Goedemorgen
Ik ben helemaal niet van de kaart ofzo
blowen is vies
Wat een feessie trouwens van darkraver, heb me echt kapot gelachen om de kleding stijl op het feest, heb gewoon letterlijk barbiepoppen in roze kleertjes gezien...wel grappig...
In het begin had ik echt zoiets van, dit gaat een lange avond worden maar na 2 uur begonnen ze eindelijk een beetje opbouwende early / main stream te draaien.
1 ding die ik nu ga zeggen gaan de mensen van opkijken, beste setje van vannacht was gewoon VINCE VS ZANY

Echt heeeeeeeeeeeerlijke oude nummers....echt kick ass

NU geen zin om te slapen, der zit nog echt teveel cola in me bloed van de wishky colaatjes...
Tijm was echter nog iets verder heen, die kon al niet meer recht lopen naar station nijmegen dukenburg

wat mij nog wel lukte

Der waren zelfs duitsters uit DUISBURG helemaal naar dit feest toegekomen, echt netjes maar zou het niet voor zon feest over hebben

Kom ik in didam aan, kom ik een oude klasgenoot tegen die ook op het feest schijnt te zijn en zijn wagen bezopen in de prak heeft gereden, dan maar met de trein zei die

ik stond een beetje verbaast te kijken
Daantje, het lijkt me trouwens niet echt logisch dat ik iemand ken die je ff om 3 uur op wil halen op het feest voor gratis drank en entree

*raar*
Zo nu eerst tijd voor een bavaria

lekker slaapmutsje vor dadelijk