20 volgers · 879619x bekeken
ik zou zoiets echt nooit laten zetten
ik ook niet
ten eerste weet je niet wat er staat
en ten 2de waarom een lettertype die vrijwel niemand kan lezen
ik ook niet
ten eerste weet je niet wat er staat
en ten 2de waarom een lettertype die vrijwel niemand kan lezen
Daarom, en ik vind het nog niet eens mooi ook niet.
Dan heb ik liever gewone letters die iedereen kan lezen.
waarom gaat de tijd zo langzaam
I don't know.
Ik ben me alweer aan het bedenken wat het volgende wordt.
Het is maar de vraag of het r echt staat hè
Ook dat, maar echt Gerard heten (oerhollands) en dat dan in 't Chinees willen
lijkt me eerder
ze kunnen de meeste westerse namen niet eens schrijven
gewoon weg omdat bepaalde letters niet bestaan in het chinees
Klopt. Ik heb 't ooit bij de chinees (
Daarom, en ik vind het nog niet eens mooi ook niet.
Ja ok maar dat is natuurlijk smaak
Nou vanavond weer een besluit genomen wat betreft tattoo dus ik heb zo'n vermoeden dat ik al wel ruim voor kerst weer geprikt word
laatste aanpassing
Ook dat, maar echt Gerard heten (oerhollands) en dat dan in 't Chinees willen .
Ja maar dan kun je toch gewoon de betekenis van je naam opzoeken en dan dat laten zetten
Nou vanavond weer een besluit genomen wat betreft tattoo dus ik heb zo'n vermoeden dat ik al wel ruim voor kerst weer geprikt word
Wat dan..? Wat dan..?
zij wilt een lotus maar ik heb de die man die me heb gezet de vrije hand gegeven nu heb ik er ook 1
Wheh, boeit dat dan?
Lotus is volgens mij (naast sterren natuurlijk) een van de meest voorkomende symbolen man, net als cherry blossom...
ik zou eerst getattoeerd gaan worden en ik wilde een lotus (en de naam ryan van mijn zoon)
een lotus staat voor veel moois en betekend voor mij nog veel meer extra
en nu is hij eerder dan mij getatoeerd en heef thij de lotus al
boeiend... dan mag je nooit meer wat laten zetten...
Ja maar dan kun je toch gewoon de betekenis van je naam opzoeken en dan dat laten zetten
Dat is waar, maar dat doen de meesten niet
Wat dan..? Wat dan..?
Ga ik jou niet vertellen
zij wilt een lotus maar ik heb de die man die me heb gezet de vrije hand gegeven nu heb ik er ook 1
haha lkkr belangrijk ook, vind dat een lotus wel hoort als je Japans iets doet. Mensen hebben draken, koi karpers, water, lotussen, vlammen etc etc..
Een klavertje vier kan ook leuk zijn bij een Japanse arm, alleen dat klopt weer niet helemaal he
Doe gewoon wat je wil.
me vriendin heeft vorige week een fotoshoot gehad en ze komt bij een expositie te hangen van tattoos van maria afbeeldingen
![[img width=466 height=700]http://94.100.113.112/351300001-351350000/351325401-351325500/351325497_6_HNNt.jpeg[/img]](http://94.100.113.112/351300001-351350000/351325401-351325500/351325497_6_HNNt.jpeg)
![[img width=466 height=700]http://94.100.113.112/351300001-351350000/351325401-351325500/351325497_6_HNNt.jpeg[/img]](http://94.100.113.112/351300001-351350000/351325401-351325500/351325497_6_HNNt.jpeg)
Heb ik helaas geen verstand van, maar die tattoo die je nu hebt is wel gruwelijk trouwens! laatste aanpassing 11 september 2008 10:01
Dankjewel!! Ben er ook heel trots op..
me vriendin heeft vorige week een fotoshoot gehad en ze komt bij een expositie te hangen van tattoos van maria afbeeldingen
Wauw... Heel vet
Toen we haar eind mei op de conventie in Amsterdam zagen was hij nog half ingekleurd... Damn, wat is het mooi geworden
zo denk ik er ook over
maar ja ieder zijn ding
boeiend... dan mag je nooit meer wat laten zetten...
boeid me ook niet wat anderen hebben
ga het ook niet helemaal uitleggen
gaat me er om wat mijn ex heeft
wil niet het zelfde als hem hebben dadelijk
maar ja de mijne wordt in kleur das zo en zo heel anders
boeid me ook niet wat anderen hebben
ga het ook niet helemaal uitleggen
gaat me er om wat mijn ex heeft
wil niet het zelfde als hem hebben dadelijk
maar ja de mijne wordt in kleur das zo en zo heel anders
Welja joh, je kan er zo veel moois mee
heb vandaag een afspraak gemaakt 4 okt ga ik verder met mijn rug
sta voor 4 uurtjes
1 uur tekenen en 3 uur er aan geloven
sta voor 4 uurtjes
1 uur tekenen en 3 uur er aan geloven
T valt niet mee om een fatsoenlijke foto van de kleuren te maken maar jullie zullen het hiermee moeten doen
Iemand tips btw? Wel flits/geen flits met of zonder licht erbij? Er schijnt een 'speciale' manier te zijn waardoor de kleuren wel 1 op 1 overkomen
Nice Ben echt benieuwd naar het eindresultaat Ben alleen niet zo van de kleur groen, maar dat is echt een kwestie van smaak
Thanks, ik hou je op de hoogte
Ben deze keer trouwens aan het smeren met uierzalf ipv vaseline (want die zooi plakt zo aan je kleren) en ik moet zeggen dat het tot nu toe goed bevalt, mn shirtje is nog mooi schoon
Die amerikanen zweren bij bodylotion, gewone huis-tuin-en-keuken-bodylotion, zonder parfums e.d. Paar keer per dag insmeren. Werkt ook erg goed