Partyflock
 
Forumonderwerp · 807389
ikk zelf... haha

op trance energy een paar jaar trug... helemaal wazig en blij een aantal tafels zienstaan middenin de zaal, vervolgens erop gaan zitten terwijl er nix stond.
(ja hoe kom je er ook bij dat er tafels midden tussen het dansend volk kunnen staan..haha)

een uur liggen lullen met iemand het keigezellig hebbe en elkaar dan vervolgens vragend aankijken met wie the fuck je staat te lullen haha..

op sensation vorig jaar op de trugreis vroeg en vriend aan me tel dat geld eens na van
de bank of zoiets,
12300 euro antwoorde ik..
kijkt die vriend me aan.. waar heb je het over zegt hij.
ja je vroeg om dat geld?
ik vroeg helemaal nix, ik zei nix

op sensation trugreis..
we waren met de bus terug op de parkeerplaats en stapten in de auto waarop ik in slaap
doezelde..
werd wakker en begon te screeuwen wat is godverdomme gebeurd met die bus, shit waar zijn we..
kijkt idereen me raar en geschrokken aan, hou toch je bek man we zitte al een half uur in de auto en niet in de bus.. oeps hahaha

op sensation iemand als een gek liggen zoeken,na een half uurtje denken stik en truggaan naar de andere,
zeggen die: waar was je nou man, keek ze niet begrijpend aan? je bent bijna 3uur weggeweest... huh okay hahaha

en die drempelsssss.. haha denken dat er een drempel is en je voet omhoog doen terwijl er helemaal nix is..
drinken met de dop nog op je fles doet het ook altijd goed...
op dancevalley met iemand afspreken bij een paal van het decor bij de hardstage en dan vervolgens een half uur om die paal lopen en als je ze dan eindelijk gevonden hebt blijkt dat je er al een half uur lang vlak langsop gelopen bent.
maar ze dan toch gewoon zwaar over het hoofd zien.

Naar de bar lopen om drinken te bestellen een kwartier in de rij staan en dan niet meer weten je moest bestellen.
laatste aanpassing
Bij de drankenbar betalen met een postzegel :vaag:
 
idd bekende verschijnsels.....................your mind is fucking with you when youre on drugs

....eentje dan: de wc zoeken in het gelredome, 110 keer rondlopen maar geen dames wc te bekennen (wat the fuck, waar zijn de damesplees???!!)
en dan wanneer het licht aangaat en het feest afgelopen is, ontdekken dat ze aan de overkant van de gang zaten...........
laatste aanpassing
heerlijk.. uren lullen, niet eens weten waarover.. en waar ken je diegene eigenlijk van

inqontrol: je foto's ophalen en knettervaag met een gozer die ijsjes verkoopt op de foto staan. en dat je daar pas achter komt via foto's :D

na een feest proberen te slapen, en dan wakker worden van jezelf omdat je in je slaap te hard lult :$

tijdens het bommetje vaag kussen ineens afvragen wat je ook alweer aan het doen bent 8)
Uitspraak van * BJöRN * op woensdag 31 augustus 2005 om 13:30:
drinken met de dop nog op je fles doet het ook altijd goed...

:yes: klopt

et ergste bij mij was dat ik over al zwanen zag en kabouters zag lopen en daarna kwaad werd op iedereen wie hard op praate omdat ze de zwamen weg jaagten

offe iemand met een bril zien en gele broek aan en een baard terwijl dr niemand staat.

denken dat ik een vampier was (hahah lijp een vampieren film gekeken ik raadt et niemand aan)
 
Voor de stand met de munten vragen waar je muntjes kunt halen.

In de rij voor de w.c.'s mijn zaken leeg halen om gefouilleerd te worden.
 
ik heb weleens een lekker mokkel geneukt. helaas kwam ik erachter dat ik midden op de dansvloer lag
Uitspraak van wsx op woensdag 31 augustus 2005 om 13:31:
Naar de bar lopen om drinken te bestellen een kwartier in de rij staan en dan niet meer weten je moest bestellen.

