Partyflock

Forumonderwerp · 803115

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Turken en Marokkanen blijven in Nederland.

Uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vandaag gepubliceerd heeft, blijkt dat de meeste jongeren (18 tot 27 jaar) van Turkse en Marokkaanse komaf in Nederland willen blijven wonen. Slechts 10% van de Turken zou overwegen om terug te gaan naar het land van hun ouders en ziet daar ook mogelijkheden toe. 66% van de Turkse jongeren denkt altijd in Nederland te zullen blijven wonen.

Bij de Marokkaanse jongeren overweegt maar 5% een terugkeer. 75% van de Marokkaanse jeugd denkt dat ze altijd in Nederland zullen blijven wonen, en ruim 15% heeft er nog nooit over nagedacht.

De voornaamste reden om voorgoed in Nederland te willen blijven, is dat het prima bevalt in Nederland (vindt zo'n 50% van de Turken en Marokkanen). Verder worden 'werk', 'familie' en 'geen toekomst in het herkomstland' genoemd. Zo'n 33% van de Marokkaanse jongeren en 20% van de Turkse jongeren wil in Nederland blijven omdat zij géén binding hebben met het moederland; de cultuur zegt hen daar weinig.

In 2004 zijn bijna 3.000 Turken van de eerste generatie en bijna 1.000 Turken van de tweede generatie vertrokken uit Nederland. Bij Marokkanen lag dat op 1.600 van de eerste generatie en bijna 1.000 van de tweede generatie.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/56823

Wat gezellig toch :D

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: :/
Waarschuw beheerder
:cheer:
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 14:52:
Wat gezellig toch

:nocheer:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Wel blijven plakken he

Waarschuw beheerder
Hey alleen MArokkanen en Turken ??

Braziliaans Duitse Surinamers blijven hier ook gewoon hoor :yes:
Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/56823

Wat gezellig toch

Nee:[ ,alleen jij mag blijven

:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Turkse jongeren wil in Nederland blijven omdat zij géén binding hebben met het moederland; de cultuur zegt hen daar weinig.

zo lang ze onze cultuur volgen en gewoon inburgeren, dan heb ik er geen last van
Waarschuw beheerder
Verder worden 'werk', 'familie' en 'geen toekomst in het herkomstland' genoemd. Zo'n 33% van de Marokkaanse jongeren en 20% van de Turkse jongeren wil in Nederland blijven omdat zij géén binding hebben met het moederland; de cultuur zegt hen daar weinig.

Ja hoor :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 14:57:
Wel blijven plakken he

:respect:

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 14:58:
Nee ,alleen jij mag blijven

Ik blijf voor de helft :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van soppie op maandag 15 augustus 2005 om 14:58:
zo lang ze onze cultuur volgen en gewoon inburgeren, dan heb ik er geen last van

indd

dus niet stiekem toch moslim worden :[

Waarschuw beheerder
donateur
en daar gaan we weer

[img width=550 height=350]http://www.veldemantent.be/images/beelden_groot_mili2.jpg[/img]

dit soort onderwerpen zijn niet bespreekbaar op flock.

Waarschuw beheerder
hahahaha die marc :X

Waarschuw beheerder
donateur
kan alleen maar advies geven en dit soort onderwerpen niet te bespreken hier op flock.

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
De voornaamste reden om voorgoed in Nederland te willen blijven, is dat het prima bevalt in Nederland (vindt zo'n 50% van de Turken en Marokkanen). Verder worden 'werk', 'familie' en 'geen toekomst in het herkomstland' genoemd. Zo'n 33% van de Marokkaanse jongeren en 20% van de Turkse jongeren wil in Nederland blijven omdat zij géén binding hebben met het moederland; de cultuur zegt hen daar weinig.

niet bot bedoeld, maar als de cultuur hun daar weinig zegt hoe komt het dat er al 18 moskee's in alleen Eindhoven al zijn?
:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [AC] System Failure [ACFDR] :bier: op maandag 15 augustus 2005 om 15:08:
niet bot bedoeld, maar als de cultuur hun daar weinig zegt hoe komt het dat er al 18 moskee's in alleen Eindhoven al zijn?

Cultuur en geloof zijn 2 andere dingen? En daarnaast is de islam ook 1 van de grotere geloofsovertuigingen van de wereld dus opzich wel logisch

cul·tuur (de ~ (v.), -turen/-tures, -turen, -turen, -turen)
1 het verbouwen van gewassen => teelt
2 geheel van voortbrengselen van een gemeenschap
3 kunst en wetenschap
4 kweek: op een voedingsbodem gekweekte micro-organismen
5 stijl

ge·loof (het ~, geloven)
1 vertrouwen in de waarheid van iets
2 vast en onwankelbaar geloof in God en Gods woord <=> ongeloof
3 godsdienst
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sorry wa ik dus wil zegge is dat ze wel degelijk wete wat wel of niet de cultuur is maar dat ze het gewoon hier voortzette om ze het hier beter hebbe..

Waarschuw beheerder
We gaan nog niet naar huis...:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 14:58:
Braziliaans Duitse Surinamers

zo, dat is een multiculture persoon..

:O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:14:
We gaan nog niet naar huis...

Nog lange niet, nog lange niet.....

:D :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

We gaan nog niet naar huis...

tsja....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook besloten om hier nog wat langer te blijven :-)

Moet wel zeggen dat de economie van Turkije een stuk harder groeit als die van Nederland.
Als ik ooit nog een klein kapitaaltje bijelkaar gespaard heb kan ik daar nog is wat beginnen.

Waarschuw beheerder
donateur
als je hier geboren bent is dit toch je thuis?

:X
Waarschuw beheerder
Hehe Alias wat ben je ook een kreng he, die kleine lelijke terreurSlonsdaleNLamoebes lekker uit hun tentje lokken op deze manier!

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 15 augustus 2005 om 15:24:
Hehe Alias wat ben je ook een kreng he, die kleine lelijke terreurSlonsdaleNLamoebes lekker uit hun tentje lokken op deze manier!

O:)

;)

Waarschuw beheerder
Zo'n 33% van de Marokkaanse jongeren en 20% van de Turkse jongeren wil in Nederland blijven omdat zij géén binding hebben met het moederland; de cultuur zegt hen daar weinig.

Waarom dan dat gezeur over eigen identiteit? Die is er dus in veel gevallen niet. Velen weigeren zich immers te conformeren aan wat Nederlands is, en men ziet ook geen heil in de cultuur van het land van herkomst (dat laatste begrijp ik trouwens ;-) ).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:19:

Ze mogen allemaal blijven, als jij maar opzout! :[
Waarschuw beheerder
zet de outkieringen maar stop
En geen positieve discriminatie meer.......

