20 volgers · 880193x bekeken
stuur ff pb dan
Iemand nog intresse om hierheen te gaan ?
the meteors én om de hoek
en in de beffenaar
kans zit er dit ik
even overleggen met mrs.
Die van mij zit er net een paar weken op.!
zou nog wel wat op mijn andere been willen alleen weet ik nog niet wat...
ik heb wel vaak gehoord over het tattoo virus maar dat nog waarheid is is toch scary
goede gozer die roger! ik ben zwaar tevreden over mijn inkt!
ja echt top! ik was zo aan het zoeken naar een goede shop eindelijk 1 gevonden die me ook gelijk antwoorde enzo. En nu is m'n ontwerp klaar, helemaal naar m'n zin en de afspraak gemaakt
the meteors én om de hoek
en in de beffenaar
kans zit er dit ik
even overleggen met mrs.
Haha ik hoop dat ik hier gratis heen kan
Hoor het nog wel
Die van mij zit er net een paar weken op.!
Zie 'm in je album, mooi hoor!
zou nog wel wat op mijn andere been willen alleen weet ik nog niet wat...
Zou ik wel iets in dezelfde stijl/thema doen dan.
Iemand nog intresse om hierheen te gaan ?
Wel erg veel werken, dus hou als het goed is na me rijbewijs nog genoeg geld over om alvast 's rustig te gaan dromen over nieuwe tattoo.
Alle inspiratie is dus welkom.
Moet werken...
Wel erg veel werken, dus hou als het goed is na me rijbewijs nog genoeg geld over om alvast 's rustig te gaan dromen over nieuwe tattoo.
Alle inspiratie is dus welkom.
Hier the same
Ik wil wat nieuws!!!!!!!!!!!
Zat eraan te denken om me meisje wat uit te breiden.. Vleermuizen in de lucht en een achtergrondje wat uitgebreider
laatste aanpassing
Naar Dronten gaan..!
ik heb hem nu gevonden
Ik vind hem leuk,helemaal het idee erachter.
thanks!
Weet alleen nog niet precies wat en waar,maar heb er ook geen haast mee.
ik heb er ook de tijd voor genomen
nog gecondoleerd, en nice tat
dank u dank u
Ben er helemaal wijs mee
Heb laatst weer een discussie gehad met m'n kerel over de tattoos.. Hij vind dat ik er teveel wil en dat het wel vrouwelijk moet blijven
Same here
Manlief vindt wel mooi geweest nu maar ik wil nog veel meer... Vooral wat dingen laten opknappen en er één samenhangend geheel van laten maken.
Volgens mij is hij gewoon jaloers omdat ik inmiddels meer inkt heb als hij
laatste aanpassing
donateur
Same here (min of meer), mijn vrienden houden er ook niet van... Alleen mijn zus en vriendin vinden het mooi, de rest vindt het lelijk, of het boeit ze gewoon niet
Mijn maten dei vinden het juist weer mooi en denken er ook over na om 1 te nemen
Same here (min of meer), mijn vrienden houden er ook niet van... Alleen mijn zus en vriendin vinden het mooi, de rest vindt het lelijk, of het boeit ze gewoon niet
Ja, veel vinden het mooi, maar lachen mij dan weer uit omdat ik zoveel kleurtjes heb
Ja, veel vinden het mooi, maar lachen mij dan weer uit omdat ik zoveel kleurtjes heb en heb nu dan een nichtje die d'r 3 ingetikt heeft sinds april, dat dan nu wel, maar de rest van de fam kijkt er scheef naar. En nu heb ik een schoonvader die helemaal achterover gaat slaan denk Komt zijn dochter thuis met een vent die een kind heeft en ook nog tattoo's
jij schavuit
Men moet niet zo zeiken
Idd!
Maar gelukkig heb ik er geen last van. Groot deel van m'n familie, inclusief paps hebben tatts. M'n ma vindt 't ook prachtig maar vindt zichzelf nu te oud (I don't agree). En m'n vrienden zitten zelf ook onder of zijn bezig zover te komen. Vriendlief wil een sleeve en z'n rug helemaal vol, maar die moet daar dik voor sparen dus die moet nog ff wachten.
