Partyflock

Forumonderwerp · 804893

Waarschuw beheerder
Ouders gearresteerd na dood baby
De ouders van een vier maanden oude baby uit Schaesberg in Limburg zijn aangehouden, omdat hun kind een onnatuurlijke dood is gestorven. Ook een huisgenoot van de ouders is gearresteerd.

Levenloos
Volgens de politie is de baby zo mishandeld dat die daarbij om het leven kwam. Het meisje werd vrijdag levenloos binnengebracht in het ziekenhuis van Heerlen.

Onderzoek
Het ziekenhuis meldde het voorval aan de politie wegens twijfel over de doodsoorzaak. Uit verder onderzoek in het academisch ziekenhuis in Maastricht en het Nederlands Forensisch Instituut in Rijswijk bleek dat het kind een onnatuurlijke dood gestorven is.

Verhoor
De 30-jarige vader, de 19-jarige moeder en de 53-jarige huisgenoot worden verhoord. De recherche onderzoekt wie wat heeft gedaan. Ook houdt de politie een buurtonderzoek. Het gezin stond bekend als probleemgezin. De politie was de afgelopen tijd regelmatig langsgeweest wegens relationele problemen.

Emotie
Volgens de woordvoerder van de politie verlopen de verhoren erg moeizaam en met veel emotie. Uit de verhoren moet blijken waaraan de mogelijke dader zich schuldig heeft gemaakt: mishandeling of doodslag. De woordvoerder wil niet zeggen waaraan de baby is gestorven.

MIJN VERHAAL:
Vrijdag is in het ziekenhuis in Heerlen een levenloos babytje genaamd Brenda gebracht geworden. Ik kreeg in eerste instantie te horen dat het wiegendood was. Op zaterdag hoorde ik dat de ouders waren opgepakt. Op zondag kreeg ik te horen dat lieve kleine Brenda zwaar mishandeld is geworden!
Ik ben 8 jaar lang de moeders beste vriendin geweest. Ik kan haar door en door en weet ook dat zij dit nooit heeft kunnen doen!! Dit krijgt ze niet over haar hart. Met trots liet ze me kleine Brenda zien. Met trots liet ze me Brenda de fles voeren. En met trots liet ze me de foto's zien!!
Ik geloof niet dat zij het was!!!!!

Ik wil er even bij stil staan dat er genoeg mensen zijn met problemen. En bied ze dan aub meteen hulp aan!! Mij durfde de moeder iets niet te zeggen! Maar de hulpverlening had zich er niet de moeite voor gedaan!!!!!

Lieve kleine Brenda,
je was pas 4 maandjes oud.
je had nog een heel leven.
je eerste pasjes waren niet eens geweest.
meer dan geluidjes en lachen en huilen was er nooit geweest.
ik kan het niet geloven,
je sliep zo vredig in mijn armen!!
Ik zal je nooit meer vergeten!
Rust zacht lieverd
ik hou van je!!!!!!!!!

Je kunt hier je mening vertellen, of je verdenkingen of wat dan ook. De condoleancesite heeft ook een pagina voor onze kleine meid!!
Bij voorbaat dank!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind idd. ook dat de moeder verantwoordelijk is voor het welzijn van haar kindje.

De eerste slechte keuze was al om een baby te krijgen in zo'n situatie natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van deblado op vrijdag 26 augustus 2005 om 10:48:
een baby..... onmenselijk toch..

Is het ook :/

En dat ze naar een rustig oord wil (de moeder) daar heb ik echt geen meelij mee :nee: Dat is gewoon een vlucht, want ze schaamt zich dood, en TERECHT !
Waarschuw beheerder
Alsof dat haar problemen oplost..
en waarom wil ze dat nu wel?? beetje laat niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van deblado op vrijdag 26 augustus 2005 om 10:59:
en waarom wil ze dat nu wel??

Egoistisch....

Waarschuw beheerder
Ik vraag me af of de moeder nog terecht moet staan.
Het zou toch strafbaar moeten zijn als je geen actie onderneemt.
En of ze dan ook daad werkelijk veroordeelt zou moeten worden daar heb ik totaal geen zicht in.

Waarschuw beheerder
en weet je wat ik vind dat iedereen die hier de moeder goed lopen te praten een steekje los heeft en gelukkig zijn dat er maar weinig!!!!! die mama van brenda heeft ze allemaal niet op een rijtje en dat weet de gene die dit forum geplaatst heeft ook wel anders zeg je dit soortdingen niet over je vriendin dan ben jij geen VRIENDIN maar dan heb je ze achter de ellebogen.want dat doet een echte vriendin niet!!!en weet ze btw wel dat jij dit allemaal wel uit de doeken doet op pf????????????????????:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 11:11:
en weet ze btw wel dat jij dit allemaal wel uit de doeken doet op pf????????????????????

Vind ze misschien nog prettig ook, vorm van aandacht :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :p Soes :p op vrijdag 26 augustus 2005 om 11:22:
Vind ze misschien nog prettig ook, vorm van aandacht

sorry dat ik het zeg maar jullie zijn toch vriendinnen?????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van deblado op vrijdag 26 augustus 2005 om 11:24:

wie?????????