Dan loopt Nld net zo snel leeg als een bad met 10 putjes :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur

heeeej er valt een kwartje...

ik had al een tent geplaatst.

maar gaat zo met elk topic die gaat over allochtonen/buitenlanders/vreemdelingen enz

zijn geen onderwerpen die je moet bespreken op flock.

je krijgt al snel een rechtse stempel en uitspraken kunnen verkeerd opgevat worden.

dus als je terug kijkt bij soort gelijke onderwerpen...

gaat er een discussie van start.. dan vallen er waarschuwingen.. en dan enkele ban's en dan gaat het topic dicht.

dus eigenlijk kansloos.

dit soort onderwerpen kunnen erg gevoelig liggen....

beter een slotje

Waarschuw beheerder
om voorgoed in Nederland te willen blijven

'werk', 'familie' en 'geen toekomst in het herkomstland' genoemd

dus als er voor hun daar een baan geregeld word en hun familie word ook daarheen gebracht waardoor ze daar dus wel een toekomst hebben.....dan...

Waarschuw beheerder
heey marc ik krijg gelijk al strafpunten je heb gelijk ook :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:29:

Gewoon slim en doordacht antwoorden.

Topic van de twee illegale kids is nog steeds up and running B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:27:
Ze mogen allemaal blijven, als jij maar opzout!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:32:

ja he jelt, dacht het niet ik zeg net niks bijzonders en heb gelijk weer een strafpunt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:29:
maar gaat zo met elk topic die gaat over allochtonen/buitenlanders/vreemdelingen enz

zijn geen onderwerpen die je moet bespreken op flock.

je krijgt al snel een rechtse stempel en uitspraken kunnen verkeerd opgevat worden.

dus als je terug kijkt bij soort gelijke onderwerpen...

gaat er een discussie van start.. dan vallen er waarschuwingen.. en dan enkele ban's en dan gaat het topic dicht.

dus eigenlijk kansloos.

beter een slotje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 15 augustus 2005 om 15:24:

Dat is maar een piepklein gedeelte wat gelokt wordt, dit soort sarcastische topictitels irriteert ook het overgrote neutraal denkende gedeelte. Jammer, het had een aardig topic kunnen zijn, maar helaas.. verpest door de topic-opener ;) Misschien deze sluiten en doorgaan in die andere? :P
Natuurlijk willen ze niet terug, wie wil dat wel die hier in Nederland gevestigd is? Hier is paradijs! Nederland is de natte droom voor menig allochtoon en dan nog afvragen of er teruggegaan moet worden naar land van de ouders?
Dit soort onderzoeken zijn zonde van het geld en pure tijdverspilling..

Pffrrr.. dit onderzoek, hoe het hier gebracht wordt en het verloop van dit topic is meer voorspelbaar dan de War of the Worlds was.

Waarschuw beheerder
donateur

als ik jou zweer dat dat ook niet helpt.

pb me maar ff kan ik je het 1 en ander laten zien en uitleggen.

margoed ik ben weer weg hier.

hai hai

ben net terug van "vakantie" 2,5 week

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:31:
heey marc ik krijg gelijk al strafpunten je heb gelijk ook

Wat een opluchting.....van mij mag jij zo een ban aan je string.

Het is bekend dat ze hier in Nederland als buitenlanders gezien worden,maar ook in hun vaderland.
De hele kleine kinderen zijn bij mij in de speeltuin terug gekomen en zeiden het daar helemaal niet leuk te hebben gehad.
Die zijn gewoon Nederlanders en moeten verplicht bij opa en oma langs.

Alleen het daar de bruiden ophalen moet nog flink aangepakt worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:33:
ik zeg net niks bijzonders

Wat zei je dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:37:

pb me maar ff kan ik je het 1 en ander laten zien en uitleggen

en dan weer de hetze beginnen...

je zweert veel tegen veel mensen he?

what goes around comes around.

Waarschuw beheerder
Wat een opluchting.....van mij mag jij zo een ban aan je string.

:gaap: komt dat gedrocht ook weer :no:

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:38:
Wat zei je dan?

ja jelt hahaha ik zal het nog een keer neerzetten ;p

Waarschuw beheerder
5% een terugkeer

het begin is er..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:39:
ik zal het nog een keer neerzetten

Dan is het dus iets geweest ;)

Waarschuw beheerder
Geheel ten onrechte hebben de regenten uit s’Gravenhage het doen voorkomen dat zij hier blijvend welkom zouden zijn.
Dit ondanks het feit dat toen de eersten hierheen werden gehaald, er een staatsverdrag is gesloten met de herkomst landen, dat wanneer ze overbodig/werkloos zouden worden, de herkomst landen de gastarbeiders terug zouden nemen.
Ik ben daarom van mening dat een goede remigratie regeling nu wel toepasselijk zou zijnkomen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:40:
Dan is het dus iets geweest

niks bijzonders, maar ik zet het niet nog een keer neer jelt :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van devil1973 op maandag 15 augustus 2005 om 15:36:
Dat is maar een piepklein gedeelte wat gelokt wordt, dit soort sarcastische topictitels irriteert ook het overgrote neutraal denkende gedeelte

Topic titel is inmiddels gewijzigd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:39:
komt dat gedrocht ook weer

ben niet weggeweest nageboorte.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:40:
Dan is het dus iets geweest

Ikke hebbe ook mijn eerste bonuspunten binnen (y)

Hoeveel heb je er eigenlijk nodig om bij het clubje toegelaten te worden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van devil1973 op maandag 15 augustus 2005 om 15:36:
Dat is maar een piepklein gedeelte wat gelokt wordt, dit soort sarcastische topictitels irriteert ook het overgrote neutraal denkende gedeelte. Jammer, het had een aardig topic kunnen zijn, maar helaas.. verpest door de topic-opener ;) Misschien deze sluiten en doorgaan in die andere?

:D :D :D

Jullie snappen gewoon het sarcasme niet he? Ik ga hier niet eens serieus reageren, zelfs een blinde ziet ook wel in dat Alias gewoon op een relletje uit is. En ik kan me dat nog best voorstellen ook. Als ik het woordje "Marokkaan/Turk" bijvoorbeeld eens vervang door "vrouw"...en ik als vrouw zou dus al die honderden, zo niet duizenden topics lezen hier op PF...die vol staan met vooroordelen...die alle vrouwen over een kam scheren...dan zou ik als vrouw ook af en toe effe genoeg daarvan hebben en gaan lopen gallen.

Als Alias een serieuze discussie had willen starten had 'ie dit topic wel op een andere manier geopend. denk dat 'ie nu zoiets heeft "fuck het ook allemaal maar". Logisch ook, als je ziet wat voor mongolen er elke keer weer op zulke topics afkomen (maarruh nu sijn suh er nog nie want ut is nu maandag weetjuh en nu mottuh wuh effeuh allumaal bijkomuh van ut weekend want wuh hebbuh ut heluh weekend vet stoer aan de pep gesetuh). :D :D :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:43:
ben niet weggeweest nageboorte.

:gaap: orgineel (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 15 augustus 2005 om 15:43:
Logisch ook, als je ziet wat voor mongolen er elke keer weer op zulke topics afkomen (maarruh nu sijn suh er nog nie want ut is nu maandag weetjuh en nu mottuh wuh effeuh allumaal bijkomuh van ut weekend want wuh hebbuh ut heluh weekend vet stoer aan de pep gesetuh).

