Partyflock
 
Forumonderwerp · 807386
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Dit gaat absoluut één van de beste feestje van het jaar worden, tenminste als je ervan houdt.

Komt u ook????


:bounce: :bounce: helemaal los :yes::yes:

Duke (Y)



:respect:ISOS 4 HMH :respect:
laatste aanpassing
Kaartje ligt al maanden geduldig te wachten ;)

Denk idd, dat de nieuwe voorverkoop pas in (eind)okt. zal gaan komen
 
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 6 september 2005 om 09:45:
Vind het allene wel jammer als t nu 48 euro is (ongeveer) en de zaal weer helemaal leegloopt als Tiesto klaar is met draaien. Vond ik zo kansloos vorige keer, Mark Norman zette een vette set neer voor een nagenoeg lege HMH

Misschien kwam dat ook wel omdat het de dag erna koninginnedag was ;)
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 22:44:
Misschien kwam dat ook wel omdat het de dag erna koninginnedag was

Huh? En dan kan je niet ff 2 uurtjes langer blijven????

Ja daaaag! De echte die hards gaan gewoon door :)
 
Trouwens hetzelfde gebeurde het jaar ervoor, tijdens de release party van just-be, en toen was het geen koninginnedag
laatste aanpassing
Artiest Len-E
en daarom zou tiesto ook af moeten sluiten..... is beter voor de sfeer EN voor de HmH zelf (meer mesnen sie tot het eind blijven) kan die een leuke toegift doen :9 laten we hopen op wat leuks, van ALLE dj's uiteraard
 
Uitspraak van Len-E op vrijdag 9 september 2005 om 17:10:
en daarom zou tiesto ook af moeten sluiten..... is beter voor de sfeer EN voor de HmH zelf (meer mesnen sie tot het eind blijven) kan die een leuke toegift doen laten we hopen op wat leuks, van ALLE dj's uiteraard

Hehehe zo as hij afsluit gaat ie echt een knalset neerzetten!
eerlijk gezegd geen idee, wat ik kan verwachten, ja trance, maar das breed he ;) weet niet of we zn set kennen van energy 2000 (oud en nieuw, eindhoven) was er helaas niet bij, maar maar heb em op cd....damn wat lekker. lekker opgepitched, lekker energiek en goeie nummerkeuze perfect, maar we wachten geduldig af, tis nog zover niet......
 
Uitspraak van Len-E op vrijdag 9 september 2005 om 18:03:
eerlijk gezegd geen idee, wat ik kan verwachten, ja trance, maar das breed he weet niet of we zn set kennen van energy 2000 (oud en nieuw, eindhoven) was er helaas niet bij, maar maar heb em op cd....damn wat lekker. lekker opgepitched, lekker energiek en goeie nummerkeuze perfect, maar we wachten geduldig af, tis nog zover niet......

Als hij net zo'n set geeft als hij in 2000 / 2001 heeft gedaan, kan mijn avond zeker niet meer stuk en gaan we gewoon :bounce: :bounce: :bounce: till we drop!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 15:16:
david guetta (zal wel gaan openen)

Dat hoop ik ook (ben helemaal geen Guetta fan :nee:

Uitspraak van COÑO op woensdag 31 augustus 2005 om 17:03:
Mr. Sam
David Guetta
Mojado
Tiesto
Montana

Dit verwacht ik eigenlijk ook...

Tiesto zal denk ik meer de techtrance opgaan.

En als iedereen slim is...ga nou niks verwachten en/of vergelijken met... want dan kan het zo tegenvallen.

:bounce: doe ik zowiezo wel!!

:D
wordt zo te zien aan de line-up absoluut een Tech-Trance feest.

beetje de nieuwe stijl van tiesto he
de kaartjes hangen nog netjes aan het prikbord
te wachten totdat ze eraf mogen :D:D
Liggen bij mij in de kluis :yes:

Just incase :d You never know :d


Duke (Y)
in de trant van:

maakt niet uit wat ze mee nemen, zolang het maar niet de kaartjes zijn :D
Uitspraak van TechnoBluffy op vrijdag 9 september 2005 om 19:11:
in de trant van:

maakt niet uit wat ze mee nemen, zolang het maar niet de kaartjes zijn

idd jij begrijpt het (Y)
 
Uitspraak van bloesem op vrijdag 9 september 2005 om 18:31:
En als iedereen slim is...ga nou niks verwachten en/of vergelijken met... want dan kan het zo tegenvallen.