Waarschuw beheerder
dat wijf van dutroux is toch ook veroordeeld omdat ze niks heeft gedaan..... of heb ik t nou mis?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van deblado op vrijdag 26 augustus 2005 om 11:24:

over wie heb je het nu dan ?? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 12:29:
wie?????????

over het meisje die dit topic opent en de moeder vanhet kind.. nou zo help je de moeder zeg... als je een vriendin bent.. zouden mijn vriendinnen dan ook ehct niet moeten doen bij mij... kon ik ze geen vriendin meer noemen!!

Waarschuw beheerder
inderdaad. je had van mij ergens anders vriendschap mogen gaan zoeken..... ten zij ik wist dan mijn vriendin niet zo heel clever was... maar dan nog... zulke vertrouwde informatie gooi je niet even makkelijk op een forum.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:14:
zulke vertrouwde informatie gooi je niet even makkelijk op een forum.

Inderdaad!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van deblado op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:05:
over het meisje die dit topic opent en de moeder vanhet kind.. nou zo help je de moeder zeg... als je een vriendin bent.. zouden mijn vriendinnen dan ook ehct niet moeten doen bij mij... kon ik ze geen vriendin meer noemen!!

Ik dacht dat je mij bedoelde, omdat je mijn stukje citeerde :-)

Snap ook niet waarom ze dit met haar eigen verhaal erbij heeft geopent, misschien weet de moeder hier wel niks van, want ik zou het ook niet leuk vinden als mn hele hebben en houwe op internet word gegooid......
Waarschuw beheerder
Ja juist daarom, Als je dat onder een anoniem account zou zetten in de trend van pff ik voel me hier zo rot onder, maar dit lijkt meer op halooow ik ken haar stoer he!
Maar ze was het niet.. Mij maakt het verder niet uit wie het was, het heeft niet mogen gebeuren...

Waarschuw beheerder
de moeder weet er wel van en ik had het geopend om iedereen de kans te geven voor een laatste respect voor Brenda! maar jullie zijn zelf alleen maar over de moeder bezig en hebben zelf het topic zo gemaakt! iedereen heeft een eigen mening maar je moet ook naar andermans meningen kunnen luisteren!

Waarschuw beheerder
Ik ben er niet bij geweest...dus kan er niet veel van zeggen.

Snap idd wel niet dat als die eikel haar baby al vaker had proberen te slaan dat ze nog bij hem is gebleven!!!
Zo'n klein ding sla je toch niet!!!

Waarom is ze niet weg gegaan of heeft ze op z'n minst dat kind ergens anders ondergebracht?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 augustus 2005 om 16:02:
Waarom is ze niet weg gegaan of heeft ze op z'n minst dat kind ergens anders ondergebracht?

ik denk uit angst! hij liet haar geen seconde alleen! denk dat hij zelf ook bang was dat ze het aan iemand zou vertellen! ik weet niet wat hij precies met hun gedaan heeft maar ik denk dat hij haar zo bedreigd heeft (misschien met het leven of om brenda of iemand van haar familie) dat ze het niet heeft durven zeggen!
Ik zeg ook altijd dat later mijn kind* op de eerste plaats komt en dat niemand mij of me kind moet aanraken. maar ik zou niet weten of ik sterk genoeg was om te vluchten. alleen al de angst dat ie je dan weer zou vinden zou me alleen al bang maken!

mijn moeder is vroeger ook mishandeld geworden. die heeft stiekem de echtscheiding aan gevraagd en is gevlucht! mijn moeder staat steviger in haar schoenen dat ik in de mijne!

* ik heb zelf nog geen kind!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 00:42:
Je kunt hier je mening vertellen, of je verdenkingen of wat dan ook

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 augustus 2005 om 15:47:
ik had het geopend om iedereen de kans te geven voor een laatste respect voor Brenda!

pardon? daar lijkt t niet op he? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wens de mensen die vanavond meelopen met de stille tocht heel veel steun!! :flower:
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
misschien is t een goed idee als de persoonlijke opmerkingen verder achterwege blijven?
Waarschuw beheerder
ik heb er echt geen woorden voor....
misschien moeten ze eerst maar eens goed gaan uitzoeken of mensen wel geschikt zijn als ouder...
dat zou echt een heleboel ellende schelen!
arm kind.....
Waarschuw beheerder
Ik kan me hier dus ook behoorlijk pissig om maken he...
Vind dat het nooooooit te rechtvaardigen is om je kind in zo'n situatie te brengen.
Zelfs al heeft de moeder het kind zelf niet mishandeld, ze had gewoon weg moeten gaan.
Geen greintje respect voor...
Heb het jarenlang zelf zien gebeuren bij mijn ma thuis en ook daar totaal geen respect meer voor.
Als moeder hoor je je kind te beschermen.
Geen vent die mijn dochter aanraakt want geloof me hij overleeft het NIET!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op zaterdag 27 augustus 2005 om 19:35:
Ik wens de mensen die vanavond meelopen met de stille tocht heel veel steun!!

Thanx, de stille tocht is heel mooi geweest en ik wil alle mensen bedanken die mee hebben gelopen en voor het respect en het medeleven wat ze getoond hebben!!!

Hiernaast staat een foto van het monumetje waar iedereen de bloemen heeft neergelegd...

Een mooi gebaar voor ons mooie meisje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ·°• Party till u Drop..!! op donderdag 1 september 2005 om 12:01:
Thanx, de stille tocht is heel mooi geweest en ik wil alle mensen bedanken die mee hebben gelopen en voor het respect en het medeleven wat ze getoond hebben!!!

Hiernaast staat een foto van het monumetje waar iedereen de bloemen heeft neergelegd...

Een mooi gebaar voor ons mooie meisje

Krijg gewoon kippenvel als k naar de foto kijk :(
Waarschuw beheerder
donateur
ja, maar ik had ook echt niet verwacht dat er zoveel mensen zouden komen. Dit is ook echt een steun voor mn nicht, zij gaat elke dag naar het monumentje en blijft daar vaker een uur zitten...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja heeft de kleine ook verdiend dat er zoveel mensen zijn gekomen.. Als het er nog meer waren zou nog mooier zijn geweest :D
Ik kon er helaas niet bij zijn k wou ook wel graag meelopen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op maandag 5 september 2005 om 13:35:
Ik kon er helaas niet bij zijn k wou ook wel graag meelopen

als je in gedachten erbij bent geweest is dat toch ook al goed.

Vind het allang lief dat je zo meeleeft en niet zomaar oordeelt over mn nicht wat de meeste mensen hier wel doen, en haar niet eens kennen! Thanx...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op maandag 5 september 2005 om 13:35:
Als het er nog meer waren zou nog mooier zijn geweest

we weten wel dat de mensen die gekomen zijn het echt meenden.
beter dan als je 500 man mee hebt lopen die het doen voor de sensatie of zo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ·°• Party till u Drop..!! op dinsdag 6 september 2005 om 11:21:
we weten wel dat de mensen die gekomen zijn het echt meenden.

Uitspraak van ·°• Party till u Drop..!! op dinsdag 6 september 2005 om 11:20:
als je in gedachten erbij bent geweest is dat toch ook al goed.

Vind het allang lief dat je zo meeleeft en niet zomaar oordeelt over mn nicht wat de meeste mensen hier wel doen, en haar niet eens kennen! Thanx...

iedereen is er zowiezo in gedachten bij geweest want dit verdient geen enkel levend wezen!!!!!!

En wat je nicht betreft kijk sommige hebben gewoon hun bedenkingen dat is vrij logisch ook als je kijkt hoe het verhaal word verteld.iig ook gecondoleerd met brenda :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ·°• Party till u Drop..!! op dinsdag 6 september 2005 om 11:20:

Ja ik ken je nicht van school en heb laatst nog met haar ff in de Edah gepraat en ik vind het echt super fucked up voor haar.. ik hoop echt dat ze zich een beetje redt in deze klote tijd..

Uitspraak van ·°• Party till u Drop..!! op dinsdag 6 september 2005 om 11:21:

Precies dat is ook weer zo!
Waarschuw beheerder
Wat er nou ook precies aan de hand is, dit hele gebeuren maakt wel weer een ding duidelijk: Ouderschap is de grootste verantwoordelijkheid die er bestaat en mensen die psychisch nog niet klaar zijn om zo'n enorme taak op zich te nemen (waarbij leeftijd zeker wel een rol speelt, laten we daar alsjeblieft niet omheen gaan draaien) zouden geen kinderen moeten nemen.

Men neemt kinderen alsof het gewoon gebruiksvoorwerpen zijn tegenwoordig. Je wilt niet weten hoeveel kinderen er jaarlijks uit huis geplaatst worden vanwege mishandelingen. Zo'n kind is voor de rest van zijn/haar leven getekend en je hebt een HELE sterke persoonlijkheid nodig wil je daar beter uitkomen.

Als zo'n klein meisje zo jong al zo mishandeld werd door iig haar vader dat ze er nondeju botbreuken aan overhield, dan is het misschien grof wat ik nu zeg maar dan is ze waarschijnlijk maar beter af ook zo.

Ik vind dat een kind recht heeft op een veilige omgeving en een gezonde opvoeding.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 september 2005 om 15:54:
Als zo'n klein meisje zo jong al zo mishandeld werd door iig haar vader dat ze er nondeju botbreuken aan overhield, dan is het misschien grof wat ik nu zeg maar dan is ze waarschijnlijk maar beter af ook zo.

Dat ben ik het met je eens...
Wie weet wat voor een leven brenda had gekregen.

Dat is ook hetgene wat ons troost, de gedachte dat ze geen pijn meer heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op dinsdag 6 september 2005 om 14:24:
ik hoop echt dat ze zich een beetje redt in deze klote tijd..

Ik vindt dat ze zich er redelijk onder houdt maar denk dat ze de klap nog niet gehad heeft.
Maar gelukkig zijn er nu genoeg mensen om haar op te vangen...