Lekker kortzichtig (y) ik ben trots op je :-/

Waarschuw beheerder
(maarruh nu sijn suh er nog nie want ut is nu maandag weetjuh en nu mottuh wuh effeuh allumaal bijkomuh van ut weekend want wuh hebbuh ut heluh weekend vet stoer aan de pep gesetuh

hahahahaha :D
ach iedereen mag een mening hebben toch :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:23:
als je hier geboren bent is dit toch je thuis?

Euh nee,het is pas je thuis als jij je hier thuis voelt en gedraagt naar behoren.Verder vind ik dat het behoud van de eigen cultuur en religie zeker belangrijk is.

Maar zoals het christendom ons heeft geleerd kan je je religie vormen en ontwikkelingen en dat mis ik soms bij de Islam,ook een cultuur kan je aanpassen.

Bijv Joodse vrouwen en mannen horen ook hoofddeksels te dragen en toch zie ik dit zelden tot nooit.Ook leven ze in Israel volgens de Agoena dit zie ik in Nederland zelden terug.

Nogmaals cultuur en religie kan je aanpassen en vormen zodat het het bij een samenleving kan passen.Als je dit kan dan pas kan je je hier thuis voelen en hier horen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:45:
hahahahaha
ach iedereen mag een mening hebben toch

natuurlijk...

uit je maar lekker vrij en blij,ik kan niet wachten.

Normaal zoek je hier nooit iets in het actueelforum,maar zo sinds NAF weg moest...
https://vip.partyflock.nl/user/65915/topics

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:47:
Joodse vrouwen en mannen horen ook hoofddeksel te dragen en tock zie ik dit zelden tot nooit.Ook leven ze een Israel volgens de Agoena dit zie ik in Nederland zelden terug.

In de grote steden wel,zelfs mijn buurman (Joods) draagt een keppeltje.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:47:
Normaal zoek je hier nooit iets in het actueelforum,maar zo sinds NAF weg moest

??? waar heb jij het nah over mongool whahahaha :d
wat heb ik met naf te maken??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:45:
Lekker kortzichtig (y) ik ben trots op je :-/

Gast waarom voel jij je aangesproken? :D Kortzichtig? Ben lang genoeg Admin geweest hier om te weten hoeveel van dat soort opmerkingen er op Hidden gezet worden en om te weten hoeveel bans er worden uitgedeeld.

Fijn dat jij niet bij dat groepje mafketels hoort, prima dat jij wel een diuscussie aankunt gaan...mar dat soort gastjes verpesten het keer op keer voor de rest.

Dat is geen kortzichtigheid, dat is gewoon een constatering en die kan ik doen ja. Weet nl. goed genoeg hoe het werkt hier.

Begrijp niet waarom JIJ je nu aangesproken voelt. Jij sgrijft tog niet sow of wel? :D
Waarschuw beheerder
Jullie snappen gewoon het sarcasme niet he? Ik ga hier niet eens serieus reageren, zelfs een blinde ziet ook wel in dat Alias gewoon op een relletje uit is. En ik kan me dat nog best voorstellen ook. Als ik het woordje "Marokkaan/Turk" bijvoorbeeld eens vervang door "vrouw"...en ik als vrouw zou dus al die honderden, zo niet duizenden topics lezen hier op PF...die vol staan met vooroordelen...die alle vrouwen over een kam scheren...dan zou ik als vrouw ook af en toe effe genoeg daarvan hebben en gaan lopen gallen.

Als Alias een serieuze discussie had willen starten had 'ie dit topic wel op een andere manier geopend. denk dat 'ie nu zoiets heeft "fuck het ook allemaal maar". Logisch ook, als je ziet wat voor mongolen er elke keer weer op zulke topics afkomen (maarruh nu sijn suh er nog nie want ut is nu maandag weetjuh en nu mottuh wuh effeuh allumaal bijkomuh van ut weekend want wuh hebbuh ut heluh weekend vet stoer aan de pep gesetuh).

Oja zeker wel hoor, daar gaat het ook helemaal niet om, als het een precies hetzelfde onderwerp was geweest maar dan naar de andere kant toe en daar hetzelfde sarcasme in was verwerkt, was het topic gesloten geweest en de opener strafpunten of een ban gehad.

Heeft alias voor het (originele) topictitel ook strafpunten gehad? ;)

waarschijnlijk niet en omdat dit gegeven bekend is, wordt daar met alle plezier gebruik van gemaakt.

En jeps, tuurlijk heb je gelijk, het trekt ook mongolen, maar dus ook niet-mongolen die het irriteert en geen zin meer heeft een goed argument weer te geven. Das de point

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:49:
??? waar heb jij het nah over mongool whahahaha
wat heb ik met naf te maken??

niets soepkip,helemaal niets.
Ik laat even jouw patroon zien waar je meestal rondhangt en dat je nu ineens in dit soort topics verschijnt,waar je met grote regelmaat(zeker iedere reply)je haat tegen alles wat niet op klompen ter wereld is gekomen minimaal heel erg ver weg wenst.

Waarschuw beheerder
donateur
en dan weer de hetze beginnen...

je zweert veel tegen veel mensen he?

what goes around comes around.

en nu nog kativvo er boj en viptweak en ....

en dan zijn we er weer.

Normaal zoek je hier nooit iets in het actueelforum,maar zo sinds NAF weg moest...

laat mij er lekker buiten.

jammer dat je ook tot die kliek behoord dat mensen uit hun tent lokt.

beter slotje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:51:

stickhorsie die de grappen aandikt :P haha

Waarschuw beheerder
regelmaat(zeker iedere reply)je haat tegen alles wat niet op klompen ter wereld is gekomen minimaal heel erg ver weg wenst.

hahaha volgens mij ben jij echt ziek in je hoofd :D:D
je bent weer het lachertjuh van de dag :D:D:D ik zou niet weten waarom ik wat heb tegen mensen die niet op KLOMPEN lopen aangezien mijn vriend een halfbloedje is, maar ja je laat weer goed zien hoe slim je bent (Y)
je kwam in den haag beschuit met muisjes eten he??? gezellig :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Je vergeet Fly :p

Waarschuw beheerder
donateur
waar heb jij het nah over mongool

Uitspraak van ROBIN op woensdag 10 augustus 2005 om 16:13:
Verder heb ik heb er niets op tegen dat die kinderen worden ondersteund,

waarop jij antwoorde Haags hopje:

nah ik wel ze zijn illegaal dus optiefen al onze centen gaan maar die achtelijke instantie's

dit is 1 van je lieflijke uitspraken..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:53:
je kwam in den haag beschuit met muisjes eten he??? gezellig

is dit een soort van dreiging?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:54:
nah ik wel ze zijn illegaal dus optiefen al onze centen gaan maar die achtelijke instantie's

en terecht ze zijn Illegaal dus optieven ja :D
maar wat leuk dat je me in de gaten houdt :D:D

Waarschuw beheerder
In de grote steden wel,zelfs mijn buurman (Joods) draagt een keppeltje.

Ik kom zelf ook uit een grote stad ,maar ik zei ook zelden in vergelijking tot Moslims.

