nou ik heb de wedstrijd gevolgd via rtl vond het terrecht maar ieder zijn mening
Joh dan ben jij de enige die het niet verdiend vond..
Beetje vaag dan he?!
Hap hap
gaap gaap
Dokter Know het gaat ff niet om welke club er nou beter is en welke club meer bereikt heeft blablabla!
Gister was Den Haag beter en hebben ze verdiend gewonnen, vorig seizoen waren ze thuis ook beter maar verloren.
En 2 seizoenen geleden hebben we ook gewonnen van Heerenveen dus dat zijn 6 van de 9 punten thuis gewonnen van Heerenveen in de afgelopen 3 thuiswedstrijden dus de feiten liegen er niet om!
Als Den Haag het nieuwe stadion heeft (en qua begroting aan een club als Heerenveen kan tippen) zullen we zien hoe het er dan voor staat. Op dit moment zal Heerenveen heus wel meer punten pakken dan Den Haag, maar ik vind het een schande dat een club als Heerenveen gewoon wordt weggespeeld in Den Haag. Sommige mensen zeggen dat Heerenveen de 'beste ploeg van Nederland' is en 'Oh zo goed met Europees voetbal', maar dan toch kansloos in Den Haag! Superspits Klaas Jan Stuntelaar geen KANS gehad. Petje af...
ja, die uitsmijters/stewards bij heerenveen ja.. hahah, anabolen figuurtjes, die hebben wij 2 jaar geleden nog het vak afgeslagen laatste aanpassing 28
altijd het zelfde daar. ik haat die friezen echt. wat een dom triest klompenvolk!