1 volger · 13019x bekeken
| Betreft: | lid: Niels Limbeek |
Keiii goeie zaterdagavond gehad
Kei harde zaterdagavond gehad bedoel je?
Wat heb je gedaan dan?
Kei harde zaterdagavond gehad bedoel je?
Wat heb je gedaan dan?
Ik ben naar een plaatselijke disco geweest
Was wel lache..
Kreeg van een jonge te horen, die ik wel kende van zien, maar verder kende k m niet, dat ik met m had gekust, lang geleden..
Bes een lekker ding..
Ik ben naar een plaatselijke disco geweest
Was wel lache..
Dat wou ik ook, echter was iedereen al aan het r&ben dus had ik geen reden meer om te gaan
Bes een lekker ding..
Als frank dat hoort
Als frank dat hoort
Mag ie bes horen
Kijken mag, aanraken niet
Nog plannetjes vandaag chantal?
Kijken mag, aanraken mag, alleen niet overal
Neuh niet echt, denk hele dag computere, aangezien ik alleen thuis ben dalijk
Jij?
Jij?
Straks werken om 5 uur, voor de rest ff wat regelen voor aankomende vrijdag, moet ff promoten hier bij de plaatselijke discotheek. Word Bass Minded georganiseerd en er moet natuurlijk weer een beetje gepromoot worden.
Tis wel mooi weer voor een stukje fietsen
Straks werken om 5 uur, voor de rest ff wat regelen voor aankomende vrijdag, moet ff promoten hier bij de plaatselijke discotheek. Word Bass Minded georganiseerd en er moet natuurlijk weer een beetje gepromoot worden.
Tis wel mooi weer voor een stukje fietsen
Whehe..veel plezier met fietse..
Ja gister een verjaardag, toen door naar de kroeg en daarna nog bij iemand thuis gezeten tot 6 uur
Ik wou dat ik dat kon zeggen
Was je zat jasper?
Was je zat jasper?
Ik
Ik ben nooit dronken
Hehe nee ik was weer aardig lam
Daantje vanuit hoe ga jij dan? Ook arnhem?
Weet ik nog niet
Goede zaterdagavond gehad?
Mwah, heb taxi mogen spelen voor me ouders
Ja he
Maar goed zij doen het vaak zat voor mij en nu konden zij lekker iets drinken en ik lekker lang achter de PC
Ja daar zit ook wel wat in
Heb je geld verdient ja?
Net terug van Duitsland....was geen ruk aan en zit nu aan me thee....Dadelijk arbeiten....
aaah![]()
voor jou , we gaan binnenkort wel weer even bellen, vaag dat ik dat vannacht nie heb gedaan met mn dronkuh hoofdje
ja had ik wel verwacht dat je nog effe zou bellen
laatste aanpassing
Goeiemorgen 
Kzit nu op school en tis echt rete saai, we moeten zon sollicitatie brief schrijven in het engels, nou dat doe ik mooi thuis
Was het maar vrijdag
of niet joyce 
Eerder sjagi en twas KOUD vanmorgen
Kzit nu op school en tis echt rete saai, we moeten zon sollicitatie brief schrijven in het engels, nou dat doe ik mooi thuis
Was het maar vrijdag
wat zijn jullie lief vandaag
Eerder sjagi en twas KOUD vanmorgen
gemeen van mij he

Neej ja ik baalde er zelf ook wel van, maar was nog kei moe van vrijdag omdat ik toen in 1 keer door moest naar mn werk, maar toch
Ik ga effe naar Het Spijt Me bellen, denk dat ze dan vd week wel effe een nieuwe aus en een hardcore cdtje komen brgen
bloemen zijn te afgezaagd namelijk

Neej ja ik baalde er zelf ook wel van, maar was nog kei moe van vrijdag omdat ik toen in 1 keer door moest naar mn werk, maar toch
Ik ga effe naar Het Spijt Me bellen, denk dat ze dan vd week wel effe een nieuwe aus en een hardcore cdtje komen brgen