Bij sommige moslima's heeft het nu ook vaak een andere betekenis.

Ze willen juist de nadruk op hun afkomst drukken,ze zetten zich af tegen de Nederlandse maatschappij.:nee:

Maar ze moeten juist actiever meedoen aan de maatschappij i.p.v bovenstaande.

P.S. Ik heb het over een gedeelte van deze groep maar het lijkt me erg vermoeiend om constant het woord sommige te gebruiken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:55:
is dit een soort van dreiging?

klik op het envelopje zou ik zeggen :D

Waarschuw beheerder
donateur

stickhorsie die de grappen aandikt haha

ik zeg niks

maar zo te zien ben ik niet de enige sie er zo over denkt

maar mag er nu een slotje op dit topic.

zo te zien is het nu al een aardig rel topic

Waarschuw beheerder
maar ik ga, ik hou me niet met trieste figuren bezig :no:
ik heb wel wat beters te doen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:54:
Uitspraak van ROBIN op woensdag 10 augustus 2005 om 16:13:
Verder heb ik heb er niets op tegen dat die kinderen worden ondersteund,

Wat kom ik hier goed uit de bus zeg O:)

Wil je aub wel mijn hele tekst plaatsen in het vervolg? Zo lijkt het net of ik aan de "verkeerde"kant sta B-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:56:
maar wat leuk dat je me in de gaten houdt

Als jij een kind geen vreten gunt en het wil laten sterven ja,dan blijft dat bij me hangen.

en envelopje klikken?
nee hoor,de adm. van dit forum let heus wel op.

maar was het een dreiging?

Waarschuw beheerder
ten eerste laten we elkaar niet persoonlijk gaan aanvallen

ten tweede blijf ontopic

ten derde houd van elkaar en laten we het gezellig houden :D

ten vierde een slotje of gebande mensen is erg onnodig

(Y) goed??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:56:
P.S. Ik heb het over een gedeelt van deze groep maar het lijkt me erg vermoeiend om constant het woord sommige te gebruiken.

dat moet ten alle tijden mooie dame... Altijd elk woord dubbelchecken! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:58:
ten derde hou van elkaar

van mensen die zelfs kinderen willen laten sterven omdat hun ouders hier illegaal verblijven?

En als je dan naar hun foto`s kijkt zie je ze lazerus in een vakantieland rondstrompelen...maar baby`s mogen uitdrogen,als ze niet Hollands zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand neuken toevallig?

:/

Waarschuw beheerder
donateur
nogmaals...
zie alle "vergelijkbare" topic's

er valt gewoon niet te sdiscuseren over dit soort onderwerpen.

vallen strafpunten, ban's en uiteindelijk gaat het topic dicht, en wat heb je ermee bereikt, niks.

vallen elke x nieuwe "slachtoffers"

laten we gewoon verstandig wezen en dit soort topic's verbieden.

en het zo gezellig te houden op flock.
Waarschuw beheerder

pb me maar ff kan ik je het 1 en ander laten zien en uitleggen.

:D Ik KAN me herinneren dat de waarchuwingen die jij kreeg vooral kwamen door alle topics waarin je steeds weer plaatjes postte van allerhande dames. Portretrechten enzo.

Weet niet hoe het nu is hoor, maar weet wel dat best wat dames detsijds dachten "wat is dat voor een mafkees". Misschien dat ze daarom wat beter op je letten ofzo? :)

Waarschuw beheerder
donateur
En Haagse talluk,geen pb meer...

Ik hoef geen berichten van iemand die een kind of zelfs gewoon een mens,geen brood gunt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:00:
Iemand neuken toevallig?

Ik ken nog 2 duitse nymfo's....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:59:
van mensen die zelfs kinderen willen laten sterven omdat hun ouders hier illegaal verblijven?

En als je dan naar hun foto`s kijkt zie je ze lazerus in een vakantieland rondstrompelen...maar baby`s mogen uitdrogen,als ze niet Hollands zijn.

ja maar dat was een ander topic.

Ik weet niet wie erover begon maar dat is hier niet erg relevant.Wijs mensen er dan gewoon op :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op maandag 15 augustus 2005 om 15:54:
Je vergeet Fly

En Raffa :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:01:
er valt gewoon niet te sdiscuseren over dit soort onderwerpen.

Nogmaals Marc, er zijn best topics waarin dit lukt, als je maar normaal antwoord :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van devil1973 op maandag 15 augustus 2005 om 15:49:
Heeft alias voor het (originele) topictitel ook strafpunten gehad?

Sarcasme word niet bestraft.

Als Alias een serieuze discussie had willen starten had 'ie dit topic wel op een andere manier geopend. denk dat 'ie nu zoiets heeft "fuck het ook allemaal maar". Logisch ook, als je ziet wat voor mongolen er elke keer weer op zulke topics afkomen (maarruh nu sijn suh er nog nie want ut is nu maandag weetjuh en nu mottuh wuh effeuh allumaal bijkomuh van ut weekend want wuh hebbuh ut heluh weekend vet stoer aan de pep gesetuh).

Dat is helemaal juist :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:02:
En Haagse talluk,geen pb meer...

Ik hoef geen berichten van iemand die een kind of zelfs gewoon een mens,geen brood gunt.

whahahahaha jezus hahahah verzin ze nog beter (Y)
of nee maak ff een fake berichtje aan :D:D:D:D
staat stoer :D:D

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:02:
Ik weet niet wie erover begon maar dat is hier niet erg relevant

lijkt me ook wijfie, maar ja stumpertje is het :yes: ben weg :D geen zin in wijven die zo dom zijn!

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:59:
maar baby`s mogen uitdrogen,als ze niet Hollands zijn.

leuk als ik zelf een kind krijg, omdat het dan een kleurtje heeft laat ik het ook dood gaan ja (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op maandag 15 augustus 2005 om 15:54:
Je vergeet Fly

En wat heb ik nou weer gedaan?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik KAN me herinneren dat de waarchuwingen die jij kreeg vooral kwamen door alle topics waarin je steeds weer plaatjes postte van allerhande dames. Portretrechten enzo.

Weet niet hoe het nu is hoor, maar weet wel dat best wat dames detsijds dachten "wat is dat voor een mafkees". Misschien dat ze daarom wat beter op je letten ofzo?

precies en die dames posten nu allemaal zelf foto's van hun

bekijk het topic zou ik zeggen
kheb de best bekeken topic van liefde&relatie&sex daarmee behaald en hij loopt nog als een trein.237856x bekeken

dus die gedachte is fout van jou

en als je wil weten wat er de afgelopen maand gebeurd is pb je maar.

ik laat me niet weer uit m'n tent lokken door bepaalde mensen die er gewoon op uit zijn strafpunten te geven of mensen te verbannen.

klaar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:07:
wat verzin ik hiervan????????

