Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ach ja ze maken de marrokkaantjes hier in den haag tenminste blij..
tis wel te zien hoor, als ik in de tram zit heb je een stuk of 200 marrokkaanse kinderen (zit daar een islamitische school) en dan hebben ze natuurlijk mp3's van dhc op hun telefoon staan.
gooien ze hem voluit en gaan ze als debielen op tafels een ramen slaan en beats proberen te maken.
ik wordt dan altijd helemaal gek.. dan ga ik ergens anders zitten en dan mag ik naar gekwebbel van theedoekies gaan luisteren, die 10000 talen spreken behalve de nederlandse taal.
sindsdien ga ik met mn scooter naar school. ja het is een runner, maar GEEN 180cc
tis wel te zien hoor, als ik in de tram zit heb je een stuk of 200 marrokkaanse kinderen (zit daar een islamitische school) en dan hebben ze natuurlijk mp3's van dhc op hun telefoon staan.
gooien ze hem voluit en gaan ze als debielen op tafels een ramen slaan en beats proberen te maken.
ik wordt dan altijd helemaal gek.. dan ga ik ergens anders zitten en dan mag ik naar gekwebbel van theedoekies gaan luisteren, die 10000 talen spreken behalve de nederlandse taal.
sindsdien ga ik met mn scooter naar school. ja het is een runner, maar GEEN 180cc
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 12:28:sindsdien ga ik met mn scooter naar school. ja het is een runner, maar GEEN 180cc
Ik vind DHC wel tof. Ben geen Marokkaan ofzo zelf hoor, maar sommige dingen zijn echt zo 'gangster (wat ze zelf zeggen) dat het gewoon hummor is om naar de luisteren ipv muziek!
Uitspraak van Pithune/Shadow Interaction op maandag 20 februari 2006 om 02:44:wie is dhc?
k hou me nm niet zo bezig met rap dingen enz
Den Haag Connection!
www.dhc-motherfuckers.nl
laatste aanpassing