Zo ben ook weer ff terug van weggeweest

Heb trouwens n GOEDE foto van me tattoo ook eindelijk(staat op me profiel..ben te lui vandaag

ruig weekend

)..met me nieuwe digicam

en hij's vetttttttt

(moest k ff kwijt hehehe

)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:58:
Maar nu even het verslag..
We waren er om 13.00 zoals afgesproken.. Moesten eerst nog boeken doorbladeren en de tekening moest nog gemaakt worden.. Al met al zat ik pas om 15.50 in de stoel.. Had het toen eigenlijk al gehad en er was nog niks gebeurt..
Plaatje erop geplakt en hop de naald erin.. Valt reuze mee op je arm, appeltje eitje.. Lijnen stonden erop.. Het schaduwen ging beginnen.. Dacht bij mezelf als dat alles is.. Had ik te vroeg gedacht dus.. Op een gegeven moment ga je dat echt wel voelen, want de naald gaat tig keer over dezelfde plek heen.. Na 3uur was m'n elf klaar en moest de rest van de bloemenstrook erop.. Ik was al moe voordat ie begon en had het nu wel gehad en zei tegen m'n vriend ga jij nu maar dan ga ik de volgende keer wel weer verder.. Zo gezegd zo gedaan.. Maandag wordt m'n arm dus afgemaakt, om 16.00 moet ik er weer zijn..
Hier de foto van mn elf..
Pff aardig lang dagje dus achter de rug gehad Flesh

Maar...het begin is er!

ennn hij's mooi!!

Man na 3 uur had je ook n beste houten kont ofniet?!

Wel irritant gevoel als ie steeds over het zelfde stukje heengaat ja

Maargoed..pijn = nog steeds fijn

Vin m echt toppie

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 augustus 2005 om 23:29:
idd
en aangezien heroine verslaafden de drugsbussie hebben vind ik dat de overheid wel n tattoosubsidie ofzo mag geven

Jaaaaaaaah!!!

Dan kan ik binnenkort me buddha ook al laten zetten gna gna
f*ck the tattoo t shirts!
Nah! Wou dr zelf nog 1 gaan maken

Ennuhmm ontwerp werkt me nichtje aan..duurt nog ffies..ze stuurt er gelijk n stuk of 3 op zei ze..via de post dus ja

Maar t begint weer aardig te kriebelen dus ze mag wel es opschieten

Spike (van Di-rect)
Is zowiezo n aansteller hahaha maar maakt nie uit