Partyflock

Forumonderwerp · 804425

Waarschuw beheerder
+7-2
donateur
Nou dames en heren van het goede leven.. Vorige is gesloten om werkelijk niks.. Dan hier maar weer verder.. :p

Ohw ja.. Voor de mensen die niet op de vorige zijn geweest.. Als je zegt, de mijne is het mooiste, plaats dan ook ff een foto erbij.. :jaja:

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op vrijdag 9 mei 2008 om 14:46:
Lijkt wel of iedere zomer weer....meer tatts te zien zijn, overal waar ik kijk zie ik grote,kleine inktvlekken. De blikken die we naar elkaar werpen zijn geweldig....soms merk je de jaloezieteit mrja dat hoort er ook bij natuurlijk

Heel herkenbaar, ging net ff wat ijs halen voor op kantoor en kwam al het e.e.a. tegen bij de benzinepomp :lol:

Goeiemiddag trouwens b)
Waarschuw beheerder
Y@KUZA: Vet trouwens je avatar. Heb dat blad laatst in Newcastle gekocht, weet jij toevallig of het uberhaupt ergens in Nederland te krijgen is?

Waarschuw beheerder
Thanks! Op de website, http://inkedmag.com/, onder de knop 'digital edition' kun je hem gratis lezen (eenmalig je emailadres invullen) en dan sturen ze je ook een mail als het nieuwe magazine weer online staat. Ik heb geen idee of het daadwerkelijk in NL te koop is
Waarschuw beheerder
Super vet.

Kan ik daar weer een tijdje vertoeven.

Prettig weekend alvast!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] BAUHAUS op vrijdag 9 mei 2008 om 15:19:
Heb dat blad laatst in Newcastle gekocht, weet jij toevallig of het uberhaupt ergens in Nederland te krijgen is?

hier in Gent ligt het ook in de winkel, je betaalt er alleen een 10tje voor :)
Uitspraak van ink passion op donderdag 8 mei 2008 om 19:57:
thnx collega,s

Uitspraak van Freak-1986 op donderdag 8 mei 2008 om 09:10:
heb je ook door king of kings laten zetten? neem aan van wel cool gedaan iig! hoe lang heb je in totaal gezeten?

ja bij king of kings laten zetten en ongeveer 15 uur aan mn been liggen te prikken.

hier betere foto,s.

:respect: heel erg mooi stukkie bodywerk
Waarschuw beheerder
Gekkenhuisss: heel gaaf!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ink passion op donderdag 8 mei 2008 om 21:55:
als je goed naar de tattoo kijkt zie je bij de boksbeugel 2 uitgeslagen tanden erbij liggen

whaha vet! maarreee zo extreem hard hoeft me kies er niet uitgemept te worden hoor:X

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 22:23:
ik vind er echt niks aan!

aah joh zeikerd ;P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 22:23:
idd hier hetzelfde, binnenkort ff naar de conventie van a'dam gaan eind mei, om inspiratie op te doen voor de binnenkant bovenarm + complete onderarm

:O jij bent net geweest!!:lol:
ja baal wel dat k dr niet heen kan hoor..ff kijken of k n vriend van me om kan kopen om ffies mee te gaan loeren O:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 23:40:
old schoool is cool!!

duh O:)

God bless tattoo's

damn right:kwijl:
pffff weer leuke dingen gezien deze week in de winkel :kwijl: :honger:
en dan loop je lekker met je dikke werkpolo :rot: soooo unfair!!

Waarschuw beheerder
hoef nog lang niet te werken... O:) Lucky me...
half juli pas weer.. en met dit weer..

sorry... ik stop al ;) :lol:

Weet een van jullie misschien waar Jacky uit Nijmegen is gebleven?
Kan m nergens meer terugvinden.... werkt ie niet meer?
En zoja.... weet iemand waar?
Artiest Ricos
Waarschuw beheerder
Nouuuu nog maar 17 daagies en dan ben ik aan de beurt haha
Wat duurt dat wachten lang zeg pffff

@ Gekkehuis, echt super tof ziet hij eruit!!! (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 21:43:
hoef nog lang niet te werken... Lucky me...
half juli pas weer.. en met dit weer..

ohhh jaloerssss ;)
maarja jij kan lekker genieten van je kleintjes thuis..dat is wel helemaal super natuurlijk:D

al zou k met dit weer niet graag n verse tatt willen hebben:nee:
wil de zon in:jaja: en niet alles af moeten dekken enz pfff..na de zomer ga k wel weer lekker onder de naald:9
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt wel of iedere zomer weer....meer tatts te zien zijn, overal waar ik kijk zie ik grote,kleine inktvlekken.

