Partyflock
 
Forumonderwerp · 804774
 
http://media.putfile.com/VIDEO_0000586
 
vet gedaan (y)
Vind er niet zo veel aan,..

Doe mij dan maar TLM B)

;)
 
Stond toen ook in die tent, was echt genieten! (y)
laatste aanpassing
zou et eigelijk raar vinde as bass-d dit echt doet scratche zou hij kunne maar 2 tracks mooi mixen niet lolz :D , volgens mij is het een beetje gefaked heb em dit trouwens nog nooit in een set wete te doen ook niet

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 21:04:
Wat dacht je van VincE!!!!!

the one and only scratchmaster
Ja daar stond ik ook :D

maar scratchen is nix :no:
 
Ik zeg jullie 1 ding. Bass-D kan beter scratchen dan welke andere hardcore DJ ook. En mixen imo ook.
Artiest {SHOWLIST artist 128234, 5570, 215, 36212, 103101}
Uitspraak van E - Freak (A&E) op maandag 22 augustus 2005 om 01:49:
zou et eigelijk raar vinde as bass-d dit echt doet scratche zou hij kunne maar 2 tracks mooi mixen niet lolz , volgens mij is het een beetje gefaked heb em dit trouwens nog nooit in een set wete te doen ook niet

gefaked?? :gaap:
 
lol gefaked hehehe
 
ik denk nie da je dit fake kan noemen :)
Uitspraak van E - Freak (A&E) op maandag 22 augustus 2005 om 01:49:
zou et eigelijk raar vinde as bass-d dit echt doet scratche zou hij kunne maar 2 tracks mooi mixen niet lolz , volgens mij is het een beetje gefaked heb em dit trouwens nog nooit in een set wete te doen ook niet

'jy is een gammaticaal wonder'
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Uitspraak van E - Freak (A&E) op maandag 22 augustus 2005 om 01:49:
zou et eigelijk raar vinde as bass-d dit echt doet scratche zou hij kunne maar 2 tracks mooi mixen niet lolz , volgens mij is het een beetje gefaked heb em dit trouwens nog nooit in een set wete te doen ook niet

Zo, zet jij jezelf even bruut voor lul door ongewild aan te geven dat je geen ene reet snapt van mixen/draaien en wél een mening geeft op deze manier. :yes:

Je zou er verstandig aan doen voortaan gewoon stil te blijven of inzicht te verkrijgen in dit soort dingen.

Eug, keep up the good work! (Y)
whehehe, Bass D gefaked...te grappig dit. :S onee eigenlijk er triest als je er zo over denkt. (n)

Erg jammer dat er nog steeds mensen zijn die niet weten dat Bass D gewoon weg de beste scratcher is van alle hardcore dj's in Nederland.... omdat hij het niet veel deed in zijn sets.

Maar Eug deed afgelopen donderdag mee aan some scratch/skills games en heeft die andere slachtoffer gemaakt met zijn dissen, en bijna alle termen uit de scratch wereld kan hij uitvoeren..dus please doe je huiswerk voordat je dit zegt.


Bass D (y)


Peace
Uitspraak van Dj Partyraiser op maandag 22 augustus 2005 om 11:17:
Bass D gewoon weg de beste scratcher is

nee king matthew is beter :P:P
mss beetje onderschat, maar scratchen zou hij kunnen. En een mooie afmix niet? Als je hem hoort mixen moet hij meer bijduwen dan wat dan ook.

Uitspraak van Dj Partyraiser op maandag 22 augustus 2005 om 11:17:
Maar Eug deed afgelopen donderdag mee aan some scratch/skills games en heeft die andere slachtoffer gemaakt met zijn dissen, en bijna alle termen uit de scratch wereld kan hij uitvoeren..dus please doe je huiswerk voordat je dit zegt.

humz :) mss wel, zou er wel eens een filmpje van willen zien

Uitspraak van DJ Sequence op maandag 22 augustus 2005 om 09:45:
Zo, zet jij jezelf even bruut voor lul door ongewild aan te geven dat je geen ene reet snapt van mixen/draaien en wél een mening geeft op deze manier. :yes:

dus als iemand zen mening geeft kan hij niet mixen :)lolz
Mss was et wat overhaast gezegt, maar keren dat ik hem hoorde kon ik niet zeggen wow.

Terwijl als ik dan vince hoor, elke maal: respect.
Moet zelfs zeggen heb Partyraiser zelfs al 1 maal gehoord en vond hem ook vetjes draaien.
laatste aanpassing
Uitspraak van E - Freak (A&E) op maandag 22 augustus 2005 om 11:34:
Als je hem hoort mixen moet hij meer bijduwen dan wat dan ook.

Dan moet je toch een keer goed kijken wie er op dat moment achter de draaitafels staat, want ik stuur vrij weinig bij, al jaren...................
Uitspraak van E - Freak (A&E) op maandag 22 augustus 2005 om 11:34:
mss beetje onderschat, maar scratchen zou hij kunnen. En een mooi afmix niet? Als je hem hoort mixen moet hij meer bijduwen dan wat dan ook.

