laatste aanpassing
heb 2 katten, 1 d'r van heeft d'r poot een keer gebroken en de ander d'r bekken
laatste aanpassing
Dat wij het bericht kregen dat mijn oudste meissie kanker had in de gewrichten, en dat ze dus in juni afgelopen jaar juni ingeslapen moest worden.
en dat mijn reutje nu 3,5 jaar onder de auto is geweest toen die bijna 1 was, en daardoor 2 gebroken voorpoten had die nu dus scheef zijn aangegroeid!!!
en dat mijn reutje nu 3,5 jaar onder de auto is geweest toen die bijna 1 was, en daardoor 2 gebroken voorpoten had die nu dus scheef zijn aangegroeid!!!
wij hadden een woestijnratje en soms als we hem uit zijn hokje haalde lieten we hem op de grond lopen, maar wel zo dat hij niet kon weg rennen.
me zus liet hem ook een keer op de grond lopen en zat naast het hok.
toen tilde ze haar knie op om die ergens anders te plaatsen, maar mijn ratje was zo snel, me zus zet haar knie neer en hij rent er net onderdoor, toen was zijn hoofdje geplet door me zus dur knie
me zus liet hem ook een keer op de grond lopen en zat naast het hok.
toen tilde ze haar knie op om die ergens anders te plaatsen, maar mijn ratje was zo snel, me zus zet haar knie neer en hij rent er net onderdoor, toen was zijn hoofdje geplet door me zus dur knie
mijn kat is eerst onder de auto gekomen, hij had zijn hele achter poot aan grusele menten liggen. toen hij weer heel was kwam hij weer onder een auto, toen was er niet veel aan de hand.
en in januarie vorig jaar gebeurde het ergste, hij is waarschijnlijk 'savonds weer onder een auto gekomen. hij is naar huis gelopen alleen kwam hij niet over de schutting en is hij aan de grond vast en dood gevroren 'snachts
en in januarie vorig jaar gebeurde het ergste, hij is waarschijnlijk 'savonds weer onder een auto gekomen. hij is naar huis gelopen alleen kwam hij niet over de schutting en is hij aan de grond vast en dood gevroren 'snachts
mijn hond.. had een tennisbal opgegeten en zat dus een stuk in zijn darmen..hij gaf al allerlei symptomen aan.. zoals braken, krom lopen enz...
dus maar even naar de dierenarts want wist niet dat hij wat verkeerds had gegeten
hij werd meteen geopereerd..
als ik een dag later was geweest was hij dood geweest
nu 3 jaar later leeft hij nog steeds
dus maar even naar de dierenarts want wist niet dat hij wat verkeerds had gegeten
hij werd meteen geopereerd..
als ik een dag later was geweest was hij dood geweest
nu 3 jaar later leeft hij nog steeds
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op donderdag 25 augustus 2005 om 17:10:mijn hamster heeft zichzelf opgehangen
ja mijn vorige ook..dan had je zeker een kooi van vogeltralies inplaats voor knaagdieren.. ik had het wel wist ik veel.. was toen nog maaar uhh weet ik veel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:09:Nichtje van mn vriendin heeft ooit getest of haar kat in de magnetron paste... Toen ff aangezet, kat was binnen halve minuut in de kattenhemel.
meen je niet
Me poezebeestie is van 3 hoog naar benee gevallen, gelukkig alleen schaafwond an haar bekje! Maarre wel ff schrikken. Op een zondag, gelijk naar (gelukkig me eigen) dierendokter, dus extra weekendtarief!! Maar niets gebroken of gescheurd!! En nu klimt ze net zo goed weer op de balkonrailing en gelukkig is die 25 cm. breed
laatste aanpassing
me konijn----> lag bevroren in zijn kooi
hamstertje plat gemaakt met een deegroller
Dat een van mijn honden kanker heeft gekregen en dat we haar in hebben moeten laten slapen op 21 maanden wat een ellende was dat zeg
Vroeger had ik een hamster die er een sport van maakte om uit zijn kooi te ontsnappen, ik sliep bijna altijd met de deur open en hij was op de trap gaan lopen. S'ochtends loopt mijn vader naar beneden, en splets die trapt zo mijn hamster plat. Toen kon ik er niet om lachen maar nu wel
Vroeger had ik een hamster die er een sport van maakte om uit zijn kooi te ontsnappen, ik sliep bijna altijd met de deur open en hij was op de trap gaan lopen. S'ochtends loopt mijn vader naar beneden, en splets die trapt zo mijn hamster plat. Toen kon ik er niet om lachen maar nu wel
De kat(oorspronkelijk van mn vriend, maar had er ook n band mee) die helemaal opzwelt, pijn heeft, wat uiteindelijk een tumor bleek te zijn, maar niet meer verholpen kon worden...
we moesten m laten inslapen...zo plotseling...zelfs de dierenarts had dr moeite mee....
Dieren zijn bij mij zowiezo heilig, dus k kan echt compleet door het dolle heen gaan door mishandeling, etc van dieren!!!!
we moesten m laten inslapen...zo plotseling...zelfs de dierenarts had dr moeite mee....
Dieren zijn bij mij zowiezo heilig, dus k kan echt compleet door het dolle heen gaan door mishandeling, etc van dieren!!!!
Uitspraak van actief op vrijdag 26 augustus 2005 om 04:00:en vannacht om half 2 is ie overleden
Syl, heel veel sterkte meis!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 04:12:Dieren zijn bij mij zowiezo heilig, dus k kan echt compleet door het dolle heen gaan door mishandeling, etc van dieren!!!!
Helemaal mee eens, ik ben ook zo!!!
laatste aanpassing