Partyflock

Forumonderwerp · 803968

Waarschuw beheerder
Stel je hebt al een tijdje een relatie maar haar of zijn ouders zijn niet je favorietjes.... Wat doe je? Ontwijk je ze, ga je juist de confrontatie aan? Zou je je liefde ervoor opgeven, want sja je schoonouders kun je misschien niet kiezen maar wel verliezen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2005 om 13:18:
Wat doe je? Ontwijk je ze, ga je juist de confrontatie aan?

Ha, naja ik blijf heel erg mezelf altijd(wel gewoon fatsoenlijk natuurlijk) maar mijn exschoonouders mochten me in het begin ook niet (OH ik zat aan hun kleine onschuldige dochter :P)...

Maar na 14 maanden relatie vonden mijn schoonouders het erger dat het uitging dan me ex :P

Het duurde even maar daarna ging het prima... Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van schoonouders... ik respecteer hun huisregels en hun mening gewoon.

Waarschuw beheerder
geen last van!!

Waarschuw beheerder
ik heb er ook last van gehad, maar ik had er gewoon schijt aan. Kwam gewoon niet zo vaak bij m'n vriend langs, hij meer bij mij...probleem opgelost :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDNSS op maandag 22 augustus 2005 om 15:44:
compleet schijt aan....je hebt toch geen relatie met je schoonouders??? en ze ontwijken al helemaal niet..ze ontwijken mij maar !!!

heb je bij mij geen last van

Waarschuw beheerder
nice :D leuk om echt totaal verschillende meningen te zien...

Denk dat het ook afhangt van de mensen zelf, bij de een kun je veel meer als een ander , en bij de ander val je sneller in de smaak als bij de een...

:$ zucht

Waarschuw beheerder
nee zou het niet uit maken