Partyflock

Forumonderwerp · 807779
Wie heeft er al gehoord van de nieuwe race klasse: A1 Grand Prix?
De races zullen verreden worden net na het formule 1 seizoen, zodat er in de winter ook wat te volgen is...
Er zijn 'landen teams' met allemaal gelijke formule wagens.
Ons land wordt vertegenwoordigd door teambaas Jan Lammers met coureur Jos Verstappen. Dit beloofd een hééél spannende klasse te gaan worden. Dus ik zal het iig op de voet gaan volgen...

Hoe vet was het gisteren dan! Alleen belachelijk dat Jeroen niet naar binnen geroepen werd door het team. Anders was het zeker een podium geweest en had het Circuit op zijn grondvesten staan de trillen volgens mij.

Maar toch had ik liever Jos gezien!!!
Bier was inderdaad snel op, beetje jammer. Voor de rest prima naar m'n zin gehad, alleen file op de terugweg was ook balen. Meer dan 4,5 uur gedaan over een stukje wat normaal gesproken 1 uur is. :P

Geweldige dag gehad! mooie wedstrijden gezien Bleekemolen :respect:

Heel goeie sfeer, vooral vlak voor en tijdens de hoofdrace...Geweldig hoe iedereen reageerde op de aamkondiging van Balkenende en Jantje Smit :D

Zo te zien een vrij goed idee geweest om lekker met de mountainbikes over het strand naar ijmuiden te rijden...waar de auto stond :p vlak bij een strandtentje B)
Geweldig weekend gehad :D

Uitspraak van Aida op maandag 2 oktober 2006 om 11:02:
Al voor de hoofdrace was er op het hele circuit geen bier meer te verkrijgen.

:o
Oh, wij hadden bier zat :D (zelf meegenomen in koelboxen)

Ook geen last van de drukte gehad omdat wij het hele weekend op Centerparcs verbleven en dus maandagmorgen zijn vertrokken ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 18:30:
Alleen belachelijk dat Jeroen niet naar binnen geroepen werd door het team

ja idd, dan was hij vast en zeker in de prijzen gevallen

Idd ja dan had zeker op het podium gestaan, maar ja. Volgende keer beter.
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Een half uur in de rij gestaand voor een biertje en dan zegt de barman dat het bier op is.... :s En dan begint de hoofdrace. Zonder bier dus... :-(

Was overigens wel een fantastische race :yes:
leeft dit topic nog????
Niet echt meer volgens mij..
weinig animo voor de A1 dus... Jammer! :/