santa maria is
Dat rolletje steek je aan aan een kant, en rookt zo op.... Dus die rook die er af komt gewoon met je mond en je neus diep inademen, en zo proef en ruik je natuurlijk de ECHTE smaak van de hasj.
En het leukste is dat deze methode van roken tientallen keren minder schadelijk, goedkoper, en effectiever is !!!
Dit is gewoon verneuken van je hash. Niet alles verbrand dan heb ik et idee odmat ik er altijd zon stengeltje uit heb steken als ik dat doe
Mocht je een keer te weinig hasj hebben om een joint van te draaien, probeer er dan een klein rolletje van te maken en druk em op een scherp voorwerp als een mes!
nogmaals en heel klein brokje van 0,01 gram is zat !
Mocht je een keer te weinig hasj hebben om een joint van te draaien, probeer er dan een klein rolletje van te maken en druk em op een scherp voorwerp als een mes!
True! Ook wel vaker gedaan alleen dan geprikt op een scherp mes en dan in een glas houden die op zn kop staat op de rand van je bureau: aansteken en die rook in dat glazen laten stijgen: glas ff dicht houden met je bureau en dan de rook opzuigen uit het glas: echt high wordt je dan!(want van combi met tabak wordt je stoned, suf, slap en van puur wordt je high)
ik merkte niks man kutzooi
dikke gram erin
je weet toch
sultan is geen verkeerde shop
hoef je niet helemaal door de shop heen te wandelen met je stoonde kop
an is geen verkeerde shop
De Moonshine van de "Dampkring" in Amsterdam (dacht ook iets van 21euro de gram, maar ik ken gasten die al die-hard smoken al 6 jaar, maar na een stick van een halfe gram gewoon nokie gingen voor het eerst in hun leven)
Of beste wiet
Bij de Tweede Kamer hebben / hadden ze een nieuw soort nederhasj voor 43 euro per gram. Heeft iemand zich daar al laten oplichten?
Hasj
Rooie libanon
die hash van 3 euro OOooooooo
wordt die wel per kilo geleverd aan shops ?
maroc ketama of super polm
ice o later waar iedereen het hier over heeft is tog geen hasj?
Uitspraak van [GPT] Snieky op woensdag 22 maart 2006 om 21:27:
maroc ketama of super polm
ice o later waar iedereen het hier over heeft is tog geen hasj?
ketama ben ik niet zo tevreden over superpolm is wel ok...Ice o lator hoor ik wel vaker van is wel soort van hasj..maar niet helemaal??? ik weteniet nog niet gerookt!
Nepal doet het bij mij ook zeer goed
hasj olie is toch echt t lekkerst
ice o lator ?
is een manier van hasj maken met bevroren kristallen
maar dat ken je met elke wiet soort doen , dus jullie vinden dan alle hasj lekker die met de ice o lator gemaakt is ?
Een ding is zeker, je word er goed stoned van