PB's openbaar maken is tegen het beleid:x:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:09:
ik laat me niet weer uit m'n tent lokken door bepaalde mensen die er gewoon op uit zijn strafpunten te geven of mensen te verbannen.

en terecht ik zeg nu voor de 3x bye bye :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nogmaals Marc, er zijn best topics waarin dit lukt, als je maar normaal antwoord

ieder heeft een ander begrip voor normaal.

wat voor mij normaal kan zijn kan voor jou extreem zijn en anders om.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Maar om hierop terug te komen,ze hebben gewoon groot gelijk.
Maar nogmaals,de importbruiden,daar moet wel wat aan gedaan worden.
Las dit weekend nog een verhaal van een jongen die zijn bruid dus net een week kon,hij was wel bang dat zij het alleen deed om naar Nederland te kunnen gaan,maar ja,hij had liever een vrouw uit zijn vaderland,omdat hij Nederlandse meisjes niet zo zag zitten.

Wel goed recht van iemand,maar toch komen zo inderdaad de gouzoekers teveel naar dit land.
Hier word het scheiden ...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:10:
PB's openbaar maken is tegen het beleid

Ik weet wat ik doe,en als dat tegen het beleid is weet ik dat ook en als ik daarvoor bestraft word hoor je mij niet.
Ik ken het spel en heb de regels geaccepteerd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:12:
Ik weet wat ik doe,en als dat tegen het beleid is weet ik dat ook en als ik daarvoor bestraft word hoor je mij niet.
Ik ken het spel en heb de regels geaccepteerd.

maar laat dan een echt pbtje zien :X

Waarschuw beheerder
donateur
ieder heeft een ander begrip voor normaal.

Klopt, ik zeg alleen dat er best discussies zijn waar het topic open blijft en het goed gaat :D

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha dat kan ik ook he

alleen staat hij bij mij echt in de conversatie en bij jou niet.
dus dat kan een adm. zo nakijken...

foutje?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat gezellig toch

Nou!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:09:
Je vergeet Fly

En wat heb ik nou weer gedaan?

Als het over PB'tjes gaat(sorry heb het topic niet doorgelezen),maar iedereen mag lezen wat ik vind,totdat iemand mij een PB'tje stuurt,en antwoord ik daar op.

Ik ga geen PB'tjes sturen,ik doe het gewoon in het topic......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:14:
alleen staat hij bij mij echt in de conversatie en bij jou niet.
dus dat kan een adm. zo nakijken...

laat het hem maar nakijken dan :D

graag commentaar van een admin :yes:

lijkt me leuk :D

Waarschuw beheerder
Willen ze niet weg?

he, wat jammer nou toch...

Maar in een democratie mag de bevolking toch kiezen? Ik stel een referendum voor... :P

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, ik zeg alleen dat er best discussies zijn waar het topic open blijft en het goed gaat

tsja daar kunnen de meningen verschillend over zijn.

Waarschuw beheerder
Teminste als ik antwoord wil geven op iemand zijn opmerking in een topic!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
tijd voor een slotje...

Waarschuw beheerder
Ik vind deze cijfers iets goeds aangeven.

Veel mensen denken dat allochtonen niet gehecht zijn aan nederland maar dit bewijst het tegendeel.

Waarschuw beheerder
donateur
ja en ik vind 5 gulden

Waarschuw beheerder
donateur
hee,haagsche bitch....vreemd dat ik in jouw zogenaamde p.b in dezelfde minuut jou een p.b stuur als jij mij deed...

goed naar het voorbeeld gekeken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:15:
laat het hem maar nakijken dan

graag commentaar van een admin

lijkt me leuk

word gedaan moppie.

Waarschuw beheerder
donateur
waarom zo provoceren gabba mamma..

hou dat lekker prive joh.

waarom die aandacht vragen in dit topic.

snap je niet. weer uit op een rel.

pffffff
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:18:
Ik vind deze cijfers iets goeds aangeven.

Veel mensen denken dat allochtonen niet gehecht zijn aan nederland maar dit bewijst het tegendeel.

Er zijn er inderdaad die heel graag terug zouden willen maar dat niet kunnen omdat het land van herkomst niet veilig is.

Er zijn er (van deze generatie)heel veel die erg gehecht zijn aan dit land.
Ze hebben hier veel opgebouwd en geinvesteerd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:20:
hee,haagsche bitch....vreemd dat ik in jouw zogenaamde p.b in dezelfde minuut jou een p.b stuur als jij mij deed...

goed naar het voorbeeld gekeken.

Heheh, let et gaan joh... Je maakt je altijd veels te druk over dat soort onbenulligheden (wat nog wellis opvalt dan :P)

Als er iemand geen leugenaar is, dan is het gabbermama, dus denk dat die conversatie wel op slot mag..

Waarschuw beheerder
Ik denk dat dit topic van het onderwerp afwijkt,en alles en iedereen gaan aanvallen,waar we het niet mee eens zijn.

Raar toch dat het altijd zo'n ellende in een topic wordt als het over mensen binnen Nederland gaat,die oorspronkelijk niet uit Nederland komen.(Ik ben trouwens een rasechte twentenaar,ook eikels trouwens!!!!!!,al zeg ik hetzelf)

Komt dat nou door de buitenlanders of werken wij erzelf ook aan mee?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van devil1973 op maandag 15 augustus 2005 om 16:25:
Als er iemand geen leugenaar is, dan is het gabbermama, dus denk dat die conversatie wel op slot mag

nah blijkbaar wel en dom ook nog is :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:25:

nee dat komt door mensen die gelijk zeggen dat je rasistisch bent als je een opmerking maakt

zo zielig :D echt heel erg zielig :yes:

Waarschuw beheerder
Komt dat nou door de buitenlanders of werken wij erzelf ook aan mee

volgens mij door beide

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:22:
fake bericht net zoals de mijne

Dus je bedoeld hier te zeggen dat je toegeeft dat je geen pb van mij hebt gehad,maar er zelf een gemaakt hebt om te provoceren?

Dan nu alleen nog even zeggen dat je mij wel een pb hebt gestuurd,dan ben je weer een brave en volwassen meid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:26:
volgens mij door beide

Zeg ik!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn er inderdaad die heel graag terug zouden willen maar dat niet kunnen omdat het land van herkomst niet veilig is.

Er zijn er (van deze generatie)heel veel die erg gehecht zijn aan dit land.
Ze hebben hier veel opgebouwd en geinvesteerd.

krijgen we dat weer

mag ik je ff op dit punt wijzen:

Als geld een rol speelt, verloopt de segregatie nog sneller dan in het model van Schelling, omdat allochtonen gemiddeld armer zijn dan autochtonen. Meer dan de helft van de Turken en Marokkanen in ons land heeft een uitkering.

Ze hebben hier veel opgebouwd en geinvesteer

om maar ff 1 citaat van jou te pakken.

maar ik zie alweer welke kant dit opgaat.

byebye

ik ben weg

kheb hier geen zin in....

suc 6 verder met je complot.

hai hai

Waarschuw beheerder
donateur

Je hebt hem bij zijn staart he.

Geen mens kan zich boven de ander stellen.

Wij hebben het voorbeeld gegeven hoe de allochtonen moesten vloeken,konden oplichten erbij konden klussen etc.
Alles echter word nu in hun schoenen geschoven.

