Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
THC is zwaar gedist door Rotterdam Oost dijkrapers dus lul niet Rotterdam Roffamilia is gewoon de gekste click en DHC ook
ok ok THC heeft wat schrammen opgelopen maar die kills zijn wel ECHT leip en northside ook.. en kom zeker niet in de bijlmer met die praat.. dan ga je zekers voelen!! Bijlmer-boys.. true thugz 4 life!
Ik kom niet eens uit Scheveningen. Mijn pappa en mamma zijn (helaas) niet rijk, wij wonen helaas gewoon in een normaal rijtjes-huis.. die gozert mag van mijn best wel posten hierzo, maar dat gezeik met die THC dingen enzo datr niet.. open dan een topic voor DHC of andere rappers uit Amsterdam. Dit gaan over DHC! 
waarom staan ze dan achter Jihad, hamas en dat soort shit?
Ik kom op voor mij onderdrukte moslimbroeders over de hele wereldt die gebukt gaan onder het Westersen imperialisme en de amerikaanse chantage en uitbuiting van Palestina en het verkrachting van onze Moslimzusters in Palestina en over de heele wereldt

Deze topic heeft geen zak meer met muziek te maken.
In meer dan de helft van de posts word het woord "kanker" gebruikt, wat simpelweg een teken is van een beperkte woordenschat en te weinig ontwikkeling in een normale samenleving.
Bovendien zijn groepen met zo'n uitgesproken discriminerende mening die zich uit in hun lyrics niet welkom hier op PF.
Bekrompen zootje! (N)
In meer dan de helft van de posts word het woord "kanker" gebruikt, wat simpelweg een teken is van een beperkte woordenschat en te weinig ontwikkeling in een normale samenleving.
Bovendien zijn groepen met zo'n uitgesproken discriminerende mening die zich uit in hun lyrics niet welkom hier op PF.
Bekrompen zootje! (N)