Ik hou ervan
Zie 'm in je album, mooi hoor!
Dank U...
Zou ik wel iets in dezelfde stijl/thema doen dan
Ja iets met kaarten dobbelstenen en een 8 ball ofzo.
laatste aanpassing
Heb zowiezo geen tattoo-geïnteresseerden om me heen.
Ik ook niet echt heel veel...
Voorheen was mijn nicht de 'freak' van de familie met haar 2 tattoos maar ik heb haar van de troon gestoten. God mag weten hoe ze inmiddels over mij denken
Mijn moeder vond het leuk totdat ik met tattoos op zichtbare plaatsen begon, haar vriend vindt het vreselijk (voor mij des te meer reden om verder te gaan
En verder werk ik op een kantoor dat volzit met plooirokken en parelkettingen; daar ben ik sowieso al de freak van de afdeling
laatste aanpassing
Ja, veel vinden het mooi, maar lachen mij dan weer uit omdat ik zoveel kleurtjes heb en heb nu dan een nichtje die d'r 3 ingetikt heeft sinds april, dat dan nu wel, maar de rest van de fam kijkt er scheef naar. En nu heb ik een schoonvader die helemaal achterover gaat slaan denk Komt zijn dochter thuis met een vent die een kind heeft en ook nog tattoo's
ach.... dat 'kind' was Marc z'n grootste truc... hierdoor was schoonmama meteen verkocht
maargoed we hadden het hier over een lieftallig meisje van 2 met 6 staartjes op dr koppie
Haha ik hoop dat ik hier gratis heen kan aangezien ik in de rambler werk.
Hoor het nog wel
zal wel toch
ik heb weer een mini zoethoudertje sinds vrijdag
foto
Heb zaterdag in Assen
Heb je toevallig Tattoo Mania ook gezien..?
Aangezien Tam en ik voor de deur stonden (eigen stomme schuld om niet te bellen) en er hing een briefje dat ze in Assen waren.. Maar we hadden het niet op de site zien staan..
Dus misschien waren ze gewoon kijken..
http://www.the-mean-machine.nl/basis.aspx?Lit=VIEW&QUERY=TMMU_FotoBoekGroep_FotoBoekGroep.Id=5&STARTPOS=2&Stijl=2&Tid=2&Hmi=5&Smi=12
vind het super vet eruit zien
vind het super vet eruit zien
laatste aanpassing
zal wel toch
Weet niet, zijn ze nog aan het overleggen ofzo dusja.
Tattoo Mania was op de conventie, hij had ook nog Best of the Day gewonnen op zaterdag
Nou lekker dan
Godver Chiaar, we hadden nog best door kunnen rijden ook want 't duurde tot 22u. Had Jerry de visite maar in z'n eentje vermaakt
Nou ja, over een week of 2 maar weer die kant op.
Deze komt op mun been mare die schedel wil ik als schaduw in de schoppenaas hebben
[albumelement=44067633]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=40336161]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=44067631]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=44067634]{element is niet toegankelijk}
en de rest zijn gewoon mooie tattoo's
voor de rest check mun album
[albumelement=44067633]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=40336161]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=44067631]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=44067634]{element is niet toegankelijk}
en de rest zijn gewoon mooie tattoo's
voor de rest check mun album
laatste aanpassing
Zielig een andere tattoo kopieeren
voor mij heeft het een andere betekenis dus niks kopiere
http://www.the-mean-machine.nl/basis.aspx?Lid=3&Lit=VIEW&QUERY=TMMU_FotoBoekGroep_FotoBoekGroep.Id=5&STARTPOS=2&Stijl=2&Tid=2&Hmi=5&Smi=12
vind het super vet eruit zien laatste aanpassing 29 september 2008 12:54
tattoeerder harry is cool en goed gevoel erbij, heb de mijne dr ook laten zetten helaas geen mooie foto ervan !!