players...
wie vind ze zielig en wie is voor de players???
vaak zie je ze bezig zijn met afgezaagde acties om wanhopig een meissie te scoren terwijl ze er overal wel een hebben.. T is tog triest..
Players komen er ooit achter. Ze gebruiken een meisje/jongen voor de sex of zoenen noem maar op. Maar let maar op ooit komen ze iemand tegen die ze echt leuk vinden en echt verlieft op worden. Maar dan weet diegene waar hij/zij op verlieft word dat hij een player is en moet dat meisje/jongen hem of haar niet omdat ze weten hoe diegene in elkaar zit. Dat die een player is
jammer genoeg te ver wegO:)
Players komen er ooit achter. Ze gebruiken een meisje/jongen voor de sex of zoenen noem maar op. Maar let maar op ooit komen ze iemand tegen die ze echt leuk vinden en echt verlieft op worden. Maar dan weet diegene waar hij/zij op verlieft word dat hij een player is en moet dat meisje/jongen hem of haar niet omdat ze weten hoe diegene in elkaar zit. Dat die een player is.
nee het is nep want veel meiden jongens playen zonder dat ze rekening hielen met de gevoelens van degene die geplayed worden
en het ligt er ook niet aan of je slim of dom bennt er zijn mensen die je kunnen doen geloven dat ze nooit zullen vreemgaan of player zijn en je glooft het ook nog terwijl ze gewoon de ergste dingen doen als ze weg zijn
Uitspraak van **GrOeNniEj** op vrijdag 26 augustus 2005 om 23:59:
Players komen er ooit achter. Ze gebruiken een meisje/jongen voor de sex of zoenen noem maar op. Maar let maar op ooit komen ze iemand tegen die ze echt leuk vinden en echt verlieft op worden. Maar dan weet diegene waar hij/zij op verlieft word dat hij een player is en moet dat meisje/jongen hem of haar niet omdat ze weten hoe diegene in elkaar zit. Dat die een player is.
Lang niet in alle gevallen hoor
dan ben je dus te naief
mee eens maar sommige kunnen het wel heel goed verbergen zeg maar Toch komt het een keer uit...heb ze meestal wel snel door en dan play ik ze gewoon terug
ey ik weet niet of je wilt zeggen dat ik naief ben maar ik ga me wel aangesproken voelen o wat je zegt niet dat het op mij slaat maar alsof het lijkt dat jeme wilt dissen
neey want ik ben gewoon achter dingen gekomen waar jij niet zomar achter komt en dat kan je van me aannemen
ja je zegt met een omweg dat ik naief ben maar dat is nie waar en het kan jou ook gebeureh
ik zag wel aan haar dat ze loog alleen ik wilde er geen probleem van maken van ; heey ik zie dat je liegt dan word het ruzie en zo
ik zag wel aan haar dat ze loog alleen ik wilde er geen probleem van maken van ; heey ik zie dat je liegt dan word het ruzie en zo
Probeer je * Annie ©™ * te playen?
vrouwen kunnen ook playster zijn pfff zijn ze je zat zoeken ze eerst een ander neuken die plat en dan pas verlaten ze je
trieste is veel vrouwen spelen mee of gaan "relatie"met ze aan terwijl ze weten dat ze geplayed worden
vrouwen kunnen ook playster zijn pfff zijn ze je zat zoeken ze eerst een ander neuken die plat en dan pas verlaten ze je
zeg kom je ff niet tegen annie hé
en daar kan ik over mee praten
sorry maar ik schrik heel erg van jou enge kop
sorry maar ik schrik heel erg van jou enge kop
behalve van annie dan daar kwijl ik wel van
neej maar als we ff zo door gaan krijg jij PF trauma's![]()
neej maar als we ff zo door gaan krijg jij PF trauma's
jah betje jammer dat je dr dan inees vanaf ziet om is een lekker discussie aan te gaan
en dan is het stil als het over dr pf trauma hebt
LELIJK !!!!
lelijk !!!
jah betje jammer dat je dr dan inees vanaf ziet om is een lekker discussie aan te gaan
jah volgensmij noemde ik jou lelijk en begon jij ineens over tosties
ik moet toegeven een tostie zou dr wel ingaan maar met jou rotkop in mn achterhoofd gaat dr echt ff geen hap meerdoor mn strot.........
