voor de liefhebbers
http://www.grotekerk-alkmaar.nl/evenementen/tattooconventie2008/tattooconventie.htmlaatste aanpassing 20 augustus 2008 22:27
nou ja hier zie je me andere 2,
een indonesische bloem en me achternaam met sterretjes
maak jij ff de blits
zou hem in de toekomst kunnen laten doortrekken over mijn been
Ik ga ook laseren, enkel met de reden om het lichter te maken om zodoende een betere cover te kunnen plaatsen
Amor Vincit Omnia (liefde overwint alles) en op me voet de naam van mn zoon: Jayden
maar dan ben ik er echt klaar mee
klinkt erg mooi heb je misschien een foto ervan?
vertel
ik wil het eigelijk ook laten doen
maar twijfel nu toch wel
veel geld en de ja hoe komt het er uit te zien
los van de pijn want deat kan ik wel hebben denk ik
enkel met de reden om het lichter te maken om zodoende een betere cover te kunnen plaatsen
okee, ik had het dit plan, een grote havik, de kop en snavel een stukkie in me nek waarna die ze vleugels uitslaat boven me borst en schouderblad
ik had laaatst maori tattoo laten zetten moest er bijna 3 uur voor zitten
dat was wel minder,
okee, ik had het dit plan, een grote havik, de kop en snavel een stukkie in me nek waarna die ze vleugels uitslaat boven me borst en schouderblad
Zo iemand zag ik lopen met een FENIX. Echt super gek! Kop aan de zijkant van de nek, lichaam naar beneden.. vleugel 1 over de borst ( heel de lichaam ) en de andere vleugel over beide schouderbladen. SUper idee!
Zo iemand zag ik lopen met een FENIX. Echt super gek! Kop aan de zijkant van de nek, lichaam naar beneden.. vleugel 1 over de borst ( heel de lichaam ) en de andere vleugel over beide schouderbladen. SUper idee!
3 uur valt toch wel vol te houden, nou ja ligt aan de persoon. Die maori die mij tattoeëerde was 6 uur bezig op mn hood...ook niet bepaald een pretje.
ik laat hem binnenkort weer uitbreiden
Jij mist dan ook net die paar hersencellen om pijn te kunnen registreren
Wanneer ga je weer verder
ik had laaatst maori tattoo laten zetten moest er bijna 3 uur voor zitten
dat was wel minder, maar het resultaat mag er zijn