Partyflock

Forumonderwerp · 803603

Waarschuw beheerder
we gaan in teveel topics zo offtopic als ik weet niet wat.......wat een gewoonte is maar het te onoverzichtelijk maakt....

hier even kort wie er van de partij zijn gerne...

10 E de man aan vlees en bier
wat betekent goed vlees....paar kratten jupiler....en een zooi schultenbrau blikken voor de diehards...

muziek zal aanwezig zijn ivm met mijn 303-tje...
met wat meer animo laten we neal(onze afterlulaap) zn draaitafeltjes uit de kast trekken mocht hij al terug van praag zijn:)(Y)
Waarschuw beheerder
gezellig dat je weer eens komt buurten hier mars ;)

Uitspraak van Mars.. op vrijdag 24 maart 2006 om 11:26:
1 April weer Paulus? Dark Soho! :cheer:

neh wordt hem niet voor mij.. 1 april fucking veel vette feestjes.. waaronder idd Dark Soho (bruut!)

maar het wordt eerst verjaardagsfeest bij een maat van me, en daarna keihard en straalbezopen drum & bass-en in de Boerderij op Grooveriderrrrr :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mars.. op vrijdag 24 maart 2006 om 11:26:
Zie boven
Daarnaast, als je iets wil dat een hoop geld kost zal je toch moeten sparen. En sparen wil niet zeggen dat ik niet leef. Let alleen wat beter op wat ik uitgeef Verdien genoeg om te doen en laten waar ik zin in heb

i understand!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 17:05:
jeps..of ga je naar TW?

kweet het alemaal nog niet..mot even kijken nog:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housewerk op vrijdag 24 maart 2006 om 12:42:
gezellig dat je weer eens komt buurten hier mars ;)

(Y)

neh wordt hem niet voor mij.. 1 april fucking veel vette feestjes.. waaronder idd Dark Soho (bruut!)

Zeker bruut, lijkt me heel vet om mee te maken, maar het gaat voor mij waarschijnlijk ook niet door. Moet de dag erop alweer vroeg uit de veren, aangezien ik beloofd heb iemand te helpen met de tuin. Ze zijn met de aanleg bezig en hebben de hulp van een professional nodig, vandaar dat ze mij gevraagd hebben (erg verstandig natuurlijk) B)

maar het wordt eerst verjaardagsfeest bij een maat van me, en daarna keihard en straalbezopen drum & bass-en in de Boerderij op Grooveriderrrrr :bier:

Ook nix mis mee :d

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 19:07:
i understand!

(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mars.. op dinsdag 28 maart 2006 om 13:53:
Zeker bruut, lijkt me heel vet om mee te maken, maar het gaat voor mij waarschijnlijk ook niet door. Moet de dag erop alweer vroeg uit de veren, aangezien ik beloofd heb iemand te helpen met de tuin. Ze zijn met de aanleg bezig en hebben de hulp van een professional nodig, vandaar dat ze mij gevraagd hebben (erg verstandig natuurlijk)

oh oh oh oh.. work-a-holic :nee:

weekend-werken zuigt man (N)

Uitspraak van Mars.. op dinsdag 28 maart 2006 om 13:53:
Ook nix mis mee

Zeer zeker niet.. heb er echt fucking veel zin an :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housewerk op dinsdag 28 maart 2006 om 14:29:
oh oh oh oh.. work-a-holic :no:

weekend-werken zuigt man (N)

Nou, ga dan nog niet echt aan het werk. Moet ze helpen met het uitwerken van wat ideeen.. en ze hebben de ballen verstand van beplanting etc dus daar ga ik ze bij helpen. Maar moet natuurlijk eerst ff de tuin zien, voordat ik iets op papier kan zetten :)

Maar wat is er mis met in het weekend werken? Ken zo mooi wat ervaring opdoen (Y) en je vergeet dat dit LEUK werk is :yes:

Uitspraak van Housewerk op dinsdag 28 maart 2006 om 14:29:
Zeer zeker niet.. heb er echt fucking veel zin an :bier:

Begrijpelijk! Drum'n'Bass kicks ass! Op Fusion ook zeker een hoop d'n'b checken (Y) echt vet, in zo'n oude bunker :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mars.. op dinsdag 28 maart 2006 om 14:37:
Maar wat is er mis met in het weekend werken?

Alles :D

Werken is nou eenmaal noodzaak, doordeweeks..

maar weekend is gewoon heilig, zeker op deze leeftijd. Weekend = feesten + slapen ;P

Uitspraak van Mars.. op dinsdag 28 maart 2006 om 14:37:
Drum'n'Bass kicks ass!

Jup, zeker Grooverider.. keiharde pompende Drum & Bass.. jihaaaaaaaa :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housewerk op dinsdag 28 maart 2006 om 14:58:
Alles :d

Werken is nou eenmaal noodzaak, doordeweeks..

Zo zie jij dat misschien, maar het ken geen kwaad extra ervaringen op te doen :) in dit vak heb je dat nou eenmaal nodig. En ik vind het leuk om te doen (Y)

maar weekend is gewoon heilig, zeker op deze leeftijd. Weekend = feesten + slapen ;p

Feesten wil wel lukken, alleen slapen de laatste tijd niet echt :/ moet ff aan mezelf gaan denken

keiharde pompende Drum & Bass..

:bounce: