Partyflock

Forumonderwerp · 805954

Wat is nou het ergste wat er ooit met je huisdier is gebeurt.
Mijn kat is ooit in de regenton gevallen en verzopen :cry:

Vind het nog steeds een triest verhaal :(

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:50:
Dat ze dood gingen

:(

:yes:

Dat ze dood gingen..

ja.. :'(
laatste aanpassing
idd dood gaan
heb 2 katten, 1 d'r van heeft d'r poot een keer gebroken en de ander d'r bekken :/
laatste aanpassing
Artiest Bisbee
Dat wij het bericht kregen dat mijn oudste meissie kanker had in de gewrichten, en dat ze dus in juni afgelopen jaar juni ingeslapen moest worden.

en dat mijn reutje nu 3,5 jaar onder de auto is geweest toen die bijna 1 was, en daardoor 2 gebroken voorpoten had die nu dus scheef zijn aangegroeid!!!

mn hamstertje die van de zolder trap is gevallen...

hij had een bult op zn rug nog groter dan m zelf:(

Der is eigenlijk nog nooit wat met me hond gebeurd gelukkig :D
Dat ik het moest opeten.
wij hadden een woestijnratje en soms als we hem uit zijn hokje haalde lieten we hem op de grond lopen, maar wel zo dat hij niet kon weg rennen.
me zus liet hem ook een keer op de grond lopen en zat naast het hok.
toen tilde ze haar knie op om die ergens anders te plaatsen, maar mijn ratje was zo snel, me zus zet haar knie neer en hij rent er net onderdoor, toen was zijn hoofdje geplet door me zus dur knie :cry:
Uitspraak van Zaik op donderdag 25 augustus 2005 om 16:55:
Dat ik het moest opeten.

flappie 8)

Mijn Jackrussel is (toen ik op vakantie was)

Onder een rijdende auto door gelopen...

Ik ben zooooooooooooooooo blij dat ik daar niet bij was!!

Dat me eerste kat werd over reden door een auto.......:cry:
mijn kat is eerst onder de auto gekomen, hij had zijn hele achter poot aan grusele menten liggen. toen hij weer heel was kwam hij weer onder een auto, toen was er niet veel aan de hand.
en in januarie vorig jaar gebeurde het ergste, hij is waarschijnlijk 'savonds weer onder een auto gekomen. hij is naar huis gelopen alleen kwam hij niet over de schutting en is hij aan de grond vast en dood gevroren 'snachts :'(

mijn hond.. had een tennisbal opgegeten en zat dus een stuk in zijn darmen..hij gaf al allerlei symptomen aan.. zoals braken, krom lopen enz...
dus maar even naar de dierenarts want wist niet dat hij wat verkeerds had gegeten
hij werd meteen geopereerd..
als ik een dag later was geweest was hij dood geweest
nu 3 jaar later leeft hij nog steeds:D
Toen me kat in de fik stond, Door mij :(
(alles is goed gekomen gelukkig)

dat me kat gekastereerd werdt erg sneu voor m

Nichtje van mn vriendin heeft ooit getest of haar kat in de magnetron paste... Toen ff aangezet, kat was binnen halve minuut in de kattenhemel.
mijn hamster heeft zichzelf opgehangen...hij kon het leven niet meer aan :/

geen geintje :no:
Toen me kat in de fik stond, Door mij

Nichtje van mn vriendin heeft ooit getest of haar kat in de magnetron paste... Toen ff aangezet, kat was binnen halve minuut in de kattenhemel.

Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op donderdag 25 augustus 2005 om 17:10:
mijn hamster heeft zichzelf opgehangen

ja mijn vorige ook..dan had je zeker een kooi van vogeltralies inplaats voor knaagdieren.. ik had het wel wist ik veel..8) was toen nog maaar uhh weet ik veel B)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:09:

meen je niet:O:O:O:O:O :dood:

ik wist ook niet wat ik hoorde, maar volgens haar ouders is t echt gebeurt! Het meisje is overigs pas 8 jaar... Ben benieuwd of ze later haar baby er ook in stopt.. Beetje vreemd, ze is echt zo'n stil meisje.
nee ik had wel gewoon tralies voor een hamster, maar op een 1 of andere manier zat hij vast met zijn pootje aan die tralies
en als je er 3 dagen niet naar kijkt of voert gaat ie dan ook wel een keer dood ja :)
Datmijn lieve labrador een attack kreeg in zijn ruggenmerg en daardoor weken lang verlamt was in zijn achterpoten, bijna in laten slapen, maar hij begon plots weer te lopen, is alleen nooit helemaal goed gekomen,arm beessie..

Mijn hond moest afgemaakt worden omdat hij een meisje had gebeten :cry: Het moest wel want hij was veel te waaks geworden nadat mn zusje geboren was. Ik zie hem nog in de auto weggaan terwijl ik nog maar iets van 5 was :cry: :cry:

dat me kat haar tumor sprong terwijl ik niet eens wist dat ze een tumor had:S
echt zo zielig gezicht dat ze pijn had maar je niks kon doen

ja de dierenarts bellen:(

Me poezebeestie is van 3 hoog naar benee gevallen, gelukkig alleen schaafwond an haar bekje! Maarre wel ff schrikken. Op een zondag, gelijk naar (gelukkig me eigen) dierendokter, dus extra weekendtarief!! Maar niets gebroken of gescheurd!! En nu klimt ze net zo goed weer op de balkonrailing en gelukkig is die 25 cm. breed :-):-)
laatste aanpassing
onze goudvis is bij een ontsnappingspoging om het leven gekomen...
mijn boxer is aangereden en daarna overleden niet echt leuk om mee te maken

Dat ik mijn sharpei moest laten inslapen omdat ie kanker door zijn hele lichaam had.
me konijn----> lag bevroren in zijn kooi
Mijn kameleon is vermoord door mijn hond :-(
Dat ze dood gingen..

Precies..
hamstertje plat gemaakt met een deegroller :(
Dat een van mijn honden kanker heeft gekregen en dat we haar in hebben moeten laten slapen op 21 maanden wat een ellende was dat zeg

Vroeger had ik een hamster die er een sport van maakte om uit zijn kooi te ontsnappen, ik sliep bijna altijd met de deur open en hij was op de trap gaan lopen. S'ochtends loopt mijn vader naar beneden, en splets die trapt zo mijn hamster plat. Toen kon ik er niet om lachen maar nu wel
mn hamster probeerde t ontsnappen zat klem met zn kop tussen de bak en de tralies!!!zichzelf gewurgt zeg maar

en mn hond is een keertje door dr broertje met dr achterpoot tussen de spijken van de fiets geduwt.heel dr achterpoot lag open.ziet er gelukkig nu nix meer van
o ja en 1 van mn parkieten heeft vroeger de andere verzopen in t waterbakje!!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 18:14:
Dat ik mijn sharpei moest laten inslapen

kheb ook n sharpei en moet er niet aandenken om em te moeten missen.

Als n huisdier dood gaat is dat altijd kut,heb t helaas ook al n paar x meegemaakt.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:09:

broodje aap verhaal
onze kip chickie kreeg van de 1 op andere dag een zenuwinzinking en liep helemaal met zn staart op de grond.. toen hebben we hem maar naar de dierenarts gebracht en laten inslapen :(

het was echt n superbeest haha.. als ik hem riep kwam hij gewoon aanlopen en hij rende achter me aan enzo :D
Dat is toch logisch?? Wat is nou het ergste... dat je ze kwijt raakt toch???

Ergste is idd ze kwijtraken :yes:

Maar vind het nu ook heel erg om te zien dat mijn hond die vandaag geopereerd is nog helemaal duffies en wankel is :S en mij telkens zo vragend aankijkt en ik hem niet kan helpen :no:

:cry: en vannacht om half 2 is ie overleden :cry:
me grasparkietje had ik voor de helft in me stofzuigerstang hangen

De kat(oorspronkelijk van mn vriend, maar had er ook n band mee) die helemaal opzwelt, pijn heeft, wat uiteindelijk een tumor bleek te zijn, maar niet meer verholpen kon worden...
we moesten m laten inslapen...zo plotseling...zelfs de dierenarts had dr moeite mee....:no:

Dieren zijn bij mij zowiezo heilig, dus k kan echt compleet door het dolle heen gaan door mishandeling, etc van dieren!!!!
Uitspraak van actief op vrijdag 26 augustus 2005 om 04:00:
en vannacht om half 2 is ie overleden

sterkte

Uitspraak van actief op vrijdag 26 augustus 2005 om 04:00:
en vannacht om half 2 is ie overleden

Syl, heel veel sterkte meis!! :hug:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 04:12:
Dieren zijn bij mij zowiezo heilig, dus k kan echt compleet door het dolle heen gaan door mishandeling, etc van dieren!!!!

Helemaal mee eens, ik ben ook zo!!!
laatste aanpassing