer"
6. Allemaal stoere plaatjes van MOH, RTC, Neophyte en Angerfist (wist je dat er nog meer dj's waren?)
7. Je staat overal met je middelvinger omhoog met een stoer MOH shirt aan.
9. Terreur in je eur over de gehele site verspreid.
9. Quote: "EN JAT MIJN PLAATJUHs NIET JA STAAN OP MIJN PF DUS LEKKER JE EIGEN PLAATJUHS ZOEKEN GAAN" (??)
10. Quote: "EN ZOEK HET LEKKER ZELF MET JE LIEFDE UIT MIJ NIET GEZIEN BEN AL BEZET JA DUS PECH GEHAD" (??)

Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar allemaal geen zin in. Neem deze 10 punten even samen en trek een conclusie. Hoe kom jij aan het lef om de topicstarter dom te noemen (ok, zo komt ze over, maar niet half zo dom als jij), terwijl je zelf niet meer verstand hebt dan dat van een cavia.
Als je zelf ook geen idee hebt wat gabber nou eigenlijk is, hou dan gewoon je muil (JA UIT DAT NUMMER MAN, JE KENT M?)

Groeten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben het toch met je eens, maar kom ik zo dom over eigenlijk, want dat was niet mijn bedoeling haha
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
hehe :P Ja.. Ik ben ook NIET de oudste! Maar Bijv. Terreur in je eur ofzo? Dat is wel super onozel :\ Of over Dj's & Producers praten zoals RTC waar je bijna niks van hoort of je hebt nog nooit een live show van hun meegemaakt! En daar mee opscheppen dat is ook niet heel volwassen ;) Ik heb mischien wel al hun cd's maar ze zijn lang allemaal niet even goed! Mijn mening natuurlijk..
laatste aanpassing