Maar wij hadden al gevangenissen voordat zij hier waren,we hadden al blijf van mijn lijf huizen,voordat zij hier waren.
De bijstand werd al opgelicht voor dat zij hier waren.
enz.enz.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:27:
Dus je bedoeld hier te zeggen dat je toegeeft dat je geen pb van mij hebt gehad,maar er zelf een gemaakt hebt om te provoceren?

nah sorry hoor, echt waar ben je nah echt zo dom??
ik ken je niet persoonlijk, maar hoop dat je in het echt wat slimmer overkomt... nog 1x oke

Uitspraak van Morticia a.k.a. Gabbermamma op maandag 15 augustus 2005 om 16:07:
wat verzin ik hiervan????????

hahaha dat kan ik ook he ;p

Uitspraak van Morticia a.k.a. Gabbermamma op maandag 15 augustus 2005 om 16:07:
Conversatie met Morticia a.k.a. Gabbermamma
Overzicht · Schrijf bericht terug

Morticia a.k.a. Gabbermamma citeer 15 augustus 2005 15:51
waarom ben ik zo zielig en dom??
Verwijderen · Meld aan medewerker · Persoon negeren Antwoorden

aflevering: directover een uur19:00 vandaag09:00 morgen

ik ga deze discussie niet aan met je, ik ben een rasist volgens jou (Y) laat mij dat maar zijn in jouw ogen.. je heb me weer ff laten lachen vandaag (Y)

:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:30:
Als geld een rol speelt, verloopt de segregatie nog sneller dan in het model van Schelling, omdat allochtonen gemiddeld armer zijn dan autochtonen. Meer dan de helft van de Turken en Marokkanen in ons land heeft een uitkering.

Ze hebben hier veel opgebouwd en geinvesteer

Je kan ook investeren in sociaal gebied.
dus vrienden en kennissen,je huisje ingericht,scholen,collega`s en buren.

alles hangt niet van geld aan elkaar.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:31:
nah sorry hoor, echt waar ben je nah echt zo dom??

Ja,dus zou je even kunnen zeggen dat je toegeeft dat jij hier een vals bericht neer hebt gezet om mij te provoceren en wil je dan gelijk even zeggen dat jij mij wel een bericht hebt gestuurd.

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan ook investeren in sociaal gebied.

ja en gert moet eigenlijk bij hermien terug en gewoon die singel alle duiven op de dam sha la la i sha lala la opnieuw opnemen.

daaaaaaaaaaaaaaaaaag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:34:
Ja,dus zou je even kunnen zeggen dat je toegeeft dat jij hier een vals bericht neer hebt gezet om mij te provoceren en wil je dan gelijk even zeggen dat jij mij wel een bericht hebt gestuurd.

jezus snap je het nah echt nog niet?? ik pakte dat berichtje om te laten hoe je een fake berichtje maakt

alsof jij dat niet weet aangezien de mijne ook FAKE was want ik heb je niks gestuurd (Y) maar wijfie veel plezier nog (K) ik hoop dat als je gaat slapen je een hele fijne dag heb gehad..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:26:
nee dat komt door mensen die gelijk zeggen dat je rasistisch bent als je een opmerking maakt

zo zielig echt heel erg zielig

Wat is racisme dan?

Dan kan al voorkomen onder Nederlanders onderling.

Racisme gaat over afgunst,denk ik.

Uitbuiting,gaat racisme ook over,het niet kunnen berijpen van een ander.

Zij hebben het beter dan ik,zij zijn de schuld van mijn ellende enz enz enz.

Daar komt het uit voort.

Dat werkt van twee kanten.

Alleen door de tweede wereld oorlog,zien wij racisme maar van 1 kant.

Wij Nederlanders vormen de meerderheid,en de minderheid moet daar begrip voor hebben.

Dat hebben wij jaren lang aanhangen.

Wij hebben buiten landers hier naartoe gehaald,voor ons.

Wil je de lusten,zul je de lasten moeten dragen.

Dat houd in dat we aan elkaar moeten wennen,niet veroordelen.

Van beide zijden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:31:
ik ga deze discussie niet aan met je

heb jij veel last van he:

Uitspraak van mariska (f) op woensdag 10 augustus 2005 om 16:47:
Dus je snapt dingetjes van de middelbare school niet. wie komt er dan dom over?

waarop ons haagserinnetje weer zegt:

hahaha ach meisje jij bent echt ongeloofelijk dom ga met jou niet in discussie, ga morgen lekker met je pet in de stad staan, misschien haal je nog meer geld op voor die zielige illegaale kindertjes ciao *zwaait*

Waarschuw beheerder
donateur
of saskia e bij serge.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:28:
Zeg ik!!!!

Volgens mij vroeg je het -->?
;)

Waarschuw beheerder
donateur
Wij Nederlanders vormen de meerderheid,en de minderheid moet daar begrip voor hebben.

deze uitspraak kost je mininaal 2 strafpunten FLY

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:37:
Volgens mij vroeg je het -->?

Ik bedoelde het meer al gewetensvraag,niet als absolute vraag!

Sorry voor mijn onduidelijkheid,zal ik maar zeggen.

Waarschuw beheerder

Uitspraak van mariska op woensdag 10 augustus 2005 om 16:47:

hahaha ach meisje jij bent echt ongeloofelijk dom ga met jou niet in discussie, ga morgen lekker met je pet in de stad staan, misschien haal je nog meer geld op voor die zielige illegaale kindertjes ciao *zwaait*

hahaha daarom dat bedoel ik dus, 2 domme wijven :X daar begin je toch ook niet aan :no: maar ehhh ik ben nogal interessant voor je (Y) leuk :D je houdt alles goed bij :D vooral uit een topic van vorige week :D
vind je wel een grappig wijfie eigenlijk, volgens mij ben je niet zo scherp met je opmerkingen :no: aangezien je hele topics moet uitspitten om iemand anders te citeren :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:39:
deze uitspraak kost je mininaal 2 strafpunten FLY

Dat mag,maar het kost ons 2 strafpunten,als wij willen dat ze een bepaald probleem oplossen in een bepaalde tijd(jaren '60 en '70),en nu zeggen dat zij zich aan ons moeten aanpassen.

Dan hadden wij toen onze problemen zelf moeten oplossen en niet de hulp van buitenlanders moeten inroepen,zonder daar de conseqenties bij te nemen.!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:36:
jezus snap je het nah echt nog niet

IK snap je heel goed,je maakt je ook steeds belachelijker met iedere keer dat je reageert.
Maar geeft niet hoor....JIj en IK weten welke fake is en welke niet.