Doe ik ook niet ;) Maar in eurodisney gaf ie weer eindelijk es een knallende set weg, vooral op het einde.

Persoonlijk denk ik idd dat ie meer de kant van tech-trance / hardtrance opgaat.

Assie dat doet kan mijn avond bij voorbaat al niet meer stuk :)

idd, :bounce: :bounce: doe ik zo en zo wel :)
 
Uitspraak van TechnoBluffy op vrijdag 9 september 2005 om 19:11:
akt niet uit wat ze mee nemen, zolang het maar niet de kaartjes zijn

Snap ik ja.

Je mag alles van me meenemen, behalve me kaartjes :[

;)

Doen we nog een meeting eigenlijk? Blossom ik wil je wel es ontmoeten! Jij bent praktisch bijna op elk tiesto feest waar ik ook ben, en we hebben elkaar nog nooit ontmoet!!
Haha, ja ik zie t ook :D

Op zich is de HMH goed te doen om te meeten.

Maar het is pas september hoor... nog ruim 2,5 mnd te gaan.
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 22:54:
Trouwens hetzelfde gebeurde het jaar ervoor, tijdens de release party van just-be, en toen was het geen koninginnedag

Dat is waar, ik was daar ook maar volgens mij kwam dat omdat er toen heel ander volk was (denk aan jongeren met ouders die met de armen over elkaar aan de kant staan omdat ze geen bekende nummers horen) :/
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 21:16:
denk aan jongeren met ouders

huh?
Zal een enkeling zijn geweest.

Het ligt er heel erg aan waar je zelf staat.
Sta je vooraan, dan heb je t allemaal niet zo in de gaten, dat de halve zaal stilstaat.
En dat een groot deel na tiesto weg ging..sja, tegen die tijd liep het al tegen 5 uur...veel mensen (ook liefhebbers) vinden het dan toch wel weer mooi geweest.
Dat hou je altijd. (beh. natuurlijk als tiesto eindigt:P )
Uitspraak van bloesem op vrijdag 9 september 2005 om 22:00:
Uitspraak van Erik! op vrijdag 9 september 2005 om 21:16:
denk aan jongeren met ouders

huh?
Zal een enkeling zijn geweest.

Heb er toen in 2004 een paar gezien hoor.
Uitspraak van MvB op vrijdag 9 september 2005 om 22:03:
Heb er toen in 2004 een paar gezien hoor

Nou ja, oké, een paar dan. Dat bepaalt niet de hele sfeer gelukkig.

Ach, we zien t wel, denk dat het dit keer wéér anders zal zijn.

Feestje maak je grotendeels zelf, met de mensen om je heen.
 
Dat is wel zo.. maar toch vond ik ISOS 4 echt veel beter dan Just Be release party, en dat kwam voor een gedeelte wel door de mensen die er waren.
Bij ISOS4 ging echt iedereen uit zn dak, bij Just Be zag ik chagrijnige mensen!

Ik hoop dat er weer niet te veel reclame voor wordt gemaakt, net als het vorige feestje :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 22:28:
ISOS 4

...was echt alle superlatieven waard...


Het is jammer, dat dit in juni niet is doorgegaan, toen was Tiesto al heel vaak in NL geweest...denk, dat toen zeker niet zoveel "dagjesmensen" zouden zijn gekomen. Nu is het weer afwachten.

Maar komt zeker goed, ik weet nu al dat ik me ga vermaken (op zijn zachts gezegd) ;)
Uitspraak van bloesem op vrijdag 9 september 2005 om 22:00:
Sta je vooraan, dan heb je t allemaal niet zo in de gaten, dat de halve zaal stilstaat.

idd ja, want het feestje is altijd vooraan. De mensen die los willen gaan staan vooraan of daar in de buurt. Daarom is de sfeer daar ook altijd top :bounce:. Mystery land in de blackhole tent was het trouwens overal één groot feest, super gewoon :respect:

Duke (Y)
Is al bekend wanneer de kaartverkoop weer van start gaat? :/
Uitspraak van >RaoulDuke< op zaterdag 10 september 2005 om 00:42:
idd ja, want het feestje is altijd vooraan. De mensen die los willen gaan staan vooraan of daar in de buurt. Daarom is de sfeer daar ook altijd top

Ach, bij ISOS 4 stond ik in het begin halverwege / tegen het einde van zaal en heb me prima vermaakt en dat er mensen stil staan... ach, moeten zij weten.

