Ja dat wel maar hoor en zie het extreem veel de laatste tyd..apart!
Jah viel me ook al op..maja wilde op me 14e die tattoo al hebben en me ouders hebben altijd gezegd als jij 18 bent dan betalen we hem voor je.. alleen als je hem dan nog steeds wilt en die wil iksterren zijn gewoon mooi en neutraal.. vind ik dan!!
Jah viel me ook al op..maja wilde op me 14e die tattoo al hebben en me ouders hebben altijd gezegd als jij 18 bent dan betalen we hem voor je.. alleen als je hem dan nog steeds wilt en die wil ik sterren zijn gewoon mooi en neutraal.. vind ik dan!!
Mooie gedachte..
zal die zaak nog wel bestaan na al onze leuke berichten op de site
PETTY'S ART
iemand bezwaar tegen als ik jullie "gebruik" voor de site?
http://www.angelfire.com/trek/anti-petty-art/tattoos
Haha jah k dacht..die kan nog wel een vriendje gebruiken haha just kiddin'
Me vader vind het echt niks die tattoo op me rug maarja..hij praat er niet over
Hij praat ook niet over zn herseninfarct,
merk nu wel dattie afbegint te takelen..zachter praten, gehoor word slecht, zien ook
Maar wil dan in respect voor me beiden ouders voor die moeilijke periode enzo toch n mooi teken ergens hebben
Die Pretty Art tattoo s....is toch ongelooflijk...tattoo s die gezet worden door kinderen,of is dat fake?Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich zomaar laat tattoeëeren door een kind,absolute huidverminking.In welk land is dat eigenlijk?
Mooie gedachte maar t teken ervoor gaat moeilijk worden ben ik bang..
Die Pretty Art tattoo s....is toch ongelooflijk...tattoo s die gezet worden door kinderen,of is dat fake?Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich zomaar laat tattoeëeren door een kind,absolute huidverminking.In welk land is dat eigenlijk?
haha ja een sabsel had ik er nog niet instaan
Hmmm...Ja moet wel iets speciaals zijn..
Misschien iets waar je vader van houd ofso, of zn eerst letter..?
http://www.angelfire.com/trek/anti-petty-art/tattoos
Ennuhh Flesh al zin in morgen??
Me nichtje is echt al druk bezig met me ontwerp man![]()
Jazeker heb ik zin in morgen..!!
Om 13.00 zit ik in de stoel..
Beters..!! Dus jij gaat binnekort ook weer onder de naald..??
Bloemenstrook werd het he?!
Wou eigenlijk rond de winter of begin volgend jaar maar ach..duurt ook nog maar n paar maandjes
Een soort van bloemenstrook met elfjes en vlinders..
Begin op mn arm, daarna gaat ie door mn tribal op mn rug, dan over mn buik en uiteindelijk eindigt ie op mn been..
Nu is het ook goed te doen.. Zulk heet weer en veel zon hebben we ook weer niet dit jaar..
En die paar maandjes.. Ach wat maakt het uit.. We kunnen gewoon niet wachten.. We zijn Slaves to the Needle..
Super vet! Word vast heeeeeeel mooi
Vind t wel wat hebben bloemen met vlinders en elfjes
Beetje sprookjes achtig
Jahh dat zeker maar moet ook ff weer sparen :bllos:
Denk dat het zowiezo eind dit jaar begin volgend jaaar wel word
Moet ook wachten op de ontwerpen nog dus..
En vrijdag ga ik weer n digicam halen en dat hakt er ook wel weer in
Als die andere nou nog leefde dan had t me weer ruim 300 euro gescheeld
Ennnn we gaan zondag nog naar Batavia stad...dan kom k echt niet met lege handen thuis hoor
![]()