Ze kunnen beter die Urban zaal gewoon nu dan schrappen... komt toch niemand naar. En dan alleen de main en de Techno hal neerzetten.
En als ze het toch op Techno willen gokken: BRENG DAN SHOCKERS WEER TERUG! 1 van de meest geliefde en progressieve party van ID&T
Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet s aan toe te voegen, als ze echt ballen hebben moeten ze inderdaad voor de progressieve muziekstijlen kiezen en niet als een vies mietje proberen mensen aan te trekken met de grootste commerciele shit die Nederland ooit gekent heeft (urban/hiphop).
Ze haddden bijvoorbeeld kunnen experimenteren met een hardtance zaal, dat had zowiezo al 10.000 mensen extra binnen kunnen krijgen, want hardtrance is eigenlijk nog een beetje een ondergeschoven kindje (alhoewel ik echt heel blij ben dat TE nu wel wordt afgesloten met hardtrance

)
Ik hoor net van iemand die het licht moet verzorgen dat ID&T bijna 13.000 mensen verwacht.
Wel errug klein hoor voor IC.
Zeker erg klein voor IC, maa zeker geen verassing,
Zelfs mensen die gratis kaartjes krijgen willen er niet heen, dat is met bijv sensation of mysteryland wel anders.
Ze zullen denk ik niet veel bijzonders doen qua opbouw, minimaal licht in de minimal-zaal