:respect:
 
misteryland 2004..
wou een tongpiercing zetten,kwam trug met een navel piercing..


trug reid van stappen:::
midden op deweg denken dat ik stilstaande autos zag staan..


trug van het stappen:::
ff nog na babbelen met een vriendin,ging naar het toilet,kwam trug,en wou het gesprek herhalen,uhh ik was blijkbaar een uur het toilet(recht op te slapen)en haalde alles door elkaar,en ging vervolgens weer met me koppie op de salontafel verder slapen..:VAAG:
 
zoeken naar me geld om muntjes te halen(de hele tas overjhoop gehaald)had ik het geld gewoon in me handen:VAAG:
 
Uitspraak van * BJöRN * op woensdag 31 augustus 2005 om 13:30:
drinken met de dop nog op je fles doet het ook altijd goed...

Uitspraak van The ultimatE op woensdag 31 augustus 2005 om 13:33:
slapen, en dan wakker worden van jezelf omdat je in je slaap te hard lult

die 2 ken ik ook wel ja :D:D:D
Uitspraak van wsx op woensdag 31 augustus 2005 om 13:31:
Naar de bar lopen om drinken te bestellen een kwartier in de rij staan en dan niet meer weten je moest bestellen.

of je realiseren dat je helemaal geen drinken wilt :/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 14:20:
zoeken naar me geld om muntjes te halen(de hele tas overjhoop gehaald)had ik het geld gewoon in me handen

herkenbaar...
 
of ineens helemaal ergens anders bevinden(in flitsen)
heel raar..
of antwoord geven,maar dan eigenlijk een beetje te laat!!
ging get gesprek al over heel iets anders,kwam ik uit de hoek,om het antwoord te geven die een uur geleden werd gesteld!!!hmmm
of met een van je vrienden staan te lullen zegt de een ga effe pissen oke ga ook wel effe en dan op de plee staan en allebei niet kunnen maar nou dwaal ik af want dat is niet echt een blunder maar wel irritant
 
Ik dacht dat ik op Trance Energy stond, bleek het Thunderdome te zijn
Op Thunderdome in de Rai tegen een peloton van de ME zeggen gaan jullie ook even lkkr hakken jongens :D
Uitspraak van DJ Gakko op woensdag 31 augustus 2005 om 14:54:
Op Thunderdome in de Rai tegen een peloton van de ME zeggen gaan jullie ook even lkkr hakken jongens

:D (y)
 
Qlimax Heereveen 2jr geleden; liep ik achteruit en opeens zat ik bij iemand in een rolstoel op schoot :D
 
ik weet nooit waarneer en hoe ik thuis kom:s
in de melkweg de dj niet meer kunnen vinden, was er immers ook pas 100x geweest o:)
aan de uitsmijters vrage waarom ze bij de duur staan en niet mee na binne gaan lekker hakku met zen alle
 
Denken dat je je vrienden kwijt ben en je gaat ze zoeken en na 10 minuten beseffie dat ze gewoon de hele tijd achter me lopen

en helemaal de weg kwijt een blowtje aansteken naast de uitsmijter die em erna afpakt

en om 6 uur s'ochtens van een party afgepleurt worden omdat je toch nog een sleutelpuntje krijgt aangeboden
Sigaret verkeerd om in je mond stoppen en dan ook nog aansteken....

Idd drinken met de dop er nog op..

In de auto zitten....bestuurder maakt het raam schoon...en dan zeggen he het regent:(

En heel veel dingen willen doen....om je heen kijken en denken wat zou ik ook alweer doen?

Zoveel vage dingen alleen de helft weet ik al niet meer8) :vaag:
 
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op woensdag 31 augustus 2005 om 19:03:
Sigaret verkeerd om in je mond stoppen en dan ook nog aansteken....

Wat dacht je van een brandende sigaret verkeerd in je mond stoppen :bloos:
 
whahaha er zitten echt hele goeien bij :respect:
gelukkig nog nooit meegemaakt, mjah feesten doeje ook het beste zonder drugs / pillen en andere middelen...
Uitspraak van actief op woensdag 31 augustus 2005 om 19:30:
Wat dacht je van een brandende sigaret verkeerd in je mond stoppen

Idd:d
 
Werkzaam bij Rage-Online
ik ga per direct verhuizen naar limburg :kwijl:
 
maar goed ff ontopic

ik was fotos aan het maken op in qontrol
ook van een stand
en de mensen daarvan wouden ook op de foto
en ook een meid daarvan die daar werkte
dus ik zo: ik ga wle met jou op de foto
op het moment dat ik haar oppak voel ik de grond onder me vandaan glijden.....

whahahahahahahhahahahahhahhahahahaa:d


sorry hoor :bloos:
 
Sensation black 2004

Ik was buiten liep zon gozer van D.E. koffie, bakkie ?
Jah is goed joh nam een slok en kwam er achter dat ik de zakjes melk en suiker in mn mond had gedaan I.P.V. in het bekertje.

Decibel outdoor 2004

Er was zon doorgang waar het heel druk was met 1 richtings verkeer toen ik daar uit liep was het zo druk dat ik een paaltje over het hoofd zag, raad eens waar dat paaltje mij raakte.

Q-Base

Mn vriendsen stonden na het feest v.a. 7 uur bij de auto te wachten totdat ik kwam, ik kwam om 10 uur aan en weet niks meer.

enz enz enz enz
megarave 2003 bestel muntjes voor 25 euro en betaal met 50 euro pak de muntjes en laat het geld liggen je ziet bij iemand een bril op zijn hoofd maar er is helemaal geenbril of de cijfers op je op je speelkaarten worden in eens groter dat is echtt wazig dat heb ik dus ooit meegemaakt haha
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 22:31:
Q-Base

Mn vriendsen stonden na het feest v.a. 7 uur bij de auto te wachten totdat ik kwam, ik kwam om 10 uur aan en weet niks meer.

Ik had precies hetzelfde, ook op Q-Base..
Heb jij ook die gast op een kratje bier die werd voort getrokken door een auto gezien ? :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 september 2005 om 10:53:
Ik had precies hetzelfde, ook op Q-Base..
Heb jij ook die gast op een kratje bier die werd voort getrokken door een auto gezien

Niet dat ik weet heb wel 2 dames gezien op de parkeerplaats met auto pech.
 
Een bal getrapt tegen de hoofd van een barman,...

Tege de Wcvrouw zegge dat ze mee moet feeste beneden,..

Met een vriendin een heel lang gesprek lullen en dan vrage waar ut over ging,..

Aan vreemde vrage of ze een slokje water wouden ( ja egt water ),..

Probere te drinken met een rietje ma dan tog het glas omhoog te houden,..
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 september 2005 om 18:09:
Niet dat ik weet

Dat zegt al genoeg ;)
ok.. komt ie dan he, Ballonne tripjes :D


Carte Blanche..
Ik zit achter de bar met een ballon.
Mn zusje werkt ook bij de carte achter de bar.
Op een gegeven moment was ik zo pannegaar, dat ik meende
dat iemand mn zusje helemaal door elkaar schuddelde achter de bar alsof ze ruzie had.
wanneer je nuchter bent.. loop je dus om de bar, en sla je die kerel voor zn kop. Maaaarrrrr wat deed ik..

ik spring over de bar, ren mn zusje straal voorbij, en daarna weet ik het eignelijk al niet meer. Het volgende moment stond ik aan de deur met Jerry (van de beveiliging).. and thank god, dat ik hun goed kende, anders was ik er dus zkrrr hardhandig uitgekegeld.

Maaarr.. ik sta daar dus, helemaal over mn toeren. Zeggend dat iemand ruzie had met mn zusje, blabla.
Ineens komt mn zusje eraan, ze vraagt wat is er.
Ik vertel haar kort het verhaal, waarop ze haar hoofd schud en zegt... nee er was nix aan de hand, ik stond gewoon met iemand te praten :D

En toen begon er wat te rinkelen, het eerste wat ik ook zei was: "... ahhhh die klote Ballon :)" hahaha.

