Partyflock

Forumonderwerp · 806107
Waarschuw beheerder
Hoe goed kan jij met je broer(tje)/zus(je)?!
ik kan namelijk zelf heel goed met mn zus opschieten, we zijn gewoon eerder een soort van vriendinnen!! :jaja:

Waarschuw beheerder
wij zijn met zijn drieen 3 handen op 1 buik hahahahaha

(K) voor ta en de
Waarschuw beheerder
Met m'n zusje beter dan met m'n zus :)
Waarschuw beheerder
Heb alleen een broertje. Heeel verschillend. De ene keer is het water en vuur, de andere keer gaat het perfect. Wel een behoorlijk leeftijdverschil, maar dat zie'k niet altijd als een probleem. In de regel gaat het redelijk. In ieder geval beter dan toen we beiden nog thuis woonden.......

Waarschuw beheerder
Goed!!! We werken samen en zijn ook samen op vakantie geweest.......natuurlijk altijd wel eens ruzie maar dat hoort erbij

Waarschuw beheerder
me broertje...:/ neehh niet echt..
heel af en toe wel eens maar das dan niet langer dan un dagje:) ....ik verkoop hem zo... mensen intresse?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kan 't prima vinden met mn broertje hoor! :jaja:

Waarschuw beheerder
Mijn broertje is 5 jaar jonger dan mij en hadden altijd vaak ruzie maar sinds hij wat ouder aan het worden is kan ik het steeds beter met hem vinden... Kan zeker met hem lachen enzo... Hoewel we af en toe elkaars bloed wel kunnen drinken hoor :P!
Waarschuw beheerder
Ik kan totaal niet met me broertje overweg elke dag is er wel ruzie.

Waarschuw beheerder
me zusje is lief:P

Waarschuw beheerder
Met me oudste broer kan ik heel goed overweg :d en me jongste broer die ken nogal zwaar irritant zijn, dus met hem minder :Vaag: :/

Waarschuw beheerder
mijn broer (verwijderd) is een schatje :-)

we gaan regelmatig samen naar een feest, altijd leuk !

(y)

nou ja... het heeft 1 minpuntje: leuke mannen blijven dan bij me uit de buurt.. want hij kijkt iedere kerel die ook maar enigzins bij me in de buurt komt met argusogen aan
maar ja, dat vindt ik tegelijkertijd ook wel weer lief :D

verklaard wel waarom ik een verstokte vrijgezel ben :-(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja gaat gelukkig goed :D

Waarschuw beheerder
tja, wa ken ik zegge: soms zit het mee, soms zit het tegen...

Waarschuw beheerder
uhh ik zie mij zusje gelukkig niet veel 8) en als we elkaar zien dan zeggen we nog niet echt veel :x :d ..maaruh verder kan ik er wel mee opschieten (Y) :)
Waarschuw beheerder
kan goed overweg met me broertje :)

Waarschuw beheerder
Mijn Zus & ik zijn gewoon vriendinnen!!:knuffel: (L)u he meisje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 09:17:
Ik kan ook goed met mijn zus opschieten ondanks dat we elkaars tegenpolen zijn hebben we wel de zelfde humor die niemand begrijpt! dat is echt wel ontzettend grappig...

dat hebben mn zus en ik ook ja, we hoeven elkaar soms alleen maar aan te kijken, en we schieten al in de slappe lach! :jaja: en niemand die het begrijpt.. :D

Waarschuw beheerder
muh broeah en ik zijn watah en vuah...
ik en muh zus...wij scheluh 7 jaah...maah zij is mij 2duh ik...(ondanks zuh niet muh biologischuh zus is...)maah voah mij is en blijf zuh muh zusiej :yes:
Waarschuw beheerder
kimmie :D

ik heb 2 zusjes met men jongste zusje heb ik niet zo heel veel, is 15 en aan het puberren, maar goed is toch me'n zusje he :D
met men andere zusje van 18 kan ik wel heel goed zijn idd ook meer een soort van vriendinnen :D gaat ook wel eens mee naar feestjes :bounce:
(K) voor mijn zusjes en natuurlijk ook voor jou kim

Waarschuw beheerder
zeeeer goed :yes:
Waarschuw beheerder
hmm heb een broertje maar kan er niet echt Goed mee opschieten.

Had veel liever een oudere broer gewild :yes: :D mja het is niet anders :P

Waarschuw beheerder
Luv My Brother..(K) voor jou Baldje:P

Waarschuw beheerder
vroeger was het elke dag op de vuist nu we beide een huisie hebben gaat het super. zelfs een vakantie geboekt met haar :D

Waarschuw beheerder
met me oudste broer kan ik wel mee stappen en zuipen maar hij is beetje stug...
en met me 1 na oudste broer kan ik heel goed mee... maatjes 4-life!
en met me broertje kan ik af en toe wel goed... maar die begint nu te puberen dus gaat lekker :S

Waarschuw beheerder
met me ouste broer die is 25 kan ik vet goed opschieten stappen en zo en met me andere broer van 23 ook wel

Waarschuw beheerder
Met mijn oudere broer klikt t voor geen meter. Jongste broertje is gewoon een vriend van me.. is altijd heel leuk met hem!
Waarschuw beheerder
heel erg goed , heb er nooit ruzie mee en ze zeueren nooit aan me kop O:)

maar dat komt denk omdat ik ze niet heb :D ,

Waarschuw beheerder
kan ook wel aardig goed met mn zus opschieten:yes:
Waarschuw beheerder
kan goed met me zusjes opschieten :jaja: :D