Nou idd!! Ben net een kwartiertje terug uit Parijs, naar Disney geweest..ik heb echt de lelijkst gezette tattoo OOIT gezien daar :O! Had bijna gevraagd of ik een foto mocht maken :$.

Laikra ken je toevallig ook op vrijdag? (tattoo conventie) of ken je alleen op zaterdag/zondag?

Vrijdags overdag gaat zeker niet lukken! Weet niet tot hoe laat 's avonds 't is? Kom er langs vanuit m'n werk :p.
Edit: Zie net dat 't tot 23u is. Als je er 's avonds bent is dat voor mij geen probleem :).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 17:30:
jij bent net geweest!!

en ik wil weer :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 17:30:
ja baal wel dat k dr niet heen kan hoor

Haal je wel op met de motor :p
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op maandag 12 mei 2008 om 00:24:
Vrijdags overdag gaat zeker niet lukken! Weet niet tot hoe laat 's avonds 't is? Kom er langs vanuit m'n werk .
Edit: Zie net dat 't tot 23u is. Als je er 's avonds bent is dat voor mij geen probleem

Ik laat je uiterlijk eind van de week weten op welke dag ik ga;)
Waarschuw beheerder
mama op mijn onderarm

Waarschuw beheerder
(H) en wie komen we dit weekend tegen @ pinksterpar-t

[img width=640 height=480 cacheid=000f6e8f002b6afa828415531a023cc4b8]https://album.partyflock.nl/40205002.jpg[/img]

:D was gezellug

:x lijkt alleen wel duo penotti, ik wit zij bruin :lol: kheb nog wat in te halen kwa zonuren :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ghe ghe, valt me op dat mensen met tattoo's altijd het eerste in hun blote buik lopen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 13 mei 2008 om 09:18:
ghe ghe, valt me op dat mensen met tattoo's altijd het eerste in hun blote buik lopen

nou trust me ik ben meestal de laatste die zijn shirt uitdoet, vindt dat meestal op feesten gewoon ranzig van die bezwete lijven die je tegen je aan krijgt :p maar afgelopzen zondag, buiten, damn wat was het warm :o

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 13 mei 2008 om 09:18:
ghe ghe, valt me op dat mensen met tattoo's altijd het eerste in hun blote buik lopen

zonde, de tatt zoveel mogelijk beschermen tegen de zon, word hij ook niet minder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 10:26:
zonde, de tatt zoveel mogelijk beschermen tegen de zon, word hij ook niet minder

Mwoah, ben ik niet met je eens. Als ik voor de rest van mijn leven geen korte broek (of een mouwloos shirt) meer aan kon doen ivm mijn tattoo's, dan had ik ze niet genomen.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 13 mei 2008 om 10:36:
ben ik niet met je eens.

toch breekt de uv straling inkt af

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 13 mei 2008 om 10:36:
Mwoah, ben ik niet met je eens. Als ik voor de rest van mijn leven geen korte broek (of een mouwloos shirt) meer aan kon doen ivm mijn tattoo's, dan had ik ze niet genomen..

idd :) gewoon goed smeren, zon is voornamelijk slecht voor je tatt in genezingsfase, dan echt uit de zon blijven (althans dat is mij verteld ;)) gewoon lekker genieten van dit weer (H)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 10:45:
zon is voornamelijk slecht voor je tatt in genezingsfase

klopt, omdat de nieuwe huid nog te dun is en teveel straling doorlaat, waardoor de inkt kan verkleuren