Leer jij maar te leven met het feit dat iedereen inj ieder geval weet hoe makkelijk jij liegt en bedriegt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:43:
Leer jij maar te leven met het feit dat iedereen inj ieder geval weet hoe makkelijk jij liegt en bedriegt

oh dat weet iedereen al hoor :yes: ik ben een echte talluk
ik lieg en bedrieg de hele dag door :D

:O misschien ben ik wel fake :O

Waarschuw beheerder

Uitspraak van mariska op woensdag 10 augustus 2005 om 16:47:

Wat boeit ons dat gezever nou?? Blijf dan lekker in dat andere topic ipv de hele tijd over die andere dingen door zeveren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:41:
vooral uit een topic van vorige week

zei ik al,topic staat op mijn netvlies,ook daar heb je alleen maar dit soort reply`s kunnen geven,iedereen was dom en iedereen was gek en je ging telkens weer weg en bleef toch telkens weer en bleef maar schelden en lachen als een kip zonder kop.

erg amusant.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:23:

Het gaat voornamelijk over Turkije en Marokkanen. Wat is er onveilig daar dan ?

Ik zeg niet dat ze per definitie terug moeten, maar als ze écht zo graag willen, dan kunnen de meeste dat gewoon doen hoor. Kunnen ze weer gewoon voor hun niet bestaande kinderen zorgen, waar wij kinderbijslag voor betalen ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:45:
Wat boeit ons dat gezever nou?? Blijf dan lekker in dat andere topic ipv de hele tijd over die andere dingen door zeveren

niets,daarom ga ik ook door...hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat voornamelijk over Turkije en Marokkanen. Wat is er onveilig daar dan

In dit topic wel,in zijn reply ging het over allochtonen in het algemeen,dus daar reageerde ik op.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat mag,maar het kost ons 2 strafpunten,als wij willen dat ze een bepaald probleem oplossen in een bepaalde tijd(jaren '60 en '70),en nu zeggen dat zij zich aan ons moeten aanpassen.

Dan hadden wij toen onze problemen zelf moeten oplossen en niet de hulp van buitenlanders moeten inroepen,zonder daar de conseqenties bij te nemen.!!!!

ik bedoel op partyflock FLY

die uitspraak van jou mag niet.

Waarschuw beheerder
Daar in dat kleine café aan de haven... :woepwoep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zei ik al,topic staat op mijn netvlies,ook daar heb je alleen maar dit soort reply`s kunnen geven,iedereen was dom en iedereen was gek en je ging telkens weer weg en bleef toch telkens weer en bleef maar schelden en lachen als een kip zonder kop.

ik heb niet gescholden :D was heel netjes en zelfs mariska gaf op een gegeven moment toe

dus wie is dan de kip zonder kop

:X:X:X:X:X

Waarschuw beheerder
niets,daarom ga ik ook door...hahahaha

zo zielig ben je nah :D

Waarschuw beheerder
donateur

erg amusant.

het is gewoon erg moeilijk om niks terug te zeggen tegen dat soort mensen als jou.

die het allemaal maar (Y) vinden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:48:
zo zielig ben je nah

idd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:48:
zo zielig ben je nah

zei jij een uur geleden al niet voor de derde keer gedag?

Waarschuw beheerder
donateur
Daar in dat kleine café aan de haven...

heb je even voor mij.....

la la l al al al a

of die van....

manuelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

manuelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sjaak herp toch.

fantastisch
Waarschuw beheerder
Pfff alsjeblieft zeg! :D Wat laten sommigen zich hier kennen! :D

Vooral degenen die lopen te janken op het PF beleid.Zoek lekker een andere site als je het gevoel hebt gediscrimineerd te worden ofzo.

Haha nou Alias, het is nog een mooie rel geworden ook, erg amusant zo voor op een koude duffe maandag! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:47:

Maar als je het hele verhaal leest,is het geen 2 strafpunten waard,dacht ik zo.

Het is niet tegen buitenlanders bedoeld,het gaat meer over het gemak van de Nederlander.

Als je dat niet ziet,en jij vind dat 2 strafpunten waard.

Gebruik het envelopje,en geef het aan.

Heb ik ook eens strafpunten!!!!!!!!!!

Ik heb ze namelijk nog nooit gehad,en wordt eens tijd dacht ik zo?

Waarschuw beheerder
Mien waikschilde bonen die komen zo slecht op
En de sputters vreten d'aalbeerns op
Mien vrougen stoan dun en mien sloat schut al deur
As 't zo deur gaait din wordt dat 'n strop
Mor mien toentje, mor mien toentje
Ja dij mis ik naait geern
Der is altied diverdoatsie veur mie
Mien waikschilde bonen de komen zo slecht op
En de sputters vreten d'aalbeerns op

Wat is mooier as 'n hoeske mit 'n mooi lapke grond
Wat is beter as de kunstmis, ja, dat wait ie da's stront
Van 'n peerd en 'n kou, bie mien olden ook de beer
En as wie hom sneden, ja din zongen wie mor weer

Vreterij in de woddels en de eerdbijen onder 't roet
Waalse bonen onder de loezen en de slakken laggen mie oet
Tutteltoanen en gruin zaip, ja perbaaier 't mor 'n keer
War as of wat zolt, en din zingen wie mor weer

'k Heb spinoazie, ik heb roapknollen, 'k heb radies en ramenas
'k Heb andievie en augurken en tomaten in de kas
Ja zo komen wie met zien allen de winter wel deur
En ankomend joar din gaait de kop ter weer veur

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:49:
zei jij een uur geleden al niet voor de derde keer gedag?

kan je het niet winnen wijfie :no:

Uitspraak van Wackiejacky op maandag 15 augustus 2005 om 16:50:
erg amusant zo voor op een koude duffe maandag!

:yes: zeker ja :D

Waarschuw beheerder
donateur

Jij hebt echt veel problemen met autoritairiteiten,beleid,straf,waarschuwingen....

Ga toch eens een boek zoeken wat zoiets behandeld.

Zelf heb je gisteren nog gezegd,en zelfs in dit topic,Ik ga,want ......
Maar je blijft terug komen(je goed recht) en telkens in herhaling vallen over strafpunten enzo.

jeetje,als je dingen tegen een beleid doet krijg je een strafpunt ,waarschuwing of ban.
druk ff envelopje,zie je ze bij mij er ook bij vliegen of je ziet me met een ban,want ik weet dondersgoed dat mijn reply`s al een uur tegen het beleid ingaan.
'denk je dan dat ik ga miauwen?

Waarschuw beheerder
donateur
In dit topic wel,in zijn reply ging het over allochtonen in het algemeen,dus daar reageerde ik op.

Pardon, ik dacht dat je reactie ging over het artikel..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:51:
kan je het niet winnen wijfie

was dit een wedstrijd?

pak ik ff popcorn erbij.

Waarschuw beheerder
donateur
Het is niet tegen buitenlanders bedoeld,het gaat meer over het gemak van de Nederlander.

je maakt onderscheid en dat mag niet.

je moet praten over "mensen"

O:)

jij bent een mens en geen ........
Nederlander.

zijn jou woorden trouwens....

ik quote ze maar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:53:
Pardon, ik dacht dat je reactie ging over het artikel

pardon is niet nodig hoor...

we kunnen elkaar allemaal weleens even niet begraipuh.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:54:
je maakt ondetscheid en dat mag niet.

je moet praten over "mensen

Kijk NAF het voorbeeldleerlingetje.

schei toch uit man,zo volwassen,maar zo vreselijk kinderachtig.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:50:
Gebruik het envelopje,en geef het aan.

