Partyflock
 
Forumonderwerp · 807386
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Dit gaat absoluut één van de beste feestje van het jaar worden, tenminste als je ervan houdt.

Komt u ook????


:bounce: :bounce: helemaal los :yes::yes:

Duke (Y)



:respect:ISOS 4 HMH :respect:
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Wat denk jij dan? Mojado live en tiesto, ik ben zeker van de partij!

Staat al geruime tijd in me agenda ;)


Lekker :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Staat ook in mn planning. Wat voor muziek kan ik verwachten? Een beetje zoals ISOS 4 CD release party of wat meer uplifting/steviger?
Gaan geruchten dat het wat harder gaat worden :yes:
Montana en tiesto zullen wel gaan knallen aan het einde van de avond, wat meer techno :yes:
 
Uitspraak van Hassanova op woensdag 31 augustus 2005 om 13:59:
Staat ook in mn planning. Wat voor muziek kan ik verwachten? Een beetje zoals ISOS 4 CD release party of wat meer uplifting/steviger?

Veel steviger. Montana is een echte trance/techno man, mojado ook heerlijk techtrance maar wel wat harder.
Hele grote kans dat ik hier aanwezig ben (y)
 
laat ze eerst maar eens zorgen dat het decor nu wel af is...
 
ff kijken wat de timetable zou gaan worden. ik ga voor:

1. david guetta (zal wel gaan openen)
2. Mr Sam
3. Montana
4. Mojado
5. Tiesto

Alhoewel ik denk dat tijs niet afsluit. Dan zou denk ik mojado na mr sam komen (leuk kan ie 2x achter elkaar ;)) en montana als afsluiter.
ik denk als volgt...

Mr. Sam
David Guetta
Mojado
Tiesto
Montana
Waneer begint de kaartenverkoop eigenlijk?
laatste aanpassing
Uitspraak van Mad Jerry op woensdag 31 augustus 2005 om 21:09:
Waneer begint de kaartenverkoop eigenlijk

volgens mij is het al uitverkocht, eerst zou het in mei gehouden worden, toen ging het niet door, volgens mij zijn die kaarten nog steeds geldig
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 31 augustus 2005 om 22:44:
lgens mij is het al uitverkocht, eerst zou het in mei gehouden worden, toen ging het niet door, volgens mij zijn die kaarten nog steeds geldig

Kaartjes zijn idd nog geldig, komt gewoon binnen met die oude kaarten :yes:

Duke (Y)
 
was het toen al uitverkocht? damn, had hier graag een kijkje genomen :yes:
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 31 augustus 2005 om 22:44:
volgens mij is het al uitverkocht, eerst zou het in mei gehouden worden, toen ging het niet door, volgens mij zijn die kaarten nog steeds geldig

Bull! Is nog lang niet uitverkocht.
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 september 2005 om 11:49:
was het toen al uitverkocht? damn, had hier graag een kijkje genomen

:no:

Vaag, heel vaag. Kan zowel bij ticketbox en ticketonline nergens iets vinden.
 
ga me toch sterk afvragen of het allemaal wel doorgaat.

Kan nergens maar dan ook nergens iets vinden hierover. Agenda van mojo concerts komt het hele event niet eens voor!
 
En op de site van tiesto staat ook niet dat ie moet draaien in ze agenda. Gaat lekker!
 
gaat wel door neem ik aan, en ze zijden toen toch dat montana ging beginnen en mojado zou afsluiten ofzo?
 
ja op de site van HMH staat het idd wel. Kan me al niet voorstellen dat dit ook fout zou gaan.

Wel vreemd dat je online geen kaarten kan kopen. VOlgens HMH site is het nog niet uitverkocht.
 
Maar weet nou niemand wanneer de kaartverkoop begint?
Heel vaag dit allemaal...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 11:02:
Heel vaag dit allemaal...

