Partyflock

Forumonderwerp · 807207
684x bekeken

Artiest NLZ
Waarschuw beheerder
Salomon Kalou in Oranje

DEN HAAG, 30 augustus 2005 11:45 - Niemand minder dan Johan Cruyff en parlementariër Hilbrand Nawijn leiden het slotoffensief met als doel Salomon Kalou versneld Nederlander te laten worden. Nawijn, zelf oud-directeur van de Immigratie en Naturalisatiedienst (IND), stelt dat hij in het verleden ook heel wat bekende sporters versneld heeft genaturaliseerd. Volgens het lid van de Tweede kamer kan dit zonder enig probleem, als het Nederlandse belang er maar mee wordt gediend.

Johan Cruyff heeft samen met een aantal voetbalkenners nogmaals een aanbevelingsbrief opgesteld, die voor de nodige technische onderbouwing van de hernieuwde aanvraag moet zorgen. Het is echter maar de vraag of het Ministerie van Rita Verdonk nu wel gevoelig zal zijn voor de argumenten.

Bron: Voetbalonline.nl
Waarschuw beheerder
donateur
kalou in oranje :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 10:36:
het WK lijkt me behoorlijk "de toekomst"

1 seizoen. dat valt dus wel mee.

Als kalou ervoor kiest dat hij nederlander wilt worden moet hij dat weten. Hij zal een aanwinst zijn voor het nederlands elftal maar of nederland nu gelijk wereldkampioen wordt dankzij hem dat betwijfel ik.
Kijk naar frankrijk, dat zijn bijne allemaal buitenlanders maar ze hebben voor de franse nationaliteit gekozen daar heeft frankrijk gewoon mazzel mee.

Dat kalou nederlander wilt worden ok leuk voor hem maar we moeten niet zo zeiken erover. Straks gaan we nog lopen zeuren dat ronaldinho maar nederlander moet worden omdat nederland anders geen wereldkampioen wordt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 12:44:
Dan is voor mij de lol van het Nederlandselftal eraf..

das dan jammer voor je ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 13:00:
das dan jammer voor je

Jij kijk liever naar paar geimporteerde voetballers met een oranje shirt aan, die het volkslied niet mee kunnen zingen, handschoenen aan hebben met 15 graden boven 0, en die enkel voetballen voor hun eigen familie aan de andere kant van de oceaan, inplaats voor liefde voor hun eigen land(anders laat je je nationaliteid uiteraard niet veranderen)

Mijn Conclusie: Je bent geen echte Nederlander of je snap er bar weinig van.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 13:14:
Jij kijk liever naar paar geimporteerde voetballers met een oranje shirt aan, die het volkslied niet mee kunnen zingen, handschoenen aan hebben met 15 graden boven 0, en die enkel voetballen voor hun eigen familie aan de andere kant van de oceaan, inplaats voor liefde voor hun eigenland(anders laat jeje nationaliteid uiteraard niet veranderen)

Mijn Conclusie: Je bent geen echte Nederlander of je snap er bar weinig van.

volgens mij heb je het nu over het franse elftal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 13:15:
volgens mij heb je het nu over het franse elftal

Nee, ik heb het over Kalou, en allicht nog meerdere die daarna volgen.

Begrijp me niet verkeerd, het is een hele goede voetballer maar ik zie um liever niet in het Nederlandselftal

Waarschuw beheerder
waarom wilt ie nou eigenlijk nederlander worden? zodat hij nog vaker kan douchen met dirk ofzo?
Waarschuw beheerder
ik wil niet winnen met buitenalanders... alleen echte nederlanders!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jack de raper op woensdag 31 augustus 2005 om 13:38:

je haalt me de woorden uit de mond

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jah en zkr met al die Neuzen in het Nl team Win je zkr wel alles pleur op man ... die gasten kennen niet eens normaal een bal aanraken na 1 sprint doen ze gelijk geen ene tering meer kijk maar naar Van de Vaart die voert ook nooit wat uit ....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jack de raper op woensdag 31 augustus 2005 om 13:38:

half suriname zat vroeger in het nederlands elftal man wat lul je nou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 14:29:
half suriname zat vroeger in het nederlands elftal man wat lul je nou

precies!!!!!!

dit zijn weer van die jankers die met "nederlanders" in hun team willen winnen beetje jammer... wou jij het gaan redden met "nederlanders" ? noem mij eens een paar goede toekomstige nederlanders ipv kalou en dan daarbij heb je ook wat tegen kluivert en davids ?

Waarschuw beheerder
ik stel gewoon me eigen land samen met eigen spelers.

<-----zie hier onze koning :D
Waarschuw beheerder
geen antwoord op mijn vraag maarja, zegt meer over jou dan over mij!

Waarschuw beheerder
nee was ook geen antwoord op je vraag ben gewoon beetje getikt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
blijkbaar

Waarschuw beheerder
schijn bedriegd :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 13:17:
ik zie um liever niet in het Nederlandselftal

das dan dikke pech :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 12:44:
Nederland speelt de WK finale tegen Duitsland en Kalou maakt de enige treffer: 1-0.
Dan zal je altijd een dubbelgevoel hebben van, tsjah het is die ene speler die er later bij is gekomen.
Laten we genieten van geboren en getogen Nederlanders die ervoor gaan.

Helemaal mee eens (y)

Geen import :no:
Waarschuw beheerder
terecht en Fabel en kornuiten d'r uit dan

Waarschuw beheerder
heb liever dat kalou de winnende maakt in de finale tegen duitsland dan dat er geen nederlands doelpunt valt en duitsland ten koste van nederland het wk zou winnen :no:

joh tegen het eind van de wedstrijd ben je toch meestal al van de wap dus dan boeit het helemaal niet meer wie er scoort :yes:
Waarschuw beheerder
ok v nistelrooy geblesseerd makaay ook wie dan in de spits kluivert:P?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 12:52:
ronaldinho maar nederlander moet worden

:yes:

Waarschuw beheerder
mocht je willen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony Fontana op woensdag 31 augustus 2005 om 15:51:
Helemaal mee eens

Geen import

Heb liever dat nederland met een doelpunt van duitsland wint dan we verliezen omdat babel of robben niet raak kan schieten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Imro op dinsdag 30 augustus 2005 om 18:38:
aldus jamai

:P