Was wel zo dat hoe later het werd... hoe meer wij naar voren gingen omdat de zaal leeg stroomde... dat was wel jammer maar ik heb een perfect feestje gehad (je maakt het feestje zelf per slot van rekening)
 
Uitspraak van MvB op zaterdag 10 september 2005 om 11:50:
maar ik heb een perfect feestje gehad

Iedereen daar heeft die avond een perfect feestje gehad.. :D

Op een paar ghb slachtoffers na hehe
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 15:27:
even deze site in de gaten houden;

http://www.heineken-music-hall.nl/evenement.php?id=164

tenminste, die hou ik in de gaten voor de voorverkoop haha... neem aan dat het wel bekend wordt.. ik denk okt.
Thanks maar ik doe niets anders. :[ :[ Echt zwaar irritant, overal staat bestellen of uitverkocht achter op de site behalve bij Tiesto.
 
nee toch :S ik wil ook heen :S heb ook nog geen kaarten!! :(
 
Is nog lang niet uitverkocht joh!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 18:05:
Is nog lang niet uitverkocht joh!

Met Koninginnedag was het ook niet uitverkocht joh.

Alleen de groot aangekondigde Tiësto feesten zijn snel uitverkocht. Hier komen alleen echt muziekliefhebbers heen ;)
 
Uitspraak van MvB op woensdag 14 september 2005 om 19:56:
Met Koninginnedag was het ook niet uitverkocht joh.

Alleen de groot aangekondigde Tiësto feesten zijn snel uitverkocht. Hier komen alleen echt muziekliefhebbers heen

Precies! Altijd supersfeer in de HMH met tiesto!
probeer hier echt wel aanwezig te zijn....line-up spreekt me zeker wel aan :yes:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 15:53:
nee toch ik wil ook heen heb ook nog geen kaarten!!
Het is volgens mij ook nog niet uitverkocht maar ze hebben de kaartverkoop gewoon gestopt. :[ :[
 
Uitspraak van MvB op woensdag 14 september 2005 om 19:56:
Alleen de groot aangekondigde Tiësto feesten zijn snel uitverkocht. Hier komen alleen echt muziekliefhebbers heen

idd... dat is zo ja.. met tiesto in concert gaan er van die lui gillen als ze 643 horen terwijl hij al 5 minuten in de mix zat...dan herkennen ze hem pas... echt triest hahaha.. bij zo'n feest als dit komen tenminste niet van die pubertjes die alleen voor TIJS komen maar (ook) voor z'n MUZIEK (als je begrijpt wat ik bedoel)...en voor de rest v/d dj's natuurlijk ;) heb de rest nog nooit zien draaien dus ben benieuwd!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 12:37:
idd... dat is zo ja.. met tiesto in concert gaan er van die lui gillen als ze 643 horen terwijl hij al 5 minuten in de mix zat...dan herkennen ze hem pas... echt triest hahaha.. bij zo'n feest als dit komen tenminste niet van die pubertjes die alleen voor TIJS komen maar (ook) voor z'n MUZIEK (als je begrijpt wat ik bedoel)...en voor de rest v/d dj's natuurlijk heb de rest nog nooit zien draaien dus ben benieuwd!!laatste aanpassing 15 september 2005 12:49

idd daarom word dit feestje ook helemaal top, tiesto aan de techno :respect: :bounce: www.losgaan.nl :yes:

duke (Y)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 12:37:
idd... dat is zo ja.. met tiesto in concert gaan er van die lui gillen als ze 643 horen terwijl hij al 5 minuten in de mix zat...dan herkennen ze hem pas... echt triest hahaha.. bij zo'n feest als dit komen tenminste niet van die pubertjes die alleen voor TIJS komen maar (ook) voor z'n MUZIEK (als je begrijpt wat ik bedoel)...en voor de rest v/d dj's natuurlijk heb de rest nog nooit zien draaien dus ben benieuwd!!laatste aanpassing 15 september 2005 12:49