Waarschuw beheerder
Heb 2 broers..we zijn niet close :no:
We vertellen elkaar geen verhalen van wat we meegemaakt hebben enzo
We praten nu tenminste weer,we hebben en periode gehad waren we zo stug..gingen we vragen stellen over elkaar aan m'n moeder...Terwijl we bij elkaar zaten :s :s
Nu we allemaal uit huis zijn gaat het stukken beter
En ook dezelfde vrienden,dus zitten wel regelmatig bij elkaar,is altijd heel gezellig :yes:

Waarschuw beheerder
Kan goed met mijn broertje en zusje opschieten :knuffel:
Ga ook rustig stappen met mijn broertje :D

Waarschuw beheerder
kan er heel goed mee opschieten :yes:
veel beter als vroeger

Waarschuw beheerder
donateur
totaaaaaal niet.. ik kan niet eens alleen thuis zijn met mn broer uit angst dat ie me wat aandoet
mn broer is snel agressief en wat je ook zegt, het is altijd maar gezeur volgens hem en het is echt nooit goed
en hij moet altijd mij en mn moeder hebben..
maarja mn ooms en opa's zijn ook zo :/
ben blij als ie uit huis is... en mensen zeggen van, later komt t wel goed tussen jullie 2.. maar dat kan k tegenspreken want dat wil ik niet eens.. hij kan echt oprotten.. mn ma gaat ook niet met dr broer's om daardoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van uut Grunn :respect: op vrijdag 26 augustus 2005 om 09:35:
Kan het redelijk goed vinden met mijn broertje , maar toen ik thuis woonde was het wel iets minder...

precies, nu komt ie regelmatig ff jointje roken. En we staan altijd voor elkaar klaar :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Héél goed. Mijn zus en ik zijn 2 handen op een buik..

Waarschuw beheerder
Ik kan heel goed met mn zus die 3 jaar ouder is :yes:
Ík kan ook goed met mn andere zussen en broer maar das anders :)
Waarschuw beheerder
Haat liefde verhouding haha.

Mijn broertje werk momenteel op Mallorca en heb hem sinds eind mei al niet meer gezien en mis hem nu echt heeeeel erg. zodra hij weer hier is en we zijn weer een paar x samen weggeweest dan kunnen we ons nogal irriteren aan elkaar al moet ik wel zeggen dat dat met de tijd steeds minder wordt.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan het absoluut op geen enkele manier met mijn 2 jaar jongere zusje vinden

Ze haalt het bloed onder me nagels vandaan en dat is altijd al zo geweest.
Zie het ook niet veranderen voorlopig.

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Waarschuw beheerder
Kan heel goed met mijn broer opschieten, hij is 13 jaar ouder dan ik, maar merk daar nou weinig meer van.
I love hime :yes: :D

Waarschuw beheerder
Kan ook wel goed met me broer Nooit ruzie
Maar komt denk ik ook vanwege het leeftijdsverschil van 7 jaar.. En dat hij nu het huis uit is..

Waarschuw beheerder
Kan heel goed met mijn lieve zusje opschieten! Ze is heilig voor me!
Waarschuw beheerder
heb nooit nie veel ruzzie gehad met me broer en nu helemaal nooit meer:>

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan het op zich met mijn broertje, 2lingzus en oudere zus goed vinden, maar heb geen 'speciale band', met geen van allen.
Mijn broertje is nogal puberaal en zit alleen te joelen en schreeuwen voor z'n pc, mijn tweelingzusje is gewoon totaal anders en ik vind haar niet altijd even aardig, en mijn oudere zus is ook totaal anders eigenlijk.

Waarschuw beheerder
kan het goed vinden met 2 broertjes
voetballen samen
zij gaan nu ook samen naar tilburg studeren
eentje zit er al 2 jaar en die andere begint nu

Waarschuw beheerder
donateur
kan het erg goed vinden met mn broer, lekker feesten samen!
Waarschuw beheerder
ik heb er best vaak over gefantasseert hoe het zou zijn om mijn zusje te neuken.... ik zou het best doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Met mijn zusje kan ik goed overweg..zie haar alleen heel weinig :( zij moet altijd werken als ik vrij ben..dat heb je met horeca hé?! :s

En met mijn broer kan ik ook goed overweg...hij en zijn vrouwtje hebben me tot peettante benoemd van hun mooie dochter Carmen....dussss :D

Waarschuw beheerder
Ik heb 3 oudere zussen,en we zijn allemaal vriendinnen van elkaar,gaan samen uit en vertellen elkaar alles.
Zijn ook de enige personen in mijn leven aan wie ik alles kan toe vertrouwen en me accpeteren zoals ik ben,en staan natuurlijk altijd voor me klaar no matter what.

Waarschuw beheerder
donateur
vroeger niet

maar kreeg laatst te horen van 1 van me broertjes(heb er 4):

weet je, nu ik zelf ook wat ouder word snap ik wat je altijd bedoelt hebt, ik wou alleen dat ik er eerder achter was gekomen. Ben blij dat je m'n zus bent

ik was meteen 20 cm langer van trots