Naast de bekende line-up van Qlubtempo kunnen we verklappen dat er nog een surprise act aankomt.
bron www.q-dance.nl
wie zall het zijn dana ? ik hoop van wel !!
bron www.q-dance.nl
wie zall het zijn dana ? ik hoop van wel !!
| Betreft: | evenement: Qlubtempo 2001, zaterdag 8 oktober 2005 om 21:00 |
heb dit topic ff van begin tot eind gelezen en moet zeggen dat ik het eens ben met NZM X
en ja, DANA hoort er ook bij! ben ook niet echt blij met hoe ze de laatste jaren draaide, maar haar eerste cd deepack-drop out geweldige plaat! als ik die hoor krijg ik echt zin om helemaal uit mn dak te gaan!!
ik zit nu ff de platen die op de website van Qlubtempo staan te luisteren en pff.... kippevel!
hoop echt dat QT2001 8 okt. 2005 het gevoel van Qlimax 8 dec. 2001 een beetje kan evenaren, want dat was in mijn ogen nog steeds 1 vd beste feesten waar ik ooit ben geweest! Een heerlijk duister aangeklede HMH, topDJ's + topplaten en de volumeknop op max volgens mij. krijg nog tranen in mn ogen (figure of speach) als ik er aan terugdenk!! (he NZM X, waar heb ik dat eerder deze week nou eerder gehoord?? hehehehe)
zit al tijdje te wachten op een feest als dit, maar het mocht niet zo zijn heb alle feesten van afgelopen zomer ookal moeten missen en deze wsl dus ook..
Dan maar hopen op Scot Project als suprise act!
Een vriend van mij heeft een mailtje gestuurd aan dana of zij de suprise act was, omdat hij had gezien dat ze ook in de lucky draait 8 oktober. Iemand van haar management heeft daarop gereageerd en ze komt niet. Het was wel de bedoeling dat ze zou komen draaien, maar door de boeking bij lucky was dat logistiek niet meer mogelijk.
Dan maar hopen op Scot Project als suprise act!
Iedereen die in 2001 de qlubtempo's afging weet toch gewoon dat het Dana word!!!????
hoop wel een beetje op Scott Project
Isaac zou wel relax zijn, op Q-base draaide die ook een heerlijk setje
weet iemand toevallig hoe dat nr heet waar technoboy op qlimax 2002 mee begon???
zit een stukje in van "there are many elements of a track, sometimes its few sometimes its many.. I like it all"
als ik die hoor ga ik zwaar door het dak
weet iemand toevallig hoe dat nr heet waar technoboy op qlimax 2002 mee begon???
zit een stukje in van "there are many elements of a track, sometimes its few sometimes its many.. I like it all"
The Hose – Call It Hardstyle (Technoboy Remix)
hehe we gaan helemaal los
ik zou eigenlijk ook wel wat enkele nummers van cosmic gate willen horen...
Dana, waarom Dana?
Draaide Dana toen niet alleen Hardcore?
En werd ze populairder (commerciëler) door
Sensation Black 2002?
Of heb ik dat verkeerd?
Een vriend van mij heeft een mailtje gestuurd aan dana of zij de suprise act was, omdat hij had gezien dat ze ook in de lucky draait 8 oktober. Iemand van haar management heeft daarop gereageerd en ze komt niet. Het was wel de bedoeling dat ze zou komen draaien, maar door de boeking bij lucky was dat logistiek niet meer mogelijk.
maarre.. dat q-dance eens op schiet met zn timetable... ik kan echt nie wachten, ik denk echt heel de dag aan dat feest... lang geleden dat ik zo naar een feest heb toe geleefd
Damn, hoop echt op Scot Project - Overdrive in de HMH
En Hennes & Cold - The second trip (scot project remix)
En... Megamind - Taub
En.... ASYS - Acid headkracker
Ach fuck, ik wil gewoon al het oude horen, vooral een hoop Duits werk..
de 3 Italianen zijn gelukkig te horen