Komt omdat het uitgesteld is. Kaart verkoop voor nieuwe datum nog niet begonnen, denk dat het einde volgende maand begint als er nog kaarten zijn tenminste want dat weet ik niet. Heeft zijn kaarten al lang binnen en is er zeer blij mee :yes:

Duke (Y)
laatste aanpassing
 
ik denk dat als er niet zo veel kaarten meer over zijn de verkoop pas een maand van tevoren weer begint.
volgens mij beginnen ze ook pas weer met de verkoop ervan als de datum is aangebroken waarop je de kaarten niet meer terug kunt sturen, omdat ze dan precies weten hoeveel kaarten er nog beschikbaar zijn.
Anders gaan er telkens iedere dag twee ingeleverde kaarten in de verkoop :9
Godverdomme heb mijn kaart ingeleverd kutzooi!!

Hoop dat ze het wel weer opnieuw in de kaartverkoop gooien :yes:
 
Artiest Fie
ik wil ook heeeeeen!!! ik hoop echt dat ze nog kaarten hebben :'( weet iemand hoe duur ze zijn???
kaartjes zijn € 45,- :yes:
 
Thanx! en nu nog hopen dat ze er nog zijn... ik neem aan dat het bekend wordt wanneer de kaartverkoop weer van start gaat??????
 
De datum van verkoop is nog niet bekend, maar die zal er zeker komen :)
ohh gelukkig :yes: tiesto :respect:
45 euro is wel prijzig moet ik zeggen
prijzig prijzig ??? :no: heb je de line-up gezien?? :yes:

feestje is het geld zeker waard:bounce::xtc:
laatste aanpassing
 
3 x waard :woepwoep:
 
Uitspraak van Hassanova op maandag 5 september 2005 om 19:03:
45 euro is wel prijzig moet ik zeggen

ik had ook minder verw8 hoor!! komen natuurlijk ook weer servicekosten bij.. zucht... had eigenlijk iets van 35 verw8.. maar ja... tis het idd wel waard :jaja: :respect:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 09:37:
ik had ook minder verw8 hoor!! komen natuurlijk ook weer servicekosten bij.. zucht... had eigenlijk iets van 35 verw8.. maar ja... tis het idd wel waard

Ik ben ook naar ISOS 4 cd-release party geweest, was erg gaaf.

Vind het allene wel jammer als t nu 48 euro is (ongeveer) en de zaal weer helemaal leegloopt als Tiesto klaar is met draaien. Vond ik zo kansloos vorige keer, Mark Norman zette een vette set neer voor een nagenoeg lege HMH (y)
 
nou ik ga niet alleen maar voor tiesto ook al was ik denk ik niet geweest als hij niet draaide.. maar de rest van de line up is ook vet!! zeer gevarieerde stijlen zo te zien, das juist top... heb de rest van de dj's trouwens nog nooit horen draaien (wat me zo bij staat nog).... maar ik verwacht er veel van!!!! :jaja:
laatste aanpassing
Kaartje ingeleverd. Ben een groot Tiesto-fan en liefhebber van de muziek van de andere dj's, maar door de gang van zaken, heb ik er geen zin in. Daarnaast paste het concept precies bij de tijd van het jaar en de nieuwe cd van Tiesto...jammer.
 
Goed zo! als nou ff een aantal het kaartje inleveren kan ik er wel heen ;) hihi
laatste aanpassing
Ik ga sowieso naar Armin Only, maar ik vraag me af of ik wat vrienden zo ver kan krijgen om ook naar dit feest te gaan. Hoop van wel
idd dj fie (Y)(Y) feestje !!! :bounce::bounce:
 
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 6 september 2005 om 09:45:
Vind het allene wel jammer als t nu 48 euro is (ongeveer) en de zaal weer helemaal leegloopt als Tiesto klaar is met draaien. Vond ik zo kansloos vorige keer, Mark Norman zette een vette set neer voor een nagenoeg lege HMH

Kansloos??

Ik heb toen echt heerlijk staan :bounce: :bounce: toen jongen! Was echt een top sfeer!
 