Helemaal mee eens! Het is ook jammer als Tijs op te commerciele plaatsen/feesten draait. Hij draait dan vooral zijn 'bekende' nummers. En het halve publiek gaat dan pas uit zijn dak! Maarja aan de andere kant, hoe meer mensen uit hun dak gaan hoe beter natuurlijk.....
De beste sets vind ik dan ook van een paar jaar geleden. Toen hij nog minder bekend was. Ik kan me nog een feest Dutch Dimension herinneren waar Tiesto ook 7 uur solo ging. De HMH was niet eens uitverkocht! Maar het feestje was perfect! Tijden veranderen......
Ben benieuwd hoe hij deze avond zal draaien
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 16:13:
De beste sets vind ik dan ook van een paar jaar geleden

HELEMAAL MEE EENS!!! in 2000 een klein feestje gehad ergens in the middle of nowhere, voor 10 euro, kan je na gaan..hij draaide de hele nacht... HELEMAAL uit me plaat gegaan...!!! :) maar ja.. ik koester die tijden :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 16:13:
Ik kan me nog een feest Dutch Dimension herinneren waar Tiesto ook 7 uur solo ging. De HMH was niet eens uitverkocht!

02-02-2002
Ik was er níet bij,helaas, maar heb bijna 7 uur van die set :P
 
Leve de oude tijden, Ik ben me nu ook meer op andere nog kleine dj's aan het richten. Bij deze dj's heb je nog niet het grote commerciele belang wat een belangrijke rol speelt.
Natuurlijk val ik Tijs niet af, dat hij zo commercieel is geworden, ik geef hem groot gelijk. Door deze keuze is hij nu binnen en wereldwijd bekend.

En DJ Fie, groot gelijk dat kleine feestjes mooi zijn. Sinds Innercity 2003 (Rio) heb ik het gehad met grote massale feesten. Ik hou meer van kleine omgeving dat toch meer persoonlijke uitstraling heeft dan zo'n massaal 'hoe meer geld we binnen krijgen hoe beter' id&t feest.
Zo af en toe bezoek ik nog wel een groot feest, maar ik vermaak me net zo goed in een club als de MatriXX....
 
Uitspraak van bloesem op donderdag 15 september 2005 om 17:46:
maar heb bijna 7 uur van die set

Ooh jaa die heb ik ook :D

Dat is echt een heerlijke set :respect:
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 13:05:
maar ik vermaak me net zo goed in een club als de MatriXX....

Niet als Tiesto daar komt haha, ik voelde me net een sardientje daar!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 13:05:
dat kleine feestjes mooi zijn

Die zijn heerlijk! Ik hou ook niet van die massale indoorfeesten hoor.
Mijn 1e feest was ook Innercity...en gelijk de laatste keer.
Wel Sensation en TIC gedaan, 1x, dát moet je natuurlijk een keer meemaken.
Maar ook niet voor herhaling vatbaar (SW)
Outdoor is net weer anders. Dat is buiten, heb je meestal toch wel de ruimte.



"Nog maar" 2 en 1/2 maand... :D
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 16:53:
Niet als Tiesto daar komt haha, ik voelde me net een sardientje daar!

Dat is ook weer waar, ik was er toen ook, alleen op het einde van de avond is het nog super gegaan, veel mensen waren al weg en ik vond dat Jochen Miller er een super setje wegdraaide. Lekker het einde van de avond wegdansen!
Uitspraak van bloesem op vrijdag 16 september 2005 om 17:26:
Outdoor is net weer anders. Dat is buiten, heb je meestal toch wel de ruimte

Inderdaad, outdoor mag massaal zijn. Alleen komt de winter er weer aan dus geen outdoor feestjes meer.

Wat vinden jullie mooie clubs om uit te gaan?
 
Zillion, Versuz en Carré vind ik de beste discotheken waar ik geweest ben.. In Nederland zijn er gewoon niet zulke mooie discotheken als in België..
maar ik beschouw een discotheek ook niet als een club....discotheken in NL denk ik aan Tim-Out in Gemert enz. Clubs in NL denk ik meer aan de MatriXX, Now&Wow en nog tig clubs in A'dam, R'dam en Utreg
Ik vind poppodia met een goede line up een leuke sefeer uitademen (y)

Tivoli, Melkweg, Paradiso etc.

Maar Matrixx is ook (y).

Laatste tijd ook steeds meer respect voor de tenten in mn stadje Utreg. Monza, Poema en Winkel :respect:

Maarja, voor trance/hardtrance moet je echt goed zoeken, je moet haast wel naar de wat grotere feesten gaan.