... en nog steeds verder gaan.... :S Het lijkt mij héél simpel: óf je gaat nooit naar Hardcorefeesten (en hebt nooit wat gehoord) óf je hebt gewoon echt helemaal geen kennis omtrend dit soort zaken.

Ik ken simpelweg niemand die een betere apparatuurbeheersing heeft in de House.
Eug: Ik denk niet dat jij je hoeft te verdedigen maatje (f)
:) ok ff mijn excuses voor te twijfelen aan zijn kunsten, heb gezien dat hij een battle meegedaan heeft :) daar kan je niet zomaar staan natuurlijk.
Uitspraak van Dj Partyraiser op maandag 22 augustus 2005 om 12:02:
Eug: Ik denk niet dat jij je hoeft te verdedigen maatje

Nouja, misschien op dat punt even wel, want smaken verschillen en wie er beter scratcht is altijd een discutabel punt, want het gaat vaak om de manier waarop.... dus de stijl, wat mensen wel of niet leuk vinden....,

vind iemand mij een slechte dj, kan best, want die kan bijvoorbeeld mijn platenkeus kut vinden...

maar dat ik geen normale mix kan maken :|, hihi, daar moest ik gewoon even iets op zeggen.... :P
laatste aanpassing
Eug: Ja...maar je hoeft je niet te verdedigen nogmaals want je weet zelf wat je kunt en wij ook, en hahaha jij als ouwe rot moet zeker weten dat het je een worst zou wezen wat een ander zegt, whehehe.. lekker belangrijk zeg ik altijd maar. ;)


Sommige weten helaas niet beter, sommige zijn jaloers en sommige gunnen iets niet, en ja sommige vinden iemand echt slecht...het zal altijd zo zijn, je kan het nooit iedereen naar zijn zin maken. (f)
Uitspraak van Dj Partyraiser op maandag 22 augustus 2005 om 12:39:
Sommige weten helaas niet beter, sommige zijn jaloers en sommige gunnen iets niet, en ja sommige vinden iemand echt slecht...het zal altijd zo zijn, je kan het nooit iedereen naar zijn zin maken.

das wel waar.

Uitspraak van Bass-D op maandag 22 augustus 2005 om 12:21:
maar dat ik geen normale mix kan maken :|, hihi, daar moest ik gewoon even iets op zeggen.... :P

alle mixen das idd wat grof van mij :s, maar had je al een paar maal serieus horen bijduwen... natuurlijk iedereen maakt wel eens foutjes.

was wat snel met te oordelen, sorry jongens als ik als een lul moest over komen :)
Uitspraak van E - Freak (A&E) op maandag 22 augustus 2005 om 12:45:
sorry jongens als ik als een lul moest over komen

pfft doe ik al me hele leven :X
Artiest Yataah
nou ik heb em zien scratchen in de mindcontrolertent tijdens dominator en moet zeggen dat dat erg vetjes was en zijn draaikunsten ook lekker snel en strak waren ik vind hem beter scratchen als vince, alleen vince kan het weer beter op zn setje toepassen door het tijdens zn nummertjes erin te gooien ik denk dat bass-d iets meer een "echte" scratcher is en ik denk dat vince het weer beter kan in combinatie met hardcore maar das mijn mening en smaak maar als je durft te beweren dat bass-d er niks van kan of het nou om scratchen of draaien in het algemeen gaat dan denk ik dat je er niet veel verstand van hebt en zou ik je aanraden om es een keer een set van hem echt te gaan beluisteren voordat je zoiets zegt!!!!
 
haha vet toen stond ik er ook nog ff ja :)

een keertje een mega-battle: Bass-D vs Partyraiser vs Vince vs The Viper vs Vinyl Junk ofzo?? :9
Elektro Freak: Bij duwen is geen fout vriend.....


Je kan een plaat strak leggen zonder af te remmen cq bij te sturen.....maar iedere dj moet vaak even bij sturen of afremmen, das nou eenmaal draaien... als je een scratch battle gaat doen is gelijk zetten niet eens zo'n vereiste, het gaat dan meer om het feit dat je iemand afbluft en dat je de technieken laten zien die nodig zijn om te winnen.
Uiteraard moet een dj strak en foutloos draaien, maar bijsturen is natuurlijk nogmaals geen fout en de normale gang van zaken.

Een fout is als je een plaat ingooit en die gewoon helemaal mis loopt etc, zelf als je plaat overslaat terwijl je net mixt is dat onmacht en geen fout van de dj.. want daar is niks aan te doen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Yataah op maandag 22 augustus 2005 om 12:58:
vince kan het weer beter op zn setje toepassen door het tijdens zn nummertjes erin te gooien ik denk dat bass-d iets meer een "echte" scratcher is en ik denk dat vince het weer beter kan in combinatie met hardcore

de spijker op de kop................
Uitspraak van Dj Partyraiser op maandag 22 augustus 2005 om 13:00:
als je een scratch battle gaat doen is gelijk zetten niet eens zo'n vereiste,

sterker nog daar is niet eens tijd voor.

Bass D is een top dj, duim omhoog!!
je ziet hem idd bijna nooit scratchen helaas.
zie wel vaak (helaas maar heel kort) van die technieken die ik ook wel zou willen kunnen.
Idd geen tijd voor, gelijk stellen gaat terwijl je hem erin gooit. ff aansturen door de speakers heen. :)
Uitspraak van Dj Partyraiser op maandag 22 augustus 2005 om 13:29:
Idd geen tijd voor, gelijk stellen gaat terwijl je hem erin gooit, ff aansturen door de speakers heen.

yep that's it.
ik zou zorgen dat ik thuis al ongeveer weet op hoeveel % ie moet. lange mixen maak je toch niet (uitgaande van een set van 2 tot 6 minuten) dan en met een beetje mzzl hoef je niet bij te sturen.
Vind het knap als je het kan maar ik vind het echt niet bij hardcore horen. Vooral het feit dat er steeds meer mensen het nodig vinden om te gaan scratchen tijdens hardcore sets vind ik vrij vervelend. Verneukt de sets voor mij een beetje.
nou ik vind het wel iets toevoegen.. :) als je maar niet continu door blijft gaan!
scratchen is vet :jaja: (y)
 
Uitspraak van - Den= op maandag 22 augustus 2005 om 13:59:
nou ik vind het wel iets toevoegen.. als je maar niet continu door blijft gaan!

dat is het probleem juist....de meeste weten niet op welk moment het wel en niet kan....
en dan wordt het idd fucking irritant..
Ik zet mijn draaitafels nooit aan en stuur alleeen maar bij :P
 
"The ultimate scratch weapon 4"
ik vind snel mixen in een hardcoreset waardoor je soms ff moet bijsturen vetter dan dj's die wel superstrak mixen maar er eeuwen overdoen :)
maar goed daar zijn de meningen ook over verdeeld
vraagie voor eug:

waarom scratch je bijna nooit in je hardcore setjes?? Het is duidelijk dat je het heel goed kan.... helaas horen de meeste mensen het nie want ik wist nie eens dat je scratchte tot ongev. 6 maanden geleden.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 12:58:
een keertje een mega-battle: Bass-D vs Partyraiser vs Vince vs The Viper vs Vinyl Junk ofzo??

Op Children Of The Core was ie bijna zoals jij beschrijft, alleen dan zonder Vince. En dat was idd genieten hehe :D
Uitspraak van Cataclysm op dinsdag 23 augustus 2005 om 02:36:
vraagie voor eug:

waarom scratch je bijna nooit in je hardcore setjes??

nou, eigenlijk omdat het vroeger ook niet echt gewaardeerd werd of zo, ik kon het namelijk al van voordat ik een beetje bekend werd, maar het werd zowiezo weinig gedaan..

Het is de laatste tijd meer dat dj's het zijn gaan doen, en ja, aangezien ik het nog in mijn vingers had, deed ik gezellig mee natuurlijk :P
Uitspraak van E - Freak (A&E) op maandag 22 augustus 2005 om 01:49:
zou et eigelijk raar vinde as bass-d dit echt doet scratche zou hij kunne maar 2 tracks mooi mixen niet lolz , volgens mij is het een beetje gefaked heb em dit trouwens nog nooit in een set wete te doen ook niet

haha bedplasser (N)




Vet filmpje.......
bass D (Y)(Y)
Uitspraak van Bass-D op dinsdag 23 augustus 2005 om 03:58:
nou, eigenlijk omdat het vroeger ook niet echt gewaardeerd werd of zo, ik kon het namelijk al van voordat ik een beetje bekend werd, maar het werd zowiezo weinig gedaan..

Het is de laatste tijd meer dat dj's het zijn gaan doen, en ja, aangezien ik het nog in mijn vingers had, deed ik gezellig mee natuurlijk :P

:yes: zijn een hoop die er nix aan vinden idd.. de helft wel maar de helft vind er geen reet aan...

heb ik zelf ook.. ik zit in Australie, en vrienden zeggen tegen mij dat als ik mijn draaistijl in Nederland probeer te gebruiken dat ik gelijk uitgefloten zal worden :|
laatste aanpassing
Uitspraak van Rob-Art op maandag 22 augustus 2005 om 22:51:
Ik zet mijn draaitafels nooit aan en stuur alleeen maar bij

dat heet tweak scratchen!
leuk he dat scratchen, je doet maar/zegt maar wat en het heeft nog een naam ook :P
 
Artiest {SHOWLIST artist 17429, 12764}
De befaamde scratch met het applaus sampletje, nice hoor :yes:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 03:55:
Op Children Of The Core was ie bijna zoals jij beschrijft, alleen dan zonder Vince. En dat was idd genieten hehe

ik was erbij...daarom zeg ik het ook ;)
alleen vindt dat vince er eigelijk ook nog wel tussen hoort...
dus de volgende keer maar met z'n 5-en dan? :9