Natuurlijk helpt goed insmeren
en het verschil zal minimaal wezen als je insmeert en in de zon gaat zitten maar ik zie ook mensen die hun tattoo nooit insmeren :loser:
Waarschuw beheerder

ongetwijfeld, maar daarom hoef je niet de rest van je leven binnen te blijven ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon zo'n wit gewaad aantrekken wat ze ook in het midden-oosten dragen :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 10:51:
en het verschil zal minimaal wezen als je insmeert en in de zon gaat zitten maar ik zie ook mensen die hun tattoo nooit insmeren :loser:

heheheh, thanx boii :lol:

idd :) gewoon goed smeren, zon is voornamelijk slecht voor je tatt in genezingsfase, dan echt uit de zon blijven (althans dat is mij verteld ;)) gewoon lekker genieten van dit weer (H)

heheh, ik hou het 3 weken goed uit de zon en smeer dat jaar nog wel, maar verder zit ik lekker hoor. Smeer mezelf nooit in (enkel nu met m'n jongetje omdat als ik het doe hij het ook wilt :X :lol: ), vind het bere-kut altijd...

Waarschuw beheerder
Als ik op dagen als vandaag meer dan zomaar een paar minuten de zon in ga dan smeer ik er toch altijd een lekkere laag factor 30 (oid) op (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 11:59:
heheh, ik hou het 3 weken goed uit de zon en smeer dat jaar nog wel, maar verder zit ik lekker hoor. Smeer mezelf nooit in (enkel nu met m'n jongetje omdat als ik het doe hij het ook wilt ), vind het bere-kut altijd...

stelletje mazzelpikken.... ik moet sowieso smeren... met mijn hollandse bleken sproetenhuidje... helaas heeft de middelste mijn huid :/ de andere 2 hebben papa's huidje (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 13:54:
stelletje mazzelpikken.... ik moet sowieso smeren... met mijn hollandse bleken sproetenhuidje... helaas heeft de middelste mijn huid :/ de andere 2 hebben papa's huidje (Y)

Wheheh, zitten, rood aanbakken, vervellen en weer opnieuw zeker? :lol:
Ik ben zwart met een vingerknip :lol: (L)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 13:38:
Als ik op dagen als vandaag meer dan zomaar een paar minuten de zon in ga dan smeer ik er toch altijd een lekkere laag factor 30 (oid) op (Y)

Had eens een witte tiet omdat ik enkel m'n papegaai'tje had ingesmeerd heheheh.
Als ik zo dicht zit als jou, smeer ik het wel meer bij misschien...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 14:36:
Had eens een witte tiet omdat ik enkel m'n papegaai'tje had ingesmeerd heheheh.
Als ik zo dicht zit als jou, smeer ik het wel meer bij misschien...

ik probeer altijd netjes binnen de lijntjes te smeren jwt :lol:

Waarschuw beheerder
Heheheh, een tribal is te veel werk joh :lol:

Waarschuw beheerder

pff tell me about it! die op me rug is zwaar lichter geworden maarja wil m toch iets uitbreiden en bij laten werken :) heb ook zo'n idee dattie zowiezo vanaf begin af aan al niet al te best is ingekleurd:X
maarja eigenwijs he:$ 8)

maarjaaa smeren moet k toch met me sproetenkop 8)
heb n enorme lichte huid die snel verbrand..behalve me armen, buik en rug :woep:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 14:36:
Wheheh, zitten, rood aanbakken, vervellen en weer opnieuw zeker?