Dat jullie nou niks beters te doen hebben dan hier op een antwoord van mij zitten te wachten
Komen jullie soms zoveel lol/spannende dingen tekort in het ECHTE leven?! TRIEST hoor!
TIP:Maak een eind aan je leven of schrijf een brief naar "Mona",dan ben je misschien wel van je zielige leventje af
Dat jullie nou niks beters te doen hebben dan hier op een antwoord van mij zitten te wachten
Komen jullie soms zoveel lol/spannende dingen tekort in het ECHTE leven?! TRIEST hoor!
TIP:Maak een eind aan je leven of schrijf een brief naar "Mona",dan ben je misschien wel van je zielige leventje af![]()
Ckerss met jou ook?
volgens mij vind * Annie ©™ * het hellemaal niet erg om geplayed te worden, als je maar sex hebt dan is alles goed?
nee hoor lol en spanning zat
![[img width=15 height=15]http://smile.smilies.nl/361.gif[/img]](http://smile.smilies.nl/361.gif)
Geef je jezelf nou raad...volgens mij ben je een beetje Schizo
volgens mij vind * Annie ©™ * het hellemaal niet erg om geplayed te worden, als je maar sex hebt dan is alles goed?
Ckerss was gezellig!toppie!!
Dat jij nou tegen jezelf moet praten,omdat niemand anders met je wil praten en dat je een saai kut leventje hebt,wil nog niet zeggen dat dat bij bij ook zo is
Ze mag al in der handjes knijpen dat er players zijn die haar neuken,want als die er niet waren dan was ze nu nog maagd geweest,want niemand wil haar
Kijk er ook niet raar van op als ze die players geld geeft om haar te gebruiken
Ze mag al in der handjes knijpen dat er players zijn die haar neuken,want als die er niet waren dan was ze nu nog maagd geweest,want niemand wil haar
Kijk er ook niet raar van op als ze die players geld geeft om haar te gebruiken
*proest* ja denk het ook doos!! Ik denk dat ik meer om te neuken heb dan jij
nee hoor en jij kan niet echt beoordelen of ik een saai leven heb of niet...en heb zat mensen om mee te praten dus denk toch echt dat je het weer over jezelf heb....
whahahaha jah ik hoef de foto's maar te vergelijken en ik kan met volle overtuiging zeggen dat annie een stuk meer te neuken heeft.....dan Hydraulix met dr rotkop
Je blijft wel happen zeg!Voel je je aangesproken ofzo?
Beter dan dat je alles wat los en vast zit neukt,goed voor je imago als SLET!
ik heb honger
Ik heb aan 1 iemand genoeg
Beter dan dat je alles wat los en vast zit neukt,goed voor je imago als SLET!
![[img width=15 height=15]http://images.fok.nl/s/pukey.gif[/img]](http://images.fok.nl/s/pukey.gif)
tja.... een lekkere tostie zou dr wel ingaan
je moet ook niet alles neuken wat los en vast zit je moet selectief zijn
sorry maar van jou kop moet ik echt kotsen
Jaja! Dat zeggen alle sletjes!
Kotsbakje nodig knulletje?
Krijg je straks ook een hartaanval van naar mijn foto's kijken? Zou wel handig zijn!
harry harry
het is een held
harry hij jaagt de lelijkerds uit het veld
harry hij laat zich niet kisten harry is heel sterk
weer of wind harry is alijd aan het werk
HARRY
nee ik bel nog eerder de dieren bescherming................
Gezellig! Dan krijg je mij aan de telefoon!
dat lijkt me laggen
whaha
dat lijkt me laggen moet je jezelf ophalen...................
OMDAT JE TE LEIJK BENT WHAHAHAHAAHAHA !
ik hoopte al op zo'n reactie nu kan ik iig rustig slapen