Ja dat heb ik ook altijd voel me al heel lang niet meer jarig als ik jarig ben.
Toen ik nog wat jonger was had ik dat altijd wel. Kon de avond ervoor dan ook nooit goed slapen.
ik had me verjaardag! T slaat gewoon nergens op. Waarom kado's krijgen, echt een prestatie lever je niet..
En dan al die visite waar je dan zogenaamd aardig voor moet wezen enzo.. Je ziet ineens familie waar je normaal gesproken geen woord mee praat enzo.. Nee, ik vind het allemaal flauwekul!
was vorige vrijdag aan het verharen...... voor de 25ste keer. Voelde me wel redelijk jarig aangezien het mijn eerste verhaardag was in mijn nieuwe huisie dus moest nu zelf steeds de drankjes en taart serveren
Dat heb ik de laatste paar jaar ook, dat ik maar zit te wachten tot ik me echt jarig ga voelen.. Einde van de dag wacht ik er nog steeds op.
Ik denk dat het ook met ouder worden te maken heeft
geen flikker aan
elk jaar weer klote.. elk jaar weer ouder...
al die visite hapjes klaarmaken enige leuke aan jarig zijn is dat je weer meer verdient..
denk dak volgend jaar maar een knalfeest houd en wat nusjes afheur en lekker ga stapen dat is er dit jaar niet van gekomen
Dat heb ik de laatste paar jaar ook, dat ik maar zit te wachten tot ik me echt jarig ga voelen.. Einde van de dag wacht ik er nog steeds op.
Ik denk dat het ook met ouder worden te maken heeft
Heeft het ook, t wordt gewoon steeds minder, maar ik probeer er toch nog met familie en vrienden een leuke dag en avond van te maken. Voor mij gaat het nu meer om de gezelligheid.
let je even niet op en dan gaan ze gewoon door in je topic whaha.. nog mensen die zich niet jarig voelen en wat missen.. ik kan je proberen op te vrolijken
Vroeger vond ik 't enig en keek ik 'r weken naar uit.. Maar nu heb ik dat allang niet meer .. En 't gevoel dat je ouder wordt ook niet .. Maar wel 'n gezellig feestje , maar dat moet ook kunnen als je niet jarig bent he ..
Heb ik ook...
Ben over een paar weken jarig,
maar heb lekker gezorgt op strike one te kunnen werken en feesten!!!
heb dat juist helemaal niet
ben net 18 en reken maar dat ik me jarig voelde!!
champagne in de kroeg, een speciaal liedje en loads of kadootjes
ik zorg er zelf altijd wel voor dat ik me jarig voel. Gewoon als een klein kind roepen en stuiteren jippie jippie ik ben jarig feliciteer mijjjjjjjjjjj
als ik jarig ben voel ik me altijd jarig!!
komt meer door de extra aandacht die je dan krijgt..
en ik zorg ook dat ik me jarig voel
tege iedereen zeggen... en feessie geve natuurlijk
nog anderhalve maand en dan is et weer zo ver