Hey dat klinkt als mij 8).
Verbranden tot blaren aan toe (en 't niet voelen :P), vervellen en weer wit (Y)! Altijd leuk om op de laatste dag van je vakantie in een zonnig oord te horen 'ben je er net?' :lol:.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 19:50:
maarja eigenwijs he

Het heeft zijn leer momenten dan wel weer, lijkt mij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
om 12 uur ga ik me eerste tattoo late zette :cheer:
Waarschuw beheerder
zondag de gehele dag in de shop hangen voor me vriendins backpiece sessie2

en maandag bespreken voor me gehele onderbeen,en in juli me voeten vol

goed bezig

:cheer:

Waarschuw beheerder
Net ff lopen surfen en toen kwam ik deze tegen

[img width=498 height=492]http://img175.imageshack.us/img175/2152/afbeelding2ya9.png[/img]

Niet verkeerd :cheer:

Waarschuw beheerder
[img width=506 height=692 cacheid=000f70e7002b6f8ce77026431a023d0bee]http://i32.tinypic.com/160sz6w.jpg[/img]
dees wil ik denk ik laten zetten
is van rihanna
maar ben dr echt verliefd op
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 14:25:
is van rihanna
maar ben dr echt verliefd oplaatste aanpassing 15 mei 2008 14:26

Als ik jou was, zou ik er in ieder geval een paar kleine aanpassingen in doen qua vorm of kleur... Exact kopieëren zou wel erg fantasieloos zijn ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 10:26:
om 12 uur ga ik me eerste tattoo late zette

wel ff een fotootje hier posten he:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 14:25:
is van rihanna
maar ben dr echt verliefd op

? :/

Uitspraak van kale_81 op donderdag 15 mei 2008 om 13:03:
en maandag bespreken voor me gehele onderbeen,en in juli me voeten vol

Hopakee!

Ik zal ff inspiratie opdoen op de conventie binnenkort in a'dam en dan maar ff afsrpaak maken bij rinto voor me binnenkant bovenarm
Waarschuw beheerder
ik ben ook in amdam op de conventie,me vriendin moet 3 dagen werken daar,dus beetje me tijd verdoen en haar helpen zowaar nodig

ook leuk gister met me vriendin en haar dochterje wezen zwemmen, wrom kijkt iedereen ons zo aan :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kale_81 op donderdag 15 mei 2008 om 15:03:
dus beetje me tijd verdoen

moet vast wel lukken :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 14:05:
Net ff lopen surfen en toen kwam ik deze tegen

Hoppa, kom maar bij pappa :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kale_81 op donderdag 15 mei 2008 om 15:03:
amdam op de conventie

zondags (1 juni) gaan wij dr ff kijken
Waarschuw beheerder
Yakuza > Hoest eigenlijk met de tatt van jouw meisje? Heeft ze nog "uitbreidings"-plannen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op donderdag 15 mei 2008 om 15:47:
Yakuza > Hoest eigenlijk met de tatt van jouw meisje? Heeft ze nog "uitbreidings"-plannen?

:lol: jazeker, ik heb het idee dat de rest van dr rug ook nog dicht gaat (japanse achtergrond) maar ze wil ook graag een stuk op dr onderarm dus wat er het eerst aan gaat weet ik eigenlijk niet :d, ikzelf heb de 1ste week van juni een afspraak staan en ga daarna pas weer na de zomer verder. Misschien doet ze in A'dam nog leuke ideeen op
Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe gister kwam m'n vent weer met iets nieuws..hij krijgt dus al z'n hele rug vol (duurt nog wel ff, eerst sparen) en nu wil ie toch eigenlijk z'n arm ook wel :lol:.
Ik vind 't allemaal best :kwijl:!

Denk dat ik ff ga bellen naar de tattooshop wanneer ze tijd hebben voor m'n rug, zo duur is 't niet dus 't liefst nog ff voor de zomer :D. Had eigenlijk begin mei gewild, blij dat ik dat niet heb gedaan met dat weer van de laatste weken :O!

Lexieflexie, al enig idee wanneer je gaat?
Waarschuw beheerder
[img width=165 height=216 cacheid=000f714a002b709e593b916c1a023d16c0]http://www.relache.com/tattoo/movie/dusk_dawn/clooney_arm.jpg[/img]

De tattoo die George Clooney draagt in de film "From Dusk Till Dawn"
Maar kan geen enkele tattooist vinden die hem zet :(

Waarschuw beheerder
Wil de initialen van mn ouders in elkaar verwerkt hebben op de binnenkant van mn pols
Jammer genoeg zijnd e letters P en A niet zo mooi te verwerken in elkaar :(