gewoon jezelf blijven en als t hun niet bevalt...jammer dan...!!!! zolang je vriendin je leuk vindt is t toch goed...
voila... dit is het antwoord
ja maar die ouders kom je toch wel tegen, en vaak luisteren de jongens/meisjes ook naar hun ouders dus als die je niet mogen heb je toch een minpuntje zeker als haar/zijn ouders erg belangrijk zijn voor hem/haar....
ja maar die ouders kom je toch wel tegen, en vaak luisteren de jongens/meisjes ook naar hun ouders dus als die je niet mogen heb je toch een minpuntje zeker als haar/zijn ouders erg belangrijk zijn voor hem/haar....
Want?? As zij mij niet aardig vinden kan ik niet wakker van liggen hoor, sterker nog, des te meer excuus om NIET te hoeven gaan
Daarom heb jij denk ik ook geen relatie!
Aanpassen is heel belangrijk, je vriendin zou t niet echt leuk vinden als jij haar ouders niet mag...
Als haar ouders hem niet mogen dan werkt dat echt wel door op het meisje zelf! ik heb ook een relatie beeindigd omdat mijn moeder hem niet mocht want mijn moeder is mijn beste vriendin!
Als haar ouders hem niet mogen dan werkt dat echt wel door op het meisje zelf
Ik heb wat mindere periodes gehad met mn schoonfamilie, ze vonden me te anders enzo
Maar nu merken ze toch wel dat IK degene ben die hem gelukkig maak, met mij leeft hij samen, dus er zit niks anders voor ze op dan me gewoon te accepteren hoe ik ben!!!
geen idee wat ik zou doen...kheb nu echt keileuke schoonouders!! Ga gewoon lekker met mn schoonmamsie wat drinken in de stad enzo...gezellie
ik zou echt de relatie neit opgeven alleen omdat het niet klikt tussen mij en me schoonouders bevoorbeeld..
zou gewoon eens goed met ze praten..
Wat nu als je partner het om die reden wel op zou geven en je wel wil praten met je schoonouders en pogingen hebt gedaan.... maar hun willen dat niet!
Wat doe je? Ontwijk je ze, ga je juist de confrontatie aan?