Dat heb ik de laatste tijd wel vaker, dat ik hallucineer als ik ballonne heb gehad. En dat had ik eerder eigenlijk nooit.

Vage dingen :)
waren ze dat??? maakt dan ook niemand verder iets mee of is het soms zo erg dat jullie het niet durven te vertellen, haha kom op.
 
Er zoude vast nog wel andere actie's geweest zijn ma voor voorlopig waren dat ze wel:P
laatste aanpassing
Uitspraak van * BJöRN * op woensdag 31 augustus 2005 om 13:30:
drinken met de dop nog op je fles doet het ook altijd goed...

:$ Shame on me :D
Uitspraak van Vienesse op woensdag 31 augustus 2005 om 13:32:
Bij de drankenbar betalen met een postzegel :vaag:

Bij de WC betalen met een tikkel :D
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 september 2005 om 23:36:
Een bal getrapt tegen de hoofd van een barman,...

Tege de Wcvrouw zegge dat ze mee moet feeste beneden,..

Met een vriendin een heel lang gesprek lullen en dan vrage waar ut over ging,..

Aan vreemde vrage of ze een slokje water wouden ( ja egt water ),..

Probere te drinken met een rietje ma dan tog het glas omhoog te houden,..

Haha daar ben ik allemaal bijgeweest :p
Ook zoiets..We waren uitgeweest, nog vet zitten smoken, gingen we Cheekymonkey naar huiis brengen..Zitten we op de snelweg, schreeuw ik heel hard naar me vriend (die helemaal nuchter was en anti drugs) van kijk uit een kat! Dus hij werd boos op me, omdat ik zo kort was, dus ik zo van ja sorry maar dit heb ik nog nooit eerder gehad, HE NATH (die al een kwartier thuis was) haha..
 
Wuhahah jah dat had ik egt wille zien!
haha net als ik laatst,.. met die *zogenaamde* stilstaande fietsen op de weg :s :P
 
ja idd, al die drempels, das egt wazig:S whaha
laatste aanpassing
 
Van de berg afrollen als een kanonskogel op Mysteryland 2004 8)
Echt lache al die bluders!! ;p!
Ik heb niet een blunder van mezelf, maar vond dit wel grappig.
Was op Impulz met een jonge aan het prate (over niks natuurlijk ;)) dus ik zeg tegen hem: "Echt zwaar relaxed dit he?! Waarop hij antwoord: "jaja, dank je wel he, jah ja zo ben ik dit dat haha, ik zeg: "nee ik zeg niet dat jij zwaar relaxed bent maar dit feest hiero! Haha Hij dacht dat ik over hem had!
 
Waar zal ik beginnen.. :)

Houseqlassics:Met zijn drieen naar de wc en dan de weg terug naar de zaal niet kunnen vinden, omdat er een of andere branddeur dicht was..
Teqnology:Ook weer in de HMH :)..Langs de flyereraars lopen en dan toch de uitgang nog niet kunnen vinden...
In bovenste twee gevallen, nog wel verschrikkelijk om gelachen later..Want je zit elkaar echt aan te kijken van "snap jij dit nog?" hahaha, mooie momenten zijn dat :)
We waren ook behoorlijk van de kaart allemaal :)

Na dancevalley winteredition in slaap vallen in de trein en dan wakker worden op station roosendaal..Terwijl ik in Delft moest zijn..

Bakkie thee op het station halen en dat die vrouw tegen je aan staat te lullen over welke smaak ik wil en ik had echt geen idee dat ze het over iets had en snappen deed ik het sowieso niet.., tikt een man me aan: ze vraagt wat voor thee je wil! Ik kon alleen maar zeggen: doe maar normaal, van die andere smaken had ik op dat moment echt geen benul...

ff tussen twee haakjes, ik heb ook nog wel feesten gewoon nuchter ;)
laatste aanpassing
of thuis komen bij je ouders, hun slaapkamer binnen stappen en vragen waar de mainstage is!