Uitspraak van DJ Arnoldi op dinsdag 6 september 2005 om 12:09:
Daarnaast paste het concept precies bij de tijd van het jaar en de nieuwe cd van Tiesto...jammer.

neej hoor. Nieuwe cd van tiesto is totaal iets anders dan wat we nu te horen gaan krijgen.
Bovendien had ie toen zelf al de ISOS release party's, dat was vanwege zijn cd.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 13:58:
Kansloos??

Ik heb toen echt heerlijk staan toen jongen! Was echt een top sfeer!

Kansloos dat de zaal leegliep, Mark Norman was zeker vet bezig en vooraan hing idd een goed sfeertje. Maar heb toch liever geen lege zaal, krijg je meteen weer zo'n gevoel dat het afgelopen is.
 
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 6 september 2005 om 14:09:
Kansloos dat de zaal leegliep, Mark Norman was zeker vet bezig en vooraan hing idd een goed sfeertje. Maar heb toch liever geen lege zaal, krijg je meteen weer zo'n gevoel dat het afgelopen is.

Ja ik weet wel wat je bedoelt, maar dan blijf je wel met de echte diehards over en gelukkig niet met die gastjes die Tiesto goed vinden omdat hij just-be heeft gemaakt.

en mark norman weet altijd gewoon een vette underground sfeer neer te zetten met z'n sets! Dat maakte het voor mij extra bruut. Trouwens, met de release party van zijn just-be album, stond Cor Fijneman af te sluiten, toen was ook de hele zaal leeg.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 14:00:
neej hoor. Nieuwe cd van tiesto is totaal iets anders dan wat we nu te horen gaan krijgen.
Bovendien had ie toen zelf al de ISOS release party's, dat was vanwege zijn cd.

Als ik aan zomer denk, denk ik aan ISOS. En vice versa. ;)
Uitspraak van Hassanova op maandag 5 september 2005 om 19:03:
45 euro is wel prijzig moet ik zeggen

kosten vorige week een avondje cream @ amnesia ook, was je alleen nog maar binnen...cola'TJE 10 euro!!!

pacha was trouwens 50 euro entree...(maar wel helemaal vet;))

Dus wat zeur je nou man!


D.
 
Uitspraak van deejeedee op dinsdag 6 september 2005 om 17:02:
kosten vorige week een avondje cream @ amnesia ook, was je alleen nog maar binnen...cola'TJE 10 euro!!!

pacha was trouwens 50 euro entree...(maar wel helemaal vet)

Dus wat zeur je nou man!

Laat een ander even zelf bepalen wat hij duurt vind of niet?? ik vind het ook duur!!!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van deejeedee op dinsdag 6 september 2005 om 17:02:
kosten vorige week een avondje cream @ amnesia ook, was je alleen nog maar binnen...cola'TJE 10 euro!!!

pacha was trouwens 50 euro entree...(maar wel helemaal vet)

Dus wat zeur je nou man!


D.

DIt zijn prijzen die echt nergens meer over gaan.
Uitspraak van deejeedee op dinsdag 6 september 2005 om 17:02:
Dus wat zeur je nou man!

Alsjeblieft zeg, je vergelijking raakt kant noch wal.

Anders ga je ff met Ibiza vergelijken :vaag:

Dan is alles hier in Nederland goedkoop bij het uitgaan.

Ik vind 45 euro + kosten (dus ongeveer 48) prijzig voor een feestje in de HMH. Met Koninginnedag of Oudjaarsnacht kan ik dat wel begrijpen, dan zijn heel veel tenten duur.
 
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 6 september 2005 om 17:50:
Ik vind 45 euro + kosten (dus ongeveer 48) prijzig voor een feestje in de HMH. Met Koninginnedag of Oudjaarsnacht kan ik dat wel begrijpen, dan zijn heel veel tenten duur.

:jaja:
In Ibiza slaan de prijzen helemaal nergens op. Mooie clubs heb je gelukkig niet alleen in het dure Ibiza. Dj's komen daar graag door de sfeer.

Feestjes in de HMH zijn in het algemeen tussen de 30 en 50 euro.
geld zekerrr waard :yes: :yes: tiesto:respect: