Bij mij thuis willen ze het ook niet, maar het gebeurd gewoon!!
Je ziet ze toch niet
ach ook al woon ik niet meer thuis,mn ouders ...vooral mn moeder vind t maar niks
Mijn ouders vinden het niet erg..Zolang het maar bij mij past en niet té overdreven wordt..
Zo'n ouders moet je hebbe
inderdaad relax`te ouders
hoorde van t weekend dat Tuané (de maori tattoeëerder die mn been heeft gedaan), en degene die mn armen heeft gedaan allebei op 25 september aanwezig zullen zijn.T begint te kriebelen...vooral als ik straks op die conventie rond ga lopen.
Ik weet bijna zeker dat je dr 1 gaat laten zette
denk....ik denk.....ik durf t niet hard op te zeggen
goeiemiddag mense
over 2 weken heb ik geen toestemming meer nodig![]()
anders was mijn moeder toch niet meegegaan
goeiemiddag mense
Hahaha.. Ik denk dat als ik daar rond loop dat ik jou daar in een stoel zie zitten met een naald in je donder
En denk dat er ook een bang zijn dat k dr later spijt van ga krijge!:DLieve ouders dus.
dat zeggen ze bij mij dan ook.. als je oud bent straks.. bla bla.....
haha denk je....ik zal iig voor alle zekerheid een dag van te voren veel appelsapgaan drinken is altijd handig als je bloed wat dikker is op die dag
Wat ik absoluut NIET kan begrijpe is dat ik geen tongpiercing mag
omdat mijn ouders al zoveel mee hebben gemaakt en nog blijven ze elkaar door dik en dun steunen
Mooi
ze hebben ook een hele lieve dochter
nou moet ik nog kiezen wat het exacte ontwerp wordt
En Dedicated, word t dan toch mijn naam?
Hahahaha.. Nu is het vrijwel zeker dat je je daar laat tatooëren.. Anders ga je geen voorbereiding treffen met je appelsap..
Ben benieuwd de 25e
ze hebben ook een hele lieve dochter
ik ben ook benieuwd met wat ik ga doen die dag haha,weet wel dat ik veel foto s ga schieten (mits ik geen naald in mn donder heb zitten)
hahaha ....wie weet...wie weet.Je bent de 1e die t te weten komt
Had je daar niet beter een knipoog achter kunne zette
maar ik ben niet zo goed in tekenen
verder zit ik er trouwens ook aan de denken om hun trouwdatum erin te zetten, maar das best een grote stap vind ik..
ik ben ook benieuwd met wat ik ga doen die dag haha,weet wel dat ik veel foto s ga schieten (mits ik geen naald in mn donder heb zitten)
kost dat geen geld dan?
ik denk idd dat ik hier spijt van zou krijgen
de tattoo misschien op hun trouwdag laten zetten is al leuk genoeg
Whehe..slijmbal
Laat maar hij doet t niet