Niet iedereen over 1 kam scheren he
hoe bedoel je ?
een goeie keuze maken of zo
of niet met de rest mee lopen
Er zijn maar weinig echte inkt-verslaafden die hun eerste tattoo nog steeds zo waarderen als toen ie vers was...
een 16-jarige denkt niet voor zichzelf...
Er zijn maar weinig echte inkt-verslaafden die hun eerste tattoo nog steeds zo waarderen als toen ie vers was...
Zoals Rinto laatst al zei, je eerste tattoo is altijd te klein, en van kleine tattoo's krijgt men het snelst spijt (grote tattoo's worden beter overdacht)
Zoals Rinto laatst al zei, je eerste tattoo is altijd te klein, en van kleine tattoo's krijgt men het snelst spijt (grote tattoo's worden beter overdacht)
'nu heb ik 's werelds ballen beter vast'
je eerste tattoo is altijd te klein,
allmost never at the right place...
Sta niet helemaal recht overigens haha
Dit is de mijne tussen mijn schouderbladen:
En hoeveel zullen er met een of andere 'sambal-bij gerecht' rondlopen
Uitspraak van DJ Ricos op vrijdag 27 juni 2008 om 10:45:
weinig tattoo-loze mensen die er eigenlijk nog naar kijken!!!
Kom 's een dagje tussen de studenten zitten, dan ben je gelijk van dat wereldbeeld af
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 27 juni 2008 om 10:48:
Uitspraak van DJ Ricos op vrijdag 27 juni 2008 om 10:45:
weinig tattoo-loze mensen die er eigenlijk nog naar kijken!!!
Kom 's een dagje tussen de studenten zitten, dan ben je gelijk van dat wereldbeeld af
Of op een accountantskantoor...
oals Rinto laatst al zei, je eerste tattoo is altijd te klein, en van kleine tattoo's krijgt men het snelst spijt (grote tattoo's worden beter overdacht
Inmiddels vraag ik me ook steeds vaker af of er niet gewoon "nr 31: Peking eend met witte rijst" staat
Heel erg waar...
Ik maakte ook op mijn 18e de fout om iets op mijn enkel te laten zetten waarvan ik dacht dat het 'belofte' betekende.
Inmiddels vraag ik me ook steeds vaker af of er niet gewoon "nr 31: Peking eend met witte rijst" staat
accountantskantoor...
Ga naar de chinees, laat je je tattoo zien.. Als dan witte rijst met Peking eend staat dan krijg je dat wel mee
![[img width=481 height=700]http://85.17.225.73/277700001-277750000/277749401-277749500/277749469_6_it1w.jpeg[/img]](http://85.17.225.73/277700001-277750000/277749401-277749500/277749469_6_it1w.jpeg)
Tibi.die werkt 1x in de week op zondag bij tattoo palace waar me vriendin ook werkzaam is!
en in augustus gaat die de wereld rondtrekken dus dan moet die af zijn
maar hij is idd gruwlijk
rugstuk van me vriendin na 3 sessies
Was het wat ?
Ik heb ook weer een nieuw idee
Van af me buddha op me onderrug met 2 slingers zeg maar richting me ribben en dan naar voor richting me hart en daar nog een mooi iets neer te zetten..
Jaren plan
Wauw... Vet hoor!
Volgens mij heb ik deze op de tattoo convention gezien... Is jouw vriendin van 'Ragdoll'?
Ze heeft op de conventie echt een ontzettend vette tattoo op het onderbeen van een vriend van me gezet
Is dat wat?
Wil volgend jaar ook gaan. Beetje met de auto rondtrekken enzo, maar ben bang dat we ons gaan vervelen
Iemand vannacht op discovery Miami Ink gezien? was voor t eerst gister, wel een leuk programma over een stel vrienden die een zaak openen.
ja klopt, heeft ze bij die vriend van jou rock,n roll gezet op het onderbeen? ik was daar namelijk zelf ook bij?
noorwegen