Heb ik ook eens strafpunten!!!!!!!!!!

doen ze niet,anders hadden we al een ban ,of strafpunten....

Jammer he,ze willen ze zelf zo graag weer.

lijkt wel een computerspelletje...

Waarschuw beheerder
donateur
Wat laten sommigen zich hier kennen

(K)

fijn om jou ook weer eens te horen,loopt het goed met de studie?

Waarschuw beheerder
ciao gabbermamma heb me eigen weer ff vermaakt :D:D (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar je blijft terug komen(je goed recht)

ik waarschuw mijn mede mens voor het complot :)

nogmaals pak alle vergelijkbare topic's er maar eens bij...

discussie start, over en weer argumenten...

punten enm argumenten worden verkeerd begrepen of in een bepaalde hoek gestopt ( kan links kan recht's zijn)

en uiteindelijk vallen er strafpunten en ban's en het topic gaat uiteindelijk dicht.

wat bereik je ermee?

niks.

daarom ben ik nog steeds een voorstander op dit soort topic' te verbieden omdat ze toch op niks uitlopen.

voorbeelden zat van eindeloze nutteloze discussie's waarvan veel mensen terecht of onterecht de dupe worden.

of wil je zeggen dat het er anders aan toe gaat?

en het is een party site toch?

weinig party
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:54:
je maakt ondetscheid en dat mag niet.

je moet praten over "mensen"

jij bent een mens en geen ........

Dat ben ik,en je moet ook praten over mensen.

Maar mensen hebben meningen waar ik het niet altijd mee eens ben.

Dus ook de meningen van buitenlanders.

En zolang die binnen een democratie passen,kan ik het bestrijden.

Valt het daarbuiten,aanpakken die handel.

Maar dat geld ook voor mensen die Nederlander zijn,en een familie hebben die al jaren lang Nederlander zijn.

Wij hebben in Nederland gekozen voor democratie,de grondwet,en het wetboek van strafrecht.

Daar hebben buitenlanders en inlanders zich aan te houden.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar dat geld ook voor mensen die Nederlander zijn,en een familie hebben die al jaren lang Nederlander zijn

dat zijn er al 4

nog 1 en je gaat op vakantie :)

;)

mensen ik ben hier nu ook weg.

kheb m'n punt proberen duidelijk te maken, kheb er geen kwade bedoeling mee gehad.

doei doei

hai hai

wil je er verder over discusreen pb me maar...

groetjes.

love you all

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 17:03:
dat zijn er al 4

nog 1 en je gaat op vakantie

mensen ik ben hier nu ook weg.

kheb m'n punt proberen duidelijk te maken, kheb er geen kwade bedoeling mee gehad.

doei doei

hai hai

wil je er verder over discusreen pb me maar...

groetjes.

love you all

Het zal wel!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ze gaan nu allebei al voor de vijfde keer in twee uur tijd weg...onrustige types hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:59:
daarom ben ik nog steeds een voorstander op dit soort topic' te verbieden omdat ze toch op niks uitlopen

waarom?
Omdat jij er niet van kan wegblijven en jezelf strafpunten bezorgd?

Ik vind dit hele goeie topics,zeker waar er dus wel normaal gediscussieerd word en waar er wel goed gepraat word.
Met argumenten en openstaand voor elkaars mening,maar wat niet hoeft te betekenen dat het ook dan jouw mening word.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 17:07:
ze gaan nu allebei al voor de vijfde keer in twee uur tijd weg...onrustige types hoor.

Tja........ik zie mijn punten wel komen......

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dit hele goeie topics,zeker waar er dus wel normaal gediscussieerd word en waar er wel goed gepraat word.
Met argumenten en openstaand voor elkaars mening,maar wat niet hoeft te betekenen dat het ook dan jouw mening word.

simoon ga nu niet de heilige maria uithangen je weet precies wat we besproken hebben de vorige x

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Marc,ik speel geen heilige maria en ik ben het zeker niet,maar ik loop hier al wat langer mee en alles wat ik hierboven tot nu toe heb gezegd,heb ik nooit jou anders voorgeschoteld.
in alle onze prive discussies ook niet.

ik heb ook niet gezegd dat ik het met jouw eens was...hooguit was er 1 strafpunt vergezocht,maar that`s it.

Ik vind dit hele goeie topics,maar ik zit nu eenmaal in de politiek en in de zelfhulpgroepen en bij veel stichtingen e.d als Amnesty en Rode kruis en War Child.

dus mijn standpunten zullen nooit veranderen.

Misdadigers bestrraffen en hard ook en voor de rest...alles mag hier wonen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 17:10:
Tja........ik zie mijn punten wel komen

Geef jij mij aan,dan geef ik jou aan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 17:17:
Geef jij mij aan,dan geef ik jou aan?

Ik heb je al een PB-tje gestuurd,ik moet toch meedoen?

Hey No hard feelings!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Marc,ik speel geen heilige maria en ik ben het zeker niet,maar ik loop hier al wat langer mee en alles wat ik hierboven tot nu toe heb gezegd,heb ik nooit jou anders voorgeschoteld.
in alle onze prive discussies ook niet.

ik heb ook niet gezegd dat ik het met jouw eens was...hooguit was er 1 strafpunt vergezocht,maar that`s it.

Ik vind dit hele goeie topics,maar ik zit nu eenmaal in de politiek en in de zelfhulpgroepen en bij veel stichtingen e.d als Amnesty en Rode kruis en War Child.

dus mijn standpunten zullen nooit veranderen.

Misdadigers bestrraffen en hard ook en voor de rest...alles mag hier wonen.

jou laatste zin is weer zo'n tent geval

hou daar nou eens mee op.

Ik vind

ik vind sjaak herp goed met manuela

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 17:22:
hou daar nou eens mee op.

NEE.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 17:20:
Ik heb je al een PB-tje gestuurd,ik moet toch meedoen

toppie...:bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 17:29:
toppie...

Waarschuw beheerder
Waar the fuck gaat het nu weer over?

Mensen toch, relax, chill en ontspan :D

Ik ben ff boodschappen doen en dan zie je dit :/

Haha nou Alias, het is nog een mooie rel geworden ook, erg amusant zo voor op een koude duffe maandag!

Amusant met wat sarcasme ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 17:33:
Ik ben ff boodschappen doen en dan zie je dit

mazzelaar,ik moet ze nog doen...hahahaha

*sarcasme mode on* levert me bij mijn man een waarschuwing EN twee strafpunten op *sarcasme mode off*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 17:35:
levert me bij mijn man een waarschuwing EN twee strafpunten op

///sarcasme mode on///

Tis zeker een moslim?

///sarcasme mode off///
Waarschuw beheerder
gutgutgut

kan het weer eens niet normaal?
Waarschuw beheerder
Kolere, wat een topic weer :d

Sommige mensen verliezen hier op PF echt jaren van hun leven door al het gestress :jaja:

Alias is inderdaad lekker sarcastisch bezig, als je hem zijn pleziertje niet wilt gunnen, reageer dan niet :d